Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei tule ikinä iskemään missään?

Vierailija
08.03.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen ihan tavallinen, joskus jopa ihan komeaksi mieheksi kehuttu. Muutama kilo ylipainoa, vain muutama, ja urheilutausta näkee edelleen päälle päin. Harrastan aktiiviliikuntaa toki edelleen, kuten muukin minun elämäntapa on aktiivinen. Pukeudun siististi ja asiallisesti. Käytöstavat on hyvät ja minulla on myös hyvä ulosanti ja sosiaaliset tavat. En koita herättää huomiota tai tuoda itseäni mitenkään erityisesti esille.

Onko niin että tämän kaltaiselle miehelle ei ole enää kysyntää tai tarvetta? Vai häviääkö kaltaiseni miehet johonkin harmaaseen massaan?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on naisten hypergamiassa.

Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.

Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.

Ei vaan juuri sinä et (tästä samasta ulirutinastasi johtuen) kiinnosta ketään, joten ongelma on sinussa itsessäsi, ei kaikissa naisissa eikä kaikissa miehissä.

Missä tahansa Prismassa käynti paljastaa auttamatta heti, että ulinasi on harhaista inkkelifiktiota. Jatka silti ja odota ulinalla saavasi valikoida naishaaremisi.

Taas henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ja ympäristössä tapahtuneet muutokset (myös Prismassa) jäävät huomioitta.

Toi sun ulina ei ole seksi

Kuule, mulla on isommat tissit kuin sulla.

Vierailija
62/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen itse kaikki mieheni iskenyt.

Mites muuten niitä miehiä saisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikein odotetaan olevan. Jos sinäkin apn kanssa sama kysymystä pohdit niin voit varmasti vastata mitä ne sinun odotukset oikein on? Missä? Miten? Kuka? Ei pysty vastaamaan kun ei tiedä mitä kysytään.

Missä vain ihmiset kohtaavat toisiaan, mutta yksinkertaisuuden vuoksi kaksi esimerkkiä: a) Tinder b) baari.

a) Tinderissä on ehdoton miesenemmistö, ikäryhmästä riippuen yhtä naista kohden on 3-5 miestä. Koko lähtökohta on epätoivoinen, mutta siitä huolimatta on hiljaisempaa kuin osaisi kuvitella. Samaan aikaan aina (keväisin jostain syystä?) tulee hesaria myöten juttuja, joissa naistoimittaja kirjoittaa naiskohteista jotka valittavat, kun Tinderissä ei ole joko tarpeeksi hyviä miehiä tai että tämä 10% miehistä ei ole kiinnostunut heistä. Mutta jos kontakti tulee, niin oudon usein nainen on kuin kivireki, keskustelua pitäisi miehen viedä koko ajan eteenpäin ja sitten häviää. No, ehkä siellä on niitä toisi

Okei eli tuntemattomalle baarissa jutteli ja netissä viestin laituaminen on iskemistä. Näin ollen apn väite ei pidä paikkaansa. Minäkin olen hyvin usein molempia tehnyt. Siinä siis vastaus, enää ei tarvitse teidän ihmetellä.

Vierailija
64/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia.

Koska evoluutiossa naaras valitsee. Muuten me oltais apinoita kaikki muutkin kuin sinä.

Vierailija
65/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus niin kivaa olla naisen asemassa, että kiinnostuneita olisi kymmeniä eikä kymmenesosia. Koska todennäköisyys kohdata se yksi on aivan eri kuin nyt. Ja ei, tämä ei tarkoita sitä että naisen pitäisi ottaa se "kuka tahansa"; mutta jostain syystä kieltäydytään näkemästä tilannetta, jossa naisena on paljon helpompi olla, todella paljon enemmän valikoimaa kuin samantasoisella miehellä ikinä. Ehkä sitten se komein 10% josta jokatyttö tuntuu vain ja ainoastaan haaveilevan, omaa sitten toisenlaisen tilanteen?

