Miksi naiset ei tule ikinä iskemään missään?
Kysymys otsikossa. Olen ihan tavallinen, joskus jopa ihan komeaksi mieheksi kehuttu. Muutama kilo ylipainoa, vain muutama, ja urheilutausta näkee edelleen päälle päin. Harrastan aktiiviliikuntaa toki edelleen, kuten muukin minun elämäntapa on aktiivinen. Pukeudun siististi ja asiallisesti. Käytöstavat on hyvät ja minulla on myös hyvä ulosanti ja sosiaaliset tavat. En koita herättää huomiota tai tuoda itseäni mitenkään erityisesti esille.
Onko niin että tämän kaltaiselle miehelle ei ole enää kysyntää tai tarvetta? Vai häviääkö kaltaiseni miehet johonkin harmaaseen massaan?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat että nainen lähestyy?
Tee itse aloitteita.
En kehtaa tehdä aloitetta jos se koetaan jotenkin ahdisteluksi. Enkä halua käyttää omalla kuvalla mitään deittisovellusta. Syy siihen että en käytä deittisovelluksia ja syy mahdolliseen kuvan puuttumiseen ei ole minun ulkonäölliset syyt, vaan se että en vaan halua että minut arvioidaan ja "valitaan" vain ja pelkästään ulkonäön perusteella. Kuten noissa sovelluksissa on ikävä kyllä tapana. Valitettavasti pelkkä ulkonäkö siellä markkinoilla ratkaisee.
Ap
Ei sitä ketä tahansa isketä. Pitää olla kiinnostusta ja ihastusta. Mä iskin mun miehen kun tapasimme toisen kerran.
On tärkeää, että jokainen sinkkumies tekee tänne vuorollaan oman identtisen, katkeran ja itsekehuisen naisvihaulivalituksen.
Näin toimien meille on koko ajan tarjolla monipuolista, syvällistä ja mielekästä keskustelua.
Hyvä miehet! Jee!
Tästä jokaiselle oma papukaijamerkki. Omat 10 pistettänne voitte hakea lähikaupan kassalta, joka ihan varmasti asiakaspalveluhymyn perusteella rakastaa salaa juuri teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat että nainen lähestyy?
Tee itse aloitteita.
En kehtaa tehdä aloitetta jos se koetaan jotenkin ahdisteluksi. Enkä halua käyttää omalla kuvalla mitään deittisovellusta. Syy siihen että en käytä deittisovelluksia ja syy mahdolliseen kuvan puuttumiseen ei ole minun ulkonäölliset syyt, vaan se että en vaan halua että minut arvioidaan ja "valitaan" vain ja pelkästään ulkonäön perusteella. Kuten noissa sovelluksissa on ikävä kyllä tapana. Valitettavasti pelkkä ulkonäkö siellä markkinoilla ratkaisee.
Ap
Ai missä sä odotat niitä aloitteita tehtävän? Koska ulkonäköhän se on ainoa syy jos esim. jossain kaupungilla joku lähestyisi, kun mitään muuta sinusta ei tiedä. Vai odotat lähestymisiä työpaikalla? No se ei monesta ole ok.
Vierailija kirjoitti:
1. Missä sinä ja naiset voisivat tavata. Ihan sama minkälainen kultakimpale olet jos olet vain kotona ja miesvaltaisella työpaikalla niin eipä ne naiset sinuun missään juuri koskaan törmää
2. Oletko ilmeetön/yrmeä. Ei sellaista tee mieli lähestyä. Itse iskin miehen työpaikalta. Miehessä huomiota kiinnitti ystävällisyys, ja se ihan hymy joka näkyy silmissä asti. Ja joo mies pukeutuu hieman homssuisesti kuten minäkin. Mies oli silloin hieman ylipainoinen. Mutta se empaattisuus, ystävällisyys ja iloisuus vain iski niin että pakko oli napata mies.
3. Miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Sama mitä mies selittää siitä kuinka ihana persoona on mutta jos kohtelee muita ihmisiä huonosti niin ei kiinnosta. Eli vinkkinä että osa miehistä suunnilleen matelee kauniin nuoren naisen edessä ja kehuvat maasta taivaisiin. Mutta en innostunut tuollaisesta jos mies jättää auttamatta vanhaa mummoa ostoskassien kanssa tai puhuu rumasti työkav
Miesvaltaisella alalla työssä, harrastukset enimmäkseen yksilölajeja, käytöstavat on hyvät ja hymyilen paljon. En käy baareissa ja liikun ihmisten parissa yleensä klo 6-22 välisenä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia.
Jia jia nönnönnöö. Sinusta ei ole Darwiniksi eikä einoleinoksi vaikka kuinka mansplainaat tyhjää ja tyhmää jia jia jankjankwänkwänkkiäsi.
En ymmärrä kysymystä. Avaisitko mitä nämä tilanteet ja paikat on missä odotat naisten "iskevän"? Ja mitä se iskeminen on?
