Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva huomata miten vakavasti mut otetaan mieheni perheessa. En saa tulla miehen siskon haihin, koska meidan suhde voi paattya ja sisko ei halua etta haissa on vieraita ihmisia,

Vierailija
16.01.2007 |

koska ei ole kuulemma kiva katsoa 10 päästä hääkuvia eikä muista että kukas toi tyyppi on tai että no se oli sillonen veljen heila.

Voi v mitä kohtelua, anoppi on tyttärensä puolella, vaikka muuten kukaan ei toivo eikä usko meidän eroa, mutta häät on vaan niin tärkeä perhetilaisuus.

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen kutsumaton juttu jonkun vanhan tyttökaverin kanssa viittasi vähän siihen, ja jos hän on muuten mustasukkainen ihminen, jos hän kokee sinut jotenkin kilpailijaksi perheessänsä. Ei ole veljelleen enää niin tärkeä.

Vierailija
2/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisia ihmisiä voi olla edes olemassa? Sinne häihin tulee todennäköisesti ihmisiä joita tämä nainen näkee paljon harvemmin kuin sinua, varmasti etäisempiä tapauksia. Ja kun ajatellaan että olet hänen veljensä avovaimo niin eihän tuossa ole mitään järkeä??? Loukkaantuisin verisesti tuollaisesta asiasta :( Älä unohda tuota koskaan. Anna jossain vaiheessa samalla mitalla takaisin. Äläkä vaan laita mihinkään korttiin yms. lahjaan nimeäsi.... Tai sitten osta piruillaksesi joku hieno lahja heille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa lapsia luultavasti ja sinua ei kutsuta ristiäisiinkään...Luultavasti miestäsi pyydetään kummiksi.

Kyllä se nyt niin vaan on, että sinä et todellakaan enää tuon tempun jälkeen katso heidän häävidoitaan ja kuviaan, etkä kutsu heitä omille kihlajaiskahveille saati häihin!

Oletko kaunotar? Entäs jos morsian pelkää, että sinä viet huomion ja hän jää kuvissa ja muutenkin kauniimman varjoon?

Vierailija
4/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisko sanoo että siinä tapauksessa tietty, niin voit olla pahoittamatta mieltäsi mokoman tyhjäpään jutuista.

Vierailija
5/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tilanteen nyt muistan, nimittäin anoppi ja mieskin eli me kaikki juteltiin, että kun suku on niin hajallaan, en ole läheskään kaikkia sukulaisia tavannut, jotka ovat anopin ja apen läheisiä ystäviä, miehen lapsuudesta tärkeitä henkilöitä jne. Anoppi sanoi että no häissä sitten näät kaikki. Ja pari kertaa on ollut puhetta että no häissähän sitä sitten ehtii tutustua. Entäs jos morsian ei tykkää että hänen häänsä ovat joku mun esittelytilaisuus. Tosin 170 vieraan joukossa ei varmaan itse ehdi jutella kuin puolen kanssa, mutta ehkä tää on periaatekysymys.

Tuli vaan mieleen tosta kaunotarkysymyksestä, että tavallaan voin viedä morsiamelta huomiota, koska olen suvun uusi tulokas, ja moni täti ja setä tietää musta ja on anopilta kysellyt kaikenlaista ja jopa terveisiä on lähetetty.

Vierailija
6/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta... ;)))

melba:

Sehän se on, kun tuo 125 cm pitkä poika ei oikein pysy salattuna menneisyytenä ;-)

Vierailija
7/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö, toivottavasti lukee nää viestit.

Vierailija
8/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sukulaiset ovat sivistymättömiä moukkia. Eikö miehesi pidä ollenkaan puoliasi, suostuuko menemään häihin ilman sinua? Jos suostuu eikä nosta tikkua ristiin sinun eteesi, kehotan vakavasti harkitsemaan, kannattaako suhdetta enää jatkaa...

Vierailija
9/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyryytystä ottaa vastaan! Ja kaikille uteliaille häävieraille ilmoitat selkeästi ja suorin sanoin että morsian ei halunnut sinun tulevan häihin. Älä vaan keksi sen puolesta mitään tekosyitä. Näytä miehelles tämä ketju, jospa sekin älyäis jäädä pois moisista kekkereistä.

Vierailija
10/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jättää koko eukko omaan arvoonsa (vaikka helppoa se ei varmasti ole). Mua vähän kyllä ihmetyttää miehesi suhtautuminen, onko hänestä tosiaan ok, että sisko ei pidä sua minään ja vähättelee teidän suhdetta? Suoraan sanoen: jos miehelläsi on selkärankaa, hän pistää siskonsa ojennukseen. Eihän tollaista prinsessapelleilyä jaksa kukaan katsella...

Vierailija
11/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä ap ole liian kiltti morsmaikkua kohtaan. Ei kenenkään tarvitse tuollaista nöyryytystä ottaa vastaan! Ja kaikille uteliaille häävieraille ilmoitat selkeästi ja suorin sanoin että morsian ei halunnut sinun tulevan häihin. Älä vaan keksi sen puolesta mitään tekosyitä. Näytä miehelles tämä ketju, jospa sekin älyäis jäädä pois moisista kekkereistä.

Vierailija
12/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä sen kanssa eikä ole miehenikään. Luu kurkkuun vaan tollaisille prinsessoille.

Vierailija
13/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerkesin olemaan noin 10 v naimisissa, mutta sitä on vähän vaikea painaa unholaan, kun on tuo poika siitä muistuttamassa... Miehellä taas ei ole ollut koskaan aikaisemmin naista saman katon alla, niin emme varmaan ole " samantasoisia" . Mies tietty ihan eri mieltä.

Vierailija
14/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vaatii sisareltaan viedä sinut, useampivuotinen rakastettunsa, mukanaan häätilaisuuteen tai jää sitten itsekin kokonaan pois kemuista. -Mikä miehellesi on tärkeintä suku vai oma rakastettu?

Vierailija
15/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään armopaloja et ota enää vastaan ja miehesi pitäisi tukea sinua eikä sukuaan. Miehet vaan tuntuvat olemaan huonoja siinä napanuoransa katkaisemisessa.

Vierailija
16/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tulee ensimmäisenä ja sitten vasta lapsuuden perhe. Sitä kutsutaan aikuistumiseksi.

Vierailija
17/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista miehen suvun kanssa. Miehen äidin ja sisarten mielestä en ole koskaan ollut tarpeeksi hyvä heidän kultapojalleen.

Tästä yhtenä (monista) hyvänä esimerkkinä se, että mieheni pyydettiin toisen siskon pojan kummiksi, minua ei. Olimme tuolloin olleet yhdessä melkein kuusi vuotta, joista 3,5 vuotta naimisissa ja lapsiakin oli kaksi...

Vierailija
18/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tossa vähän lenkillä rentoutumassa.

En oikein voi miestäni puolustella. Sehän on todella tekemässä niin, että aikoo käydä häissä " pyörähtämässä" , kun on pakko, ja tulee sit kotiin. Mun ei pitäisi välittää siskosta, jolla on ollut joka toinen päivä myrsky vesilasissa noiden häidensä suhteen ja muutoinkin on aika dramaattinen ihminen.

Voin vain sanoa, että mies ei tarkoituksellisesti halua loukata minua, mutta on peruskiltti ja -positiivinen jannu, joka ei suhtaudu siskonsa everlasting true love -tunnelmointiin kovin suurella uskolla. Siskon kanssa kuulemma pärjää aina parhaiten olemalla samaa mieltä sen kanssa. Olen huomannut, että sisko on hyvin kiinni vanhemmissaan, poika taas jotenkin enemmän erillään. (siis toi mun mies). Eivät soittele joka päivä, eikä äiti ja isä ole tosiaan aina se eka ihminen jolla mennään mitä tahansa asiaa tilittämään. Sisko on vähän tuollainen, vaikka on vielä se isosisko.

Itse ehkä käännyn enemmän sen puolelle, etten miestäni ala kieltämään juhliin menosta. Se on kuitenkin sitä mieltä, että missään tapauksessa me ei keksitä mitään selitystä miksen mä ole tullut, vaan siellä juhlissa kyllä kaikki kysyy että missä mä olen. Mies voi sitten kertoa miten homma meni, ja ikävä kyllä, taidan saada enemmän vieraiden huomiota näin kuin jos olisin saanut tulla sinne ihmislaumaan ujoilemaan.

Etenkin appiukosta hieman näkee, että hän on vähän vaikeena tän järjestelyn suhteen, mutta ei voi jyrätä tytärtään ja vaimoaan tässä. Joten aina minun kuullen hän kutsuu juhlia nimikkeellä kekkerit jne vähän vähemmän vakavammin kun siskon aikaan, jolle ne on tietysti vuosikymmenen tapahtuma.

Mutta kyllä tässä sillälailla on mennyt maku häistä ja perhejuhlista, että en halua itselleni noin suuria häitä vaikka joku muu ne maksaisi, ja kyllä vaan se suunnittelu sitten tuo mieleen tän kokemuksen, että itse silloin nuorena tyttönä en kelvannut suvun häihin edes vieraaksi.

Vierailija
19/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Heila" on mun mielestä ihan eri juttu kuin avovaimo.

Vierailija
20/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme olleet jo vuosia naimissa ja miestäni pyydettiin serkun lapsen kummiksi, minua ei. No eipä ole meidän lapsien kummina yksikään miehen sukulainen...

Tonttiimme liitettiin miehen sukulaisen määräala ja siihen muutaman sadan palaseen piti laittaa että aviopuolisolla ei ole osuutta siihen... hah hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän