Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump tosiaan todennut, että Meghanin ja Harryn käytös oli häpeällistä kuningatarta kohtaan ja sen lisäksi hän on todennut: Prince Harry could be deported from U.S. if he lied about taking drugs on his American visa application. (In his memoir "Spare" Harry admitted to using various drugs.)
Ai on todennut? Miksi itse melkein tuuppi kuningatarta ja käveli hänen edelleen tarkastamaan joukkoja? Se jos mikä oli häpeällistä. USAaan palatessaan kehui että on tavannut Prince of Whalesin.
Trumpin mahdollisuudet tulla valituksi USAn presidentiksi vähenevät päivä päivältä. Tunaroi niin pahasti keskiviikkona. Harryn ei tarvitse pelätä maastakarkoitusta niin pahassa maineessa sitä ehdottanut Heritage Foundation nyt on.
Huh, huh, toivottavasti jenkit ymmärtää mikä vaara piilee trumpissa. (Olen entinen trumppilainen). Harryn perhekin sais asua rauhassa siellä.
Toivottavasti täälläkin saa spekuilla ihan ystävällisissä merkeissä. Harry ketju toisaalla sisältää sama suuntaista tekstiä kuin täällä kun aliarvioidaan muita kirjoittajia. (itse en sinne kirjoittele) Jos siitä tulee hyvä mieli niin ein siin mittään. Ketään ei voi kieliopillisin virhein täältä savustaa ulos. Kuten oon sanonut kaikki nuo väittämänne virheet ei oo minulta lähtöisin. Olis kiva kun edes pysyisitte totuudessa.
Olis kyllä kiva tietää miten oppineita fariseuksia täällä pönöttää. Ymmärtäisi paremmin heidän tuskan kun otsakkeen alla ei jaksa kommentoida. Itsehän olen imbesiili ym. Eikai se este ole valvojallekaan kun hän sääntöihin pureutuu.
"Minä en toivo ,että Trump tulee presidentiksi ja karkottaa Harryn perheen. Camillan poikahan opasti Harryn huumeiden pariin. Charles oli tuohtunut.
Jos häätö tulee meinaako Harry muuttaa itse britteihin, eikai ainakaan kokonaan ?"
Vaikka Trump vailttaisiinkin presidentiksi niin ei olisi hanen virkansa haataa ketaan USAsta.
Harry on laillisesti naimisissa USAn kansalaisen kanssa ja hanella on ainakin yksi 100% USAn kansalaislapsi, (Archien statusta en tieda, voi olla kaksoiskansalainen ja voi olla ettei ole.) Maassa vallitsee laki ja jarjestys eika taalla toimita minkaan AV-mamman paivaunen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump tosiaan todennut, että Meghanin ja Harryn käytös oli häpeällistä kuningatarta kohtaan ja sen lisäksi hän on todennut: Prince Harry could be deported from U.S. if he lied about taking drugs on his American visa application. (In his memoir "Spare" Harry admitted to using various drugs.)
Ai on todennut? Miksi itse melkein tuuppi kuningatarta ja käveli hänen edelleen tarkastamaan joukkoja? Se jos mikä oli häpeällistä. USAaan palatessaan kehui että on tavannut Prince of Whalesin.
Trumpin mahdollisuudet tulla valituksi USAn presidentiksi vähenevät päivä päivältä. Tunaroi niin pahasti keskiviikkona. Harryn ei tarvitse pelätä maastakarkoitusta niin pahassa maineessa sitä ehdottanut Heritage Foundation nyt on.
👍
Vierailija kirjoitti:
"Minä en toivo ,että Trump tulee presidentiksi ja karkottaa Harryn perheen. Camillan poikahan opasti Harryn huumeiden pariin. Charles oli tuohtunut.
Jos häätö tulee meinaako Harry muuttaa itse britteihin, eikai ainakaan kokonaan ?"
Vaikka Trump vailttaisiinkin presidentiksi niin ei olisi hanen virkansa haataa ketaan USAsta.
