Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimot perinteiseen tapaan eivät taas voi uskoa miehistään..
Niin, kai siitä pitäisi jotain todisteita löytyä. Vaikea leimata suoralta kädeltä kaikkia pettäjiksi.
Tämä.
No ettehän te enää olisi vaimoja, jos olisitte todisteita löytäneet, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimot perinteiseen tapaan eivät taas voi uskoa miehistään..
Niin, kai siitä pitäisi jotain todisteita löytyä. Vaikea leimata suoralta kädeltä kaikkia pettäjiksi.
Tämä.
No ettehän te enää olisi vaimoja, jos olisitte todisteita löytäneet, eikö?
Miten se tähän liittyy? Se on vasta seuraava askel ja keskustelun aihe. Ensin löydetään todisteet ja sitten harkitaan toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni lentäjän vaimo on lukenut tätä paljastusketjua?
No tässä ainakin yksi, mutta en tästä ketjusta mitään johtopäätöksiä tee. Luulen, että aika provoilua suurimmaksi osaksi. Varmasti pettäjiä löytyy lentäjistäkin, kuten mistä tahansa ammattiryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä ainakin yksi, mutta en tästä ketjusta mitään johtopäätöksiä tee. Luulen, että aika provoilua suurimmaksi osaksi. Varmasti pettäjiä löytyy lentäjistäkin, kuten mistä tahansa ammattiryhmästä.
Tuskinpa vain on provoilua. Aika monta peukkua saanut nuo ekojen sivujen viestit. Kuulun itse niihin, jotka tuntevat muutamia lentäjiä. Enkä luottaisi heihin kun olen kuullut mitä puuhailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain on provoilua. Aika monta peukkua saanut nuo ekojen sivujen viestit. Kuulun itse niihin, jotka tuntevat muutamia lentäjiä. Enkä luottaisi heihin kun olen kuullut mitä puuhailevat.
Mitä peukkujen määrä kertoo!? Eivät kerro asiasta perillä olemisesta mitään. Suomessa on paljon pahansuopia ja kateellisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oi olipa juuri ihana rakastella mieheni kanssa, joka tietysti on lentäjä. On vannonut mulle, ettei koskisi lentoemäntiin pitkällä tikullakaan, vain mä olen se ainut ja riitän hänelle. Ihana oli kuulla tämä häneltä <3
🤣🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä peukkujen määrä kertoo!? Eivät kerro asiasta perillä olemisesta mitään. Suomessa on paljon pahansuopia ja kateellisia ihmisiä.
Kateus on ehkä kulunein kortti ikinä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus on ehkä kulunein kortti ikinä :D
Aivan, vauvalla kaikki peukut tietää varmistettua väitettä!
Mä luulen, että täällä ei ole koko ketjussa ollut ainuttakaan lentoemäntää eikä lentäjää. Koko ketju wanna be tyyppien luoma.
Lentäjämieheni lähti hetki sitten pussit tyhjinä vapailta töihin. Saa nähdä jaksaako monta kertaa naida lentoemoja, sen verran paljon pantiin miehen kanssa että itselläkin on pimppi hellänä.
Lentäjän vaimo💘
Ja vielä edelliseen lisäten. Mieheni on todella upea rakastaja sängyssä että en ihmettele jos muutkin naiset ovat saaneet kokea hänen taitonsa. Olenkin sanonut hänelle että minun täytyy kuitenkin olla ykkönen jos satut vierailemaan muissa naisissa.
Lentäjän vaimo💘
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä edelliseen lisäten. Mieheni on todella upea rakastaja sängyssä että en ihmettele jos muutkin naiset ovat saaneet kokea hänen taitonsa. Olenkin sanonut hänelle että minun täytyy kuitenkin olla ykkönen jos satut vierailemaan muissa naisissa.
Lentäjän vaimo💘
En todellakaan usko, että olet mikään vaimo, kenellekään. Epätoivoinen ru****ri vaan.
Ei vaan kaikki haluavat pettää lentäjien kanssa, kuten aloituskin kertoo näköjäänsä.
Mä olin Finnairin lentokapteenin rakastajatar 16 vuotta. Harmikseni en vaimonsa lisäksi ollut ainoa pano.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin Finnairin lentokapteenin rakastajatar 16 vuotta. Harmikseni en vaimonsa lisäksi ollut ainoa pano.
Kiva osa sulla. 16 vuotta elämästä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla oli ja on oma elämä siinä samalla. Edelleen. Lentäjällä ei ole enää vaimoa. Panoja varmaan yhä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla oli ja on oma elämä siinä samalla. Edelleen. Lentäjällä ei ole enää vaimoa. Panoja varmaan yhä riittää.
Oma perhe?
Olet oikeasti lentäjä ja tulit hyssyttelemään tänne vaimojen takia. Taitaa olla kotona tunnelmat kiristyneet tämän ketjun myötä ;)