Mcafee tietosuojan päättyminen
Pitäisikö uusia vai riittääkö puhelimen oma virustorjunta?
Ollut keväällä 3v voimassa ja aina näyttänyt ei uhkia, aika kallis kuitenkin n 300e sopimus.
Kommentit (8)
Miten tuon avastfreen saa laitettua puhelimeen?
Nuo virustorjuntaohjelmat ovat aikaansa jäljessä ja nykyään aivan turhia.
Palomuurit riittää koneisiin hyvin ja puhelimeen ei tarvitse mitään erillisiä sovelluksia.
Älä vaan mene latailemaan mitää virus.exejä niin kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Palomuurit riittää koneisiin hyvin ja puhelimeen ei tarvitse mitään erillisiä sovelluksia.
Kiitos neuvosta, vähän tuota ajattelin. Tämä mcafee tuli puhelimen oston yhteydessä ja tätiä taidettiin vedättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvosta, vähän tuota ajattelin. Tämä mcafee tuli puhelimen oston yhteydessä ja tätiä taidettiin vedättää.
Joo, myydäänhän sitä vaikka mitä turvaa ja laitevakuutusta yms. mutta harvoin noista hyötyä on.
Kyllä noista hyötyä on. Omalla kohdalla olin tehnyt firman projektia 177Gb verran kun F Secure puuttui asiaan ja esti viruksen. Luin siitä viruksesta lisä infoa F Securen ilmoituksesta ja se olisi lukinnu mun kovalevyn ja vaatinut lunnaita sen avaamisesta. En vieläkään tiedä mistä mä sen sain..
tuuri kävi kirjoitti:
Kyllä noista hyötyä on. Omalla kohdalla olin tehnyt firman projektia 177Gb verran kun F Secure puuttui asiaan ja esti viruksen. Luin siitä viruksesta lisä infoa F Securen ilmoituksesta ja se olisi lukinnu mun kovalevyn ja vaatinut lunnaita sen avaamisesta. En vieläkään tiedä mistä mä sen sain..
Ei ole kyllä mitään hyötyä maksullista torjunnoista. Vievät vain rahaa tililtä tuomatta todellista lisäturvaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen käytäntö, että hölmöt ja rahat erotetaan toisistaan.
Olen käyttänyt vuosia ilmaista Avast freetä,toiminut oikein hyvin.