Harry on laillisesti naimisissa USAn kansalaisen kanssa ja hanella on ainakin yksi 100% USAn kansalaislapsi, (Archien statusta en tieda, voi olla kaksoiskansalainen ja voi olla ettei ole.) Maassa vallitsee laki ja jarjestys eika taalla toimita minkaan AV-mamman paivaunen mukaan.
😼👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpäs uusi luu hyeenalauman kaluttavaksi:
Kolumbian varapresidentti on kutsunut Sussexit vierailulle ja konferenssiin joka koskee lasten turvallisuutta netissä.
👍👍
Tätä luuta on käsitelty siinä toisessa ketjussa ja lievästi kummasteltu kuinka sussexit eivät uskalla hengenhädässä mennä Englantiin mutta Nigeria ja Kolumbia eivät ole yhtään pelottavia maita. Sitäkin voisi spekuilla miksi maat joihin heitä kutsutaan ovat nimenomaan tuollaisia.
Uskon että H&M tietävät ITSE miksi eivät koe brittejä Heidän perheelleen turvallisiksi. Kun taas nämä muut vierailut eivät ole niin heille turvattomia. Briteissä heillä ei ole lainkaan turvatoimia. Näin olen ymmärtänyt, vaikka kuninkaan poika onkin.( vaikka ei ole royal), lainsuojattomina ovat siellä. Vaikka itse maksais ei onnistu. Noissa muissa maissa heillä on omat turvamiehet ja Vierailijat ovat maan suojeluksessa joita Harry EI niitä maksa silloin.Näin olen sen ymmärtänyt??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpäs uusi luu hyeenalauman kaluttavaksi:
Kolumbian varapresidentti on kutsunut Sussexit vierailulle ja konferenssiin joka koskee lasten turvallisuutta netissä.
👍👍
Tätä luuta on käsitelty siinä toisessa ketjussa ja lievästi kummasteltu kuinka sussexit eivät uskalla hengenhädässä mennä Englantiin mutta Nigeria ja Kolumbia eivät ole yhtään pelottavia maita. Sitäkin voisi spekuilla miksi maat joihin heitä kutsutaan ovat nimenomaan tuollaisia.
Uskon että H&M tietävät ITSE miksi eivät koe brittejä Heidän perheelleen turvallisiksi. Kun taas nämä muut vierailut eivät ole niin heille turvattomia. Briteissä heillä ei ole lainkaan tur
Noin juuri. Britanniassa on uhattu tappaa Harry ja Archie ja laittaa Meghan kadulle alasti. Nigeriassa ja Kolumbiassa vierailu on korkeimman tahon kutsumana ja suojelemana. Ja jos se jotain maksaakin niin ovat kylla laskeneet etta vierailusta saatava hyoty on sen arvoista.
Mä olen lukenut näitä tuoreita juttuja lehdistä, kuten esimerkiksi siitä että Meghan harmistui kun näki miten vaatimattomasti Harry asui Williamiin verrattuna ja mietin että hän on ehkä päättänyt vähän tasoittaa tilejä rakkaansa puolesta ja vaatia vähän arvostusta Harrylle, mutta sitten kaikki eskaloitui. Luulen myös että Meghan ei todellakaan pitänyt Williamista ja siitä että tämä oli arvoasteikolla ylempänä. Siksi ne säätiöt ja muut erotettiin, jotta he saisivat näyttää mihin pystyvät ja asiat tehtiin sellaisella me näytämme että olemme teitä parempia - meiningillä. Totta kai Walesit vetävät siitä herneen nenään...
Missä tuollaista on lukenut? 😲
Minä en oikein ymmärrä Meghanin harmistumista asumisesta. Hovin jäsenet maksavat vuokraa asunnoistaan, jos veljeksistä toinen vuokraa isomman kuin toinen, ei kateus auta, vaan sitten vuokrataan isompi. Ilmeisesti kukaan ei selittänyt asiaa kunnolla Meghanille. Sitäkään en ymmärrä, mikä vika Williamin ja Katen naapurina asumisessa olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä Meghanin harmistumista asumisesta. Hovin jäsenet maksavat vuokraa asunnoistaan, jos veljeksistä toinen vuokraa isomman kuin toinen, ei kateus auta, vaan sitten vuokrataan isompi. Ilmeisesti kukaan ei selittänyt asiaa kunnolla Meghanille. Sitäkään en ymmärrä, mikä vika Williamin ja Katen naapurina asumisessa olisi ollut.
