Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva huomata miten vakavasti mut otetaan mieheni perheessa. En saa tulla miehen siskon haihin, koska meidan suhde voi paattya ja sisko ei halua etta haissa on vieraita ihmisia,

Vierailija
16.01.2007 |

koska ei ole kuulemma kiva katsoa 10 päästä hääkuvia eikä muista että kukas toi tyyppi on tai että no se oli sillonen veljen heila.

Voi v mitä kohtelua, anoppi on tyttärensä puolella, vaikka muuten kukaan ei toivo eikä usko meidän eroa, mutta häät on vaan niin tärkeä perhetilaisuus.

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomattavasti kauniimpi kuin miehen sisko?

Tulee vaan väkisillä mieleen, että pelkää, että loistat kauneudellasi hänen edelleen.. Ja ei siksi juuri halua sinua mukaan/kuviin..

Vierailija
42/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuo avioliitto kestää kovin pitkää aikaa... Kaikkea hyvää sinulle Ap. Koita kestää. Harmi että noin typeriä tapauksia on sinun tulevassa suvussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jättäisi häät väliin jos minäkään en olisi tervetullut. Ei kai se papin aamen takaa sitä että mikään pari on yhdessä esim. kymmenen vuoden kuluttua. Ihmeellinen ajatusmaailma morsiammella..

Vierailija
44/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis kyllä pitänyt ehdottomasti kieltäytyä tosta ymmärtämisestä. Minä olisin sanonut että ymmärrän vanhempia mutta tätä morsmaikkua kohtaan ei liikene ikinä ymmärtämystä. Teidän häihin ei sitten varmaan pääse vanhemmatkaan jos ette suostu kutsumaan tätä morsmaikkua. Ei ne vanhemmat uskalla sanoa sittenkään sille typerälle morsmaikulle mitään.

Vierailija
45/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ap:tä ei saa riehaantumaan ja suuttumaan siskon tavoin tästä julmasta ihmisoikeusloukkauksesta, niin antaa miehen käydä näyttäytymässä häissä ja kertomassa siskon loistava avaus ap:n sukuuntulon suhteen.

Varmaan edukseen erottuu, kun ei rupea siskon tavoille ja hae kostoa veljen kautta, että me ei sitten tulla kumpikaan. Vanhemmat varmaan on ihan kusi sukassa että miten noi kemut oikein menee ja se aviomies vasta onkin, varmaan heti häiden jälkeen.

Vierailija
46/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös että onko miehesi sisko naikkareissa, tosin ei siellä ole avausta että voiko veljen avovaomon jättää kutsumatta.

Noh, miehesi sisar kusee omiin muroihinsa.

Vierailija
47/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraaviin häihin... :-)

Ymmärtäisin jos olisitte seurustelleet 2 viikkoa, mutta nyt en.

Jos haluaisit niin kirkkoon voisit mennä. (Kirkkoon saa mennä, vaikka ei ole kutsuttukaan...) Mutta taitaisi olla morsiammelle sekin liikaa.

Ihan käsittämätöntä porukkaa. Entäs jos keksisit itsellesi jotain tosi hauskaa sille illalle? Sanoisit anopille, veljen siskolle jne. että lähdette kylpylään, konserttiin, kuumailmapallo lennolle just sinä iltana? Eipä vois häät vähempää kiinnostaa.

Ja ehkä voisit vielä viestiä, että ei muuten tarttee teille sitten mitään kiitoskortteja ja hääparin kuvia lähetellä....

Vierailija
48/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi eihän vaatimaton sanoisi itseään kauniiksi. No mä arvaan, että siskoa harmittaa jo etukäteen että sukulaiset ovat kiinnostuneet veljen uudesta tyttöystävästä, jota ei vielä ole suvussa laajemmin esitelty. Siskolle ei tod sovi että Hänen Häänsä ovat mikään tuhkimokälyn debyytti-ilta. Ihan kuin hän edes pystyisi pitämään 170 ihmisen huomion itsessään koko aikaa.

Vierailija
49/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen molemmat veljet ovat ehtineet erota niistä naisista, jotka oli meidän häissä mukana. Eipä ole kertaakaan tullut mieleen, että ne naiset jotenkin pilaisivat meidän häävalokuvat. :-D Eikä olisi käynyt pienessä mielessäkään kutsua vain niitä veljiä ilman aveceja.

