Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
20661/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvatoimet ovat varmasti aina tapissa silloin, kun kuninkaallisten lapset ovat liikenteessä. En tiedä onko prinssi Georgea uhkailtu, mutta ainakin Hollannin 20 vuotiaalla tulevalla kuningattarella Amalialla on jo pahoja kokemuksia.

Ensin joku äijä uhkaili Amaliaa raiskauksella ja kyseinen sekopää kärrättiin 4 vuodeksi mielisairaalaan. Sen jälkeen rikollisjengi Mocro Mafian johtaja esitti tappouhkauksia Amalialle ja niiden takia hän joutui keskeyttämään opiskelut yliopistossa ja pahan turvallisuusuhan takia  hän pakeni lopulta vuodeksi Espanjaan.

Tämän vuoden alussa poliisi pidätti tuon mafiapomon, mutta hän pääsi karkaamaan ja ei ilmeisesti tiedetä missä hän nyt luuhaa ja mitä suunnittelee? Ikävää ja pelottavaa se on siksi, että Amalia palasi helmikuussa Hollantiin ja jatkoi opiskelujaan ja nyt sitten tuo sekopää onkin vapaana :(

Vierailija
20662/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William oli iloisen näköinen Harryn ystävän häissä. 

Harryn ystävän? Ilmaus kertoo, että hahmotat hovia  Harryn kautta. Kyllä sulhanen on kummankin veljeksen ystävä. Jossakin vihjattiin, että syy Harryn poisjäännille olisi ollut pyyntö Williamille toimia paikannäyttäjänä, kunniatehtävässä ja kateus/katkeruus olisi ollut syy Harryn poisjäännille

Sellaistakin juttua oli että Harry olisi jäänyt kokonaan ilman kutsua. Onhan sulhanen Harryn lapsen kummi, joten erikoista kuinka pian ystävyys saattaa haihtua.

Tämä on uutisoitu ajat sitten, että Harry ei osallistu häihin kunnioittaakseen hääparia. Koska Harryn ja Williamin välinen suhde ja heidän tapaamiset ovat olleet jo parin vuoden ajan erittäin tarkan kansainväl

Ennen se oli aina Meghan joka ei voinut osallistua tilaisuuksiin, jopa Philipin hautajaisiin, koska olisi mielestään vienyt huomattavan paljon huomiota osakseen. Harry on nyt omaksunut tuon saman. Suomeksi sanottuna, heille ei ole tullut kutsua tai on osoitettu muuten etteivät ole tervetulleita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20663/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans tuli jälleen mieleen se espanjalaistoimittajan koomateoria. Sehän kiven kovaan väitti, että hänellä on hovin sisäpiirilähde ja varmaa tietoa. Eikä kai ole vieläkään perääntynyt väitteestään. 

Muutama kk sitten se kuulosti ihan höpö höpö -jutulta, mutta kieltämättä tää koko kuvio on niin outo, että eihän tässä tiedä mitä uskoa.

Tätä kooma-väitettä minäkin olen miettinyt. Alussa se vaikutti epäuskottavalta. Se vaikutti myös yltiörohkealta väitteeltä, sillä kyllähän toimittajien uskottavuutta arvioidaan ja vanhatkin mokat saatetaan kaivella esiin. Ajattelin myös, että pian väite varmaan kumoutuu, kun Kate palaa julkisuuteen. Mutta niin ei ole käynyt. Siksi olen alkanut pohtia, kuinka kyseinen espanjalaistoimittaja uskalsi julkaista kyseisen juorun. Ehkä hänellä oli sittenkin vankka

Vaikea ymmärtää mitä salaamista koomassa olisi ja etenkin kun Hollannin kuninkaan Willemin veli loukkaantui lumivyöryssä ja oli vuoden koomassa ennen kuolemaansa. Valtavaa sympatiaahan tuollainen lohduton tilanne aiheuttaa ihmisissä ja luulisi Briteissä olevan sellaiselle tarvetta varsinkin Andrewn sekoilujen jälkeen.  

