Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan naisille kelvannut. Olen jo pian 50 v. On vakityö ollut aina, en tupakoi enkä juuri juo alkoholia. Harrastuksia on ollut kaikenlaisia. Kukaan ei ole koskaan treffeille lähtenyt.
Jos olet ollut aloitteellinen ja aktiivinen, niin paska juttu, mutta tuo on joidenkin kohtalo. Mutta se, että on vakituisessa työssä ja ei tupakoi tai juuri juo alkoholia, ei tee kenestäkään kiinnostavaa tai kumppanimateriaalia. Yhtä kiinnostavaa olisi mainita että omistaa ajokortin tai että syö kasviksia säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa jokainen jännämies on kelvannut naisille. Kukaan kiltti mies ei taas ole kelvannut.
Onko oma isäsi istunut vankilassa vai millä tavalla hän on jännä? Sinun kannattaa kysyä häneltä neuvoja, miten pääsisit jännemmäksi.
Näissä jutuissa kaikki logiikka on valikoivaa ja asiat pätevät vain silloin, kun ne itselle sopivat. Mitään vallitsevia sääntöjä ei ole. Sama malli istuu useimpiin ääriajattelumalleihin.
Veikkaisin, että kirjoittajan isä on ollut se "poikkeus", kilttimies joka sai pillua tmv. ja kasvatti tuollaisen helmen.
Ja äiti on todistettavasti jakanut löysää pilluansa, vaikka ei mikään prostituoitu olekaan, vaikka kaikki muut naiset sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.
Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen.
Kyllä se seksi toimii kun nainen makaa jalat auki ja mies panee kunnes laukee. Lopuksi mies pussaa poskelle ja sanoo kiitos.
Sitten ne "nainen oli lahna" -kommentit ovat silkkaa höpöhöpöä vaikka niitäkin on palstalla saanut lukea.
Joo, munankantoteline on vähän tuhma sana, mutta pointti on se, että naisen ei tarvitse ottaa vain jotakuta miestä, vaan yksinkin voi elää hyvää elämää. Miehillä on jotenkin suoraviivainen "pakko nyt heti saada muija" -asenne. En tiiä onko se seksuaalinen tarve vai itsetunnon nosto.
Se kiinnittää huomion näissä väittelyissä, etteivät miehet koskaan puhu rakastumisesta. Taso, taso ja aina vaan taso! Mulle naisena ykköskriteeri on se, et ihastun siihen mieheen. Joo, toki voin kertoa aika pian tietyistä ominaisuuksista, että ei tule mitään, ei auta tutustua enempää, mutta se rakastuminen on se pointti. Näin itseasiassa varmasti suurin osa parisuhteista muodostuu, mutta epäsosiaaliset miehet eivät näe ikinä missään niitä normaaleja pareja. Jotain tinderin tekomaailmaa seurataan ja analysoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.
Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen.
Kyllä se seksi toimii kun nainen makaa jalat auki ja mies panee kunnes laukee. Lopuksi mies pussaa poskelle ja sanoo kiitos.
Ei ihme, jos tällä filosofialla jää ilman. Kukin tyylilleen uskollisena, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan naisille kelvannut. Olen jo pian 50 v. On vakityö ollut aina, en tupakoi enkä juuri juo alkoholia. Harrastuksia on ollut kaikenlaisia. Kukaan ei ole koskaan treffeille lähtenyt.
Minäkin olen 52 v, en juo, tupakoi, käyn töissä ja harrastan kulttuuria. Olen ajatellut, että tämä on ihan normaalin aikuisuuden lähtötaso, ei mikään erityinen parisuhdevalttikortti. Olen toki nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsella incelin itkua :D
Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.
Mutta meidän pillujen väljyys on kyllä netin välityksellä todennettavissa 🤔🙂.
Suomessa niin yleistä, että voi yleistää.
Kuinka monesta sinulla on kokemusta?
Kuinka monesta sulla on kokemusta?
Tehdäänkö galluppi?
Olen heteronainen, joten ei yhdestäkään. Paitsi omasta, mutta sitä ei lasketa. Nyt on sinun vuoro vastata.
3 tiukkaa 6 löysää.
1. oli nuoruudesta alle 25v (pystyi puristamalla hieman satuttamaan kahta sormea) ja 2 noista oli maksullisia (nuoria ja tiukkoja). Loput +/- kolmekymppisiä eikä mitään tiukkoja.
Vaimo jäi löysäksi parin alatiesynnytyksen jälkeen, mutta treenaus alkaa tuottamaan hitaasti tulosta. Kuopus on 5v.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan se on. Naiset etsii niitä mallipoikia ja sitten ihmettelee kun tulee pakkeja. Jokainen voi yrittää pyytää naisia treffeille niin näette miten saatte pakkeja.
