Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
341/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan naisille kelvannut. Olen jo pian 50 v. On vakityö ollut aina, en tupakoi enkä juuri juo alkoholia. Harrastuksia on ollut kaikenlaisia. Kukaan ei ole koskaan treffeille lähtenyt.

Jos olet ollut aloitteellinen ja aktiivinen, niin paska juttu, mutta tuo on joidenkin kohtalo. Mutta se, että on vakituisessa työssä ja ei tupakoi tai juuri juo alkoholia, ei tee kenestäkään kiinnostavaa tai kumppanimateriaalia. Yhtä kiinnostavaa olisi mainita että omistaa ajokortin tai että syö kasviksia säännöllisesti.

Niin ei normaali mies kelpaa naisille. Lapsia tappava mieskin on kiinnostavampi se tiedetään kuten ollaan lehdistä luettu.

Vierailija
342/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.

Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa, haluan että on kemiaa ja seksi toimii heti. Se toimi ja toimii yhä 10 vuoden jälkeen. 

Kyllä se seksi toimii kun nainen makaa jalat auki ja mies panee kunnes laukee. Lopuksi mies pussaa poskelle ja sanoo kiitos.

Ei ihme, jos tällä filosofialla jää ilman. Kukin tyylilleen uskollisena,

No naisten juttuja kun lukee niin ovat aika lahnoja olleet. Seksi ei tunnu kiinnostavan kuin joskus ja jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan selvää ettei tavis naisille kelpaa tavis mies. Ei kai miehet muuten olisi sinkkuja kymmeniä vuosia. Sitä voi itse mennä kokeilee ja pyytää tavis naisia treffeille niin voitte olla varmoja ettei helposti pääse treffeille.

Vierailija
344/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle semmoinen kysymys, että mitä se haittaisi, jos mä vaikka baarissa kokeilisin saada sitä komeinta miestä ja tulis pakit? No, voin kertoa ettei mun maailma siihen kaatuis. 

Ap asetteli kysymyksensä niin, että ne pakit ois se pahin mahdollinen juttu mitä ihmiselle vois tapahtua. Siinä sitä oppii eikä vastoinkäymisistä, varsinkaan noin mitättömistä, pidä lannistua. Mun mielestä nuorena, miksei vanhanaki, pitäis oikein kerätä niitä pakkeja, koska joskus voi onnistuakin. Ja opit ihmisistä aina jotain.

Olin joskus deittisovelluksessakin ja yks mies "ghoustas" mut. No voi kyynel. Hyvä jos heti tuli selväksi ettei meistä tuu mitään. Melkoisia kummituksiahan ne siellä ruudun toisella puolella onkin, tuo mies joka mut ghoustas ainaki, koska vasta kirjoiteltiin eikä edes nähty.

On hieman eri asia saada pakit kerran joltakin täysin saavuttamattomissa olevalta unelmalta kuin saada vaikka 50 pakit taviksilta. Jonkun verran luulisi olevan empatiaa, vaikka ei omakohtaista kokemusta tuosta olisikaan.

Ja ei pakkien saaminen koske pelkästään miehiä. Yksi tuttu seurustelee käytännössä kokoajan melko huonotapaisten duunarimiesten kanssa, koska hän ei pienituloisena, hieman yksinkertaisena ja rikkonaisesta perhetaustasta kiinnosta tuon parempia miehiä. Hän kuitenkin haluaa olla parisuhteessa, joten noihin on tyytyminen. Kyllä siinä itselläni ainakin häntä käy sääliksi.

Vierailija
345/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa naiset hyvän miehen mutta sitten se hyvä mieskin on osoittautunut huonoksi. Mitä nyt naisten kirjoittamia juttuja olen lukenut.

Vierailija
346/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No naisten juttuja kun lukee niin ovat aika lahnoja olleet. Seksi ei tunnu kiinnostavan kuin joskus ja jouluna."

Hyvän kumppanin kanssa kiinnostaa kyllä 👍

Vierailija
347/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan selvää ettei tavis naisille kelpaa tavis mies. Ei kai miehet muuten olisi sinkkuja kymmeniä vuosia. Sitä voi itse mennä kokeilee ja pyytää tavis naisia treffeille niin voitte olla varmoja ettei helposti pääse treffeille.

Meinaatko että jos ruikutat asiaa vielä kymmenen vuotta, niin ne naiset muuttaa mieltymyksensä?

