Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1041/3364 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin Finnairin lentokapteenin rakastajatar 16 vuotta. Harmikseni en vaimonsa lisäksi ollut ainoa pano.

Kiva osa sulla. 16 vuotta elämästä. Huh. 

mulla oli ja on oma elämä siinä samalla. Edelleen. Lentäjällä ei ole enää vaimoa. Panoja varmaan yhä  riittää.

Oma perhe?

joo. Tai siis olin sinkku kun tavattiin, mutta matkan varrella perustin oman perheen.

Vierailija
1042/3364 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku avata ketjun siitä pettääkö putkimiehet aina? Se kiinnostais mua paljon enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3364 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin Finnairin lentokapteenin rakastajatar 16 vuotta. Harmikseni en vaimonsa lisäksi ollut ainoa pano.

mulla oli ja on oma elämä siinä samalla. Edelleen. Lentäjällä ei ole enää vaimoa. Panoja varmaan yhä  riittää.

Oma perhe?

joo. Tai siis olin sinkku kun tavattiin, mutta matkan varrella perustin oman perheen.

Jotkut on luotuja kaksoiselämään. 

Vierailija
1044/3364 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma perhe?

Eli perustit perheen vaikka paneskelit samalla lentäjän kanssa? Huh huh. Kaikilla ei moraali tuohon riittäisi. 

Vierailija
1045/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puutteessa olevia lentäjien vaimoja? Urheilullinen ja hyvinvarustettu mies voisi tulla helpottamaan!

Vierailija
1046/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin. 

Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.

Vierailija
1047/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palomiehiä sitten jotenkin glorifioidaan, vaikka siinä on vain 1.5 vuoden koulutus, palomiehet on amiksia ja palkka umpisurkea? Lisineen noin 3 tonnia kuussa. Toki vakka kantensa valitsee ja palomiesten vaimot on toki yhtä amiksia kuin palomiehetkin. 

Jotenkin se amislaisuus näkyy niin palomiehistä. Osa ei osaa edes kunnolla käyttää tietokonetta ja palomiesten kulttuuriin kuuluu halveksua kaikkea älyä vaativaa toimintaa.

En mä ainakaan ole koskaan heitä glorifioinut. Rankka ja vaativa ammatti, mutta ei sen enempää. Arvostan toki kovasti heitä olemassaolostaan. Samoin poliiseja, ensihoitajia jne. 

Vierailija
1048/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puutteessa olevia lentäjien vaimoja? Urheilullinen ja hyvinvarustettu mies voisi tulla helpottamaan!

Onko mitään muuta kriteeriä kuin aviomies lentäjä? 

Vierailija
1049/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole koskaan heitä glorifioinut. Rankka ja vaativa ammatti, mutta ei sen enempää. Arvostan toki kovasti heitä olemassaolostaan. Samoin poliiseja, ensihoitajia jne. 

Nojaa. Toki palomies vaarantaa henkensä, mutta yksittäisen palomiehen tehtävä on hyvin tarkastikin rajattua. Kaikki hallinnolliset asiat menevät paloesimiehen kautta ja hierarkia on hyvin tarkka. Siihen on syynsä miksi pelastajakurssi kestää 1,5 vuotta ja palopäällystötutkinnon kurssi 4 vuotta. 

Vierailija
1050/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ketjua ei poistettu mutta vastaava ketju palomiehistä poistettiin?

Vierailija
1051/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt mitään palomiesketjua, mutta ihme että tämä ketju säilynyt. 

Vierailija
1052/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt mitään palomiesketjua, mutta ihme että tämä ketju säilynyt. 

Ihmettelen syvästi sitä miksi palomiehet on niin suosittuja miehiä, vaikka kyseessä on amisammatti, johon opiskellaan 1,5 vuotta. Palomiehistä nuoremmatkaan eivät oikein handlaa edes tietokoneen käyttöä ja palomieskulttuuriin kuulu halveksua sellaisia ammatteja, joissa vaaditaan älyä. Palkka on umpisurkea, jos vertaa tässä ketjussa mainittuihin kapteenin vakansseilla olevien liikennelentäjien liksoihin. Palomiehen palkka on about 3000 euroa kaikkine lisineen. En ymmärrä sitä suosiota. 

Vierailija
1053/3364 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät petä, suurin osakaan ei petä. 

Vierailija
1054/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut täällä. Onko kaikki pettämässä vai mikä on?

Vierailija
1055/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä lentoemäntiä. Kaikki niistä pettää kumppaniaan. Jatkuvasti ollaan perse pystyssä maailmalla.

Vierailija
1056/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalle pukkaa jatkuvasti nuoria ja kauniita sinkku lentoemäntiä, ei ihme, että lentäjillä pyörii sukat jaloissa. Kyllä siellä romansseja syttyy ja sammuu, joskus johtavat pitkiin suhteisiin ja perheen perustamiseen, joskus taas ei. Osa on jo parisuhteessa ja osa ei. Eli kyllä tätä pettämistäkin valitettavan usein näkee, mutta olen päättänyt olla sekaantumatta muiden asioihin, joten suljen silmät. Moraalia kyllä hiukan ihmettelen. T. Emo

Vierailija
1057/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja joten eipä noikaan niistä eroa.

Vierailija
1058/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalle pukkaa jatkuvasti nuoria ja kauniita sinkku lentoemäntiä, ei ihme, että lentäjillä pyörii sukat jaloissa. Kyllä siellä romansseja syttyy ja sammuu, joskus johtavat pitkiin suhteisiin ja perheen perustamiseen, joskus taas ei. Osa on jo parisuhteessa ja osa ei. Eli kyllä tätä pettämistäkin valitettavan usein näkee, mutta olen päättänyt olla sekaantumatta muiden asioihin, joten suljen silmät. Moraalia kyllä hiukan ihmettelen. T. Emo

Etenkin perheellisten moraalia. Täällä nyt siis tulee vahvasti ilmi, että perheellisten suuri pahe olisi tämä pettäminen. En tiedä onko asia edes niin, mutta sinkuthan saavat jyystää mun puolesta ketä ja missä tahansa. 

Vierailija
1059/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin perheellisten moraalia. Täällä nyt siis tulee vahvasti ilmi, että perheellisten suuri pahe olisi tämä pettäminen. En tiedä onko asia edes niin, mutta sinkuthan saavat jyystää mun puolesta ketä ja missä tahansa. 

Miksi vain sinkut saisi jyystää ketä haluavat? Eihän se perheellisiltä tai muutenkaan varatuilta ole pois jos saa aikaan hyvää oloa toisten kanssa kuin pelkästään oman kumppaninsa.

Vierailija
1060/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain sinkut saisi jyystää ketä haluavat? Eihän se perheellisiltä tai muutenkaan varatuilta ole pois jos saa aikaan hyvää oloa toisten

No ei se ainakaan minusta hyvältä tunnu. Terv. Yhden Finnairin lentäjän vaimo