Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Andy sai potkut töistä rahavirrat loppui siihen. Reippaasti ei ole varaa tehdä. Rahaahan kansa syytää näihin remppoihin juuri niistä kirjoitettiin. Ei Charles niitä omasta pussista maksa. Williamteam tämän ns. remontti häädön takana on. No,Andy saa nyt vähän linna elämää kun vedet ja sähköt lähtee. Elelee muutenkin yövaatteissa pimeässä tv tä katsellen. Totta vois se mennä johonkin vajaankin. Mitä noilla eväillä, mitään isoa lukaalia tartteekaan, patja lattialle jne.
Onhan tuo sellainen sirkus. Mitähän seuraavaksi tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä Meghanin harmistumista asumisesta. Hovin jäsenet maksavat vuokraa asunnoistaan, jos veljeksistä toinen vuokraa isomman kuin toinen, ei kateus auta, vaan sitten vuokrataan isompi. Ilmeisesti kukaan ei selittänyt asiaa kunnolla Meghanille. Sitäkään en ymmärrä, mikä vika Williamin ja Katen naapurina asumisessa olisi ollut.
Jos tuo opportunisti nai Harryn vain rahan ja julkisuuden takia, kuten on arveltu, olisi W&K:n aito onni ollut aika ikävää katseltavaa. Kakkospariskunta, nou nou...
Minä en näe noin mustavalkoisena tuot asiaa. Myös H&M rakkaus on aito eikä siinä kateutta varmaankaan ole. W&K avioliitto pitää sisällään myös erillaista kohtelua kuin H&M avioliitto. Kulttuuri olot ja Kate on tottuneempi kulissi elämäänsä,pidempi kokem
Mustavalkoisenahan sinä nimenomaan näet asian. Vaan tulipa nyt todella paljon painavaa asiantuntijan sisäpiiritietoa suoraan ytimestä. Vai?
miksi imbesiiliä tässä ja nyt savustetaan. Älä laita minun sanomisikseni sellaisia mitkä eivät ole minun. Pysy totuudessa. Kotikielen ei ole suomi, vaikka täällä nyt olen.Kirjoitus taito on huono.Mutta muualla pärjään. Älä jankuta vanhoja asioita ,jos ilkeäiset vastata.🧐🙀🙈
Oletko sinä valvojana täällä?
Vierailija kirjoitti:
miksi imbesiiliä tässä ja nyt savustetaan. Älä laita minun sanomisikseni sellaisia mitkä eivät ole minun. Pysy totuudessa. Kotikielen ei ole suomi, vaikka täällä nyt olen.Kirjoitus taito on huono.Mutta muualla pärjään. Älä jankuta vanhoja asioita ,jos ilkeäiset vastata.🧐🙀🙈
Oletko sinä valvojana täällä?
Kuule ihan väitit itse että kieliopin takia savustetaan pois. Kukahan se taas aloitti jankutuksen vanhoista asioista = kielioppi ym? Totuudessa on hyvä pysyä itsekunkin, eli käännäpä katse jälleen itseesi. Et tietenkään vastaa mutta missä ihmeessä olet kun sinulla on valvoja? Joka joskus ottaa tietokoneen pois, saisi ottaa useamminkin. Eri
Minä vain spekuilin. Sorry että pannu meni pohjaan taas kerran. En ole kummankaan parin perhetuttu. Mutta uskon että H&M avioliitto on myös onnellinen ,vaikka eroa toivotaan.( Keinot on monet) Kun taas tuona aikanaW&K olivat onnellisia, mutta heitä ei voi verrata.( nyky onni hm. on vain heidän tiedossaan jos sellaista on) Eroa heille Tuskin kukaan toivoo. Feikkeily ym. säätö ei uskottavuutta heille lisää.
Aika näyttää mitä kulisseissa pilkahtaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä Meghanin harmistumista asumisesta. Hovin jäsenet maksavat vuokraa asunnoistaan, jos veljeksistä toinen vuokraa isomman kuin toinen, ei kateus auta, vaan sitten vuokrataan isompi. Ilmeisesti kukaan ei selittänyt asiaa kunnolla Meghanille. Sitäkään en ymmärrä, mikä vika Williamin ja Katen naapurina asumisessa olisi ollut.
Jos tuo opportunisti nai Harryn vain rahan ja julkisuuden takia, kuten on arveltu, olisi W&K:n aito onni ollut aika ikävää katseltavaa. Kakkospariskunta, nou nou...
Minä en näe noin mustavalkoisena tuot asiaa. Myös H&M rakkaus on aito eikä siinä kateutta varmaankaan ole. W&K avioliitto pitää sisällään myös erillaista kohtelua kuin H&M avioliitto. Kulttuuri olot ja Kate on tottuneempi kulissi elämäänsä,pidempi kokem
Minäpä luulen että molemmat parit rakastavat toisiaan. Ja puolustavat omaa perhettään. Ei Meghan mikään hölmö maalaistyttö ollut hoviin tullessaan vaan monissa liemissä keitetty aikuinen nainen joka aivan varmasti pystyi pitämään omat puolensa. Näyttelijänä hän varmasti osasi sisäistää roolin vaatimukset mutta ei ilmeisesti halunnut - siitä se poru syntyi, eikä siitä että herttuattarella oli väärän väristä kynsilakkaa. Kyse on enemmän asenteesta sääntöjä kohtaan kuin itse säännöstä.
Katen tosiaan tuntuu saavan paljon kehuja eri suunnista ja kaikki, Meghania lukuunottamatta, sanovat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain spekuilin. Sorry että pannu meni pohjaan taas kerran. En ole kummankaan parin perhetuttu. Mutta uskon että H&M avioliitto on myös onnellinen ,vaikka eroa toivotaan.( Keinot on monet) Kun taas tuona aikanaW&K olivat onnellisia, mutta heitä ei voi verrata.( nyky onni hm. on vain heidän tiedossaan jos sellaista on) Eroa heille Tuskin kukaan toivoo. Feikkeily ym. säätö ei uskottavuutta heille lisää.
Aika näyttää mitä kulisseissa pilkahtaa esiin.
Aika imbesiili saa kyllä olla jos ei näe miten feikkiä se Harryn ja Meghanin rakkaus on. Tai sitä miten aidot ja lämpimät välit on Williamilla ja Catherinella. Mutta jos katselee maailmaa tai ainakin kuninkaallisia ja ex-kuninkaallisia tässä tapauksessa tietynväristen lasien läpi niin kai sitä sitten näkee mitä kummallisimpia asioita.
kää nämä itseesi.. spekuin tuota kielioppi virheitä joita täällä taas ollut. Vastasin tuohon ääkköset ym. vääntöön ym. joita täällä ollut. Tarkoitin että kaikki kirjoitusvirheineen ovat ihan ymmärrettäviä tekstiä. Mutta takertua tuollaisiin jatkuvasti kaikilla palstoilla ON mielestäni jotenkin neuroottinen ongelma. Tälläinen punakynä oli kaverini työpaikalla, joka sekas kaikki paperit punakynällä, eikä suoriutunut omista töistään. Milloin oli ilmoitustaulukin punakynällä päästetty läpi.Yrittivät ymmärtää. Sairaslomalle lähti. En tiedä jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en toivo ,että Trump tulee presidentiksi ja karkottaa Harryn perheen. Camillan poikahan opasti Harryn huumeiden pariin. Charles oli tuohtunut.
Jos häätö tulee meinaako Harry muuttaa itse britteihin, eikai ainakaan kokonaan ?"
Vaikka Trump vailttaisiinkin presidentiksi niin ei olisi hanen virkansa haataa ketaan USAsta.
Harry on laillisesti naimisissa USAn kansalaisen kanssa ja hanella on ainakin yksi 100% USAn kansalaislapsi, (Archien statusta en tieda, voi olla kaksoiskansalainen ja voi olla ettei ole.) Maassa vallitsee laki ja jarjestys eika taalla toimita minkaan AV-mamman paivaunen mukaan.
😼👍👍
Sitä juuri tutkitaankin, että onko Harry maahan tullessaan noudattanut "lakia ja järjestystä" eli valehteliko huumeidenkäytöstään, vaikka Spare -kirjassaan oli retostellut kokaiinin ja muiden aineiden käytöllään.