Hollannin prinssi Frison koomaan liittyen on juoruiltu, että se lumivyöry oli oikeasti kokaiinia ja kooman syynä oli koksun yliannostus. Kokaiinijauhettahan kutsutaan myös lumeksi, joten siinä mielessä voi hieman kieroutuneesti ajatella, että lumivyörystä puhuminen ei edes ole valehtelua. Frison vaimon ex-miesystävä on hollantilaisen rikosjengin pomo. Hollannin kuninkaallisen perheen ympärillä on itse asiassa vaikka minkälaisia tapahtumia ja ihmisiä...! 

Jos uutisoitaisiin Katen koomasta, täytyisi varmaan uutisoida myös kooman syy. Mikä olisi tässä tapauksessa mediakelpoinen syy koomalle?

Vierailija
20664/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena nyt, mutta jäin miettimään tuota kommenttia jossa sanottiin että vain narsisti ei suostu tai pysty, jtsp, esiintymään jos olemus/ulkonäkö ei ole täydellinen. En usko että on noin. Varmasti olisi monelle ihmiselle kova paikka se muutos, saati että joutuisi einiinhyväntahtoisten ihmisten revittäväksi. Ja näinhän Catherinen kohdalla kävisi, se on varma.

Vierailija
20665/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooman syynä voisi olla leikkaus komplikaatio, aivoverenvuoto, sydämen pysähdys, hoitovirhe vaikka anestesiassa. Juha Sipilän poika kuoli leikkaus komplikaatioon. Kyseessä oli kita- tai nielurisaleikkaus. Ei mikään vaikeana pidetty leikkaus. 

Vierailija
20666/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa ennen katoamistaan brittimedian In Touch tabloidi ilmoitti että Wille ja Kate eivät ole olleet puheväleissä kahteen viikkoon ja heidät on lähetetty eri osoitteisiin rauhoittumaan. Riidelleet mm. työstä ja lapsista. 

Tuota lähetetty-termi ihmetyttää. Jos minua nelikymppisenä joku lähettäisi rauhoittumaan, voisin sanoa muutaman valitun sanan, vaikka yleensä olen aika rauhallinen. 

Minä minä minä, siinä hovirotan kommentti aiheeseen.

Vierailija
20667/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Brittimedian In Touch lehti" on kylla amerikkalainen juorulehti, niita joita myydaan ruokakaupan kassalla.

In Touch Weekly

Magazine

Description

In Touch Weekly is an American celebrity gossip magazine. The magazine is focused on celebrity news, fashion, beauty, relationships and lifestyle, and is geared towards a younger readership, billing ... Wikipedia

Publisher: A360media

Based in: Englewood CliffsNew Jersey

Editorial Director: David Perel

ISSN: 1540-8280

Total circulation (June 2012): 595,614

Epätoivoisen hovirotan olkiukko.

Mitä tuo tarkoittaa suomeksi?

Oliskohan tuo jossain terapiassa oppinut tuollaisen termin.

Hovirotta ei tiedä mitä tarkoittaa olkiukko, eikä osaa edes ottaa selvää.

Vierailija
20668/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on taas selvänäkijät, joiden luulisi tietävän Katen tilanteen??? 

Mitä väliä sillä on, ethän sinä usko selvänäkijöihin ja siihen että elämää on sellaistakin jota ei näe eikä kuule tavallisilla aisteilla.

Vierailija
20669/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo yksi aamusta iltaan -"spekuilija" riitä? Ja mikä siinä oikein on, ettei syöpähoito muka voi olla syynä hänen julkisuudesta poissaoloonsa?

Ja taas tuputetaan feikiksi todettua syöpävideota! Ja tällaisten tollojen kanssa pitäisi keskustella.

Vierailija
20670/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20663: Hollannin prinssi Frison onnettomuus tapahtu Lech'n hiihtokeskuksessa Itävallassa. Lehdissä oli kuitenkin poliisin selostusta pelastustoimista ja pelastustöissä olleiden helikopterilentäjien haastatteluja ja myöskin hiihtokeskuksen johtajan haastattelu. Jotenkin vaikea uskoa heidän kaikkien valehdelleen ja että "lumivyöry olisikin ollut oikeasti kokaiinia."

