Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja
Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?
Kertokaa toki.
Kommentit (644)
Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia.
Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?
Ei päde itseeni. En ottaisi urheilua harrastavaa puolisoa vaikka maksettaisiin. En harrasta urheilua itse ja haluan kumppanin, jolla on samat intressit kuin itsellänikin.
Ap määrittele alkuun vaikka mitkä asiat määräävät tasot?
palkka? Koulutus? Ulkonäkö? Urheilullisuus? Vai mikä?
väitätkö että kaikki näkevät tasot samoin. Eli jos itse koen olevani kutosen nainen niin tasoni on sitten 6. Entä jos joku mies arvostaa kauneutta naisessa todella paljon ja sanoo että olenkin nainen jonka taso 5.
OK, sovitaan, että on tasot. Toivottavasti tämä vahvistus auttaa ap:ta elämässä eteenpäin 👍
Totta kai on tasoja. Ehkä se vain, ettei se niin mustavalkoista ole sikäli, että ihmiset saattavat määritellä tasoerot eri tavoin, ja se ominaisuus, mikä saattaa toiselle olla korkeatasoinen ei vaikka merkitse samaa toiselle. Eikä se tietenkään mene niin, että "kasi" ei voisi deittailla "kutosen" kanssa ilman ongelmia. Kuitenkin jossain suhteessa subjektiivisia nämä luokittelut. Mutta siis joo, harvemmin joku komea lääkäri deittailisi lihavaa ja rumaa naista, joka makaa työttömänä kotona.
Totta kai siis tasot ovat olemassa, ja enimmäkseen ihmiset seurustelevat, etenkin vakavammin, omassa kastissaan. Ja tosiaan tätä ei ehkä haluta myöntää, koska tuntee itsensä pinnalliseksi tai vaikka huomaakin itse olevansa alempaa tasoa, mitä ego ei ehkä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia.
Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?
Mutta nuo asiat koostuu nimenomaan ihmisten tasoista, jotka ovat kumppanille asettaneet.
Jos löytyy sopivan muodokas punatukkainen nainen, jonka kanssa kävisi kemiat, niin saa olla mun puolesta kaupan kassa tai vaikka siivooja. Ei tasan haittaisi yhtään.
Minulla on arvotasot. Arvojen todellakin pitää olla samalla tasolla. Naamataululla tai kropalla ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy sopivan muodokas punatukkainen nainen, jonka kanssa kävisi kemiat, niin saa olla mun puolesta kaupan kassa tai vaikka siivooja. Ei tasan haittaisi yhtään.
Ja sitten olisitte eri mieltä joka asiasta, hän nalkuttaisi, sinä olisit väkivaltainen, mutta mikäpä siinä, kunhan täyttäisi ulkonäkökriteerisi?
,,,
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää liirumlaarumia ja sössönssöö tason juttua. Komea mies on kauniin naisen kanssa. Tavismies on tavisnaisen kanssa. Ruma mies on ruman naisen kanssa. Näin lähtökohtaisesti, mutta sitten toki löytyy ajoittaisia harvoja poikkeuksia (mm. tavallisen näköinen, mutta rikas julkkismies kauniin naisen kanssa), jotka eivät kuitenkaan sitä isoa kuvaa muuta miksikään.
Hep! Täällä timmikroppainen urheileva mies, joka etsii muhkeamuotoista naista. Ali- ja normipainoiset naiset ei oikein sytytä.
Koska rakastuminen on se, joka ratkaisee.
Koska ette ole määritelleet niitä tasoja tarpeeksi tarkasti. Esim mulle 170 cm pitkä mies ois pitkä, koska itse olen 155 cm. Ja vaikka olisi lyhempikin, ei hän olisi huonotasoisempi.
Nuuska on mulle asia, joka diskaa miehen koko kisasta, samoin huumeet. Jos nainen itse tykkää näistä tuotteista, niin varmaan on hälle tutustumisen arvoinen mies.
Jotkut miehet eivät halua tatuoitua naista, mutta moni pariskunta on molemmat tatuoituja, niin eiköhän se ole sitten tasoa nostava asia.
Leikkikoneen paukuttajat pihalle, vaikka olisi miljoonia tienaava it-ukko. En vaan voi katsella kun aikaa hukataan. Mut jos haluaa joskus tavata kavereita esim baarissa niin käy mulle. Sosiaalisuus on kiva juttu.
Että tää tasoteoria on turhan yksioikoinen mun mielestä.
Se, että samantyyppiset ihmiset menevät yhteen ei tarkoita että olisi jotain mystisiä "tasoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten olisitte eri mieltä joka asiasta, hän nalkuttaisi, sinä olisit väkivaltainen, mutta mikäpä siinä, kunhan täyttäisi ulkonäkökriteerisi?
,,,
Tuossahan sanottiin myös että "kävisi kemiat". Opettele siis lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuo asiat koostuu nimenomaan ihmisten tasoista, jotka ovat kumppanille asettaneet.
Laitapa tänne linkki taulukkoon, josta voi laskea oman tason.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Täällä timmikroppainen urheileva mies, joka etsii muhkeamuotoista naista. Ali- ja normipainoiset naiset ei oikein sytytä.
Oletkin varmaan naamaltasi ruma, silloin ei paljon timmi kroppa auta.
Olisikohan vaikka sen takia, että suurin osa ihmisistä asettuu jakajan keskipaikkeille. Eli käytännössä suurin osa ihmisistä on taviksia, jotka pariutuvat toisten tavisten kautta.
Tämä tasouskomus kuitenkin sivuuttaa täysin tuon tavisten sankan joukon ja keskittyy ääripäiden ympärillä vatkaamiseen, kuten aloituksessakin tehdään. Sitten nönnönetaan foliohattuteorioita ja ulvotaan siitä kuinka se, että nuori instabeibe ja kotona mt-ongelmien kanssa kamppaileva gamer-läski tai lihava kolmen mustan lapsen yh-äiti ja kalsarikirugi eivät koskaan muodosta paria.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on arvotasot. Arvojen todellakin pitää olla samalla tasolla. Naamataululla tai kropalla ei ole niin väliä.
Miten kerrot olevasi ulkonäöllisesti alempaa kastia kertomatta sitä kuitenkaan suoraan. Copium.
Totta kai kaunis nainen haluaa saman arvomaailman omaavan miehen kumppanikseen, MUTTA samalla sen miehen pitää olla myös samaa tasoa ulkonäöllisesti. Ei tää niin vaikeeta voi olla ymmärtää.
Tasot ovat aivan totta. Ihmisten on vain käsittämättömän vaikea myöntää sitä itselleen kun siitä tulee huonon ihmisen syndrooma.