Vierailija kirjoitti:
kää nämä itseesi.. spekuin tuota kielioppi virheitä joita täällä taas ollut. Vastasin tuohon ääkköset ym. vääntöön ym. joita täällä ollut. Tarkoitin että kaikki kirjoitusvirheineen ovat ihan ymmärrettäviä tekstiä. Mutta takertua tuollaisiin jatkuvasti kaikilla palstoilla ON mielestäni jotenkin neuroottinen ongelma. Tälläinen punakynä oli kaverini työpaikalla, joka sekas kaikki paperit punakynällä, eikä suoriutunut omista töistään. Milloin oli ilmoitustaulukin punakynällä päästetty läpi.Yrittivät ymmärtää. Sairaslomalle lähti. En tiedä jatkosta.
Miksi sinä sitä kielioppia taas jauhat, tai siis spekuat, kun kukaan muu ei ole asiasta mitään pitkään aikaan sanonut? Ja ääkkönen tekee kaiken teatteri ihan tahallaan, ei hänen kohdallaan takerruta mihinkään kirjoitus- tai näppäilyvirheisiin. Oma tekstisi on usein hyvin vaikeasti ymmärrettävää kuten sinulle on monesti sanottu, ihan sen sisällönkin takia. Olet varmasti tietoinen että tuskin kukaan tai ainakin hyvin harva ketjussa uskoo sinun olevan mikään ulkomaalainen. Emme vain ymmärrä miksi pelleilet ja suollat omituista tekstiä.
Onko tämän hetken äänestys tietoa kuinka suosittuja nämä K&w&H&M ovat jenkeissä.(olin yllättynyt kuinka korkealla Harry ja Meg olivat aiemmin) Sekä briteissä. Olin kuvitellut että sussexiksit olis maan raossa.
Minun suosikkini Briteissä: Anne,Timothy, Fergien tytöt,Kate,Tindallin pari,fergie samoin Ed & Sofi jne. charles&william& camilla
Minä pidän myös H&M, heidän elämäänsä, ei vaan hyväksytä. Saavat myös kokea sen. Minkähän takia Harryn on vaikea sitä uskoa. Meg Ei britteihin palaa eikä siellä häntä kaivata eikä Harrya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitä kielioppia taas jauhat, tai siis spekuat, kun kukaan muu ei ole asiasta mitään pitkään aikaan sanonut? Ja ääkkönen tekee kaiken teatteri ihan tahallaan, ei hänen kohdallaan takerruta mihinkään kirjoitus- tai näppäilyvirheisiin. Oma tekstisi on usein hyvin vaikeasti ymmärrettävää kute
Olen imbesiili siksi on vaikea ymmärtää spekujani, kirjoitustaitoni on huono. Sisällön kyllä, muut palstan ulkopuoliset ymmärtää, kun tietävät syyn.
Olen huomannut, että on henkilöitä jotka eivät halua, tai ei ymmärrä sanojen merkitystä, heittäytyvät ns. tyhmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpäs uusi luu hyeenalauman kaluttavaksi:
Kolumbian varapresidentti on kutsunut Sussexit vierailulle ja konferenssiin joka koskee lasten turvallisuutta netissä.
En tiedä varmasti mutta eikö Kolumbiakin ole vähän vaarallisempi maa? Viesti nettikiusaamisesta ja valeuutisista on hyvä ja oikea, täytyy toivoa että se menisi perillekin. Pari on antanut myös televisiohaastattelun, josta kuvia tuossa allaolevassa jutussa. Meghan näyttää nätiltä ja hillityltä, Harry taas kuvissa tunteellisempi.
Omana sivuhuomiona mietin sitä, että kun omat sukulaiset ovat tänäkin vuonna olleet nettikiusaamisen uhreina, mutta mitään ei ole sanottu tai tehty. Mutta toki he eivät ole lapsia.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13698499/Harry-Meghan-CBS-inte…
Miten Sussexit voisivat puuttua Walesien nettikiusaamiseen? Yhtenä isona kiusaamessa toimii Sussexsquad, julkisuudessa voi hieman hyssytellä, mutta yksityisesti tuskin. Kun Walesit ovat esillä, se poikii huomioita myös Sussexeille. Enkä usko olevani väärässä, kun sanon, että kaikki kelpaa.