Vierailija
50/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla tuollaisia ihmisiä! Mutta kyllä ymmärrän tunteesi, minua ei kutsuttu perhekuvaan vielä kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkään, tiedä sitten nykyistä tilannetta. Totea vaan niinkuin Wagner: " En lähde häihin. Kuitenkin eroavat. Vastedes osallistun vain hautajaisiin. Niitä ei voi perua!" :)

Vierailija
51/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittävät jonkun hyvän " selityksen" ja sanovat velejlle että oikeaa syytä ei sitten saa sanoa ettei siskon päivä mene " pilalle" !!:/

Ja melko tossukan kuvan olen valitettavasti tuosta veljestä saanut kun kerran suostuu sisarensa häihin menemään ilman " vaimoaan" ...joten tuo OIKEA syys siis jää VARMASTI epäselväksi muulle hääväelle:( " Parhaassa" tapauksessa sisko ja äiti kehittelevät sellaisen stoorin että ap onkin itse " syyllinen" poissaoloonsa!!

Vierailija
52/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hiljaa eikä sano mitään, mutta jos siltä joku kysyy, ei tosiaankaan ala keksiä mitään juttuja. Ja on ainakin itse sanonut että hän todellakin kertoo asian just kun on, että tehköön sisko mitä päätöksiä haluaa, mutta ottakoon niistä sitten itse vastuun. Luulisi siskon ja äidin tietävän veljensä/poikansa eli miettivän sitä, että haluavatko antaa tilanteesta vielä oudomman kuvan puhumalla ristiin. Mieheni on reilun miehen maineessa ja siskon luonne kanssa laajemminkin tiedossa, joten luotan kyllä tässä asiassa mieheeni. Ja ei ne vieraatkaan ihan tyhmiä ole. Samoin aion kyllä itse kertoa asian oikean laidan, jos joku kysyy. En mäkään ole valkoisten valheiden tyyppi.

Mutta ymmärrän kyllä teitä että joku saattaa tällaista uumoilla. Mä vaan tiedän mieheni! :)

Ap

Vierailija
53/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenhän kai parhaiten tietää miksei oma perheenjäsen ole juhlissa. Joten luulen etteivät sisko ja mahd. anoppi pääse edes mitään selitystä antamaan, sillä, uskokaa mua, ne eivät haluaisi ottaa koko asiaan puheeksi, ei millään lailla.

ap

Vierailija
54/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävänsä kanssa. Ovat vähän yli 20-siä ja seurustelua takana noin 2,5 vee. Erosivat nyt juuri hiljan, joten mulla on monessakin kuvassa tää tyttö. En osaa ollenkaan ajatella, että kauheeta, nyt on " vieraita" mun hääkuvassa. Eihän se mikään vieras ole, kyllä tässä on jo ehditty sinunkaupat tekemään. Hän on aina vaan Maija, veljeni silloinen tyttöystävä. Tietty jos olisi joku ikävä pettämis-valehtelu-homma takana, sitten voisi kuvat harmittaa, mutta ei mua todellakaan ärsytä kuvissa pelkästään se, että on ex-tyttis.

Vierailija
55/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisiko niin, että miehelläsi on ollut niin monta heilaa ennen sinua, että historian havina pitää sinut sielät poissa.

Vierailija
56/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan epäkohtelias anoppi ja miehen sisko. Ole iloinen ettei sun tarvii mennä. Varmaan loukkaisivat jotenkin sua siellä.

Vierailija
57/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kun ei voi mitään " rajoituksia" kukaan päättää!

Sisko tietty skitsois jutusta, mutta olisitpas ehtinyt itse ainakin kertoa sukulaisille sen oikean syyn poissaoloosi:) Tai ainkin jos sukulaiset näkisivät sinut kirkossa, mutta ei sitten enää juhlapaikalla niin kaikki kyselisivät että missäs olet:D

Tulis noista siskon NIIN tarkasti suunnittelemista häistä " hieman" erilaiset:D:D

Jos sisko sinulle tuosta jutusta raivoaisi niin sanoisit vain että halusti nähdä hänet siinä hääpuvussa ja kauniina hänen TÄRKEIMPÄNÄ päivänään:D!

Vierailija
58/196 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia hääkuviaan, kun niissä " täydellisten häiden " kuvissa esiintyy toisessa pääosassa hänen ex-puolisonsa. Nimittäin tuollaisella asenteella varustettu nainen taitaa olla hankala elämänkumppani, jolla on suuri riski erota.

Vierailija
59/196 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tosiaan niin perheessään kiinni että on valmis tekeen ihan mitä ne sanoo eikä puolusta vaimoaan? Mitäs sitten kun teillä on lapsia ja anoppi ilmoittaa yhtä ja miehen sisko toista, sitten vasta liemessä olet. Ei tässä oikeestaan sinun kannalta ole ongelma se sisko, vaan oma miehesi joka ei ole puolellasi.

Vierailija
60/196 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen teidän perheenne on. Miksi joku epäilee liittonne päättyvän eroon jos ei syytä?Oletko kenties tehnyt jotain v-mäistä heille?

Ehkä miehesi sisko on sellanen määräilijä tyyppi, joka kerrankin saa " loistaa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän