Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1061/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selvästi provoilua, varmaan jokainen sen huomaa. Lisäksi suurimman osan emojen kommenteista voi päästää suoraan toisesta korvasta ulos. Eivät ole terävintä kärkeä kommentoimaan. Heille muutama tapaus on valitettavan usea ja nämä ovat lisäksi suureksi osaksi juorukerhojen paisuttelemia kuulopuheita. Emot haluaa uskoa saavansa viehätysvoimallaan kenet tahansa, joten paljon luuloja mukana. Kait lentäjän vaimotkin olette kuulleet näiden kanajuttuja jossain tai ainakin lukeneet täältä. Ovatko ihmisiä, joiden näkemyksille annatte suuren painoarvon. 

Vierailija
1062/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business miehissä myös noita pettäjiä riittää.Ulkomaan työreissulla kun pettäminen on helppo salata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Business miehissä myös noita pettäjiä riittää.Ulkomaan työreissulla kun pettäminen on helppo salata.

Business miehet ei kuule enää paljoa reissaa, etätyöt on tulleet jäädäkseen. Lentäjät lentävät viikoittain ja yöpyviä on paljon.

Vierailija
1064/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selvästi provoilua, varmaan jokainen sen huomaa. Lisäksi suurimman osan emojen kommenteista voi päästää suoraan toisesta korvasta ulos. Eivät ole terävintä kärkeä kommentoimaan. Heille muutama tapaus on valitettavan usea ja nämä ovat lisäksi suureksi osaksi juorukerhojen paisuttelemia kuulopuheita. Emot haluaa uskoa saavansa viehätysvoimallaan kenet tahansa, joten paljon luuloja mukana. Kait lentäjän vaimotkin olette kuulleet näiden kanajuttuja jossain tai ainakin lukeneet täältä. Ovatko ihmisiä, joiden näkemyksille annatte suuren painoarvon. 

Ainakaan kotimaisilla lentoyhtiöillä olevat luumusukat ei ole kaunista ja viehätysvoimaista nähneetkään.

Vierailija
1065/3364 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kotimaisilla lentoyhtiöillä olevat luumusukat ei ole kaunista ja viehätysvoimaista nähneetkään.

Suomalaiset lentäjät ovat kuitenkin komeita. <3

Vierailija
1066/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Miksi vain sinkut saisi jyystää ketä haluavat? Eihän se perheellisiltä tai muutenkaan varatuilta ole pois jos saa aikaan hyvää oloa toisten kanssa.

Näinhän se on. Kunhan pitää oman puolison myös hyvin tyydytettynä.

Vierailija
1067/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi lentäjä, joka oli varattu ja tiesin hänen pettävän, perusteli asiaa sillä että ei halua jättää ja satuttaa vaimoaan. Kai hän sitten jollain tasolla välitti tai sitten oli vaan niin tohveli. Tiedän myös toisen tapauksen, mutta siinä oli kyse siitä, että halusi pitää tavallisen perhe-elämän kotona ja reissuilla irroitella ja harrastaa irtosuhteita. Eli lopulta aika itsekäs.

Vierailija
1068/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi lentäjä, joka oli varattu ja tiesin hänen pettävän, perusteli asiaa sillä että ei halua jättää ja satuttaa vaimoaan. Kai hän sitten jollain tasolla välitti tai sitten oli vaan niin tohveli. Tiedän myös toisen tapauksen, mutta siinä oli kyse siitä, että halusi pitää tavallisen perhe-elämän kotona ja reissuilla irroitella ja harrastaa irtosuhteita. Eli lopulta aika itsekäs.

Eivätkö kummankaan vaimot mitään epäilleet?

Vierailija
1069/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet emo tai stuertti ja lentäjien uskottu /olet vain se kenen kanssa on petetty ja kerrot asian näin. Tuskin muuten tietäisit näiden pettämiset. Jännä keskustelu muuten, lentäjä perustelee sinulle miksi pettää puolisoaan. Tämän lisäksi tiedät toisen muuten vain pettävän ja pitävän hauskaa. 

Vierailija
1070/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet emo tai stuertti ja lentäjien uskottu /olet vain se kenen kanssa on petetty ja kerrot asian näin. Tuskin muuten tietäisit näiden pettämiset. Jännä keskustelu muuten, lentäjä perustelee sinulle miksi pettää puolisoaan. Tämän lisäksi tiedät toisen muuten vain pettävän ja pitävän hauskaa. 

En ole kumpaakaan. Olen ollut heidän kanssa vapaa-ajalla tekemisissä, jolloin heidän salasuhteet on tulleet ilmi. Esimerkiksi olin paikalla kun yksi lentoemäntä soitteli toiselle näistä kaveriporukan illan istujaisissa missä vaimo ei ollut mukana. Olin ihan hyvää pataa hänen kanssaan ja kysyin suoraan miksi toimii näin. Toisen tunnen etäisemmin, mutta hänen tapauksessaan taisi olla ihan vakio, että muut tiesivät paitsi vaimo. 

Vierailija
1071/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö kummankaan vaimot mitään epäilleet?

Eivät käsittääkseni. Ovat ainakin edelleen tietojeni mukaan naimisissa.

Vierailija
1072/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kumpaakaan. Olen ollut heidän kanssa vapaa-ajalla tekemisissä, jolloin heidän salasuhteet on tulleet ilmi.

Aika röyhkeää olla saattamatta vaimon tietoon jos muut paitsi vaimo tietävät. Vai olisiko joku mielellään tuollaisessa asemassa vaimona? Oksettavaa puuhaa, ja ihmeellisiä piirejä, jossa tuollainen käytös normaalia. 

Vierailija
1073/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kumpaakaan. Olen ollut heidän kanssa vapaa-ajalla tekemi

Toisaalta ymmärrän hyvin, usein se viestin tuoja ammutaan ja saa vihat niskoillensa. Onhan se täälläkin nähty, paljastuksia tehneet emot haukuttu maanrakoon. 

Vierailija
1074/3364 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai leimataan kateelliseksi tai pahansuopaiseksi ihmiseksi.

Vierailija
1075/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, taas me lennetään! Ja petetään!

Vierailija
1076/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa laskeutumispaikan hotellissa.

Vierailija
1077/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen kolme lentäjää, ja niillä kaikilla on 20 vuotta nuoremmat lentoemäntätyttöystävät tai kakkosvaimot.

Vierailija
1078/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen kolme lentäjää, ja niillä kaikilla on 20 vuotta nuoremmat lentoemäntätyttöystävät tai kakkosvaimot.

Tunnen kymmeniä lentäjiä työn kautta. Yhtä tai kahta lukuunottamatta naimisissa olevista kaikilla on suunnilleen oman ikäiset vaimot, eikä heistä lentoemäntiä ole kuin pari kolme. 

Vierailija
1079/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kymmeniä lentäjiä työn kautta. Yhtä tai kahta lukuunottamatta naimisissa olevista kaikilla on suunnilleen oman ikäiset vaimot, eikä heistä lentoemäntiä ole kuin pari kolme. 

Minä tunnen työni puolesta useita kymmeniä lentoemäntiä, heistä suurimman osan mies on lentäjä. 

Vierailija
1080/3364 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja tiedän paljon lentäjiä, vähintään 25. Heistä vain kolme naimisissa emännän kanssa.