Oman vuosikymmenien pohdiskelun jälkeen tuntuu vain siltä, että naisia ei kiinnosta ja kun kiinnostaa, osuu se huomattavasti pienempään joukkoon miehiä, kuin vastaavasti miehillä naisia. Miehet pitävät suurempaa joukkoa naisia haluttavana kuin naiset samoin kriteerein miehiä. Jos tilanne olisi toinen, niin todennäköisesti olisi vähemmän "valitusta". Tarkastellaan lopuksi vähän sitä valitusta. Oletteko ikinä koskaan nähneet y

Ei naisillekaan tyhjästä putkahda niitä kymmeniä kiinnostuneita, ihan pitää hankkiutua sellaisiin tilanteisiin jossa vastakkaista sukupuolta kohtaa ja kiinnostuksen osoittaminen on luontevaa. Kuten vaikka se Tinder tai baari tai joku muu tapahtuma jossa tutustutaan uusiin ihmisiin. Ja jos meinaa saada kymmeniä kiinnostuneita, pitää myös panostaa ulkonäköönsä, koska erittäin harvat on niin kauniita että herättävät monien kiinnostuksen missä vain lookissa. 

Vierailija
66/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus niin kivaa olla naisen asemassa, että kiinnostuneita olisi kymmeniä eikä kymmenesosia. Koska todennäköisyys kohdata se yksi on aivan eri kuin nyt. Ja ei, tämä ei tarkoita sitä että naisen pitäisi ottaa se "kuka tahansa"; mutta jostain syystä kieltäydytään näkemästä tilannetta, jossa naisena on paljon helpompi olla, todella paljon enemmän valikoimaa kuin samantasoisella miehellä ikinä. Ehkä sitten se komein 10% josta jokatyttö tuntuu vain ja ainoastaan haaveilevan, omaa sitten toisenlaisen tilanteen?

Oman vuosikymmenien pohdiskelun jälkeen tuntuu vain siltä, että naisia ei kiinnosta ja kun kiinnostaa, osuu se huomattavasti pienempään joukkoon miehiä, kuin vastaavasti miehillä naisia. Miehet pitävät suurempaa joukkoa naisia haluttavana kuin naiset samoin kriteerein miehiä. Jos tilanne olisi toinen, niin todennäköisesti olisi vähemmän "valitusta". Tarkastellaan lopuksi vähän sitä valitusta. Oletteko ikinä koskaan nähneet y

Naiset saa seksiehdotuksia juu, mutta jos hakee parisuhdetta niin ei ole sen helpompaa. 

Vierailija
67/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on naisten hypergamiassa.

Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.

Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.

Ei vaan juuri sinä et (tästä samasta ulirutinastasi johtuen) kiinnosta ketään, joten ongelma on sinussa itsessäsi, ei kaikissa naisissa eikä kaikissa miehissä.

Missä tahansa Prismassa käynti paljastaa auttamatta heti, että ulinasi on harhaista inkkelifiktiota. Jatka silti ja odota ulinalla saavasi valikoida naishaaremisi.

Taas henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ja ympäristössä tapahtuneet muutokset (myös Prismassa) jäävät huomioitta.

Isotissisille miehille varmasti löytyy ottaja, ei ehkä tosin naisesta.

Vierailija
68/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa sata törkeää ehdotusta ja pääosin varatuilta vielä. Kyllä mieskin patjaksi pääsee.

Mutta jos parisuhteen haluaa, on ihan yhtä vaikeaa, ellei vaikeampaa.

Se harrastus jossa tapaa toivottua sukupuolta on oikeastaan ainoa toimiva. Jos sitten ei saata vaivautua, niin oma on päätös.

Vierailija
69/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa seksiehdotuksia juu, mutta jos hakee parisuhdetta niin ei ole sen helpompaa. 

Mikä ihmeen vika on seksiehdotuksissa? Siis eihän tämä välttämättä tarkoita, että on kiinnostunut vain seksistä, vaan siitäkin? Onko sellainen mies parempi, joka ei sitten missään nimessä ole kiinnostunut seksistä? Tämä on taas esimerkki jostain, mitä naiset eivät vain tajua. Jos sinulla on ehdottelijoita, niin tällaisia ei ole miehillä. Naiset eivät osoita kiinnostustaan. Tai no, jätetään varausta sen verran, että isot pojat ovat kertoneet kaikenlaista keski-ikäisistä naisista erityisesti humalassa, mutta ei se varmaan niin ole, koska kaikki tapahtumakuvaukset ovat olleet..no, rumia.

