Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ollut stalkkeri häiritsemässä elämääsi?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten stalkkasi ja miten pääsit eroon siitä? 

Kommentit (803)

Vierailija
541/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihmettele, että sellainen ihminen jota vainotaan rankasti, muuttuu ja muun muassa saattaa alkaa nähdä uhkia sielläkin missä niitä ei ole. Sitä ei ymmärrä kuin toinen kohteeksi joutunut. Itsekin olen tehnyt tästä ketjusta huomioita ja teen edelleen. 

Tämä hermostunut kirjoittaja ei kuitenkaan ole ainakaan minun suhteeni oikeassa, en ole hänen vainoajansa. Enkä ole kirjoittanut läheskään kaikkia viestejä, joissa mainitaan psykoosi.

Tämä. 

Silti julmaa ehdottaa ihmiselle, joka kokee tulleensa vainotuksi, harhaluuloisuushäiriötä. 

Väkivallan jälkeen herkistyy väkivallalle. Hakattu pelkää nopeita liikkeitä, vaikka tietäisi että nopean liikkeen on tarkoitus silittää eikä pahoinpidellä. Alitajunta muistaa trauman.

Ihan samalla tavalla henkistä väkivaltaa kokenut alkaa oireilla.

Trauman jälkeisen yliherkkyyden nimi voi olla PTSD tai C-PTSD. 

Vierailija
542/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihmettele, että sellainen ihminen jota vainotaan rankasti, muuttuu ja muun muassa saattaa alkaa nähdä uhkia sielläkin missä niitä ei ole. Sitä ei ymmärrä kuin toinen kohteeksi joutunut. Itsekin olen tehnyt tästä ketjusta huomioita ja teen edelleen. 

Tämä hermostunut kirjoittaja ei kuitenkaan ole ainakaan minun suhteeni oikeassa, en ole hänen vainoajansa. Enkä ole kirjoittanut läheskään kaikkia viestejä, joissa mainitaan psykoosi.

Tämä. 

Silti julmaa ehdottaa ihmiselle, joka kokee tulleensa vainotuksi, harhaluuloisuushäiriötä. 

Väkivallan jälkeen herkistyy väkivallalle. Hakattu pelkää nopeita liikkeitä, vaikka tietäisi että nopean liikkeen on tarkoitus silittää eikä pahoinpidellä. Alitajunta muistaa trauman.

Trauman jälkeisen yliherk

Narsistit aiheuttavat tahallaan ja tietoisesti uhreilleen tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet viime viikon tällä palstalla paljon kissa-aiheisia viestejä? Tähän ketjuun tuli myös kissasta viesti, näennäisen viatonta. 

Vainoajaa auttanut henkilö aka. Hopeakettu aka. poikalapsihullu tappoi kissani. Siinäpä syy.

Kissaa toistelemalla pyritään aiheuttamaan minulle ahdistusta ja psykoosi. Tämä on totta, näin pahoja ihmisiä on olemassa. Ei tarvitse uskoa. 

Vierailija
544/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Trauman jälkeisen yliherk

Joku ehdotti tuollaista sen jälkeen, kun hän hermostui kokemastaan psykoosijankkauksesta. Tämä keskustelu psykooseista lähti siitä kun useampaan kertaan tuli viesti ketjuun, kuinka joku on todistanut tällaista tapahtuneen. Minusta sitä ei pidä painaa villaisella, koska nykykäsitys on paitsi se, että ketään ei hakkeroida, myös se, että jos joku vainoaa toisen psykoosiin tai itsemurhaan, se johtui vain mt-ongelmista - koska ketään ei tietenkään tässäkään tapauksessa vainottu.

Vierailija
545/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Ihan samalla tavalla henkistä väkivaltaa kokenut

Vastaamo tapaus oli paha. Kukaan ei voi tietää missä ne tiedot ovat. Karmeaa.

Vierailija
546/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku on todistanut jotakin tapahtuneen". Minäkin voin hokea ensin muutamassa viestissä vaikka mitää hölynpölyä, mitä "olen todistanut" ja sitten myöhemmin viitatata siihen omiin viesteihini, että "joku on tuonut tämän faktan monta kertaa esille ja todistanut tällaista ja tällaista".