En usko että selitys joka asiassa on KATEUS. Monet haluaa pitää ns. hajurakoa sisaruksiinsa aikuisena, ettei ihan samalla tilalla asu. Jos se elämä ei ollut oikeen muutenkaan Megin toiveiden mukainen siis sopeutumisvaikeuksia " jenkki filmitähti" homeisissa kivilinnoissa sekä jäykkiä ihmissuhteet niin omaa rauhaa varmaan toivoi. Eikä siinä Katen mielipiteellä pitäisi olla sanan valtaa. En ymmärrä toikohan tuollaisenkin asian ,siinä kirjassa julki? Olipa omituista. Eikö hän olisi voinut kertoa omista haaveista, häätää Andy pois sieltä isosta linnakkeesta.Miten Charlesin kanssa tuo onnistuu? Se niinkuin liittyy häneen itseensä. Sekä asunnottomia kun hyysää ja mt potilaita asuu briteissä kadulla. Kirjan jälkeen C&w eivät sitten haluakaan sitä lukaali mutta Andy ja mutsi pitää häätää kuitenkin se on pääasia. (Oli siinä äidykkä lupas 47v Andyn kotilinnaksi.)
Oli näistä kuninkaan ym. rahavirroista tekstiä tässä vähän aikaa sitten ,siis mitä kansa maksaa. En ihmettele ,vaikka britti köyhillä menee entistä huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo opportunisti nai Harryn vain rahan ja julkisuuden takia, kuten on arveltu, olisi W&K:n aito onni ollut aika ikävää katseltavaa. Kakkospariskunta, nou nou...
No ei siellä missään kylmissä kivilinnoissa eletä, vaan ihan varmaan on nykyaikaiset systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin niin että heille olisi järjestynyt Kensingtonin palatsista isompi asunto avioiduttuaan, se Nottingham Cottage on vähän niinkuin sinkkukämppä, mutta siinä vaiheessa olivat jo riitaantuneet niin etteivät halunneet naapuriin, minkä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että selitys joka asiassa on KATEUS. Monet haluaa pitää ns. hajurakoa sisaruksiinsa aikuisena, ettei ihan samalla tilalla asu. Jos se elämä ei ollut oikeen muutenkaan Megin toiveiden mukainen siis sopeutumisvaikeuksia " jenkki filmitähti" homeisissa kivilinnoissa sekä jäykkiä ihmissuhteet niin omaa rauhaa varmaan toivoi. Eikä siinä Katen mielipiteellä pitäisi olla sanan valtaa. En ymmärrä toikohan tuollaisenkin asian ,siinä kirjassa julki? Olipa omituista. Eikö hän olisi voinut kertoa omista haaveista, häätää Andy pois si
No eihän tuo Katen kirjoittama kirja ole, vaan jonkun hoviexpertin. En siis usko että Kate on esittänyt mitään toiveita Sussexien asunnostakaan. Kate on toivonut sitä Adelaide Cottagea ja tykkäävät siellä asua. Andyn häätö liittyy siihen että kiinteistö rapistuu koska Andylla ei ole varaa tehdä kunnostustöitä ja Charles ei talon omistajana halua että se rapistuu. Andyn pitäisi siis tehdä kunnon remppa jotta vuokrasuhde jatkuu. Kummallista sinänsä että tyyppi haluaa asua paikassa vaikka rahat ei riitä. Eihän hällä ole edes tarvetta isolle lukaalille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin niin että heille olisi järjestynyt Kensingtonin palatsista isompi asunto avioiduttuaan, se Nottingham Cottage on vähän niinkuin sinkkukämppä, mutta siinä vaiheessa olivat jo riitaantuneet niin etteivät halunneet naapuriin, minkä ymmärrän.
Olen asunut pienissä kylissä ja kaupungeissa. Lähimmän naapurin kanssa olen viimeisen parin vuoden kanssa tavannut/nähnyt kahdesti. Nostimme kättä tien yli. Eikö useimmille ole sama, kuka naapurina asuu?
Vierailija kirjoitti:
Eikös noilla ole niin että nuoret saavat isompia asuntoja kun perhe kasvaa? Varmaan Harry ja Meghan olisivat saaneet hienomman huoneiston kun olisivat vähän malttaneet odottaa, heillä vaan meni sukset ristiin tosi nopeasti Walesien kanssa. Walesit asuivat siinä Nottinghamissa aina Georgen syntymään saakka, ja kun heillä ei ole remppa valmis vauvan tultua niin asuivat muistaakseni hetken Middletoneilla. Että ei se nyt heidänkään kohdalla sen kummempaa ollut siinä alussa, mutta Meghanin tultua kuvioon he olivat tietysti ehtineet elää perheenä jo jonkin aikaa, oli kaksi lastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut pienissä kylissä ja kaupungeissa. Lähimmän naapurin kanssa olen viimeisen parin vuoden kanssa tavannut/nähnyt kahdesti. Nostimme kättä tien yli. Eikö useimmille ole sama, kuka naapurina asuu
Ilmeisesti Kaliforniassa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo opportunisti nai Harryn vain rahan ja julkisuuden takia, kuten on arveltu, olisi W&K:n aito onni ollut aika ikävää katseltavaa. Kakkospariskunta, nou nou...
Minä en näe noin mustavalkoisena tuot asiaa. Myös H&M rakkaus on aito eikä siinä kateutta varmaankaan ole. W&K avioliitto pitää sisällään myös erillaista kohtelua kuin H&M avioliitto. Kulttuuri olot ja Kate on tottuneempi kulissi elämäänsä,pidempi kokemus. M on tullut vapaasta itsenäisestä elämästä lennossa ,tuohon outoon ei tasa arvoiseen elämään, jossa perinkummallisia sääntöjä, niiden hyväksyminen on ollut vaikeaa,ahdistavaa. Pikkuseikoista nousee kauhea meteli ,mutta itse saa huomautella jopa rasistisia,ihonväri vitsejä lapsista,niistä ei saa loukkaantua. Ne kuuluu kestää, kuten myöhemminkin, kun kiltti Kate vähän päästelee. Minulla ei ole katesta mitään ihme "kilttiprinsessa"kuvaa. Hän tekee yleensä ,kuten W&Camis käskee. Eikä siellä mitkään kiltti prinsessat pärjääkään. Feikki kate on siellä nyt ja pysyy.Eikä siihen pestiin mitään tunkua ollut alunperinkään.
Nykyajan nuoret naiset eivät tuohon halua.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lukenut näitä tuoreita juttuja lehdistä, kuten esimerkiksi siitä että Meghan harmistui kun näki miten vaatimattomasti Harry asui Williamiin verrattuna ja mietin että hän on ehkä päättänyt vähän tasoittaa tilejä rakkaansa puolesta ja vaatia vähän arvostusta Harrylle, mutta sitten kaikki eskaloitui. Luulen myös että Meghan ei todellakaan pitänyt Williamista ja siitä että tämä oli arvoasteikolla ylempänä. Siksi ne säätiöt ja muut erotettiin, jotta he saisivat näyttää mihin pystyvät ja asiat tehtiin sellaisella me näytämme että olemme teitä parempia - meiningillä. Totta kai Walesit vetävät siitä herneen nenään...
Ai Meghan ei todellakaan pitänyt Williamista? Palvovin katsein toljotteli tilanteessa jos toisessakin. Walesit eivät Sussexien saavutusten tai menestyksen takia ole vetäneet hernettä nenään vaan ihan sen kaiken p*skan mitä ovat suoltaneet, haastatteluissa ja kirjassa.