Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1081/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen kolme lentäjää, ja niillä kaikilla on 20 vuotta nuoremmat lentoemäntätyttöystävät tai kakkosvaimot.

Tunnen kymmeniä lentäjiä työn kautta. Yhtä tai kahta lukuunottamatta naimisissa olevista kaikilla on suunnilleen oman ikäiset vaimot, eikä heistä lentoemäntiä ole kuin pari kolme. 

Minä tunnen työni puolesta useita kymmeniä lentoemäntiä, heistä suurimman osan mies on lentäjä. 

No ei todellakaan ole, ainakaan meillä Finnairissa! T. Yksi emoista 

Vierailija
1082/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ketjua ei poistettu mutta vastaava ketju palomiehistä poistettiin?

En nähnyt mitään palomiesketjua, mutta ihme että tämä ketju säilynyt. 

Ihmettelen syvästi sitä miksi palomiehet on niin suosittuja miehiä, vaikka kyseessä on amisammatti, johon opiskellaan 1,5 vuotta. Palomiehistä nuoremmatkaan eivät oikein handlaa edes tietokoneen käyttöä ja palomieskulttuuriin kuulu halveksua sellaisia ammatteja, joissa vaaditaan älyä. Palkka on umpisurkea, jos vertaa tässä ketjussa mainittuihin kapteenin vakansseilla olevien liikennelentäjien liksoihin. Palomiehen palkka on about 3000 euroa kaikkine lisineen. En ymmärrä sitä suosiota. 

Tätä ei sitten kukaan uskallaan kommentoida. Lentäjistä kyllä voidaan vääntää kymmeniä sivuja. 

t: sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen kolme lentäjää, ja niillä kaikilla on 20 vuotta nuoremmat lentoemäntätyttöystävät tai kakkosvaimot.

Tunnen kymmeniä lentäjiä työn kautta. Yhtä tai kahta lukuunottamatta naimisissa olevista kaikilla on suunnilleen oman ikäiset vaimot, eikä heistä lentoemäntiä ole kuin pari kolme. 

Minä tunnen työni puolesta useita kymmeniä lentoemäntiä, heistä suurimman osan mies on lentäjä. 

No ei todellakaan ole, ainakaan meillä Finnairissa! T. Yksi emoista 

Kyllä näitä paljon on meillä pareina, emoja ja lentäjiä, ei taida olla edellinen Finnairilla ollut töissä kuin ehkä unissaan. T. Oikea Finnairilainen

Vierailija
1084/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää vaikeuta jo perhe-elämää? Kuka huolehtii lapsista, jos isi ja äiti vaan lentelee ympäri maailmaa?

Vierailija
1085/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on joitain lentoemäntä-lentäjä pareja, mutta ei voi sanoa, että suurin osa, ei todellakaan. Mieheni lentää Finnairilla ja tunnen tätä kautta todella monia lentäjiä. Ehkä 10%:lla on vaimona lentoemäntä. Tämä faktaa, koska mieheni lentänyt yli 20 vuotta ja tosiaan tunnen monia hänen kollegojaan. 

Vierailija
1086/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on joitain lentoemäntä-lentäjä pareja, mutta ei voi sanoa, että suurin osa, ei todellakaan. Mieheni lentää Finnairilla ja tunnen tätä kautta todella monia lentäjiä. Ehkä 10%:lla on vaimona lentoemäntä. Tämä faktaa, koska mieheni lentänyt yli 20 vuotta ja tosiaan tunnen monia hänen kollegojaan. 

Sama tieto samassa tilanteessa. Minusta yllättävän vähän näitä lentäjä-emo pareja, toisin kuin mitä voisi ainakin täältä luetun perusteella kuvitella. Ehkä ollut aikanaan jo eläköityneillä sukupolvilla toisin. 

Vierailija
1087/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä puhutaan vain pettävistä lentäjistä? Iso osa lentoemännistä on varattuja myöskin, ihan samalla tavalla pettävät sillon hekin jos kotoota löytyy puoliso.

Vierailija
1088/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemista lentäjistä kenenkään vaimo ei ole lentoemäntä. 

Vierailija
1089/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla lentäjistä puolisona joku ihan muu kuin lentoemäntä. Ja itse asiassa voisi ajatella, että moni heistä haluaakin eri alan puolison. Muutoin saattaa olla kiinnostusta ilmailualaan (tiedän useamman tällaisen naisen jolla lentäjäpuoliso), että esim. ovat ilmailuharrastajia, mutta eivät alalla ammatikseen. 

Vierailija
1090/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä puhutaan vain pettävistä lentäjistä? Iso osa lentoemännistä on varattuja myöskin, ihan samalla tavalla pettävät sillon hekin jos kotoota löytyy puoliso.

Käyhän se toisinkin päin. Onhan se rouvankin mukava reissutöissä saada iloa elämään mutta täytyisi muistaa myös vapaapäivillä pitää oma mies tyydytettynä.

Vierailija
1091/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi täällä kertomassa näitä satuja : tunnen lentäjiä eikä heillä ole lentoemäntiä vaimoina. Viestitkin lähteneet melkein peräkkäin. Olisiko sama lentäjän vaimo kun pilkkaa emoja? Minä tunnen työni puolesta huomattavasti enemmän näitä lentoemäntiä, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa lentäjän kanssa. Kyllä niitä pareja meillä Finnairilla syntyy. Myös stuertteja ja emoja. Esimerkiksi Tommola ja vaimonsa vaikka. T. Emo Finnairilta

Vierailija
1092/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää vaikeuta jo perhe-elämää? Kuka huolehtii lapsista, jos isi ja äiti vaan lentelee ympäri maailmaa?

