Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
281/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on joko liian lyhyt tai liian köyhä ettei kelpaa naisille. Kumma juttu tosiaan kun 165 cm nainen antoi pakit minulle vaikka olen 170 cm. Sanoi suoraan että hänelle kelpaa vain 180 cm mies.

Olen 170 cm nainen ja vähän lyhyempi mies on mulle ok. Kunhan ei ole päätä lyhyempi. Joku 162 cm on vielä ok. Mutta ei se pituus, vaan luonne. Siinä mennään jo asteelle -mahdoton löytää-.

Vierailija
282/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsella incelin itkua :D

Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.

Mutta meidän pillujen väljyys on kyllä netin välityksellä todennettavissa 🤔🙂.

Suomessa niin yleistä, että voi yleistää.

Sinun äitisi ja mummosi eivät ole sama-asia,kuin kaikki suomalaiset naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa jokainen jännämies on kelvannut naisille. Kukaan kiltti mies ei taas ole kelvannut.

Onko oma isäsi istunut vankilassa vai millä tavalla hän on jännä? Sinun kannattaa kysyä häneltä neuvoja, miten pääsisit jännemmäksi.

Vierailija
284/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Shakissa? 😂😂😂 Voi pojat sentään.  Kas kun ei monopolissa. Ollaan kyvykkyyksien ytimessä nyt."

Paremmat naiset osaavatkin nauttia häviämisen huumorilla. Eivät vain myönnä ajatustensa oikeasti harhailevan lähimmän keittiön vispilävalikoimaan. Siksi kai saavutuksetkin niin vaatimattomia. Jäljellä on vain uskottelu pääkopan monimutkaisuudesta, johon päädyttiin varmaankin päivittäisen pillerikirjon perusteella.

Opettele kirjoittamaan! Aloita ihan peruslauserakenteesta joka on: subjekti-predikaatri-objekti. Sen jälkeen voit harjoitella yhdyssanojen oikeinkirjoitusta. 

Vierailija
285/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.

Kuinka monesta sinulla on kokemusta?

Vierailija
286/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainaskin miljoonasta gaziljoonasta! T. jonne

Vierailija
287/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian hyvä mies ja ollut sen kanssa onnellinen jo yli 10 vuotta. Tasokas mies nimenomaan on sellainen joka ei ghostaa vaan sitoutuu ja on luotettava. 

Se mies joka ghostaa sua on sitoutunut ja luotettava sitten kun tulee tasokaa nainen vastaan.

Vierailija
288/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa jokainen jännämies on kelvannut naisille. Kukaan kiltti mies ei taas ole kelvannut.

Onko oma isäsi istunut vankilassa vai millä tavalla hän on jännä? Sinun kannattaa kysyä häneltä neuvoja, miten pääsisit jännemmäksi.

Näissä jutuissa kaikki logiikka on valikoivaa ja asiat pätevät vain silloin, kun ne itselle sopivat. Mitään vallitsevia sääntöjä ei ole. Sama malli istuu useimpiin ääriajattelumalleihin.

Veikkaisin, että kirjoittajan isä on ollut se "poikkeus", kilttimies joka sai pillua tmv. ja kasvatti tuollaisen helmen.

Vierailija
289/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesta sulla on kokemusta?

Tehdäänkö galluppi?

Vierailija
290/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.

Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen. 

Vierailija
291/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.

Tässä oiva todiste naisten asenteesta ja suhtautumisesta miehiin (ainakin tällä palstalla). Mies typistetään pelkäksi "munankantotelineeksi", ja viesti on saanut 63 tykkäystä puolesta ja 3 vastaan.

Mitä tavallisten täysjärkisten miesten tulisi ajatella näistä naisista tämän perusteella? Luuleekohan nämä tällaisten viestien likettäjät itse ansaitsevansa "hyvän" tunne-elämältään normaalin miehen..