Vierailija
547/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole hermostunut mistään. Asia ei hokemalla muuksi muutu. Peruskaasuvalotusta.

Vierailija
548/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku on todistanut jotakin tapahtuneen". Minäkin voin hokea ensin muutamassa viestissä vaikka mitää hölynpölyä, mitä "olen todistanut" ja sitten myöhemmin viitatata siihen omiin viesteihini, että "joku on tuonut tämän faktan monta kertaa esille ja todistanut tällaista ja tällaista".

Voithan sinä tehdä niin, minä en kuitenkaan ole tehnyt niin. Ei voi keskustella mistään, jos ei usko mitään mitä toiset kirjoittavat. Jokaisen koetun asian voi kyseenalaistaa, että sitä ei ole tapahtunut, jos itse ei ole ollut paikalla. Jos sinä et usko jotain kirjoittajaa, voit olla uskomatta. Minusta tuo nyt ei ole kovinkaan epäuskottavaa. 

Vierailija
549/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet viime viikon tällä palstalla paljon kissa-aiheisia viestejä? Tähän ketjuun tuli myös kissasta viesti, näennäisen viatonta. 

Vainoajaa auttanut henkilö aka. Hopeakettu aka. poikalapsihullu tappoi kissani. Siinäpä syy.

Kissaa toistelemalla pyritään aiheuttamaan minulle ahdistusta ja psykoosi. Tämä on totta, näin pahoja ihmisiä on olemassa. Ei tarvitse uskoa. 

Miten mun stalkkaava kissa liittyy sinuun?

Vierailija
550/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau 😹😹😹😹

Vierailija
551/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Olisi hyvä puhua aiheesta enemmän ja pohtia mikä ajaa ihmisen vainoamaan, mitkä ovat ne motiivit taustalla, tuoda ne näkyville sen sijaan, että keskitytään uhrin kertoman vähättelyyn ja epäilyyn. Uhrit tarvitsisivat ehdottomasti vertaistukiryhmän ja äänensä kuuluviin.*

Eroaako hakkeroiva ja tiedoillaan kiristävä vainoaja psykologiselta profiililtaan pusikossa tarkkailevasta, työpaikalle ja muualle seuraavasta vainoajasta? Vai ajavatko heitä toimintaansa samat tekijät?

Aika usein noilla hakkereilla on motiivina raha, eli taloudellinen hyöty. Samoin kohde voi olla aika anonyymi - tiedossa kenties vain hyvä taloustilanne etc. Pusikkotarkkailijalla tai työpaikalla notkuvalla stalkkerilla on melkein aina jonkinlainen tunneside uhriin. Ihan voi olla yksipuolinen, mutta on kuitenkin. Veikkaisin, että jos ensimmäisellä on moraali vähän hakoteillä ja rikollinen luonne, jälkim

Palkkaavatko yksityishenkilöt hakkereita omiin tarkoituksiinsa jossain päin maailmaa? Voiko Suomessa pusikkoväijyjän mentaliteetilla varustettu hakkerointitaidoton palkata hakkerin tekemään työn puolestaan?

Vierailija
552/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mun stalkkaava kissa liittyy sinuun?

Kun on harhat päällä, niin kaikki liittyy itseen.

Vierailija
553/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
554/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervekin voi vainoamisen seurauksena sairastua psykoosiin. Se alttiushan paljastuu vasta kun sairastuu. Ei sitä voi laboratoriokokein testata etukäteen eikä pelkkä alttius tee ketään sairaaksi ennen kuin edes sairastuu.

Kuvaavaa, kuinka vastenmielinen ajatus ihmisille on, että heidät sekoitettaisiin psykoosipotilaisiin. Kaikin keinoin vastustetaan ajatusta, että olisi mitään yhteistä heidän kanssaan. Jopa niinkin hirveän asian kuin vainoamisen kohteeksi joutumisen avulla tehdään pesäeroa psykoosin sairastaneisiin. Että eihän nyt hyvänen aika ketään muuta kuin normaalia ihmistä voida vainota. Mitään järkevää syytä ei kuitenkaan osata antaa, miksi joku ei voisi ottaa kohteekseen vaikka minkälaisen ihmisen.

Vierailija
555/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Helvettiä. Vaani pihalla ja rapussa ja pommitti viesteillä.

