Miksi naiset ei tule ikinä iskemään missään?
Kysymys otsikossa. Olen ihan tavallinen, joskus jopa ihan komeaksi mieheksi kehuttu. Muutama kilo ylipainoa, vain muutama, ja urheilutausta näkee edelleen päälle päin. Harrastan aktiiviliikuntaa toki edelleen, kuten muukin minun elämäntapa on aktiivinen. Pukeudun siististi ja asiallisesti. Käytöstavat on hyvät ja minulla on myös hyvä ulosanti ja sosiaaliset tavat. En koita herättää huomiota tai tuoda itseäni mitenkään erityisesti esille.
Onko niin että tämän kaltaiselle miehelle ei ole enää kysyntää tai tarvetta? Vai häviääkö kaltaiseni miehet johonkin harmaaseen massaan?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat että nainen lähestyy?
Tee itse aloitteita.
En kehtaa tehdä aloitetta jos se koetaan jotenkin ahdisteluksi. Enkä halua käyttää omalla kuvalla mitään deittisovellusta. Syy siihen että en käytä deittisovelluksia ja syy mahdolliseen kuvan puuttumiseen ei ole minun ulkonäölliset syyt, vaan se että en vaan halua että minut arvioidaan ja "valitaan" vain ja pelkästään ulkonäön perusteella. Kuten noissa sovelluksissa on ikävä kyllä tapana. Valitettavasti pelkkä ulkonäkö siellä markkinoilla ratkaisee.
Ap
Tässä paljastat itse arvioivasi ja arvottavasi naiset vain ja pelkästään ulkonäön perusteella ja jos koet että omasi 'ei riitä' niin silloin yrität (tai pikemminkin salaa haaveilet) liian tasokkaita naisia. Nainen (vähemmän pinnallisena kuin mies) katsoo miehessä aina kokonaisuutta ja sopivuutta itsensä kanssa, joten yhdellä taikka muutamalla "tavallisuus"tärpillä on turha keulia. Jos "naisilla" tarkoitat pelkästään reilusti nuorempia tekohärpäketyrkkysutturoita (maisatorpparit, jne) niin nämä nyt voivatkin pyörittää ja tulla pyöritetyiksi lätkäleukatampioiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Missä sinä ja naiset voisivat tavata. Ihan sama minkälainen kultakimpale olet jos olet vain kotona ja miesvaltaisella työpaikalla niin eipä ne naiset sinuun missään juuri koskaan törmää
2. Oletko ilmeetön/yrmeä. Ei sellaista tee mieli lähestyä. Itse iskin miehen työpaikalta. Miehessä huomiota kiinnitti ystävällisyys, ja se ihan hymy joka näkyy silmissä asti. Ja joo mies pukeutuu hieman homssuisesti kuten minäkin. Mies oli silloin hieman ylipainoinen. Mutta se empaattisuus, ystävällisyys ja iloisuus vain iski niin että pakko oli napata mies.
3. Miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Sama mitä mies selittää siitä kuinka ihana persoona on mutta jos kohtelee muita ihmisiä huonosti niin ei kiinnosta. Eli vinkkinä että osa miehistä suunnilleen matelee kauniin nuoren naisen edessä ja kehuvat maasta taivaisiin. Mutta en innostunut tuollaisesta jos mies jättää auttamatta vanhaa
Miesvaltaisella alalla työssä, harrastukset enimmäkseen yksilölajeja, käytöstavat on hyvät ja hymyilen paljon. En käy baareissa ja liikun ihmisten parissa yleensä klo 6-22 välisenä aikana.
Niin missä sinä siis ajattelit että nainen tulisi iskemään? Ei kukaan iske ketään jossain kassajonossa tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihmettelet asiaa hamaan tappiin asti samalla kun muut miehet itse tekevät itse asialle jotain
Näin! Tätä nössö ei tajua!
Vierailija kirjoitti:
Moni julkisemmassa ammatissa oleva mies ei "voi" käyttää mitään tindereitä eikä riekkua ravintoloissa. Kohtaan joka päivä kymmeniä naisia, mutta minkäänlaista suhdetta ei ole ollut pian 7 vuoteen.
Juuri tämä syy itselläni olla käyttämättä mitään deittisovellusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia.
Avaisitko väitettäsi vähän. Mitä tässä väitteessä se "toiminta" on jota ajattelet että tarvitaan?
Lue viesti numero 19, tarkoitin käytännössä samaa.
Eli jostain epämääräisistä nisäkäs jutuista kyse, eikä mitään tietoa miten parisuhteet muodostuu. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni julkisemmassa ammatissa oleva mies ei "voi" käyttää mitään tindereitä eikä riekkua ravintoloissa. Kohtaan joka päivä kymmeniä naisia, mutta minkäänlaista suhdetta ei ole ollut pian 7 vuoteen.
Juuri tämä syy itselläni olla käyttämättä mitään deittisovellusta.
Ap
Hei nyt tosissani haluan vastauksen mitä ajattelet iskemisen olevan. Onko se joku viesti netissä vai mitä? Mitä sinä siis tuossa otsikossa oikein kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteita.
Alkuperäinen kysymys nimenomaan oli, miksi naiset eivät tee aloitteita. Tähän odotetaan vastausta tai edes viihdyttävää arvausta, ei nimittäin ap ole ainoa joka ihmettelee. Oma veikkaus on, että naiset, jotka haluavat seuraa ei tarvitse ja loppuja ei vain kiinnosta. Nainen pärjää ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen seuraa paljon paremmin kuin mies ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteita.
Alkuperäinen kysymys nimenomaan oli, miksi naiset eivät tee aloitteita. Tähän odotetaan vastausta tai edes viihdyttävää arvausta, ei nimittäin ap ole ainoa joka ihmettelee. Oma veikkaus on, että naiset, jotka haluavat seuraa ei tarvitse ja loppuja ei vain kiinnosta. Nainen pärjää ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen seuraa paljon paremmin kuin mies ikinä.
Täällä on useampikin kysynyt mitä sen iskemisen oikein odotetaan olevan. Jos sinäkin apn kanssa sama kysymystä pohdit niin voit varmasti vastata mitä ne sinun odotukset oikein on? Missä? Miten? Kuka? Ei pysty vastaamaan kun ei tiedä mitä kysytään.
Minä olen (naisena) iskenyt vain yhden miehen elämässäni ja tämä tapahtui baarissa. Muut olen sitten "iskenyt" Tinderissä. Livenä vaikeampi lähestyä varsinkin kun olen ujo.
Miksi et kysy "Miksi kukaan/yksikään nainen" vaan "naiset" eli montako kukkaa "tarvitsisit" yhtenä uroona, jotta 'riittäisi'?
Ulivalitat kun naiset eivät joukkotapellen iske 13tusinassa "massahurmaajaa" niillä samoilla ulinoilla kuin muut ulisevat?
Tulehan kulmille, niin kyllä voin ISKEÄ ja kovaa iskenkin, mutta jätän komeat kasvosi koskemattomaksi, jotta voit jäädä kulmille odottamaan josko vaikka lisää iskuja saisit.
Muista ripustaa iskupyyntö kyltti kaulaasi, ei sitä kukaan muuten tiedä jotta iskuja haluat.
Ei minuakaan tule miehet ikinä iskemään. Harrastan lenkkeilyä ja kuntosalia, käyn töissä naisvaltaisella alalla, lisäksi käyn kaupassa ja esim museoissa ja kirjastossa ja elokuvissa. Eipä ole näkynyt miehiä iskemässä, vaikka ole hoikka, ihan nätti ja pitkähiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Avaisitko mitä nämä tilanteet ja paikat on missä odotat naisten "iskevän"? Ja mitä se iskeminen on?
Veikkaan että apn vastausten jälkeen voin sanoa ettei minua ole yksikään mies iskenyt.
Veikkaan että odotukset on sitä tasoa että kun oli verkkareissa ruokakaupan kassajonossa niin kaunis nainen tuli aivan yllättäen pyytämään nyt heti kahville. Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on naisten hypergamiassa.
Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.
Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.
Ei vaan juuri sinä et (tästä samasta ulirutinastasi johtuen) kiinnosta ketään, joten ongelma on sinussa itsessäsi, ei kaikissa naisissa eikä kaikissa miehissä.
Missä tahansa Prismassa käynti paljastaa auttamatta heti, että ulinasi on harhaista inkkelifiktiota. Jatka silti ja odota ulinalla saavasi valikoida naishaaremisi.
Taas henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ja ympäristössä tapahtuneet muutokset (myös Prismassa) jäävät huomioitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Avaisitko mitä nämä tilanteet ja paikat on missä odotat naisten "iskevän"? Ja mitä se iskeminen on?
Veikkaan että apn vastausten jälkeen voin sanoa ettei minua ole yksikään mies iskenyt.
Veikkaan että odotukset on sitä tasoa että kun oli verkkareissa ruokakaupan kassajonossa niin kaunis nainen tuli aivan yllättäen pyytämään nyt heti kahville. Onko näin?
Ihan liikaa jotain höttöromanttisiakomedioita katsottu jos tuo on se mitä odottaa tapahtuvan.
Vastaus siis on se ettei naiset sitä tee, koska kukaan ei sellaista tee. Ne on fiktiota, ne elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on naisten hypergamiassa.
Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.
Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.
Ei vaan juuri sinä et (tästä samasta ulirutinastasi johtuen) kiinnosta ketään, joten ongelma on sinussa itsessäsi, ei kaikissa naisissa eikä kaikissa miehissä.
Missä tahansa Prismassa käynti paljastaa auttamatta heti, että ulinasi on harhaista inkkelifiktiota. Jatka silti ja odota ulinalla saavasi valikoida naishaaremisi.
Taas henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ja ympäristössä tapahtuneet muutokset (myös Prismassa) jäävät huomioitta.
Toi sun ulina ei ole seksikästä, ymmärrätkö?
Jos ei edes tapaa ihmisiä missään ja nettiin ei mene, niin todellakin sun iskemiseen pitäisi ensin murtautua sun kotiin. Ei tule tapahtumaan.
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka ei ole yhtään panostaneet siihen parisuhteen saamiseen, kun sellaisen haluavat. Eli edes yksi harrastus, jossa tapaa niitä haluttuja ihmisiä. Varmasti voi jostakin kiinnostua, on niin loputtomasti mahdollisuuksia, ja livenä tutustuminen on aina parempaa kuin täytellä nettilomakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikein odotetaan olevan. Jos sinäkin apn kanssa sama kysymystä pohdit niin voit varmasti vastata mitä ne sinun odotukset oikein on? Missä? Miten? Kuka? Ei pysty vastaamaan kun ei tiedä mitä kysytään.
Missä vain ihmiset kohtaavat toisiaan, mutta yksinkertaisuuden vuoksi kaksi esimerkkiä: a) Tinder b) baari.
a) Tinderissä on ehdoton miesenemmistö, ikäryhmästä riippuen yhtä naista kohden on 3-5 miestä. Koko lähtökohta on epätoivoinen, mutta siitä huolimatta on hiljaisempaa kuin osaisi kuvitella. Samaan aikaan aina (keväisin jostain syystä?) tulee hesaria myöten juttuja, joissa naistoimittaja kirjoittaa naiskohteista jotka valittavat, kun Tinderissä ei ole joko tarpeeksi hyviä miehiä tai että tämä 10% miehistä ei ole kiinnostunut heistä. Mutta jos kontakti tulee, niin oudon usein nainen on kuin kivireki, keskustelua pitäisi miehen viedä koko ajan eteenpäin ja sitten häviää. No, ehkä siellä on niitä toisia vaihtoehtoja. Joka tapauksessa, itse olen näemmä alkanut poistamaan osumaa jos menee 2-3pv vastauksen odottelussa. Jos kiinnostaa, kommunikoi. Kaikki muut.. ei.
b) Tuli juuri mieleen, nuorisolle baari/rafla iskupaikkana on vähän eri asia nykyään kuin vielä n. 20-25v sitten. Jösses, miten sen nyt selittäisi.. No mutta, ainakaan omalla kohdalla nainen on tullut juttelemaan muistaakseni kolmesti. Yksi oli täysin väsynyt tarjoilija (jolla oli poikaystävä), yritti pysyä hereillä. Yksi oli aluksi kiinnostunut ilmeisesti kaveristani koska tältä sain hänen numeronsa ja yksi halusi kaverinsa kanssa vain istumapaikan, käytiin toki treffeillä kerran. Olen koko aikuisikäni aikana käynyt useamman kuin kolme kertaa baarissa, mutta siellä sai istua aivan rauhassa. Onneksi on www, niin löytyi tuleva ex-vaimo ja on edes lapsia.
Vähän ehkä laajemmin, kun kukaan meistä ei oikein näe toisen näinkin henkilökohtaista puolta toisesta, on tullut ihmeteltyä, että voiko siis ihan totta naisilla olla näin älyttömän helppoa? Kyllä kai voi. Yksi lyhyeen päättynyt suhde vilautti Suomi24-sähköpostiaan. Oliko siellä nyt 110 eri mieheltä lähestymisiä. Joo joo, tulee valitusta että suurin osa juoppoja, varattuja jne mutta kun se ei ole se ydin. Miehillä, esim. minulla voi mennä 3-4kk ennen kuin tulee edes yksi viesti. Yksi.
Olisi joskus niin kivaa olla naisen asemassa, että kiinnostuneita olisi kymmeniä eikä kymmenesosia. Koska todennäköisyys kohdata se yksi on aivan eri kuin nyt. Ja ei, tämä ei tarkoita sitä että naisen pitäisi ottaa se "kuka tahansa"; mutta jostain syystä kieltäydytään näkemästä tilannetta, jossa naisena on paljon helpompi olla, todella paljon enemmän valikoimaa kuin samantasoisella miehellä ikinä. Ehkä sitten se komein 10% josta jokatyttö tuntuu vain ja ainoastaan haaveilevan, omaa sitten toisenlaisen tilanteen?
Oman vuosikymmenien pohdiskelun jälkeen tuntuu vain siltä, että naisia ei kiinnosta ja kun kiinnostaa, osuu se huomattavasti pienempään joukkoon miehiä, kuin vastaavasti miehillä naisia. Miehet pitävät suurempaa joukkoa naisia haluttavana kuin naiset samoin kriteerein miehiä. Jos tilanne olisi toinen, niin todennäköisesti olisi vähemmän "valitusta". Tarkastellaan lopuksi vähän sitä valitusta. Oletteko ikinä koskaan nähneet yhtäkään valitusta, jossa nainen valittaa, että miehet eivät tule iskemään? Tai että on vaikeaa löytää miehiä? Ei. Kyllä se valitus koskee yleensä sitä, että ei ole niitä "hyviä" miehiä l. valikoima on, mutta ei ihan niin hyvä kuin haluaisi. Miehillä tuskailmaisussaan sisältönä on täydellinen naisenpuute.
Ehkä se ratkaisu on se, että miehiä alkaa kiinnostamaan seksi ja vastakkainen sukupuoli yhtä vähän kuin naisia. Biologia vain on rakentunut niin julmasti, että tämä ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Seksiä ajattelee päivittäin, naista haluaa koko ajan eikä tästä pääse eroon vaikka kuinka haluaisi, vaikka se vapauttaisi varmasti energiaa elämään muuhunkin, joka toisi paljon enemmän kuin naisenhaikailu. Mutta minkäs teet, tällaiseksi syntyi.
Kuinka sitten missään muussakaan ympäristössä sinua tultaisiin iskemään (alkuperäiseen aloitukseesi viitaten), jos et tee itseäsi muuten tykö ja vain odotat, että nainen tulisi iskemään? Ulkonäöllehän tuokin odotus perustuu.
Ymmärrän kyllä, että tuntuu kiusalliselta, jos oma pärstä on jossain deittisovelluksessa.
Aloitteita voi tehdä ihan normaalin jutustelun muodossa. Vältä iskureploja - ne ovat cringejä. Ellet sitten käytä iskureploja jonain jäänmurtajina ja tee niistä jotain oikeasti toimivaa läppää (tämä joko toimii tai sitten ei todellakaan toimi, välimuotoa ei ole), jonka käännät sitten siihen normaaliin keskusteluun. Näet kyllä toisesta, onko tällä samat vibat sinusta kuin hänellä sinusta. Äläkä ota torjuntoja henkilökohtaisesti. Treeniä vaan ja kohteliaita keskustelualoituksia tulille, siitä se lähtee ja alkaa luonnistumaan helpommin ex tempore. Kukaan normaali-ihminen ei pahoita mieltään siitä, jos joku tulee kohteliaana juttusille.
Terkuin kanssakulkijamies