Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Ikä, väljyys ja harrastus saattavat haitata kiinnostavuutta.
Ei haitannut kun tapasin mieheni 51v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.
Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen.
Kyllä se seksi toimii kun nainen makaa jalat auki ja mies panee kunnes laukee. Lopuksi mies pussaa poskelle ja sanoo kiitos.
Ei ihme, jos tällä filosofialla jää ilman. Kukin tyylilleen uskollisena,
Onhan se jännää jännittää tindertreffeillä onko se lahna leivottavissa kuin lenttipulla vai kuin raato rigor mortiksessa. Jäkimmäiset on yleensä tiukempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä miesten tasopakotus :D Kyllä Liisan nyt vaan pitäisi tyytyä Penttiin vaikkei saa suhteesta mitään eikä edes pidä hänestä ihmisenä
Liisan pitäisi hieman miettiä, että mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, ennekuin alkaa sellaisesta haaveilemaan.
Liisan ei tarvitse tuhlata hetkeäkään elämästään sen miettimiseen, mitä annettavaa hänellä olisi Pentille, jota ei halua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä miesten tasopakotus :D Kyllä Liisan nyt vaan pitäisi tyytyä Penttiin vaikkei saa suhteesta mitään eikä edes pidä hänestä ihmisenä
Liisan pitäisi hieman miettiä, että mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, ennekuin alkaa sellaisesta haaveilemaan.
Liisa ei halua Penttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei Liisa halua Penttiä!!! Liisa haluaa ihanan miehen!
Pentistä ei mainittu sanaakaan, mutta ilmeisesti on kuitenkin Pentin vika, ettei se ihana mies näe Liisassa mitään lisäarvoa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Jos tuo on tulkintasi ap:sta muutaman kirjoitetun rivin perusteella, niin et tule koskaan löytämään itsellesi miestä. Toivottavasti.
Mulla ei ole aavistustakaan mikä mun taso on. Onko jossain joku mittari mistä sen voi mitata?
Ikinä ei ole ollut pulaa treffipyynnöistä, olen aina ollut nirso, miehen pitää olla kiinnostava, hauska ja kemian pitää olla kunnossa.
Olen ollut jo vuosia onnellisesti naimisissa itselleni lähestulkoon täydellisen miehen kanssa, hän ei ole miljonääri miesmalli vaan ihan tavallinen mies, ihan tavallisessa ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle semmoinen kysymys, että mitä se haittaisi, jos mä vaikka baarissa kokeilisin saada sitä komeinta miestä ja tulis pakit? No, voin kertoa ettei mun maailma siihen kaatuis.
Ap asetteli kysymyksensä niin, että ne pakit ois se pahin mahdollinen juttu mitä ihmiselle vois tapahtua. Siinä sitä oppii eikä vastoinkäymisistä, varsinkaan noin mitättömistä, pidä lannistua. Mun mielestä nuorena, miksei vanhanaki, pitäis oikein kerätä niitä pakkeja, koska joskus voi onnistuakin. Ja opit ihmisistä aina jotain.
Olin joskus deittisovelluksessakin ja yks mies "ghoustas" mut. No voi kyynel. Hyvä jos heti tuli selväksi ettei meistä tuu mitään. Melkoisia kummituksiahan ne siellä ruudun toisella puolella onkin, tuo mies joka mut ghoustas ainaki, koska vasta kirjoiteltiin eikä edes nähty.
Toki ihan totta ettei se maailma pakkeihin kaadu, mutta asetu sellaisen kenkiin, joka on tehnyt aloitteen vaikka 50:lle ja saanut pakit kaikilta... Niitäkin varmasti on, joita ei onnista edes ensimmäistä kertaa. Siinä vaiheessa varmaan vähän väkisinkin rupeaa miettimään että mikä helvetti omassa naamassa, olemuksessa tai persoonassa on vialla, jos ei pääse edes ensimmäisille treffeille, vaan jää jokaisen alkukarsintaseulaan.
"Pentistä ei mainittu sanaakaan, mutta ilmeisesti on kuitenkin Pentin vika, ettei se ihana mies näe Liisassa mitään lisäarvoa elämäänsä."
Missään ei sanottu näinkään. Pentillä ei ole mitään tekemistä Liisan elämän eikä pariutumisen kanssa. Pentti on hyvä ja keskittyy vain omaan elämäänsä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä sama logiikka ei päde siihen, että tämän tasopakottajan pitäisi antaa sille hänen mielestään vastenmieliselle, ylipainoiselle yh:lle mahdollisuus, kun saattaisi olla "ihan kiva" tyyppi.
Liisa yyhoona on todennäköisesti jo vanha liian. Liisan pitää rakentaa aikakone ja matkustaa ala-asteelle korjaamaan epäreiluutensa.
Vierailija kirjoitti:
"Pentistä ei mainittu sanaakaan, mutta ilmeisesti on kuitenkin Pentin vika, ettei se ihana mies näe Liisassa mitään lisäarvoa elämäänsä."
Missään ei sanottu näinkään. Pentillä ei ole mitään tekemistä Liisan elämän eikä pariutumisen kanssa. Pentti on hyvä ja keskittyy vain omaan elämäänsä 👍
Liisa ei mieti, mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, koska ällöttävä Pentti.
Ihanamies ei kaipaa Liisaa elämäänsä, koska Liisalla ei ole mitään annettavaa ihanamiehelle.
Minusta on erikoista, kuinka tasot herättävät niin paljon vihaisia tunteita, kun kyseessä on lähinnä empiirinen havainto.
Olin nykyisen ja edellisen parisuhteen välissä hetken aikaa sinkkumarkkinoilla ja nyt kun aloin miettimään, miksi ghostasin, niin aika tasoteorian mukaisia syitähän sitä löytyy
- humanisti, joka oli aika herttainen, mutta ei osannut pitää puoliaan. Tulotaso matalahko, ulkonäkö perustasoa.
- kauppatieteilijä, joka oli sosiaalisesti ihan ok, mutta painoa oli liikaa. Ura-asiat oli kaiketi ihan ok.
- lääkäri, joka oli kyllä oikeinkin nätti, mutta piti yllä jonkinlaista mieshaaremia ja asui eksänsä kanssa.
- dippainssi, joka oli muuten varsin fiksu, mutta aivan erilaisesta sosiaalisesta taustasta eikä omaan silmään kovin miellyttävän näköinen.
Millainen sitten lopulta valikoitui:
- kunnianhimoinen, hyvännäköinen, sosiaalinen ja liikunnallinen tasapainoisesta perhetaustasta. Kaiken lisäksi raha-asiat, työura ja koulutustaso paremmassa pykälässä kuin kellään edellä mainituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle semmoinen kysymys, että mitä se haittaisi, jos mä vaikka baarissa kokeilisin saada sitä komeinta miestä ja tulis pakit? No, voin kertoa ettei mun maailma siihen kaatuis.
Ap asetteli kysymyksensä niin, että ne pakit ois se pahin mahdollinen juttu mitä ihmiselle vois tapahtua. Siinä sitä oppii eikä vastoinkäymisistä, varsinkaan noin mitättömistä, pidä lannistua. Mun mielestä nuorena, miksei vanhanaki, pitäis oikein kerätä niitä pakkeja, koska joskus voi onnistuakin. Ja opit ihmisistä aina jotain.
Olin joskus deittisovelluksessakin ja yks mies "ghoustas" mut. No voi kyynel. Hyvä jos heti tuli selväksi ettei meistä tuu mitään. Melkoisia kummituksiahan ne siellä ruudun toisella puolella onkin, tuo mies joka mut ghoustas ainaki, koska vasta kirjoiteltiin eikä edes nähty.
Toki ihan totta ettei se maailma pakkeihin kaadu, mutta asetu sellaisen kenkiin,
No sitten sitä on varmaan ihan hyvä pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, munankantoteline on vähän tuhma sana, mutta pointti on se, että naisen ei tarvitse ottaa vain jotakuta miestä, vaan yksinkin voi elää hyvää elämää. Miehillä on jotenkin suoraviivainen "pakko nyt heti saada muija" -asenne. En tiiä onko se seksuaalinen tarve vai itsetunnon nosto.
Se kiinnittää huomion näissä väittelyissä, etteivät miehet koskaan puhu rakastumisesta. Taso, taso ja aina vaan taso! Mulle naisena ykköskriteeri on se, et ihastun siihen mieheen. Joo, toki voin kertoa aika pian tietyistä ominaisuuksista, että ei tule mitään, ei auta tutustua enempää, mutta se rakastuminen on se pointti. Näin itseasiassa varmasti suurin osa parisuhteista muodostuu, mutta epäsosiaaliset miehet eivät näe ikinä missään niitä normaaleja pareja. Jotain tinderin tekomaailmaa seurataan ja analysoidaan.
Kummasti ne tuttavapiirin väitelleet ylilääkärinaiset eivät vaan satu rakastumaan johonkin työttömiin duunariukkoihin vaan ukko on lähes poikkeuksetta hyvinkin menestynyt urallaan. Näissä tasoasioissa on minusta miehet rehellisempiä sen suhteen, että on ihan sama kuinka joviaali ukko tai akka on, niin kovin erilaisista sosiaalisista piireistä ja yhteiskuntaluokasta ei puolisoaan yleensä löydä.
Jos joku on saanut 50 kertaa pakit, niin lienee epäsosiaalinen tapaus. Yrittää baarissa ja tinderissä. Kannattaisi tutustua ihmisiin omasta kaveri-, työ- ja harrastusporukasta. Usein ihmiset ihastuvat toisiinsa ilman mitään iskemismeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Tolla miehellä on todennäköisesti puoliso omasta takaa ja kävi vain pettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa vauva palstalla ettei miestä löydy mutta eivät kuitenkaan halua lähteä treffeille tavisten kanssa vaikka naiset on taviksia itse.
Väärin. Valittavat ettei SOPIVAA miestä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on saanut 50 kertaa pakit, niin lienee epäsosiaalinen tapaus. Yrittää baarissa ja tinderissä. Kannattaisi tutustua ihmisiin omasta kaveri-, työ- ja harrastusporukasta. Usein ihmiset ihastuvat toisiinsa ilman mitään iskemismeininkiä.
Aika jaloa olettaa, että kaikkien kaveripiirissä olisi automaattisesti ensinnäkään 50 ihmistä, ja että nämä 50 olisivat juuri sitä sukupuolta, joka siinä mielessä kiinnostaa ja vieläpä että olisivat vapaita.
Ei läheskään kaikkia kutsuta mihinkään illanviettoihin vaikka käytäisiin jossain samassa vuorossa pelaamassa kössiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jaloa olettaa, että kaikkien kaveripiirissä olisi automaattisesti ensinnäkään 50 ihmistä, ja että nämä 50 olisivat juuri sitä sukupuolta, joka siinä mielessä kiinnostaa ja vieläpä että olisivat vapaita.
Ei läheskään kaikkia kutsuta mihinkään illanviettoihin vaikka käytäisiin jossain samassa vuorossa pelaamassa kössiä tms.
Voihan sitä järkätä itse illanvieton, johon kössityypit voi tuoda tuttujaan. Postipakettina ovelle harvoin kumppaneita tuodaan.
Miksi? Ei Liisa halua Penttiä!!! Liisa haluaa ihanan miehen!