Vierailija
348/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on saanut 50 kertaa pakit, niin lienee epäsosiaalinen tapaus. Yrittää baarissa ja tinderissä. Kannattaisi tutustua ihmisiin omasta kaveri-, työ- ja harrastusporukasta. Usein ihmiset ihastuvat toisiinsa ilman mitään iskemismeininkiä.

Aika jaloa olettaa, että kaikkien kaveripiirissä olisi automaattisesti ensinnäkään 50 ihmistä, ja että nämä 50 olisivat juuri sitä sukupuolta, joka siinä mielessä kiinnostaa ja vieläpä että olisivat vapaita.

Ei läheskään kaikkia kutsuta mihinkään illanviettoihin vaikka käytäisiin jossain samassa vuorossa pelaamassa kössiä tms.

Voihan sitä järkätä itse illanvieton, johon kössityypit voi tuoda tuttujaan. Postipakettina ovelle harvoin kumppaneita tuodaan. 

Jälleen, aika jaloa olettaa, että kaikki kokevat menestystä näissä asioissa... Olet varmasti kuullut tarinoita lapsista, joiden syntymäpäiväkutsuille ei tullut kukaan.

Vierailija
349/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että tuo on kyllä ihan jaskaa. Kyllä tuttavapiirin tavismiehille on löytynyt lopulta aina puoliso. Toki on niin, että takana on yleensä vuosia sinkkuutta ja että osa melkein loukkaantuu, jos tavismies tulee juttelemaan saati kysyy treffeille. Jos haluaa enemmän valinnanvaraa niin miehenä resepti on melko simppeli: alle kova tutkinto, nousujohteinen ura, mielenkiintoisia harrastuksia ja kropan pitäminen kuosissa. Pistämällä nuo asiat kuosiin tavismieskin voi päästä tilanteeseen, jossa voi treffailla tasavertaisesti naisten kanssa eikä tarvitse kelpuuttaa ekaa vastaantulevaa.

Vierailija
350/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pyytänyt yhtä ulos jossain epäsopivassa tilanteessa, epävarmasti sönköttäen ja tämäkin oli todnäk. jotain missitasoa (toki sinun mielestä tavisnainen, sillä olethan itse miesten eliittiä).

Vierailija
351/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että jos ruikutat asiaa vielä kymmenen vuotta, niin ne naiset muuttaa mieltymyksensä?

Tässä on ero teorian ymmärtämisen ja soveltamisen välillä. Moni mies kyllä ymmärtää, mitkä jutut lisäävät kysyntää naisten silmissä, mutta eivät kuitenkaan sitten toimi niiden mukaisesti.

Vierailija
352/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No naisten juttuja kun lukee niin ovat aika lahnoja olleet. Seksi ei tunnu kiinnostavan kuin joskus ja jouluna."

Hyvän kumppanin kanssa kiinnostaa kyllä 👍

Josta päästäänkin siihen ketjun aiheeseen eli ghostaamiseen. Jokainen kierros tosin laskee tasoasi.

Vierailija
353/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se jännää jännittää tindertreffeillä onko se lahna leivottavissa kuin lenttipulla vai kuin raato rigor mortiksessa. Jäkimmäiset on yleensä tiukempia."

On sulla jännä elämä! Tosin, jos treffikumppanisi makaa "kuin raato rigor mortiksessa", ehkä kannattaa varmistaa, ettei ole traumareaktiona jähmettynyt tai muuten vain muuttanut mieltään sen suhteen, haluaako tilanteessa enää olla. Ihan noin jos r*iskaussyytteet haluat välttää. Voihan toki olla, ettei susta vain kukaan lahna/raatomoodia kummemmin innostu. En yhtään ihmettelisi.

Vierailija
354/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että tuo on kyllä ihan jaskaa. Kyllä tuttavapiirin tavismiehille on löytynyt lopulta aina puoliso. Toki on niin, että takana on yleensä vuosia sinkkuutta ja että osa melkein loukkaantuu, jos tavismies tulee juttelemaan saati kysyy treffeille. Jos haluaa enemmän valinnanvaraa niin miehenä resepti on melko simppeli: alle kova tutkinto, nousujohteinen ura, mielenkiintoisia harrastuksia ja kropan pitäminen kuosissa. Pistämällä nuo asiat kuosiin tavismieskin voi päästä tilanteeseen, jossa voi treffailla tasavertaisesti naisten kanssa eikä tarvitse kelpuuttaa ekaa vastaantulevaa.

Kuinka monella nykyään on nousujohteinen ura?

10%:lla eli spekseilläsi voidaan puhua jo kympin miehestä ja jos on reilusti alle 40 voi katsella niitä parikymppisiä korkean tason naisia.