Ei välttämättä, vuoroja on mahdollista suunnitella niin ettei mene vaikeaksi. Toinen voi anoa lentämistä vaikka pelkästään Eurooppaan. Toki on hankalampaa kuin tavallista työtä tekevillä, mutta ei mahdotonta.

Vierailija
1093/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä keskustelu muuttuu siitä pettävätkö lentäjät siihen, että onko lentäjillä usein lentoemäntä vaimona. Lentoemäntänä minun näkemykseni on, että ehkä 10-20 prosentilla on, mutta muuten kyllä puolisot ihan muilta aloilta. Aika monihan on jo varattu alalle tultaessa.

Vierailija
1094/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemykseni lentoemäntänä on, että todella monella on puolisona lentäjä. Prosentteja tuskin kukaan osaa sanoa, sellaiset veikkailut voi jättää sikseen. Myös seurustelevia pareja löytyy. 

Vierailija
1095/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun näkemykseni lentoemäntänä on, että todella monella on puolisona lentäjä. Prosentteja tuskin kukaan osaa sanoa, sellaiset veikkailut voi jättää sikseen. Myös seurustelevia pareja löytyy. 

Heh, olet selvästi lentoemo. Kuinka söpöä toiveajattelua. Näet itsesikin ainakin haaveissasi lentäjän puolisona. Myös rakastajattaren rooli kelpaisi hätätilanteessa. Minä olen lentäjän vaimo, ollut 15 vuotta ja mieheni lentänyt tästä ajasta 14 vuotta. Tuttavapiirissämme on kymmeniä lentäjiä perheineen. Muutama sellainen on, keillä on emo vaimona, mutta eipä ole sen enempää. Näin Finnairissa, en tiedä muista sitten. 

Vierailija
1096/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ammatista eikä sukupuolesta kiinni se pettäjäluonne

Vierailija
1097/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olet selvästi lentoemo. Kuinka söpöä toiveajattelua. Näet itsesikin ainakin haaveissasi lentäjän puolisona. Myös rakastajattaren rooli kelpaisi hätätilanteessa. Minä olen lentäjän vaimo, ollut 15 vuotta ja mieheni lentänyt tästä ajasta 14 vuotta. Tuttavapiirissämme on kymmeniä lentäjiä perheineen. Muutama sellainen on, keillä on emo vaimona, mutta eipä ole sen enempää. Näin Finnairissa, en tiedä muista sitten. 

Olettepa te vaimot meille emoille kitkerän katkeria. Ei ihme, että miehenne eivät jaksa teidän kanssa kuin pakosta. Meillä Finnairilla on oikein hyvä henki keskenämme ja töihin on aina mukava tulla. Ja kyllä, vaikka sinun tuttavapiirissä ei näitä pareja olisi niin kyllä näitä pareja on runsaasti ja kaikki todella mukavia ja pidettyjä pariskuntia. Minua ei kiinnosta lentäjät kuitenkaan puolisona sattuneesta syystä. :) Näin meillä Finnairilla, en tiedä muista sitten. T. Emo Finnairilta

Vierailija
1098/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä joidenkin puheet miten on vaimomatsku erikseen ja lentoemot on vain helppoja panoja, joita miehet ei arvosta. Järkyttävää pettävän miehen hyvittelyä jälleen kerran. Luuletko, että se varatun kanssa oleva arvostaa sitä miestäsi sen enempää? Juuri siksi varatun kanssa ollaan, koska se on helppo pano. 

Joku sanoi että lentoemot haluavat olla lentäjien retkipatjana, vaikka lentäjähän siinä on yhtä lailla emon retkipatja. Montako lentäjä-lentoemo pariskuntaa tiedätte? Niinpä. Emot eivät näe lentäjissä aviomiesmatskua.

Vierailija
1099/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää nämä joidenkin puheet miten on vaimomatsku erikseen ja lentoemot on vain helppoja panoja, joita miehet ei arvosta. Järkyttävää pettävän miehen hyvittelyä jälleen kerran. Luuletko, että se varatun kanssa oleva arvostaa sitä miestäsi sen enempää? Juuri siksi varatun kanssa ollaan, koska se on helppo pano. 

Joku sanoi että lentoemot haluavat olla lentäjien retkipatjana, vaikka lentäjähän siinä on yhtä lailla emon retkipatja. Montako lentäjä-lentoemo pariskuntaa tiedätte? Niinpä. Emot eivät näe lentäjissä aviomiesmatskua.

Mulla on kaksi lentoemäntäkaveria - ja kyllä - tavoitteena on uran alusta asti ollut vakava suhde/avioliitto lentäjän kanssa. Nyt jo vuosia mennyt ja retkipatjaksi toinen edennyt, toinen yrityksistä huolimatta sinnekään. 

Vierailija
1100/3364 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tosiaan nämä retkipatja jutut. Kertoo näiden vaimojen älykkyysosamäärästä paljonkin kun puhutaan muista ihmisistä tällä tavoin (lentoemäntien haukkuminen), siinä kyllä loistaa sivistyneisyys poissaolollaan. On tosiaan paljon lentoemäntiä lentäjien puolisoina. Tosin kaikki ei todellakaan lentäjiä puolisoiksi halua, koska ovat nähneet millaista touhua nämä reissuilla harrastavat. T. Emo