Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Silloin kun mulla nuorempana oli ihan sairaan kauhea lentopelko niin aina koneessa ollessani rukoilin, että lentäjillä olisi kotiasiat kunnossa, että keskittyisivät lentämiseen ja osaisivat toimia okein hätätilanteessa. Lentoturmatutkinta-ohjelmassa joskus selvinnyt turman syyksi se, ettei lentäjä ole esim. käynnissä olevan avioeron tms suun takia keskittynyt työhönsä ja kohtalokas virhe tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mulla nuorempana oli ihan sairaan kauhea lentopelko niin aina koneessa ollessani rukoilin, että lentäjillä olisi kotiasiat kunnossa, että keskittyisivät lentämiseen ja osaisivat toimia okein hätätilanteessa. Lentoturmatutkinta-ohjelmassa joskus selvinnyt turman syyksi se, ettei lentäjä ole esim. käynnissä olevan avioeron tms suun takia keskittynyt työhönsä ja kohtalokas virhe tapahtunut.
Hyvä pointti!
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole perheasiat kunnossa jos tämän ketjun juttuset paikkaansa yhtään pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole perheasiat kunnossa jos tämän ketjun juttuset paikkaansa yhtään pitävät.
Siltä vaikuttaa 😂 Paitsi että ehkä se just pitää paikkansa, että vaimoja ei jätetä niin näennäisesti kotona kaikki hyvin <3
Ihme, että tämä provoketju täällä vielä on!
Oi olipa juuri ihana rakastella mieheni kanssa, joka tietysti on lentäjä. On vannonut mulle, ettei koskisi lentoemäntiin pitkällä tikullakaan, vain mä olen se ainut ja riitän hänelle. Ihana oli kuulla tämä häneltä <3
Vierailija kirjoitti:
Oi olipa juuri ihana rakastella mieheni kanssa, joka tietysti on lentäjä. On vannonut mulle, ettei koskisi lentoemäntiin pitkällä tikullakaan, vain mä olen se ainut ja riitän hänelle. Ihana oli kuulla tämä häneltä <3
Eihän heihin kannata pitkällä tikulla koskeakaan vaan työntyä kovalla kalulla.
Vierailija kirjoitti:
Jo tullut tuhat viestiä täyteen🍾
Kohti 2000 viestiä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tullut tuhat viestiä täyteen🍾
Kohti 2000 viestiä👍
Oliskohan tullut yhtä pitkä ketju, jos otsikkona: pettävätkö (lähes) kaikki putkimiehet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajattele miestäni missään naisten fantasioimassa statusammatissa. Kun tulee kotiin vietämme perheaikaa ihan kuten muutkin ja kotona tämäkin vaimo kulkee ihan vanhoissa colllareissa ja silti lentäjämieheni minua vielä haluaa ja rakastaa. Fantasiat ja totuus ovatkin kaksi eri asiaa.
Uskon sinua ja sitä, että valtaosa lentäjistä ei petä ja ihan tavallisia pulliaisia ja perheenisiä ovat siviilissä.
Näin juuri! Tuttavapiirissä parikin lentäjää, joiden perhe-elämää seurannut. Ihan tavallisia perheenisiä ja vaimotkin tuikitavallisia (mutta mukavia toki). Ei todellakaan tällaista skeidaa ja draamaa kyllä näiden lentäjien osalta voi edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä kiinni. Mut onhan toi lentäjä status jo sellainen että sama kun normi mies menee Pattayalle. Tarjontaa riittää.
Joo, ei tartte muuta kuin tuo pelkkä ammatti niin naisia ilmeisesti riittää. Siis edes ulkomuodolla ei niin suurta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Moni lentäjä keitä työn kautta tunnet ovat juurikin tunnollisen ja vastuullisen oloisia perheenisiä. Silti olen ymmärtänyt, että paljon on pettämisiä ja muuta säätöä. Siltikin olen ymmärtänyt, että todella harvoin nämä kunnolliset perheenisät vaimojaan ja perheitään jättävät vaan eletään jotain kaksoiselämää :/.
Ikävää toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
🔥🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Moni emäntä sanoo, ettei ole tavannut vielä yhtäkään uskollista lentäjää.
Moni emäntä, joopa joo. Lehmätkin lentävät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni emäntä sanoo, ettei ole tavannut vielä yhtäkään uskollista lentäjää.
Moni emäntä, joopa joo. Lehmätkin lentävät :D
Kyllä vauva.fi tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava.
Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.
Voi olla, että kulissit ihan kivat. Mies tienaa sikahyvin ja on paljon poissa kotoa niin rouva voi sillä välin keksiä itselleen kaikkea kivaa hemmoteltavaa ja vaikka käydä miehen lentoeduilla vaikka pikkumatkallakin. Ei nyt erota kannata.
Kulisseja kannattaa ylläpitää, jos hyöty suurempi kuin haitat. Mieti jos muuten putoat tukien varaan ja kaikki materiaalinen etu ilmaisine lentolippuineen olis förbi!
Kyllähän kulissit on hyvä pitää pystyssä ja eihän siinäkään mitään huonoa ole jos mies saa välillä toistakin naista panna. Tulee miehekäs olo ja kotonakin mukava naida jos vaimokin on halukas ja kiihkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jatka vain rauhassa laput silmillä elämistä, valtakunnassa kaikki hyvin :D
lentokoneessa ei lentäjää näe, korkeintaan niskan, lentopelko itsellä niin aina koitan kurkkia minkä näköinen lentäjä mut pelkkä niska näkyy. Mut on niillä aina niin ihanat kuulutukset, eiliselläkin lennolla niin sexyllä äänellä.