Yli 30v nainen kun ei voi olla enää korkean tason nainen.

Vierailija
355/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa vauva palstalla ettei miestä löydy mutta eivät kuitenkaan halua lähteä treffeille tavisten kanssa vaikka naiset on taviksia itse.

Miksi en koskaan ole nähnyt näitä valituksia? Pitääkö niitä etsiä jollain tietyllä hakusanalla, vai miten ne löytää?

Vierailija
356/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen korkeatasoisuus kyllä omasta mielestäni (miehenä) millään tavalla vähene iän myötä. Tottakai kaunis ulkonäkö houkuttelee seksuaalisessa mielessä, mutta ulkonäkö ja seksitaidot ovat kaksi eri asiaa. Olen harrastanut seksiä mallin kanssa ja se oli kyllä paljon huonompaa kuin vaimoni kanssa.

Vierailija
357/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se ongelma on, kun te tavis miehet, ette pyydä meitä tavis naisia treffeille. Milloin ja missä tällaista tapahtuu? Yleensä te tavis miehet ette edes puhu mitään. Katselette vaan.

Kyllä mulle tavallinen, roteva suomalainen duunari mies kelpaisi. Ei tarvitse olla mikään 180 cm lihaskimppu. Ei tarvitse olla mikään super sosiaalinen kaikkien kaveri. Itsekin olen introvertin puoleinen, joten minulle riittää, että omaat hyvän luonteen ja huumorintajua, et ole mikään raivopää. 

Vierailija
358/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pentistä ei mainittu sanaakaan, mutta ilmeisesti on kuitenkin Pentin vika, ettei se ihana mies näe Liisassa mitään lisäarvoa elämäänsä."

Missään ei sanottu näinkään. Pentillä ei ole mitään tekemistä Liisan elämän eikä pariutumisen kanssa. Pentti on hyvä ja keskittyy vain omaan elämäänsä 👍

Liisa ei mieti, mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, koska ällöttävä Pentti.

Ihanamies ei kaipaa Liisaa elämäänsä, koska Liisalla ei ole mitään annettavaa ihanamiehelle.

Sitten Liisa käsittelee pettymyksen, kun ihanamies ei kiinnostunut, ja jatkaa elämäänsä itsekseen, edelleen ilman ällöttävää Penttiä, koska, no. Miksi kukaan sellaisen elämäänsä haluaisi? Ehkä jonain päivänä Liisa tapaa oman ihanamiehen, ehkä ei. Joka tapauksessa elämä on parasta ilman ällö-Penttejä!

Vierailija
359/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen korkeatasoisuus kyllä omasta mielestäni (miehenä) millään tavalla vähene iän myötä. Tottakai kaunis ulkonäkö houkuttelee seksuaalisessa mielessä, mutta ulkonäkö ja seksitaidot ovat kaksi eri asiaa. Olen harrastanut seksiä mallin kanssa ja se oli kyllä paljon huonompaa kuin vaimoni kanssa.

Olette 40v pariskunta leikitään, että voititte lotossa ja vaimo muutti Gambiaan, eikä ole tulossa sieltä takaisin.

Sulle tulee tarjolle 25v iloinen ja seksikäs kaupan kassa ja 40v tasapainoinen ja pragmaattinen sosiaalityöntekijä, kumman noista valitset?

Vierailija
360/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pentistä ei mainittu sanaakaan, mutta ilmeisesti on kuitenkin Pentin vika, ettei se ihana mies näe Liisassa mitään lisäarvoa elämäänsä."

Missään ei sanottu näinkään. Pentillä ei ole mitään tekemistä Liisan elämän eikä pariutumisen kanssa. Pentti on hyvä ja keskittyy vain omaan elämäänsä 👍

Liisa ei mieti, mitä voisi siihen parisuhteeseen tuoda, koska ällöttävä Pentti.

Ihanamies ei kaipaa Liisaa elämäänsä, koska Liisalla ei ole mitään annettavaa ihanamiehelle.

Sitten Liisa käsittelee pettymyksen, kun ihanamies ei kiinnostunut, ja jatkaa elämäänsä itsekseen, edelleen ilman ällöttävää Penttiä, koska, no. Miksi kukaan sellaisen elämäänsä haluaisi? Ehkä jonain päivänä Liisa tapaa oman ihanamiehen, ehkä ei. Joka tapa

Tarinan opetus on, että Liisa ei missään tapauksessa ikinä tule käsittelemään teemaa, mitä minulla on parisuhteelle annettavana.