Se on kyllä hämmentävää kun kulkee tuolla kaupungilla niin kaikkien pariskuntien miespuolinen on malli ja tavismiehet ovat aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 52 v, en juo, tupakoi, käyn töissä ja harrastan kulttuuria. Olen ajatellut, että tämä on ihan normaalin aikuisuuden lähtötaso, ei mikään erityinen parisuhdevalttikortti. Olen toki nainen.
Ikä, väljyys ja harrastus saattavat haitata kiinnostavuutta.
Naurattaa tämä miesten tasopakotus :D Kyllä Liisan nyt vaan pitäisi tyytyä Penttiin vaikkei saa suhteesta mitään eikä edes pidä hänestä ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä miesten tasopakotus :D Kyllä Liisan nyt vaan pitäisi tyytyä Penttiin vaikkei saa suhteesta mitään eikä edes pidä hänestä ihmisenä
Ja tämä sama logiikka ei päde siihen, että tämän tasopakottajan pitäisi antaa sille hänen mielestään vastenmieliselle, ylipainoiselle yh:lle mahdollisuus, kun saattaisi olla "ihan kiva" tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti monen silmissä niin, ja ihan hyvä. Kiinnostuksen puute olisi varmaan molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Liisan pitäisi hieman miettiä, että mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, ennekuin alkaa sellaisesta haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Mitä tuot itse pöytään? Onko sinulla tarjota vastaavia vahvuuksia, mitä odotat mieheltä? Osalla unohtuu, että miehillä on yhtälainen oikeus asettaa toiveita ja kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Rumia sanoja, rumalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.
Tässä oiva todiste naisten asenteesta ja suhtautumisesta miehiin (ainakin tällä palstalla). Mies typistetään pelkäksi "munankantotelineeksi", ja viesti on saanut 63 tykkäystä puolesta ja 3 vastaan.
Mitä tavallisten täysjärkisten miesten tulisi ajatella näistä naisista tämän perusteella? Luuleekohan nämä tällaisten viestien likettäjät itse ansaitsevansa "hyvän" tunne-elämältään normaalin miehen..
Tässä ketjussa tuo on ainoa kommentti, jossa mainitaan sana munankantoteline. Se on muutenkin täällä hyvin harvinainen ilmaus. Naisista taas on vaikka kuinka monta luonnehdintaa eikä yksikään niistä ole ollut hyväntahtoinen.
<
Parempi olisi vaikka sisutuksenkustannusautomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisan pitäisi hieman miettiä, että mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, ennekuin alkaa sellaisesta haaveilemaan.
Pääsääntöisesti jokainen tuo suhteeseen itsensä. Eipä siinä oikein muuta voi tuoda. Toinen osapuoli sitten päättää, onko se just sellaista, jonka kanssa haluaa elää. Parisuhdehan ei ole yritystoimintaa, asiakaspalvelua tai mikään tilaustyö. Siinä kaksi yksilöä kohtaavat ja homma joko toimii tai ei. Jos toinen on sellainen, jonka kanssa haluaa olla ja elää, silloin se riittää, että tuo suhteeseen itsensä. Jos se ei riitä, ei asiaa voi oikein millään meriiteillä paikkaillakaan. Tämän vuoksi sama ihminen ei jollekin toiselle riitä, mutta jollekin toiselle on just se, mitä tämä haluaa. Kemiat, vetovoima, henkinen yhteensopivuus, suhteen toimivuus yms ratkaisevat.
Ap:lle semmoinen kysymys, että mitä se haittaisi, jos mä vaikka baarissa kokeilisin saada sitä komeinta miestä ja tulis pakit? No, voin kertoa ettei mun maailma siihen kaatuis.
Ap asetteli kysymyksensä niin, että ne pakit ois se pahin mahdollinen juttu mitä ihmiselle vois tapahtua. Siinä sitä oppii eikä vastoinkäymisistä, varsinkaan noin mitättömistä, pidä lannistua. Mun mielestä nuorena, miksei vanhanaki, pitäis oikein kerätä niitä pakkeja, koska joskus voi onnistuakin. Ja opit ihmisistä aina jotain.
Olin joskus deittisovelluksessakin ja yks mies "ghoustas" mut. No voi kyynel. Hyvä jos heti tuli selväksi ettei meistä tuu mitään. Melkoisia kummituksiahan ne siellä ruudun toisella puolella onkin, tuo mies joka mut ghoustas ainaki, koska vasta kirjoiteltiin eikä edes nähty.
Useimmiten täällä "miehet" kiukuttelevat, kun "p*llunkantotelineet* ei prkl "anna" "reikää". Turha vinkua, kun joku antaa samalla mitalla takaisin.