En kerta kaikkiaan tajua tuota seksivihamielisyyttä. Olenkin huomannut, että Tinderiä selatessa jos tulee mitä tahansa "EI MITÄÄÄN ÄLLÖÖ SEXISEURAA" tms -johdannaisia, niin ruksia. Jos minun haluni seksiin naisen kanssa on lähtökohtaisesti ällöttävää, niin tämä selvä. Täysin. Ruks. Koska on tullut koettua se, että koskea saa vain oikealla tavalla, oikeassa paikassa ja tietyssä järjestyksessä. Miehet ja seksi on lähtökohtaisesti epäilyttävää ja miehet haluavat pelkkää seksiä, eivät muuta. Siinä oli sitten koko ajan syytettyjen penkillä ja siihen väsyi. Ei enää.

Kyllä jokainen suhde, mikä on lähtenyt ja edes vähän jatkunut, on sisältänyt seksiä(kin). 

Vierailija
70/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat että nainen lähestyy?

Tee itse aloitteita. 

En kehtaa tehdä aloitetta jos se koetaan jotenkin ahdisteluksi. Enkä halua käyttää omalla kuvalla mitään deittisovellusta. Syy siihen että en käytä deittisovelluksia ja syy mahdolliseen kuvan puuttumiseen ei ole minun ulkonäölliset syyt, vaan se että en vaan halua että minut arvioidaan ja "valitaan" vain ja pelkästään ulkonäön perusteella. Kuten noissa sovelluksissa on ikävä kyllä tapana. Valitettavasti pelkkä ulkonäkö siellä markkinoilla ratkaisee.

Ap

Sinäkö et arvioi ja valitse naista ulkonäön perusteella? Siis ainakin aluksi. Valitsetko kiinnostavan naisen minkä perusteella? Tuoksun? Käsilaukun? Auran? 

Vierailija
71/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti häviät sinne massaan, olet ihan tavallinen. Naiset ei erityisemmin taida ylipäätään yrittää iskeä ketään, ellei ihan erityisen kiinnostava tyyppi ole. 

Itse olen kerran tehnyt aloitteen ja hän on nykyinen kumppani. Se miksi tein sen aloitteen oli juuri, kun hän oli erityisen kiinnostava ihminen. Täysin erilainen kuin muut jne.

Vierailija
72/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kadulla tule iskemään. Mene kavereiden kanssa baariin. 

Vierailija
73/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kauneimmilla naisilla on kymmeniä kiinnostuneita. Jos olisi ap:n tasoinen nainen, eli hieman pulska eikä oikein minkään näköinen, niin usko pois ettei kukaan mies lähestyisi. 

Vierailija
74/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naisilla helpompaa ole. Niistä kiinnostuneista kun pitää jotenkin ihmeen tavalla nähdä, kuka niistä on väkivaltainen, kuka käyttää henkistä väkivaltaa, kuka taloudellista väkivaltaa, kuka niistä on vain seksin perässä, kuka on sarjapettäjä, kuka etsii äitihahmoa huolehtimaan, kuka ei halua tehdä kotitöitä tasapuolisesti, kuka on tunnekylmä, kuka ei koskaan tue henkisesti....

Itse mielelläni olisin mies deittimarkkinoilla. Naiset ovat yhtä kiinnostuneita seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta kuin miehet, mutta naisilla on suurempi riski seksissä ja vastakkaisessa sukupuolessa, kuin miehillä.

Vierailija
75/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vika on seksiehdotuksissa?

Siinä, että naisella on vain 20% mahdollisuus saada orgasmi seksissä miehen kanssa. Miehet, jotka heti menevät seksipuheisiin ovat yleisemmin niitä, joiden kanssa naisella on 0,001% mahdollisuus saada orgasmi.

Miksi naiset haluaisivat irtosuhteita, kun he eivät saa siitä minkäänlaista tyydytystä? JA ei, kyse ei ole siitä, ettäkö naisten on vaikeampi saada orgasmi (ei ole) vaan että miehet eivät panosta sängyssä yhtä paljon naisen orgasmiin kuin naiset miehen orgasmiin.