Veikkaan että apn vastausten jälkeen voin sanoa ettei minua ole yksikään mies iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Missä sinä ja naiset voisivat tavata. Ihan sama minkälainen kultakimpale olet jos olet vain kotona ja miesvaltaisella työpaikalla niin eipä ne naiset sinuun missään juuri koskaan törmää
2. Oletko ilmeetön/yrmeä. Ei sellaista tee mieli lähestyä. Itse iskin miehen työpaikalta. Miehessä huomiota kiinnitti ystävällisyys, ja se ihan hymy joka näkyy silmissä asti. Ja joo mies pukeutuu hieman homssuisesti kuten minäkin. Mies oli silloin hieman ylipainoinen. Mutta se empaattisuus, ystävällisyys ja iloisuus vain iski niin että pakko oli napata mies.
3. Miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Sama mitä mies selittää siitä kuinka ihana persoona on mutta jos kohtelee muita ihmisiä huonosti niin ei kiinnosta. Eli vinkkinä että osa miehistä suunnilleen matelee kauniin nuoren naisen edessä ja kehuvat maasta taivaisiin. Mutta en innostunut tuollaisesta jos mies jättää auttamatta vanhaa
Niin eli missä odotat sitä iskemistä tapahtuvan? Odotat että kadulla joku randomnainen hyppää eteesi ja sanoo jonkun naurettavan iskurepliikin? Sitäkö tässä ihmettelet ettei tapahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on naisten hypergamiassa.
Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.
Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.
Jos nyt vähän avaat ensin silmiä ja katsot vaikka kaupassa millaisia pareja siellä liikkuu. Jos jokaisella naisella on mukana 195 cm täydellinen mallikasvoinen mies, niin voit palata tähän keskusteluun.
Mutta kyseiset miehet ovat aktiivisia --> näistä miehistä 100 % on hoitanut iskemisen ja naiset 0 %.
Hmm. No tee someprofiili. Päivitä siellä niistä urheilullisista harrastuksistasi ja edustavia kuvia... kerro koulutuksesta ja työstä. Kerää satoja kavereita (älä kerää ns. instabimboja)
Jossain vaiheessa joku nainen saattaa huomata, että tuossahan on "paperilla hyvä".
Vierailija kirjoitti:
Naaras-sukupuoli nisäkäsmaailmassa, ei lähesty urosyksilöä, vaan päin vastoin.
Uros suorittaa lähestymisen ja naaras suorittaa valinnan. Naaraalla on useimmiten monta urosyksilöä valittavana, ja näistä naaras osaa (älä kysy miten) valita itselleen sopivan.
Homma toimii yhtä varmasti, kuin että aurinko nousee idästä. Älä kysy seuraavassa postauksessa, että miksei aurinko nouse lännestä?
Voisiko joku filosofi kertoa, että miksi tämä viesti sai yläpeukkua ja minun lyhennetty versioni "Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia." alapeukkua?
Syyt:
1 et ole julkkis.
2 olet köyhän näköinen.
Vain julkkiksiin tai rikkaisiin naiset tekevät alotteita.
Olen 50v ja nainen on tehnyt aloitteen/ilmaissut kiinnostuksensa niin että minäkin sen ymmärrän, yhden kerran elämäni aikana. Tästä tuli 5 vuoden suhde.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia.
Avaisitko väitettäsi vähän. Mitä tässä väitteessä se "toiminta" on jota ajattelet että tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on naisten hypergamiassa.
Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.
Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.
Jos nyt vähän avaat ensin silmiä ja katsot vaikka kaupassa millaisia pareja siellä liikkuu. Jos jokaisella naisella on mukana 195 cm täydellinen mallikasvoinen mies, niin voit palata tähän keskusteluun.
Mutta kyseiset miehet ovat aktiivisia --> näistä miehistä 100 % on hoitanut iskemisen ja naiset 0 %.
Mistä olet saanut juuri nämä prosenttiluvut? Oletko lukenut tutkimuksen? Keskustellut niiden kaikkien parien kanssa? Keksit päästäisi?
Moni julkisemmassa ammatissa oleva mies ei "voi" käyttää mitään tindereitä eikä riekkua ravintoloissa. Kohtaan joka päivä kymmeniä naisia, mutta minkäänlaista suhdetta ei ole ollut pian 7 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko väitettäsi vähän. Mitä tässä väitteessä se "toiminta" on jota ajattelet että tarvitaan?
Lue viesti numero 19, tarkoitin käytännössä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Naaras-sukupuoli nisäkäsmaailmassa, ei lähesty urosyksilöä, vaan päin vastoin.
Uros suorittaa lähestymisen ja naaras suorittaa valinnan. Naaraalla on useimmiten monta urosyksilöä valittavana, ja näistä naaras osaa (älä kysy miten) valita itselleen sopivan.
Homma toimii yhtä varmasti, kuin että aurinko nousee idästä. Älä kysy seuraavassa postauksessa, että miksei aurinko nouse lännestä?
Koskee muuten melkein kaikkia muitakin lajeja kuin nisäkkäitä, siis niitä lajeja jotka ylipäätään parittelee.
Niinpä, kyllä minäkin pimppiä haluaisin.
M46
Onko nämä iskemisen perään kyselevät jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita?
En ole koskaan ketään "iskenyt". Ihan normaalilla jutustelulla ja tutustumisella pärjännyt.