Uskaltaako suomalaisia verimarjoja enää ostaa? Hyväksikäyttöä, huijaamista, ihmiskauppaa ja nyt paljastui valtava kartelli. 😢😢
Mä en ymmärrä miksi suomalaiset marjayritykset voivat epäonnistua joka ikisessä asiassa jossa niiden nimenomaan pitäisi onnistua! Suomalaisten marjayritysten toiminta on paljastunut umpimädäksi ja oikeudenkäynneille ja tuomioille ei näy loppua. Nyt viimeisimpänä paljastui suomalaisten marjayritysten valtava kartelli, jossa yhdessä sovittiin marjanpoimijoiden alipalkkaus.
Kiitos näiden marjayrittäjien nyt Suomi tunnetaan maailmalla huijarien, hyväksikäyttäjien yms. rikollisten maana. Thaimaahan ei enää päästänyt kansalaisiaan töihin Suomeen suojellakseen kansalaisiaan joutumasta rikoksen uhriksi.
Itse ainakin kiinnitän jatkossa huomiota siihen, että ostamani marjat EIVÄT ole suomalaisia. Älkää tekään ostako SUOMALAISIA VERIMARJOJA.
Kommentit (6)
Eettisesti oikein toimiville marjatiloille pitäisi antaa joku sertifikaatti logoineen, josta näkisi heti ostohetkellä, että tukee reilua ja rehellistä yrittäjää.
Yritykset kannattaa jättää pois välistä ja ostaa marjat suoraan suomalaiselta poimijalta.
Sitä se yritystoiminta on. Parhaiten menestyy se, joka kiertää sääntöjä eniten.
Inhottavaa. En osta.
Poimin itse, tai olen syömättä.
Naisten, lasten ja muiden vajaaälyisten pääsyä nettiin tulisi rajoittaa, koska siellä saattaa tulla vastaan asioita, joiden käsittelyyn järki ei riitä.