Seurustelu luovan työn tekijän kanssa
Mitä mieltä, mies tekee luovaa työtä ja tähän asti olemme voineet tehdä yhdessä töitä, minä etänä ja hän omassa työhuoneessa. Nyt kuitenkin hän on hyvin etäinen ja puhumaton ja kysyttäessä hän sanoo että työprojekti vie ajatukset. Niitä on kuitenkin ollut ennenkin, eikä mitään vastaavaa käytöstä ole näkynyt.
Hän sanoo ettei ole menossa mihinkään ja minut on kutsuttu kavereiden illanviettoon.
Mutta minusta tuntuu hieman pahalta tämä käytös enkä oikein tiedä onko meidän järkeä tehdä töitä samassa tilassa. Jos ei juuri sanaakaan voi sanoa.
Olenko kohtuuton? Kokemuksia?
Kommentit (18)
Anna olla. Ei aina vaan jaksa puhua mitään, vaan päinvastoin haluaa olla omissa ajatuksissaan ja keskittyä omiin juttuihin. Toisen ihmisen hölinät ja sosiaaliset vaatimukset voi rikkoa tosi ärsyttävällä tavalla sen keskittymiskuplan.
Kannattaa hankkia omaakin elämää.
No mikä on luova työ? Onko pakko aina osallistua illanviettoihin?
Ei onnistu, ellet opettele yhdyssanoja ensin. Heikkolahjainen ei kelpaa kumppaniksi.
Eikö toiselle voi antaa työrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska olen läheisriippuvainen
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voi muiden ymmärtäminen ja samaistuminen olla näin vaikeaa.
Täällä sitä ollaan istuttu hiljaa jo monta tuntia, lounaallakin tehdään jotain muuta kuin jutellaan hetki.
ap
Niin onko tämä etäisyys ja puhumattomuus jatkunut pitkäänkin?
Hän varmasti viestittelee jollekin messengerissä kaiken aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, päiviä. Samalla hän kuitenkin ehdotti että muuttaisin hänen luokseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, päiviä. Samalla hän kuitenkin ehdotti että muuttaisin hänen luokseen.
ap
Siinä tapauksessa seurailisin tilannetta, mutta en olisi huolissani. Itse olen luovalla alalla, ja välillä kun jotain projektia pohdin niin saatan olla hyvinkin hiljainen, ja paljon omissa ajatuksissani. Välillä minua myös häiritsee, jos mies yrittää jutella minulle, kun minulla on pohdinnat kesken, ja ajatus katkeaa juttelusta. Onneksi mieheni ymmärtää tämän, ja antaa minun olla rauhassa, jos sanon että on projekti kesken.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Ei aina vaan jaksa puhua mitään, vaan päinvastoin haluaa olla omissa ajatuksissaan ja keskittyä omiin juttuihin. Toisen ihmisen hölinät ja sosiaaliset vaatimukset voi rikkoa tosi ärsyttävällä tavalla sen keskittymiskuplan.
Minulla on omakin elämä.
Käytös on samaa myös illalla. Minusta alkaa tuntua että olisin vähemmän yksinäinen jos olisin yksin. Kuin seurassa jossa toinen ei ole läsnä.
ap
Teillä ei nyt tarpeet kohtaa. Toisella on tarve olla omassa tilassa/kuplassa, sulla saada vuorovaikutusta. Kun et sitä häneltä saa, sun pitäis hankkia sitä muualta. Olet itse vastuussa tarpeidesi tyydyttämisestä, eli vedä siitä johtopäätös (= vähemmän tilaa elämässä tuolle suhteelle, enemmän tilaa muille ihmisille).
Jos muutatte yhteen, homma ehkä vaan pahenee, eli hänelle riittää että oot paikalla ja jäät ilman mitä kaipaat. Eli nyt kannattaa olla avoi omista tarpeista ja katsoa pystyykö toinen ne tyydyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei nyt tarpeet kohtaa. Toisella on tarve olla omassa tilassa/kuplassa, sulla saada vuorovaikutusta. Kun et sitä häneltä saa, sun pitäis hankkia sitä muualta. Olet itse vastuussa tarpeidesi tyydyttämisestä, eli vedä siitä johtopäätös (= vähemmän tilaa elämässä tuolle suhteelle, enemmän tilaa muille ihmisille).
Jos muutatte yhteen, homma ehkä vaan pahenee, eli hänelle riittää että oot paikalla ja jäät ilman mitä kaipaat. Eli nyt kannattaa olla avoi omista tarpeista ja katsoa pystyykö toinen ne tyydyttämään.
Niin, tänään menemme yhteiseen harrastukseen, sielläkin hän saattaa tehdä itsekseen ilman että juttelemme.
Tuntuu oudolta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omakin elämä.
Käytös on samaa myös illalla. Minusta alkaa tuntua että olisin vähemmän yksinäinen jos olisin yksin. Kuin seurassa jossa toinen ei ole läsnä.
ap
Jos sinulle jo muutamasta päivästä tulee tuollaisia ajatuksia, niin kannattaa kyllä miettiä/keskustella onko teidän suhteella tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omakin elämä.
ap
Jos sinulle jo muutamasta päivästä tulee tuollaisia ajatuksia, niin kannattaa kyllä miettiä/keskustella onko teidän suhteella tulevaisuutta.
Niin no, olen tullut tänne jotta voisimme olla yhdessä. Jos emme ole, voisin yhtä hyvin mennä omaan kotiini.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omakin elämä.
ap
Niin no, olen tullut tänne jotta voisimme olla yhdessä. Jos emme ole, voisin yhtä hyvin mennä omaan kotiini.
ap
Jos siltä tuntuu, niin kannattaa varmaan mennä.