Vähä-älyinen hovitrolli ei taaskaan tajunnut mikä on aiheena. Vinkki: Se ei ole Walesin kohdistuva nettikiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpäs uusi luu hyeenalauman kaluttavaksi:
Kolumbian varapresidentti on kutsunut Sussexit vierailulle ja konferenssiin joka koskee lasten turvallisuutta netissä.
En tiedä varmasti mutta eikö Kolumbiakin ole vähän vaarallisempi maa? Viesti nettikiusaamisesta ja valeuutisista on hyvä ja oikea, täytyy toivoa että se menisi perillekin. Pari on antanut myös televisiohaastattelun, josta kuvia tuossa allaolevassa jutussa. Meghan näyttää nätiltä ja hillityltä, Harry taas kuvissa tunteellisempi.
Omana sivuhuomiona mietin sitä, että kun omat sukulaiset ovat tänäkin vuonna olleet nettikiusaamisen uhreina, mutta mitään ei ole sanottu tai tehty. Mutta toki he eivät ole lapsia.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13698499/Harry-Meghan-CBS-inte…
Tässä on pari oleellista eroa:
1. Kolumbia hoitaa heidän turvallisuutensa, toisin kuin UK.
2. Kolumbiassa lehdistössä ei ole ajojahtia Sussexeja kohtaan toisin kuin UK mediassa.
P.S. Eivät puhu omasta nettikiusaamisestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä sekaisin, raukkaparka. Huutelehan vaikka hovirottaa, jos se vähän helpottaisi.
Mitä sinä luulet tuolla toisten hulluksi haukkumisella saavuttavasi? Että repliKate kasvaisi 7,5 cm lisää pituutta? 😂😁😂😂😂
Missä on mainittu hullu? Sekaisin päästään on ihminen, joka uskoo kaiken mitä nuo somettajat noissa älyttömissä videoissaan suoltavat. Hyväuskoinen siis.
Charlesin syntymäpäiväjuhlassa Kate oli Williamin vieressä parvekkeella ja siitä näki heidän pituuseronsa, mikä oli ihan sama kuin aina ennenkin.
Myös Trooping the Colorin Kate oli lyhyempi kuin oikea Kate. Kuten aiemmin kirjoitin, repliKate seisoo korokkeella
Katella eikä charlesilla ei ole syöpää. Jotain peitellään näillä. Feikki kate, epäilen on marketin pimu. Lyhyempi ja liikkeet samanlaiset hosuvat ,kuten pimu prinsessalla. Kasvojen muoto erilainen. Koroke kenkiä pitää monet julkkikset. Ei tuo ole avaruus teknologiaa. Katsoin kuvaa aiemmin Kate & Charles siinä olivat yhtä pitkiä. En löydä kuvaa enää?
Kyllä lapset 6kk aikana on opetettu omaan rooliinsa ,että tälläiseksi feikiksi sairaus ,äidistä teki. Miten lapset sitten toimis soittaisivat poliisin. Kaikki tietää feikkikaten. Vaietaanhan siellä muutenkin "suurista pahoista"Sensijaan mitä oikeesti tapahtui, tietää vain William team. Kyllähän muutkin esim.Anne haluaa tietää mitä, miksi ym. Missä mennään??
Lapset olivat Annella hoidossa Annen "tapaturmaan" asti. Lapsille on kerrottu että äiti on sairas, hän on sen takia eristyksissä, ja feikkishowt on lapsille kerrottu että näin tehdään koska yleisö vaatii ja äiti olisi erittäin onnellinen jos leikitte mukana, se edistää äidin parantumista. On neuvottu miten pitää käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, ei saa tuijottaa naista. Kun Louis parvekkeella alkoi tuijottamaan feikkiKatea, Charlotte tönäisi veljeään.
