Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
341/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on vaan fakta ettei ohuet liruhiukset näytä pitkinä hyvältä ellei oo pidennykset/tuuhennukset tms.

Silloin lyhyempi tukka näyttää paremmalta.

Ei oo pakko olla 1cm kynitty kuitenkaan.

Itse jouduin kesällä leikkaamaan hiukseni suhteellisen lyhyeksi, koska tukkani pääsi takkuiseksi enkä saanut sitä selvitettyä perinteisin keinoin.

Näytti olevan kova järkytys työpaikkani miehille kun tukkani oli lyhyempi xD

Mutta rauhoittukaa, se on vaan hiusta ja KASVAA TAKAISIN tarvittaessa  :D

N41

Vierailija
342/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikilla ei ole samanlainen maku naisten eikä miesten suhteen tai se kaadu johonkin hiusten pituuteen. Ei hiusten pituus ketään kaunista vaan hiusten kunto ja malli, joka sopii kasvoihin. Suora siimatukka ei kyllä kaunista ketään tai jos latvat on täynnä haarahiuksia tai miesten harrastama hiusmalli, josta takaa tai sivulta vedetään haivenia päälaen kaljun peitoksi.

Aloittajalle sit sen verran, että jos eukko ei anna, niin hyvä, että Jussilta saat, kun eroa ei kerran huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on hiustenpidennykset/ -tuuhennokset ja miehet juoksee perässä, vaikka olen 46v naimisissa oleva perheenäiti.

Epäilen, että ne joilla esivaihdevuosioireet alkavat nuorena, kynityttävät hiuksensa silloin, koska eivät halua huomiota, vaan vajota esimummouteen.

Vierailija
344/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halley Berryllä lyhyt tukka ,mitä siitä? Hän on kuitenkin paremman ja naisellisemman näköinen pidemmissä hiuksissa.Kuten kaikki naiset.Ja  syöpäpotilaat ei tietenkään tähän keskusteluun edes mitenkään kuulu.

Miksi verrata noin kauniisiin kasvoihin, HB on entinen missikin. Tavallinen eukko tuskin näyttää siltä. 

Vierailija
345/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siksi meillä molemmilla on pitkä tukka, ettei kumpikaan muistuta kaveriasi Jussia ja on edelleen kipinää nussia. 20 vuotta jo. Juttele lääkärille, erektio-ongelmiin saa apua. Tai sille Jussille, taidat pitää hänestä.

Vierailija
346/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ap sun mielipide. Mielipiteitä on erilaisia. Minulla taas on ihan hyvin vientiä lyhyillä hiuksilla. 

Anoppi sanoi, että mielipide on kuin persreikä, jokaisella on omansa.😅

Ja se jatkuu, et oma haisee aina parhaimmalle.

Vierailija
347/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle yritetään lyhyttä tukkaa tuputtaa. Sukulaisnaiset ja yksi kaveri sitä mieltä, että näytän paremmalta lyhyen tukan kanssa. Itse en ole samaa mieltä. Olen päälle 40, mutta näytän kolmikymppiseltä, hiukset vähän ohuet mutta ei mitkään mahdottoman ohuet tai häiritsevän ohuet.

Yleensä suomalaisilla ei alunperinkään ole mitään paksuja hiuksia. Ei siitä kannata ottaa huonoa itsetuntoa, tai pakkomielteitä, että heti pitää leikata lyhyt tukka jos hiukset eivät ole paksut. 

Olen kokeillut eri pituuksia hiuksissa, kaikki on nähty, paitsi ihan kalju. Tykkään pitkästä tai puolipitkästä. Söpö polkka on se vissiin, mistä nää kaikki muut tykkäävät mun kohdalla. Olen aika pieni, niin kai se sitten näyttää jotenkin pirteältä kun on polkka ja tosi siistiltä. Mutta polkka ei järin innosta mua. Ehkä vaaleana. Mutta en voi alkaa värjätä hiuksia vaaleaksi, kun se vie hiusten kunnon ja katkaisee hiukset tuppoina takaa (käynyt aiemmin monta kertaa). Vaikka muuten onkin söpöä. 

Mulla on ihan oma hiustyyli, jonka itse leikkasin ja laitan. Minä tykkään mutta tosiaan muut haluaisivat nähdä mut polkassa. Mutta polkassa ei ole tietynlaista villiyttä, tuulten kutsua ja mukamas romantiikkaa. 

Vierailija
348/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lyhyt? Eriaiset polkatkin? Mulla kaulaan asti, menee ponnarillekin. Mies tykkää ja se sopii mun kasvoihin (sirot). Oma väri tumma ja kiiiltävä. On ollut ksikkia pituuksia ja pitkä ei vaan sovi mulle, enkä siitä tykkää. Seuraa on löytynyt aina 🤭

Vierailija
349/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Kyllä naiseni jättäisin jos leikkaisi lyhyeksi tukkansa kun kyllä tietää miten epäseksikkäänä senmoisen nään. Jo pelkästään sen takia ettei naiseni silloin enää kunnioittaisi minua. Parisuhteessa molempien pitäisi panostaa ulkonäköönsä ja koittaa miellyttää toisiaan. Tuntuu että monelle suomalaiselle se on vaikeaa mutta onneksi naiseni on  kiinasta joten ei ole tullut mitään ongelmaa.

Vierailija
350/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa aika paljonkin, jos naisilla on koko parisuhteen ajan ollut pitkät hiukset, ja yhtäkkiä nainen leikkaa ne lyhyeksi. En välttämättä näe naista enää niin seksikkäänä sekä haluttavana kuin ennen. Vie aikaa totutella naisen uuteen ulkonäköön. Hiukset ovat naisen kruunu!

Vierailija
351/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin liikuttavaa ja samalla säälittävää miten ap:n kaltainen mies kuvittelee, että nainen leikkaa hiuksensa siksi, että ei tarvitse enää miellyttää miestä, kun on lapset tehty ja asuntolainaakin jo makseltu kivasti. Ehkä jopa vähän "kostoksi" miehelle. Miten voikaan olla miehillä näin itsekeskeinen ajatusmaailma?! Ei se toisaalta kyllä enää edes yllätä. Nainen on olemassa vain miellyttääkseeni miestään. Argh.

Vierailija
352/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla erittäin hotti, lyhyt tukka naisella. Punk-aikana oppi arvostamaan jopa lyhyhtttä siiliä. Se tuo kauniisti niskan ja pään muodon esiin. 

Yhtenä päivänä näin naisen jolla ei ollut tukkaa ollenkaan, muuten tyylikäs ja naisellinen oli. Alopecia iskenyt tai kemoterapia ja nainen päätti viitata kintaalla. Jo sellainen tekee naisesta kiinnostavan.

Vierailija
353/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli hulluna lyhythiuksisiin naisiin. Vielä kerran kavereiden illanvietossa päivitteli, että ei käsitä miten päätyi yhteen minun kanssani, kun hiukseni ylsivät silloinkin takapuoleen saakka.

Vierailija
354/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaikuttaa aika paljonkin, jos naisilla on koko parisuhteen ajan ollut pitkät hiukset, ja yhtäkkiä nainen leikkaa ne lyhyeksi. En välttämättä näe naista enää niin seksikkäänä sekä haluttavana kuin ennen. Vie aikaa totutella naisen uuteen ulkonäköön. Hiukset ovat naisen kruunu!

Miettikään tätä myös sillain, että naisen oma aviomies on 190 cm ja menettäisi pituutta sekä kutistuisi 160 cm mieheksi. Olisiko nainen miten iloinen tästä, jos nainen on 170 cm pitkä. Siinä olisi kyllä totuttelemista miehen uuteen pituuteen, ehkä jopa ero seuraisi tästä. Ei nämä oli mitään helppoja asioita.

Vierailija
355/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tämän keksin, mutta päätin nuorena että teen päinvastoin kuin yleensä. Koko nuoruus meni lyhyellä tukalla, nyt kun keski-ikä lähestyy kasvatin pitkän.

Ei kyllä kiinnosta mitä miehet on mieltä. Mutta hauska saada vaihtelua. 

Vierailija
356/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on katkeraa tilitystä aloituksessa. Teksistä voidaan päätellä hänen nussineen takaapäin naapurin Jussia ja oman vaimon kanssa on potenssiongelmia. Eli homohan se siellä, mutta ei ole vielä tajunnut sitä itse.

Vierailija
357/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikään tätä myös sillain, että naisen oma aviomies on 190 cm ja menettäisi pituutta sekä kutistuisi 160 cm mieheksi. Olisiko nainen miten iloinen tästä, jos nainen on 170 cm pitkä. Siinä olisi kyllä totuttelemista miehen uuteen pituuteen, ehkä jopa ero seuraisi tästä. Ei nämä oli mitään helppoja asioita.

No tämä on erittäin helppo miettiä. Jos oma aviomies 190 cm yhtäkkiä kutistuu 30 cm, sillä on joko jalat tai pää irtipoikki ja näin ollen ongelma on aivan helvetin paljon isompi kuin hiukset, jotka kasvavat takaisin.

Vierailija
358/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisten pitäisi kasvattaa pitkä tuuhea tukka tai käyttää pitkiä hiuslisäkkeitä tai naisellista pitkää puuhkatukkaperuukkia niinkuin USA:n uutistenlukijattarilla on.

-Miehen mielipide

Vierailija
359/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin liikuttavaa ja samalla säälittävää miten ap:n kaltainen mies kuvittelee, että nainen leikkaa hiuksensa siksi, että ei tarvitse enää miellyttää miestä, kun on lapset tehty ja asuntolainaakin jo makseltu kivasti. Ehkä jopa vähän "kostoksi" miehelle. Miten voikaan olla miehillä näin itsekeskeinen ajatusmaailma?! Ei se toisaalta kyllä enää edes yllätä. Nainen on olemassa vain miellyttääkseeni miestään. Argh.

Tämä. Itsellä on pitkä tukka, eikä se todellakaan ole pitkä miehen miellyttämisen takia - ei missään tapauksessa! - vaan siksi, koska sen kanssa ei koskaan tarvitse käydä kampaajalla. Jos olisi lyhyt tukka, pitäisi rampata kampaajalla harva se kuukausi, ja se olisi todella rasittavaa. Pitkä tukka, joka on aina, ihan aina kiinni letillä ja letti nutturalla, siinä minun helppo kuontaloni. Ainoa, mikä joskus häiritsee, on se, jos joskus ennen tukan kiinni laittoa yrittää pukea rintaliivejä, niin hiukset menevät solkien väliin. Tätäkään ei usein tapahdu.

Jos mies tykkää, tykätköön. Jos ei, olkoon tykkäämättä. Omat ovat hiukseni.

N55

Vierailija
360/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet että kaikilla vanhemmilla naisilla on lyhyt tukka. Miksi pitää sellainen lesbotukka leikata. Jotkut vielä värjää violetiksi että varmaan erottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi