Onko kenelläkään muuttovastaista miestä?
Vaikka muu perhe haluaisi muuttaa, niin mies ei. Onko tuttua?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sä voit muuttaa koska vaan, mutta eihän susta siihen ole.
Ei mulla ole varaa muuttaa ja rappusten takia täällä hankala asua.
Itse olin jo pitkään katsellut yhtä rivari ja kun se tuli myyntiin ostin sen ja kysyin mieheltä haluaako hän muuttaa mukana. Halusihan se.
- vaimo since -94
En ihmettele. Mies tekee 80% kaikesta muuttoon liittyvästä työstä. Ja sitä on paljon!
Siis kuka maksaa uuden asunnon ja millä osuuksilla?
Kuka remppaa uuden kämpän ja millainen on jako remppatyön kanssa?
Kuka maksaa mahdolliset ulkopuolisen tekemät rempat uuteen kämppään ja millä osuuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa mahdolliset ulkopuolisen tekemät rempat uuteen kämppään ja millä osuuksilla?
Ehkä se sitten on vaan mun kärsittävä, vaikka en enää meinaa pärjätä rappusissa. Eipä se avioerokaan halvemmaksi tule. Voisi edes sopivamman asunnon tai talon vuokrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sitten on vaan mun kärsittävä, vaikka en enää meinaa pärjätä rappusissa. Eipä se avioerokaan halvemmaksi tule. Voisi edes sopivamman asunnon tai talon vuokrata.
Johan sä omien tarinoittesi mukaan sieltä muutit pois, mutta tulit itse takaisin. Vai miten se meni?
Ap:n kuvio on erittäin tuttu. Olen tuo mies.
Syy haluttomuuteeni on pihi puoliso joka ei hoitaisi osuuttaan uudesta kämpästä TAI haluaa nykyistä selvästi huonolaatuisempaan kotiin koska hänellä ei ole alkeellistakaan silmää eikä ymmärrystä rakenteiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvio on erittäin tuttu. Olen tuo mies.
Syy haluttomuuteeni on pihi puoliso joka ei hoitaisi osuuttaan uudesta kämpästä TAI haluaa nykyistä selvästi huonolaatuisempaan kotiin koska hänellä ei ole alkeellistakaan silmää eikä ymmärrystä rakenteiden päälle.
Meillä kyllä ehdottomasti päästäisiin parempikuntoiseen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Mies tekee 80% kaikesta muuttoon liittyvästä työstä. Ja sitä on paljon!
Muuttohan on helppo homma. Tavaroiden pakkaaminen käy nopeasti, sitten katsellaan vierestä, kun muuttomiehet kantavat tavarat. Ainut kovempi työ on loppusiivouksessa, jonka tekee tietenkin nainen. Minulla meni viimeksi siihen 14 tuntia, 28 neliön yksiö oli.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin jo pitkään katsellut yhtä rivari ja kun se tuli myyntiin ostin sen ja kysyin mieheltä haluaako hän muuttaa mukana. Halusihan se.
- vaimo since -94
No tuo on outoa, jos vasta ostamisen jälkeen kysyit asiaa. Kai olit osto- ja muuttoaikeista etukäteen puhunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttohan on helppo homma. Tavaroiden pakkaaminen käy nopeasti, sitten katsellaan vierestä, kun muuttomiehet kantavat tavarat. Ainut kovempi työ on loppusiivouksessa, jonka tekee tietenkin nainen. Minulla meni viimeksi siihen 14 tuntia, 28 neliön yksiö oli.
Siis miten paskasessa kunnossa asuntosi oli, jos siihen noin kauan meni?
Ei ole. Sä voit muuttaa koska vaan, mutta eihän susta siihen ole.