Vierailija
76/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän sä juuri itse toteat mistä tilanne johtuu. Miehiä kiinnostaa seksi ja sitä varten pitää lähestyä monia naisia. Tämän takia naisilla on enemmän kiinnostuneita. Ei naisenakaan ole ollenkaan helppoa löytää kunnollista miestä ja sitä varten pitää nähdä vaivaa. Pitää liikkua, olla sosiaalinen, tutustua ja selvittää millainen mies on ja mitä hän haluaa. Naisilla on myös suurempi vaara joutua väkivallan ja hyväksikäytön kohteeksi, joten pitää olla myös varovainen. Ei se parisuhde synny vain miehen aktiivisuuden takia, kyllä siinä kumpikin tekee osuutensa. Kun naisena lopulta löydät kivan miehen saattaa hän haluta vain seksiä, olla varattu tai olla kiinnostunut aivan jostain muusta. Itsekin olen ollut sinkkua vuosia, koska oven takana ei vaan näy jonoa. Olen ihan mukava ja kuulemani mukaan nättikin nainen, mutta näillä mennään. 

Vierailija
77/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hauska heittää pieni provo aloitus ja lukea vastaukset. Rehellisesti, minulla ei ole ollut vaikeuksia löytää naisseuraa, mutta halusin lähinnä nähdä mitkä on naisten vastauksia tuohon kysymykseen kun tällä palstalla kovasti jankutetaan siitä että miehet eikä naiset tee aloitteita. Kyllä minä osaan tehdä aloitteita ja saan suuni auki jopa tarvittaessa siellä kassajonossa.

No se mikä selvisi, on se että täällä on aika paljon ihmisiä mitkä on aika ilkeitä luonteeltaan, ja sellaisia kannattaa ihan oikeasti vältellä. Asiallisia vastauksia oli melko pieni osuus.

AP toivottaa hyvää naisten päivää kaikille naisille.

Vierailija
78/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vika on seksiehdotuksissa? Siis eihän tämä välttämättä tarkoita, että on kiinnostunut vain seksistä, vaan siitäkin? Onko sellainen mies parempi, joka ei sitten missään nimessä ole kiinnostunut seksistä? Tämä on taas esimerkki jostain, mitä naiset eivät vain tajua. Jos sinulla on ehdottelijoita, niin tällaisia ei ole miehillä. Naiset eivät osoita kiinnostustaan. Tai no, jätetään varausta sen verran, että isot pojat ovat kertoneet kaikenlaista keski-ikäisistä naisista erityisesti humalassa, mutta ei se varmaan niin ole, koska kaikki tapahtumakuvaukset ovat olleet..no, rumia.

En kerta kaikkiaan tajua tuota seksivihamielisyyttä. Olenkin huomannut, että Tinderiä selatessa jos tulee mitä tahansa "EI MITÄÄÄN ÄLLÖÖ SEXISEURAA" tms -johdannaisia, niin ruksia. Jos minun haluni seksiin naisen kanssa on lähtö

Se vika, että kaltaisistasi riviruikkijoista johtuen (lähes) kaikilla naisilla tulvii totaalikyllästymiseen asti ja pitkälle yli ainaisia epätoivottuja, etovia vonkaväninöitä, epätoivotuilta, etovilta tusinavonkavänisijöiltä, mutta ethän sinä ja kaltaisesi sitä tule tajuamaan, koska naiset ovat toisenlaisia ja tuo olisi vain sinun ja kaltaistesi märkä ulitopiauni, joka ei tule toteutumaan.

Ruks ruks, runks runks...

Vierailija
79/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun menin tinderiin niin laitoin sinne todella selvästi, etten hae mitään yhdenillan juttua, en FTB, en irtoseksiä vaan haluan tutustua sellaisiin miehiin, jotka etsivät pitkäaikaista parisuhdetta.

Silti, SILTI yli 85% miehistä olivat heti viemässä juttuja seksiin tai ehdottelemassa FTB suhteita ja sanoivat suoraan, etteivät halua tällä hetkellä pitkäaikaista parisuhdetta.

Lopetin tinderin ja parisuhteen etsimisen. En vaan jaksa enää käydä lävitse sataa miestä, joista ehkä yksi on kunnollinen ja sekin suuren työn ja vaivan alla.

Vierailija
80/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli minua iskemään yökerhossa. Se vaan pyysi tanssimaan ja  siinä tanssittiin pari hidasta biisiä ja nainen sitten kysyi lähdenkö hänen luokse yöksi. Se oli menoa ja sille tielle jäin. Siitä on nyt 8 vuotta.

En minä ole mielestäni komea edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme