Mistä saisin nopeasti 20 euroa.
Pärjään itse viikon lähes melkeen syömättä, mutta nyt tulee yllätysvieras pariksi yöksi.
Tarvisin nyt sunnuntaihin mennessä 20 euroa. Pikavippiä en viitsi ottaa enkä mielellään keltään lainata..Pulloja keräämällä ei saa juuri mitään..
Kommentit (53)
Miksi otat vieraita vastaan, jos olet noin köyhä?
En kehdannut sanoa että ei saa tulla
Ap
Kanita jotakin. Jos asuinpaikkakunnallasi on kanikonttori.
Kerro vieraalle, että ei ole mitään tarjottavaa.
Kahdellakympillä ei saa mitään tarjoiluja vieraille. Tarviit ainakin 50e. Kerää pulloja enemmän.
Et mistään.Käy dyykkaamassa viikonlopun sapuskat biojäteastitioista. Itse teen noita kuluttajatutkimuksia netissä, niistä saa noin kympi joka toinen kuukausi ja ne voi käyttää woltin kautta kaupassakin. On hätävara ja suosittelen kädestä suuhun eläville.Painotus sanalla hätävara, pikavoittoja ei näistä tule.
Jos olet nainen niin myy vaikka stringit tai näytä tissit 20e:lla.
Valotat kakskymppiä yöpymisistä. Ei ole paha hinta muutamasta yöstä. Hotelli tai Airbnb olis paljon kalliimpi
Itse aina kaupungin bussissa korvat höröllä kuuntelen, kun takapenkin huumeparonit riitelevät julkisesti ja kovaan ääneen jostain 20 euron kohtalosta. Itsellä työelämän takia yli 20 tuhatta säästössä, niin ei voi ihan samaistua johonkin 20 euron tärkeyteen.
Voi sinua ressukaa koitahan pärjätä,itse mietin jos hakisin muutaman kaljan,pitäis pyörällä lähteä asioille.
Otat lompakosta. Siihen ei montaa sekuntia kulu.
Sohvatyynyjen alta löytyy aina pari kolikkoa.
Jos olisi olemassa kätevä "lahjoita tuntemattomana tuntemattomalle" palvelu, joku täältä todennäköisesti laittaisi tuon parikymppiä tulemaan saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua ressukaa koitahan pärjätä,itse mietin jos hakisin muutaman kaljan,pitäis pyörällä lähteä asioille.
Sympaattinen vastaus. Tekis itelläki mieli kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi olemassa kätevä "lahjoita tuntemattomana tuntemattomalle" palvelu, joku täältä todennäköisesti laittaisi tuon parikymppiä tulemaan saman tien.
Niinpä!
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Keräät 100 pulloa.