Miksi naiset ei tule ikinä iskemään missään?
Kysymys otsikossa. Olen ihan tavallinen, joskus jopa ihan komeaksi mieheksi kehuttu. Muutama kilo ylipainoa, vain muutama, ja urheilutausta näkee edelleen päälle päin. Harrastan aktiiviliikuntaa toki edelleen, kuten muukin minun elämäntapa on aktiivinen. Pukeudun siististi ja asiallisesti. Käytöstavat on hyvät ja minulla on myös hyvä ulosanti ja sosiaaliset tavat. En koita herättää huomiota tai tuoda itseäni mitenkään erityisesti esille.
Onko niin että tämän kaltaiselle miehelle ei ole enää kysyntää tai tarvetta? Vai häviääkö kaltaiseni miehet johonkin harmaaseen massaan?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan hauska heittää pieni provo aloitus ja lukea vastaukset. Rehellisesti, minulla ei ole ollut vaikeuksia löytää naisseuraa, mutta halusin lähinnä nähdä mitkä on naisten vastauksia tuohon kysymykseen kun tällä palstalla kovasti jankutetaan siitä että miehet eikä naiset tee aloitteita. Kyllä minä osaan tehdä aloitteita ja saan suuni auki jopa tarvittaessa siellä kassajonossa.
No se mikä selvisi, on se että täällä on aika paljon ihmisiä mitkä on aika ilkeitä luonteeltaan, ja sellaisia kannattaa ihan oikeasti vältellä. Asiallisia vastauksia oli melko pieni osuus.
AP toivottaa hyvää naisten päivää kaikille naisille.
Joo joo hyvää naisettomuuden päivää sinullekin, Jorma.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan hauska heittää pieni provo aloitus ja lukea vastaukset. Rehellisesti, minulla ei ole ollut vaikeuksia löytää naisseuraa, mutta halusin lähinnä nähdä mitkä on naisten vastauksia tuohon kysymykseen kun tällä palstalla kovasti jankutetaan siitä että miehet eikä naiset tee aloitteita. Kyllä minä osaan tehdä aloitteita ja saan suuni auki jopa tarvittaessa siellä kassajonossa.
No se mikä selvisi, on se että täällä on aika paljon ihmisiä mitkä on aika ilkeitä luonteeltaan, ja sellaisia kannattaa ihan oikeasti vältellä. Asiallisia vastauksia oli melko pieni osuus.
Saanko kysyä millaisia naisia lähestyt kassajonossa? Minua ei ole yksikään mies koittanut iskeä kadulla tai kaupassa. Se hieman harmittaa, koska olisi kiva tutustua mieheen jossain muualla kuin baarissa tai tinderissä. Yhden kumppanin tapasin töissä, mutta siinä on aina omat haasteensa. Olen luultavasti tähän kassatapaamisen liian tavallinen nainen...
"Ihmisiä _mitkä_ on aika ilkeitä luonteeltaan" = Naisihmisiä, jotka eivät tule ikinä missään iskemään ap:ta. Hyi ilkiöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein trollaajakin vielä. Kyllä minä menetin nyt varsinaisen kultakimpaleen.
Ap, vie nyt edes äidillesi vaikka Pirkka-tulppaaneja.
Win win, koska minä en ole tainnut vastaavasti menettää yhtään mitään? No, olen aina valinnut seurani melko tarkasti. Ennemmin ilman kuin kuka tahansa. Kuten todettu, täältä saa aika harvoin asiallisia vastauksia.
Ps. Ostin jo vaimolle ruusuja, lähetin aikuisille tyttärilleni naistenpäivän onnitteluviestit, ja onnittelin myös työpaikan ainoaa naista ja kaupan kassaneitoa naistenpäivän kunniaksi, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu.
Sinua ei tulla iskemään = sinä et herätä minkäänlaista kiinnostusta kenessäkään. Ei siinä sen kummempaa ulimysteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein trollaajakin vielä. Kyllä minä menetin nyt varsinaisen kultakimpaleen.
Sinulle esitettiin useita kysymyksiä. Asialliset vastaukset jää saamatta kun ei itse vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse mielelläni olisin mies deittimarkkinoilla. Naiset ovat yhtä kiinnostuneita seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta kuin miehet, mutta naisilla on suurempi riski seksissä ja vastakkaisessa sukupuolessa, kuin miehillä.
Voin sanoa, että et kestäisi miehenä hetkeäkään. Jos naiset olisivat yhtä kiinnostuneita seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta kuin miehet, ei tätäkään keskusteluketjua olisi olemassakaan. Naiset saavat nuoresta neidosta alkaen huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. OK, voi olla joskus kiusallista ja joskus jopa törkeää, mutta keskimääräinen mies ei k o s k a a n. Miehet joutuvat rakentamaan omakuvansa ja itsetuntonsa kokonaan ihan itse, ilman vastakkaisen sukupuolen kuolaa. Naiset ilmaisevat kiinnostuksensa sen 10% kohdalla, loput 90% on sitä harmaata massaa joka ei kiinnosta. OK, ei ole pakkokaan, eikä pidäkään, mutta näin se vain on. Nainen innostuu harvemmin ja vähemmän kuin mies.
Riski mistä? Orgasmittomuudesta? Ei voi nyt aivan suoraan sanoa, että jokainen on vastuussa laukeamisestaan (me miehet mielellämme tarjoamme "apua"..), mutta naisilla on useammin jotain korvien välissä, joka estää.
Ja suurin osa meistä on ihan normitallaajia. Ei siis pettäjiä, äitihahmon etsijiä tms tms. Me vain olemme ihmisiä, emme heti-valmis-100%-mätsimeidinheveen, vaan työstämistä vaaditaan. Mitä vanhempi, sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vika on seksiehdotuksissa?
Siinä, että naisella on vain 20% mahdollisuus saada orgasmi seksissä miehen kanssa. Miehet, jotka heti menevät seksipuheisiin ovat yleisemmin niitä, joiden kanssa naisella on 0,001% mahdollisuus saada orgasmi. Miksi naiset haluaisivat irtosuhteita, kun he eivät saa siitä minkäänlaista tyydytystä? JA ei, kyse ei ole siitä, ettäkö naisten on vaikeampi saada orgasmi (ei ole) vaan että miehet eivät panosta sängyssä yhtä paljon naisen orgasmiin kuin naiset miehen orgasmiin.
Kröhöm. Kyllä me panostamme ja on kyllä aika suoraviivaista yleistämistä, että nainen tekisi enemmän miehen orgasmin eteen kuin päinvastoin. Ai miksi niin? No, meillehän matka Onnen Kukkulalle on lyhyempi ja lopussa aika vauhdikas - ei tarvita paljoakaan.. 20% mahdollisuus ehkä yhtäaikaa miehen kanssa, mutta kyllähän se tavoite olisi, että kaikki laukeaisivat. Aina se ei tietenkään ole mahdollista ja kyllä, itselläkin on ollut hetkiä että ei ole kyennyt kliimaksiin (tunnottomuus tms) mutta ei siinä mitään, tulee toisia kertoja. Mutta vain joka viidennellä kerralla laukeaminen ei ole todellisuutta yleistäen. Yhden kohdalla kyllä, hän harjoitteli itse itsensä herkemmäksi, mutta muiden kohdalla on kyllä lauottu ihan miten vain on ollut mahdollista.
Ydin ei kuitenkaan ollut tämä, vaan se, että vaikka seksiehdotuksia ylenkatsotaan naisten puolelta, niin ne ovat kuitenkin olleet esitettyjä kiinnostuksen ilmaisuja. Naisilta näitä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän sä juuri itse toteat mistä tilanne johtuu. Miehiä kiinnostaa seksi ja sitä varten pitää lähestyä monia naisia. Tämän takia naisilla on enemmän kiinnostuneita. Ei naisenakaan ole ollenkaan helppoa löytää kunnollista miestä ja sitä varten pitää nähdä vaivaa. Pitää liikkua, olla sosiaalinen, tutustua ja selvittää millainen mies on ja mitä hän haluaa. Naisilla on myös suurempi vaara joutua väkivallan ja hyväksikäytön kohteeksi, joten pitää olla myös varovainen. Ei se parisuhde synny vain miehen aktiivisuuden takia, kyllä siinä kumpikin tekee osuutensa. Kun naisena lopulta löydät kivan miehen saattaa hän haluta vain seksiä, olla varattu tai olla kiinnostunut aivan jostain muusta. Itsekin olen ollut sinkkua vuosia, koska oven takana ei vaan näy jonoa. Olen ihan mukava ja kuulemani mukaan nättikin nainen, mutta näillä mennään.
No ei, nyt meni väärin. Siis juuri kirjoitettiin, että miestä kiinnostaa seksiKIN. Ei siis pelkkä seksi, ensisijaisesti seksi vaan myös seksi. Tässä on selkeä ero.
Kuvailemassasi lähestymistavassa on se huono puoli, että jos jokainen lähestyvä mies on lähtökohtaisesti kirvesmurhaaja, on alku lähinnä sen todistelua, että ei ole. Jos ei pysty tai halua ottaa toista ihmistä, miestäkin lähtökohtaisesti avoimesti vastaan, on jossain sellaista vikaa, joka ei ehkä korjaannu itsestään. Parisuhteissa tapahtuu kaikenlaista ikävää, totta. Mutta kuitenkin ehdottomasti vähemmässä määrin kuin ehkä mediasta lukee. Suurin osa on ihan normaaleja. Tai olisi, jos syntyisi parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vika on seksiehdotuksissa?
Siinä, että naisella on vain 20% mahdollisuus saada orgasmi seksissä miehen kanssa. Miehet, jotka heti menevät seksipuheisiin ovat yleisemmin niitä, joiden kanssa naisella on 0,001% mahdollisuus saada orgasmi. Miksi naiset haluaisivat irtosuhteita, kun he eivät saa siitä minkäänlaista tyydytystä? JA ei, kyse ei ole siitä, ettäkö naisten on vaikeampi saada orgasmi (ei ole) vaan että miehet eivät panosta sängyssä yhtä paljon naisen orgasmiin kuin naiset miehen orgasmiin.
Kröhöm. Kyllä me panostamme ja on kyllä aika suoraviivaista yleistämistä, että nainen tekisi enemmän miehen orgasmin eteen kuin päinvastoin. Ai miksi niin? No, meillehän matka Onnen Kukkulalle on lyhyempi ja lopussa aika vauhdikas - ei tarvita paljoakaan.. 20% mahdollisuus ehkä yhtäaikaa mieh
Miksi luulet ettei naisilta tule seksiehdotuksia? Jos ihmettelet ettei niitä tule jollekin randomukkelille jota nainen ei tunne, niin se kertoo vain miten vähän sinä tiedät yhtään mitään naisista. Tai ylipäätään muista ihmisistä.
Miksi luulet ettei naisilta tule seksiehdotuksia? Jos ihmettelet ettei niitä tule jollekin randomukkelille jota nainen ei tunne, niin se kertoo vain miten vähän sinä tiedät yhtään mitään naisista. Tai ylipäätään muista ihmisistä.
Yleistäen, koska muuten niitä olisi tullut niin allekirjoittaneelle kuin kavereilleni edes joskus. Ei. Poikkeuksia toki löytyy, harvoja mutta sellaisen nähtyään on selvää, että homma toimii kun naiset tulevat luokse.