Vierailija
20671/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ja kankea brittihovi tuntuu olevan varsin kiinnostava kuitenkin. Williamistakin "paljastunut" kovinkin värikäs ja yllättävä puoli kaikkine hirmutekoineen. Ihmettelen miksi, miksei Espanjan hovi herätä samoja intohimoja, siellähän olisi nyt aihetta kauhistella, mässäillä ja spekuloida mahdollisten pitkään jatkuneiden pettämisten ja kulissiliiton tiimoilta vaan eipä ole tainnut yhtäkään aloitusta aiheesta olla.

Espanjan kuningatar ei ole kateissa, hänen huhutaan vain pettäneen. Huomaatko eron? Ai et, no en olettanutkaan.

Vierailija
20672/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, ethän sinä usko selvänäkijöihin ja siihen että elämää on sellaistakin jota ei näe eikä kuule tavallisilla aisteilla.

Sitähän minä juuri tässä toivon, että löytyisi joku kertomaan. Minä rakastan kaikkea henkimaailmaan liittyvää. Tarotit on käytössä ja olen varsin hyvä niitä tulkitsemaan, kuulemma, mutta tähän en saa vastausta kuin arvailemalla. Tuskin Kate kuollut on, siitä olen ihan varma 100%, ihan järjelläkin ajateltuna.

Vierailija
20673/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa ennen katoamistaan brittimedian In Touch tabloidi ilmoitti että Wille ja Kate eivät ole olleet puheväleissä kahteen viikkoon ja heidät on lähetetty eri osoitteisiin rauhoittumaan. Riidelleet mm. työstä ja lapsista. 

Tuota lähetetty-termi ihmetyttää. Jos minua nelikymppisenä joku lähettäisi rauhoittumaan, voisin sanoa muutaman valitun sanan, vaikka yleensä olen aika rauhallinen. 

Minä minä minä, siinä hovirotan kommentti aiheeseen.

No ei tuo sinun anti tähän keskusteluun kovin hääppöistä ole. Paljon muuta et osaa sanoa kuin hovirotta sitä, hovirotta tätä.

Vierailija
20674/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo yksi aamusta iltaan -"spekuilija" riitä? Ja mikä siinä oikein on, ettei syöpähoito muka voi olla syynä hänen julkisuudesta poissaoloonsa?

Ja taas tuputetaan feikiksi todettua syöpävideota! Ja tällaisten tollojen kanssa pitäisi keskustella.

Missä kohtaa mainittiin TAAS syöpävideo? Kukahan se tollo on. Keskustelu ei muuten ole sitä että hokee vain tyyliin  "hovirotta hermostui" "idiootti hovirotta".

Vierailija
20675/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBC Studios oli tuon videon kuvannut ja äänittänyt ja mitä tuossa oli sitten taustalla? Olivatko halunneet auttaa, koska Kate ei pystynyt siinä vaiheessa esiintymään ja sitten kämmäsivät tuon videon? Jos videon teossa on epäonnistuttu, niin eihän se sitä tarkoita ettei Kate silti voisi sairastaa syöpää.

Ei tässä ketjussa ainakaan ole esitetty mitään järkevämpää tai uskottavampaa syytä Katen poissaololle. 

Vierailija
20676/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20667 kyllä tietää. Halusi vain että perustelet mitä tarkoitat omalla heppoisella kommentillasi - mutta ethän sinä osaa, sen sijaan tyydyt yhä tuohon hovirottahaukkumiseen.

Vierailija
20677/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherinella voi olla kurja olo ja naama lääkityksestä turvoksissa, joten ei hän halua kuviaan julkisuuteen arvosteltaviksi. Yksinkertaisin selitys on usein se oikea.

Kumma tyyppi, onpa pieni ego hänellä sitten. Narsisti? 

Vain narsisti jankuttaa jankuttamasta päästyään itsepäisesti yhtä ja samaa, eli miksi miksi miksi se ei tule näyttämään naamaansa???

