Onko sulla ollut stalkkeri häiritsemässä elämääsi?
Kommentit (803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tällaisen nimettömän vainoamisen uhri, kuten tämä dokumentin Felix oli, traumatisoituneena tekeekin sen itsemurhan? Kuvitellaan, että hän on niiden joukossa, joiden ongelma kuitataan käsien levittelyllä, kuten joku kertoi tapahtuneen.
Kuka tästä vastaa? Joissain muissa asioissa tekijöitä vastuutetaan paljon pienemmistäkin asioista. Myös viranomainen voidaan tuomita virkavelvollisuuden rikkomisesta.
Entä jos ihmistä ei uskota ja hän päätyy itsemurhaan? Hänet haudataan mt-ongelmaisena, joka teki vainoharhoissaan itsemurhan. Näitähän riittää, mitäpä tuosta. Ei tarvitse edes kysyä, vastaako kukaan asiasta.
Onko mahdollista, että tällaisia itsemurhia on jo tapahtunut? Kukaan ei vain tiedä niistä. Paitsi tietenkin se vainoaja tai useampi kappale heitä.
On mahdollista ja minua stalkkaava henkilö ilmeisesti tähtää siihen
Sä oot jo psykoosissa, mutta et halua sitä myöntää.
Odotinkin tätä viestiä. En ole psykoosissa. Normaalilla empatiakyvyllä ja yleisestikin sivistyksellä, hyvää tahtova henkilö, ei koskaan, missään olosuhteissa huutele muille ihmisille, että nämä ovat psykoosissa. En ole koskaan kenellekään näin sanonut, eikä minullekaan ole kukaan näin sanonut, paitsi tämä vainoaja. Eipä oikeastaan muuta sanottavaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tällaisen nimettömän vainoamisen uhri, kuten tämä dokumentin Felix oli, traumatisoituneena tekeekin sen itsemurhan? Kuvitellaan, että hän on niiden joukossa, joiden ongelma kuitataan käsien levittelyllä, kuten joku kertoi tapahtuneen.
Kuka tästä vastaa? Joissain muissa asioissa tekijöitä vastuutetaan paljon pienemmistäkin asioista. Myös viranomainen voidaan tuomita virkavelvollisuuden rikkomisesta.
Entä jos ihmistä ei uskota ja hän päätyy itsemurhaan? Hänet haudataan mt-ongelmaisena, joka teki vainoharhoissaan itsemurhan. Näitähän riittää, mitäpä tuosta. Ei tarvitse edes kysyä, vastaako kukaan asiasta.
Onko mahdollista, että tällaisia itsemurhia on jo tapahtunut? Kukaan ei vain tiedä niistä. Paitsi tietenkin se vainoaja tai useampi kappale
Niin, onhan tuo sairauden oire toki pahin mahdollinen loukkaus ihmiselle.
eri
Ja kas, täällä keskustelemme uhrista ja tämän potentiaalisesta psykoosista. Koska olisi liian tuskallista puhua vainoajan mielenterveydestä. Tai vainoajan motiiveista. Vainoajan pahuudesta. Jatka toki psykoosijankkaajaa, hauskaa perjantai-iltaa sinulle.
Ei minua vainonnut henkilö ainakaan ollut paha ihminen vaan hyvin sairas. Vähän niinkuin Baby Reindeer -sarjassa.
Lopuksi hän oli niin sairas, että unohti että minäkin olen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kas, täällä keskustelemme uhrista ja tämän potentiaalisesta psykoosista. Koska olisi liian tuskallista puhua vainoajan mielenterveydestä. Tai vainoajan motiiveista. Vainoajan pahuudesta. Jatka toki psykoosijankkaajaa, hauskaa perjantai-iltaa sinulle.
Olisit itse kirjoittanut sitten vainoajastasi tai vainoajista yleensä etkä alkanut mestaroimaan, mitä täällä saa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, että tällaisia itsemurhia on jo tapahtunut? Kukaan ei vain tiedä niistä. Paitsi tietenkin se vainoaja tai useampi kappale
Se, että sinä luulet tuntemattomia kirjoittajia täällä sinun vainoajaksi, kertoo kyllä jostain harhaluuloisuushäiriöstä.
Eikä se kerro mitään minun empatiasta tms. että kerron sen tässä.
Vierailija kirjoitti:
On syytäkin puhua, koska täällä näyttää olevan harhaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi tuosta dokkarista epäselväksi, oliko tämä ystävä palkannut muitakin stalkkaamaan. Oli niin paljon kuitenkin puheluita/tietoa/viestejä - etenkin eri vaiheissa. Vai toimiko yksin?
Esittelytekstin perusteella yksin toimi. Onhan tuo kyllä todella outoa kaikin puolin.
Ei ole oma kokemus, ja olen unohtanut tarkemmat yksityiskohdat, mutta lehdessä oli juttu naisesta, josta joku oli perustanut valeidentiteetillä seurahakusivuille profiileita, ja tuntemattomilta miehiltä pukkasi viestiä. Nainen oli sitten ottanut yhteyttä poliisiinkin, ja lopulta selvisi että nuo profiilit oli luonut ja koko sotkun aiheuttanut naisen aviomiehen isä, siis appiukko. Poliisikin oli kommentoinut jotain siihen tyyliin, että oudompaa juttua saa hakea, en muista käyttikö sanaa sairas. Mitään selitystä appi ei ollut osannut antaa toiminnalleen, ja kanssakäyminen hänen kanssaan oli muuttunu
Siis mitä oikein luin? Oma appiukko kaiken takana? Tästä todellakin tulee mieleen sanonta 'todellisuus on tarua ihmeellisempää'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä?
Hän näyttää haluavan, että missään tapauksessa psykoosia ei mainita tämän asian yhteydessä, vaikka itse kirjoittaa että hänen vainoajansa haluaa ajaa hänet siihen.
Aliarvioit muiden lukijoiden älykkyyden. Laitat monta viestiä peräkkäin, eihän tuollaista usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä?
Hän näyttää haluavan, että missään tapauksessa psykoosia ei mainita tämän asian yhteydessä, vaikka itse kirjoittaa että hänen vainoajansa haluaa ajaa hänet siihen.
Nääh. Se on vaan uhriutuva narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, että tällaisia itsemurhia on jo tapahtunut? Kukaan ei vain tiedä niistä. Paitsi tietenkin se vainoaja tai useampi kappale heitä.
On mahdollista ja m
Mt-diagnoosit painottuvat vainoajapuolelle. Uhreja yhdistää nuori ikä ja naissukupuoli.
Esimerkiksi vainoamisjakson pituus riippuu - tutkitusti - siitä, onko vainoaja yli 30-v, lähettääkö suoraan matskua uhrille **ja kuinka paljon psykooseja vainoajalla on takanaan**.
Mitä terveempi nuppi, sitä lyhyempi vainoamisjakso. Uhreilla ei ole havaittu vastaavia piirteitä :)
Lähde: https://www.researchgate.net/publication/5225076_A_study_of_predictors_…
Joo, kissa tulee aina yöllä mun tyynylle istuu ja stalkkaa, kun mä nukun. Välillä hutasen sen pois, kun alkaa kehrää liian lujaa tai nuuskutta nenällä korvan juuressa.
On ollut ja on edelleen. Viimeksi pari viikkoa sitten uhkaili viestitse. Taas estin numeron kaikkialta. En ole 12 vuoteen sanonut/kirjoittanut sanaakaan hänelle, silti hän jaksaa vuodesta toiseen.
Minä en ihmettele, että sellainen ihminen jota vainotaan rankasti, muuttuu ja muun muassa saattaa alkaa nähdä uhkia sielläkin missä niitä ei ole. Sitä ei ymmärrä kuin toinen kohteeksi joutunut. Itsekin olen tehnyt tästä ketjusta huomioita ja teen edelleen.
Tämä hermostunut kirjoittaja ei kuitenkaan ole ainakaan minun suhteeni oikeassa, en ole hänen vainoajansa. Enkä ole kirjoittanut läheskään kaikkia viestejä, joissa mainitaan psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huonossa parisuhteessa oleva ollut mies ja nainen tietää nuo Olet hullu -huutelut. Kyseessähän ei ole pätevän ammattilaisen tekemä dg, vaan yritys tehdä toisesta epävarma.
Nää on niin nähty. Sinällään ei yllätä, että jollekulle ei löydy kohdetta huutelulle kuin julkisella kaikille avoimella keskustelupalstalla...
Minäkään en vainoa ketään kuten e.m. luulee. Olen täällä lukemassa, koska tässä hitaasti toivun omista henkisistä vammoistani eron jälkeisen vainon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huonossa parisuhteessa oleva ollut mies ja nainen tietää nuo Olet hullu -huutelut. Kyseessähän ei ole pätevän ammattilaisen tekemä dg, vaan yritys tehdä toisesta epävarma.
Nää on niin nähty. Sinällään ei yllätä, että jollekulle ei löydy kohdetta huutelulle kuin julkisella kaikille avoimella keskustelupalstalla...
Tämäpä. Tai somessa.
Sä oot jo psykoosissa, mutta et halua sitä myöntää.