Tässä on pari oleellista eroa:
1. Kolumbia hoitaa heidän turvallisuutensa, toisin kuin UK.
2. Kolumbiassa lehdistössä ei ole ajojahtia Sussexeja kohtaan toisin kuin UK mediassa.
P.S. Eivät puhu omasta nettikiusaamisestaan
1. UK hoitaa heidän turvallisuuskulunsa, kun he ovat siellä kuningasperheen tilaisuuksissa.
2. Kolumbiassa on valtava kidnappausriski.
3. He eivät myöskään puutu mitenkään Sussex squadin toimintaan. Ja aina puhe kääntyy heihin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena; jos suomi ei ole kotikieli ja haluaa suomalaisella keskustelupalstalla kommunikoida niin ei liene mikään loukkaus ehdottaa kielikurssia? Olisi ihan suotavaa kaikille maa han muu ttajille.
Sinä olet rasisti! Kirjoittelen paljon ulkomaisille sivustoille joissa kirjoittaa ihmisiä eri maista, englannin kielellä, enkä ole kertaakaan nähnyt kenenkään puuttuvan toisen virheelliseen kielitaitoon tai käskenyt menemään kielikurssille. Siellä keskustellaan asioista, vaikka ollaan eri mieltä asioista, niin pysytään asiassa. Ei hyökätä henkilöön. Tätä sinä et valitettavasti osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kappas vaan" ja kappas vaan ja kappas vaan, sinulle on laitettu useampaan kertaan perusteluja, mutta intät vaan samaa linkkeinesi. Yhtä sinnikäs jankkaaja kuin ääkkösetön.
Mikä on tämän henkilön ongelma? Kuukausi tolkulla tässä ketjussa toisten kirjoittajien, spekuilijoiden kimpussa. Sama ilmeisesti pitää yllä tätä viha, halveksunta kampanjaa,( kukaan muu ei täällä vihaa tms. edes yllytä. Heitä on päivittäin tämä 5-7 jotka tsemppiä toisiaan. Jos joku uskaltaa, alentuu vastaamaan heille. Alkaa suunnaton ryöppy, loanheitto ym.kirjoitus asu, sivistys pisteiden vaatiminen ,jopa kielikurssille pitää lähteä.Ivailua, pilkkaaminen, tekstien tahallinen väärin ymmärtäminen.
Ulkomailla harvoin tällaiseen törmää.
Täällä on useana päivänä ,ollut hyvää tekstiä,spekua. On ollut mukava niitä lukea.100👍👍
Ihmettelin jo välillä että tämä on H&M ketju. Löysin sitten oikean. Sielläkin ilmeisesti samat vihaiset mielipiteet kohdistuu H&M.
Ilmeisesti muut kommentaattorit kyllästyneet ketjun ilmapiiriin ja laatuun.
Niinpä! Nämä ovat näitä hovitrolleja jotka eivät osaa argumentoida, kun jäävät tappiolle valeidensa kanssa. Sitten "ampuvat" viestin ja viestintuojan, ja viestintuojan ammatin jne.jne. Mitä tahansa että saavat spämmättyä ketjun täyteen itse totuudesta, jonka haluavat peittää. Tätä ketjua ei tosiaan paljoa jaksa lukea, joskus vähän silmäilen ja oion hovitrollien pahimpia valeita. Mielenkiintoisimmat keskustelut aiheesta käydään englanninkielisillä sivustoilla, mutta sinne nämä eivät onneksi pysty spämmäämään kun eivät ymmärrä edes englanninkielistä puhetta (videot haukutaan katsomatta koska ei ymmärretä), saati että osaisivat kirjoittaa sitä.
#whereiskate
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti, Sussexeilla menee hyvin, mutta Kate on kalmo. Ei ainakaan ole nähty missään sitten viime joulun.
Feikkikate sekä TTC että Wimbledonissa, 7,5 cm lyhyempi kuin oikea Kate:
Wimbledon: feikkikate verrattuna samanpituiseen tennistähti Emma Raducanuun, molemmat 175 cm.
TTC, pituusero muuttuu verrattuna Charlotteen. Seisoo parvekkeella jollain korokkeella jotta pituusero Williamiin olisi sama kuin ennen. Ja samalla Charlotte kutistuu.
No olet melko "imbesiili" kun jaksat jankuttaa että kieliopin takia sinua täältä yritettäisiin savustaa. Tosi erikoinen sanavarasto ja kielikuvat sinulla kyllä on siihen nähden että suomi ei ole kotikielesi.