Vierailija
292/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap, että omantasoiset ovat AINA kiinnostuneita? Vaikka heillä olisi millainen elämäntilanne, ja vaikka se lähestyjä olisi kuka - eli pelkkä sama taso ratkaisee ja mitään muita preferenssejä ei ole?

Vierailija
293/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesta sulla on kokemusta?

Tehdäänkö galluppi?

Olen heteronainen, joten ei yhdestäkään. Paitsi omasta, mutta sitä ei lasketa. Nyt on sinun vuoro vastata.

Vierailija
294/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen yli 180cm, tienaan hyvin enkä ole läski. Saa panna timmejä, fiksuja laatunaisia.

Mutta eihän sitä kukaan usko, eihän miehet saa koskaan mitään. Kumma kuitenkin et ihmiset panee, pariutuu ja lisääntyy.

Vierailija
295/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.

Tässä oiva todiste naisten asenteesta ja suhtautumisesta miehiin (ainakin tällä palstalla). Mies typistetään pelkäksi "munankantotelineeksi", ja viesti on saanut 63 tykkäystä puolesta ja 3 vastaan.

Mitä tavallisten täysjärkisten miesten tulisi ajatella näistä naisista tämän perusteella? Luuleekohan nämä tällaisten viestien likettäjät itse ansaitsevansa "hyvän" tunne-elämältään normaalin miehen..

Tässä ketjussa tuo on ainoa kommentti, jossa mainitaan sana munankantoteline. Se on muutenkin täällä hyvin harvinainen ilmaus. Naisista taas on vaikka kuinka monta luonnehdintaa eikä yksikään niistä ole ollut hyväntahtoinen.

Vierailija
296/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten johtuu että kahdelta täysin "samantasoiselta" mieheltä olen saanut aivan erilaisen vastaanoton? Toinen halusi ilman muuta aloittaa tapailun, toinen totesi heti ensitreffien jälkeen ettei ole kemiaa. Itse asiassa tuo eka oli monelta osin jopa tasokkaampi kuin tuo toka. Jos pelkän tason pitäisi kertoa kuka on itselle sopiva, tämän ei pitäisi olla mahdollista.

Vierailija
297/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ap, että omantasoiset ovat AINA kiinnostuneita? Vaikka heillä olisi millainen elämäntilanne, ja vaikka se lähestyjä olisi kuka - eli pelkkä sama taso ratkaisee ja mitään muita preferenssejä ei ole?

Kun joku voivottelee ettei omantasoiset huoli, useimmiten tämä meinaa sitä, etteivät juuri ne huoli, joita tämä voivottelija haluaisi. Omilla ominaisuuksilla ei ole mitään merkitystä, sama vaikka olisi alkoholisoitunut, lihava ja työtön. Ei siinä ole koskaan kyse mistään yleisestä, universaalista tasosta jonka mukaan kaikki määritellään, vaan pelkästään tasoista, jotka ovat itselle edukkaita.

esim. "Hakijalla" saa olla ulkonäkökriteerit mutta "kohde" on pinnallinen jos tekee samaa. Asiat pätevät aina vain yhteen suuntaan ja toinen on itse saatanasta jos tekee samaa.

Vierailija
298/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.

Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen. 

Kyllä se seksi toimii kun nainen makaa jalat auki ja mies panee kunnes laukee. Lopuksi mies pussaa poskelle ja sanoo kiitos.

Vierailija
299/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan naisille kelvannut. Olen jo pian 50 v. On vakityö ollut aina, en tupakoi enkä juuri juo alkoholia. Harrastuksia on ollut kaikenlaisia. Kukaan ei ole koskaan treffeille lähtenyt.

Vierailija
300/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisten tulisi ajatella miesten lukutaidosta tämän perusteella? Tuossahan nainen tarkoitti, ettei halua pariutua vain ja pelkästään sen perusteella että toisella on muna. Eikö kielikuvia enää ymmärretä? Kai jokainen tunne-elämältään normaali ymmärtää että suhteeseen tarvitaan enemmän. Sen takia 63 yläpeukkuakin.