Mitä pieniegoisuutta se on, jos sairaus masentaa ja naama on turvoksissa, olo on huono ja väsymys painaa rankoista hoidoista, ja haluaa rauhassa sairastaa? Häntä seuraa miljoonat ihmiset, ei ole mikään tavis, joka saisi vaikka peruukki päässään mennä lähikauppaan. Kintereillään aina valtava lauma ja kännykkäkamerat räpsyy. Ahdistava ajatuskin.

Häpeäisit!

Mikä ihmeen väsymys ja huono olo? Hovi yrittää uskotella feikkivideoillaan ja uutisillaan, että Kate loikkii kuin aropupu farmikaupassa, suklaakaupassa, käy purjehduskoulussa lasten kanssa, uiskentelee yksin öisin kylmissä vesissä, tekee mielenterveysvideoita. Sun tyhmyydellä ei näytä olevan mitään rajaa. (Narsismi = pieniegoisuus)??????

Vierailija
20678/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ja kankea brittihovi tuntuu olevan varsin kiinnostava kuitenkin. Williamistakin "paljastunut" kovinkin värikäs ja yllättävä puoli kaikkine hirmutekoineen. Ihmettelen miksi, miksei Espanjan hovi herätä samoja intohimoja, siellähän olisi nyt aihetta kauhistella, mässäillä ja spekuloida mahdollisten pitkään jatkuneiden pettämisten ja kulissiliiton tiimoilta vaan eipä ole tainnut yhtäkään aloitusta aiheesta olla.

Espanjan kuningatar ei ole kateissa, hänen huhutaan vain pettäneen. Huomaatko eron? Ai et, no en olettanutkaan.

Muuten olet kyllä kova olettamaan. Jos huomasit tuossa kysyttiin miksi espanjan hovi ei herätä tuollaista kiihkoa kuin tylsäksi moitittu brittihovi ja varsinkin Walesit ovat tylsääkin tylsempiä joista ei saa edes mitään lehtijuttuja toisin kuin mielenkiintoisista Sussexeista.

Vierailija
20679/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherinella voi olla kurja olo ja naama lääkityksestä turvoksissa, joten ei hän halua kuviaan julkisuuteen arvosteltaviksi. Yksinkertaisin selitys on usein se oikea.

Kumma tyyppi, onpa pieni ego hänellä sitten. Narsisti? 

Sairastu itse syöpään, voi huonosti, turpoa jne niin katsotaan sitten kuinka narsisti olet: haluatko omat kuvasi maailman lehtiin, videot Youtubeen yms.

Kumma, kun kaikki muut julkkikset kyllä voivat esiintyä syövästä huolimatta. Williamin mukaan Kate voi vieläpä hyvin eikä uutisten mukaan syöpäkään pahinta laatua. Ei siis selityksesi taida olla kovin pitävä.

Eivät sentään kaikki. Älä nyt unohda esimerkiksi otettua Arja Korisevaa! Ja jälleen kerran, jokainen tapaus on omanlaisensa, jokainen ihminen on oma persoonansa ja kokee sairauden omalla tavallaan. Harvan (ei kenenkään) suomalaisen julkkiksen kuvia julkaistaan ympäri maailmaa, siihen tahtiin ja siinä määrin kuin Catherinen. Minä ymmärrän kyllä jos ei haluaisi heikkona ja ulkomuodoltaan hyvin muuttuneena näyttäytyä eikä varsinkaan tulla ikuistetuksi. Iso osa hänen julkikuvastaan on liittynyt vahvasti täydelliseen ulkomuoton. Ja satavarma on että löytyisi paljon herjaajia, tehtäisiin ilkeitä meemejä yms. Miksi altistaa itseään turhalle kiusaamiselle - joka muuten satuttaisi lapsiaankin?

Syöpähullu hovirotta jatkaa tarinointiaan. Hovin syötti nielaistu ja kaikki pyörii keksityn syöpätarinan ympärillä.

Vierailija
20680/32325 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistaisin kyllä muiden tyhmäksi nimittelyn jos itse olisin ymmärtänyt niin väärin kaikki nuo mitä vähän ylempänä lueteltiin, yölliset uimiset sun muut.

Ketju on lukittu.