Yritin saada lähestymiskieltoa, no pollesetä siihen "tällä Pekka Peräreijjällä on muutenkin niin vaikeeta, et viittis häntä enempää kiusata". 

No loppui sitten kun muutin toiselle paikkakunnalle. . . . .

Vierailija
556/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari h0mpp3lia stalkkas mua eri kerroilla. Olen hetero, tosi laiha mies ja harmitellu ku naiset ei minusta kiinnostu minusta. Oi jospa naiset olis stalkannu mua niinkuin noi miehet, olisin ollu otettu.

Vierailija
557/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Olisi hyvä puhua aiheesta enemmän ja pohtia mikä ajaa ihmisen vainoamaan, mitkä ovat ne motiivit taustalla, tuoda ne näkyville sen sijaan, että keskitytään uhrin kertoman vähättelyyn ja epäilyyn. Uhrit tarvitsisivat ehdottomasti vertaistukiryhmän ja äänensä kuuluviin.*

Eroaako hakkeroiva ja tiedoillaan kiristävä vainoaja psykologiselta profiililtaan pusikossa tarkkailevasta, työpaikalle ja muualle seuraavasta vainoajasta? Vai ajavatko heitä toimintaansa samat tekijät?

Aika usein noilla hakkereilla on motiivina raha, eli taloudellinen hyöty. Samoin kohde voi olla aika anonyymi - tiedossa kenties vain hyvä taloustilanne etc. Pusikkotarkkailijalla tai työpaikalla notkuvalla stalkkerilla on melkein aina jonkinlainen tunneside uhriin. Ihan voi olla yksipuolinen, mutta on kuitenkin. Veikkaisin, että jos ensimmäisellä on moraa

Ehkä parempi kysymys on, voivatko nuo kaksi mentaliteettia asua yhdessä ja samassa ihmisessä vai ovatko toisensa poissulkevia.

Vierailija
558/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein noilla hakkereilla on motiivina raha, eli taloudellinen hyöty. Samoin kohde voi olla aika anonyymi - tiedossa kenties vain hyvä taloustilanne etc. Pusikkotarkkailijalla tai työpaikalla notkuvalla stalkkerilla on melkein aina jonkinlainen tunneside uhriin. Ihan voi olla yksipuolinen, mutta on kuite

Miksipä ei voisi? Jos omaa näppärät tietotekniset taidot, ja vaikeaa persoonallisuusproblematiikkaa, aivan varmasti myös käyttää näitä oppejaan ja lahjojaan toteuttaakseen tuhoavaa puoltaan, koska miksipä ei? Emmekö me kaikki käytä omia lahjojamme elämässä, niin hyvässä kuin pahassakin?

Sen sijaan jos ihmisellä _ei_ ole taipumusta vainoamiseen/stalkkaukseen/loputtomaan ripustautumiseen, vaan häntä vain kiinnostaa vaikkapa rötöstellä taloudellisesti, hän tuskin nyt ikinä-koskaan kiinnostuu huvikseen ketään häiriköimään.

Vierailija
559/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein noilla hakkereilla on motiivina raha, eli taloudellinen hyöty. Samoin kohde voi olla aika anonyymi - tiedossa kenties vain hyvä taloustilanne etc. Pusikkotarkkailijalla tai työpaikalla notkuvalla stalkkerilla on melkein aina jonkinlainen tunnesid

Eihän sitä tosiaan mikään estä. Kiinnostaisi tuo toinenkin kysymys, eli että voiko se vainoaja palkata hakkerin tekemään tällaista puolestaan? Voiko olla sellaisia hakkereita, jotka suhteellisen pienestäkin rahasta ryhtyvät tällaiseen? Suomessa? Vai onko heillä yleensä jonkinlainen ammattimoraali?

Vierailija
560/803 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein noilla hakkereilla on motiivina raha, eli taloudellinen hyöty. Samoin kohde voi olla aika anonyymi - tiedossa kenties vain hyvä taloustilanne etc. Pusikkotarkkailijalla tai työpaikalla notkuvall

Riippunee varmasti siitä, paljonko ollaan valmiita maksamaan, mikä on mahdollinen riski jäädä kiinni, sekä onko hakkeroinnissa haastetta. Nuo kolme ovat yleisimpiä motiiveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi