Kiva huomata miten vakavasti mut otetaan mieheni perheessa. En saa tulla miehen siskon haihin, koska meidan suhde voi paattya ja sisko ei halua etta haissa on vieraita ihmisia,
koska ei ole kuulemma kiva katsoa 10 päästä hääkuvia eikä muista että kukas toi tyyppi on tai että no se oli sillonen veljen heila.
Voi v mitä kohtelua, anoppi on tyttärensä puolella, vaikka muuten kukaan ei toivo eikä usko meidän eroa, mutta häät on vaan niin tärkeä perhetilaisuus.
Kommentit (196)
Ihmettelen siis SUURESTI moista perhettä, joka hyväksyy tyttärensä " nirsoilun" !!!
Itse olisin äitinä jutellut tyttäreni kanssa ja kertonut ettei noin moukkamaisesti VOI käyttäytyä ja VAIN siksi kun tytär ITSE niin haluaa!!! Olisin varmaan mennyt jopa niin pitkälle että olisin sanonut että sitten ei kukaan hänen omasta perheestään tule häihin jos kerran tuollaista " erottelua" aletaan käyttämään!:) Siinäpä solisi ollut tyttärellä miettimisen paikka että mikä on FIKSUA ja mikä ei!
Itse en niinkään surisi sitä ettei minua olisi kutsuttu, mutta miettisin kyllä todellakin VAKAVASTI että mihin liitto tuollaisen perheen pojan kanssa ihan oikeasti johtaa?! Jos jo nyt minua kohtaan olisi tuollainen " lynkkausmeininki" ja sen vielä vanhemmat hyväksyvät niin jotainhan siinä täytyy olla taustalla! Jos jo nyt kaikki hyppivät tyttären pillin mukaan niin ei tuo tule varmasti miksikään muuttumaan tulevaisuudessakaan...ei ainakaan parempaan suuntaan! JOS mies olisi sanonut siskolleen ja vanhemmilleen että silloin ei myös hänkään tule niin silloin teidänsuhteenne olsii varmasti " terveemmällä" pohjalla ja mies olisi valmis jopa " hylkäämään liikaa teidän asoihin puuttuvan perheensä! Näin kun ei kuitenkaan ole niin olen lähes 100varma että ongelmia tulee olemaan vain lisää ja lisää...
Mielestäni " vika" ei siis ole vain morsiammessa vaan ihan koko " juntti" perheessä, joka morsiammen moiseen itsekkyyteen lähtee mukaan ja hyväksyy sen:/ Valitettavasti tuolla teolla vain pedataan sitä teidän eroa....Senkö he haluavatkin saada aikaiseksi??
sisko alkaa vauva puuhiin... mahtaisi tulla pissit housuun ku näkisi ;)
Kunhan ei tuleva sulhanen menettäisi hermojaan avovaimoonsa jo ennen vihkiäisiä =D
Haluaa tuleva sulho vielä erota avoliitosta ennen kun tyttöystävästä tulee edes vaimoa heh.
Miettikää nyt mitkä kilarit sisko vetäisi jos hänen veljensä ei tulisi. Siis jos sille on noin tarkkaa että ap ei saa tulla, niin tuskin sille on yhdentekevää sekään, tuleeko veli vai ei. Totta kai veli tulee ja sen on pakko hymyillä siinä perhekuvassa. Muuten tulee turpaan. Ja kun sisko on saanut virallisen kirkko-osuuden ja kuvaukset purkkiin, tuskin se ehtii vahtia 170 ihmisen keskellä, jos veli lähtee vaikka iltakasilta kotiin kun porukka muutenkin liikkuu. Vai siellähän on tietty istumajärjestys ja minuuttiaikataulutettu bestmanin vetämä ohjelma, jonka aika ei saa edes puhua vierustoverilleen... Jos tää ketju olisi ollut vuosi sitten, voisin arvella että kyse on siitä Yhdestä Satuhää-morsiamesta, se Milla tms.
Varsinkin kun on kyse lähisukulaisen avoparista!!
Yhtä hyvin hetken huumaassa solmittu avioliitto voi nopeasti purkautua(on nähty). Jätät vaan hääfiaskon väliin ja ylläpidät vastaisuudessa omissa tilaisuuksissa samanlaista erottelupolitiikkaa vedoten mitä omituisempiin syihin..pidät siskon kaukana, koska olet vain sinä.
