Onko sulla ollut stalkkeri häiritsemässä elämääsi?
Kommentit (824)
On. Joka kerta kun meen peilin ohi niin joku kyylää mua siellä. En oo päässy eroon vaikka yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
On. Joka kerta kun meen peilin ohi niin joku kyylää mua siellä. En oo päässy eroon vaikka yrittänyt.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei. Ihan kirjaimellisesti yliopistossa opiskeleva it-harrastaja olisi hyvä veto. "
Ei siis kannata mennä ammattilaiselle tai poliisille?
Psykiatrille.Miten saan vainoajan psykiatrille?
Menet sinne ensin itse. Jos on todellinen vainoaja, niin se tulee kyllä sinun perässä sinnekin.
Sinä menet siis aina psykiatrille jos on ongelmia tietokoneen palomuurin tai kännykän tietoturvan kanssa.
No mutta, nehän palomuurit ynnä muut
En tiedä, voidaanko valetukiaseman avulla hakkeroida koko laitetta, mutta muistan lukeneeni että näitä on käytetty puhelinkuunteluun jo vuosikymmeniä sitten.
Tukiasemasta tulee näin maallikkona mieleen joku radiomaston kaltainen rakennelma jota kautta tietoliikenne kulkee. Mielikuvani on rakentunut ennen älypuhelinaikaa. Kyllähän tuo selittää tällaisen stalkkaustoiminnan suosion kasvua, jos oma valetukiasema onkin vain tuollainen itse rakenneltavissa oleva hökötys.
Hakkeriksi ajateltu taho voi siis periaatteessa olla vaikka naapurisi joka on rakentanut tuollaisen ja lukenut ohjeet netistä.
Ja höpönlöpön. Minun häiriköt on niin pitkäaikaisia ja täytyy liittyä tiettyihin viranomaisiin. Kukaan muu ei jaksa vainota kymmentä vuotta.
Salakuvaavat palohälyttimet mitä myydään kaikille niin miten sen voi tutkia kun katossa on .