Huh.
häissä aiheutuva nolo tilanne kun vieraat kyselevät on pientä. sisko joutuu nimittäin elämään ehkä kymmeniä vuosia sen asian kanssa, että ei kutsunut veljen vaimoa häihin. SE nolottaa, vuosi vuodelta enemmän...
" Ai veljes olikin vielä tuolloin poikamies, mites eikös se tavannut ton Tiinan jo kaksi vuotta ennen teidän häitä" . " No joo, mut mä en antanut sen tulla häihin, kun kato jos ne olis kuitenkin eronnut, niin olisi sitten niin kiusallista katsella näitä kuvia" .
Joo, ero on mahdollinen meille kaikille, siinä ei auta sormukset eikä vuosien yhdessäolot. Sisko on tainnut unohtaa, että on itsekin vielä vain AVOVAIMO..
todennäköisyydellä hän on 10 vuoden päästä eronnut. Onko sitten kiva katsella hääkuvia ja ihmetellä, kuka tuokin jannu tuossa alttarilla oli, sehän häipyi jo aikoja sitten...
Jokos ne häät olivat ja miten ne meni?
mulle ei ikinä tullut meidän häiden vieraslistaa suunniteltaessa mieleenkään että jonkun avecia ei kutsuttaisi... Häihin tuli muutama avec jotka olivat ihan uusia tuttavuuksia, ja parit nyt eronneet, eipä ole mulla käynyt mielessäkään että niiden esiintyminen kuvissa häiritsisi! Miten joku edes keksii tuollaista?
Toisaalta mulla on hiukan toisenlaista kokemusta vastaavasta asiasta, oman veljeni vaimo kun on todella ilkeä ja oikeasti paha ihminen, mutta ei tullut mieleenkään jättää kutsumatta häihimme vaikka toisaalta olisi mieli tehnyt. Järjestikin sitten pienimuotoisen näytöksen häissä mutta piristäväähän tuollainen spesiaaliohjelma vain on... :DDD
Ap, hienoa kun suhtaudut asiaan noin aikuismaisesti. Melkein paras näpäytys on kutsua miehen sisko teidän häihin, viimeistään siinä vaiheessa sitä alkaa tosissaa hävettää.
Ehkä tosiaan on parasta, että miehesi menee häihin yksin, ihan vain sen takia, että pääsee kertomaan asioiden oikean laidan siitä, mikset sinä ole siellä. Ja nimenomaan kehottaisin häntä oikein " mainostamaan" asiaa tyyliin: " Hei Seppo ja Irma, kiva nähdä teitä. Harmi, ettette tapaa nyt avovaimoani. Morsian ei halunnut kutsua häntä." Paras olisi, jos miehesi kehtaisi pitää puheen morsiusparille, jossa sivumennen mainitsisi terveiset ja onnittelut myös sinulta, jota ei häihin ole kutsuttu. Jos ukkosi ei ole häissä, pääsee morsian sepittämään kaikkea paskaa sinusta. Voi vaikka kääntää jutun niin, ettet sinä tullut häihin, koska olet ilmeisesti suuttunut hänelle tms.
Toivon kuitenkin, että miehesi tekee siskolleen selväksi, miten halveksitavaa tuo kutsumatta jättäminen on ja miten pieni ihmissielu sisko on.
Mä olisin niin hiilenä tosta " kutsumattomuudesta" sen takia, että A) olet morsiamen veljen avovaimo ja B) morsiamen ystävä.
Kuka oikeasti jättää kutsumatta veljensä avovaimon / ystävänsä häihin, joihin on tulossa 170 ihmistä!?!? Siis oikeasti?!
Tsemppiä AaPee!
TÄYSIDIOOTTI tuo sinun kälysi! Mä ennustan, että niiden avioliitto kariutuu kolmessa vuodessa, eihän tuollaista skitsoa jaksa kukaan katella.
Todellakin, nuo suorat sanat on parhaita tässä tilanteessa, eli antaa sukulaisten kuulla miksi et ole paikalla. Joku reipas sukulainen voi sen kuultuaan vaikka tiedustella asiaa suoraan morsiamelta! Näin ainakin minun mieheni suvussa oltaisiin tehty vastaavassa tilanteessa!! :)
miehen siskosta ja veljestä, jopa apestani, jonka kanssa kyllä välillä on erimielisyyksiä, mutta onneksi ei noin hulluja:) eikä sentään tapella tarvii.