Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Kyllä meitä naisiakin vituttaa se kaljuuntuva päälaki ja möhömaha jonka mies nostaa perseen päälle että yltää panemaan.
Kaikkia naisia, varsinkaan Pohjois-Euroopassa, ei ole siunattu paksuilla hiuksilla. Ja iän myötä hiukset myös ohenevat.
Hyvä lyhyt hiustenleikkaus näyttää siistimmältä ja naisellisemmalta kuin roikkuvat ohuet pitkät hiukset, jotka saavat naisen näyttämään kynityltä kanalta.
Mä just leikkautin hiukset, koska ne oli niin surkeat pidempänä. Ohut ja vetkula vauvanhius vaatii todella paljon laittamista että en näyttäisi Klonkulta. Talvella sitten on pakko kuitenkin laittaa pipo päähän ja töihin saapuessa tukka on taas Klokku-mallia. Jos minulla olisi edes normaalipaksuiset hiukset niin pitäisi mielelläni vähintään olkapäille ulottuvina, mutta tällä luiruletillä ei kannata. Mun pitää esim. poninhäntää varten asetella hiukset todella tarkasti paikoilleen ja sitten suihkia kunnolla lakkaa, koska muuten mulla näkyy päänahka alta. Tällä lyhyellä mallilla näytän huomattavasti inhimillisemmältä ja onhan se etu, että tukka on kuiva noin viidessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa katkera, vissiin omakohtainen tilitys. Kyllä vaikka millaiset kaunottariksi mielletyt naiset, kuten Audrey Herburn, on olleet lyhyttukkaisia t. Pitkätukkainen nainen
Kyllä ne vähemmistössä on ,kynityillä tukillaan. Audrey oli silloin jotain uutta ja siksi viehätti
Joillain on kauniit kasvot ja vahvat hiukset. Toisten tilanne ei parane edes avusteilla. Todella kaunis nainen on kaunis siilinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia naisia, varsinkaan Pohjois-Euroopassa, ei ole siunattu paksuilla hiuksilla. Ja iän myötä hiukset myös ohenevat.
Hyvä lyhyt hiustenleikkaus näyttää siistimmältä ja naisellisemmalta kuin roikkuvat ohuet pitkät hiukset, jotka saavat naisen näyttämään kynityltä kanalta.
Kuka sanoo että pitää roikottaa ? ? Helppo nopeasti sipaista kiinni ja vaikka nutturalle .😅
Vierailija kirjoitti:
Joillain on kauniit kasvot ja vahvat hiukset. Toisten tilanne ei parane edes avusteilla. Todella kaunis nainen on kaunis siilinäkin.
Siilinä naisella, ei ikinä ,hyi !🙄
Kun naisen tarkoitus ei ole miehen miellyttäminen. Miehetkin saavat näyttää, miltä itse haluavat.
Kaltaisesi tietysti haikailevat vielä menneisiin aikoihin. Jokaisella naisella oli joskus 40-luvulla lyhyt tukka.
Marilyn Monroe. Hyi mikä rumilus.
Ei se minullakaan ap alapää paljoa kostu, kun joutuu katsomaan kuulakaljua äijää, ei oikein tiedä kenen kanssa panee, avaruusolion vai minkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minullakaan ap alapää paljoa kostu, kun joutuu katsomaan kuulakaljua äijää, ei oikein tiedä kenen kanssa panee, avaruusolion vai minkä.
Ai kamala. Onko se vielä sileäksiajeltu, niistä tulee kilpikonna mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vaan fakta ettei ohuet liruhiukset näytä pitkinä hyvältä ellei oo pidennykset/tuuhennukset tms.
Silloin lyhyempi tukka näyttää paremmalta.
Ei oo pakko olla 1cm kynitty kuitenkaan.
Itse jouduin kesällä leikkaamaan hiukseni suhteellisen lyhyeksi, koska tukkani pääsi takkuiseksi enkä saanut sitä selvitettyä perinteisin keinoin.
Näytti olevan kova järkytys työpaikkani miehille kun tukkani oli lyhyempi xD
Mutta rauhoittukaa, se on vaan hiusta ja KASVAA TAKAISIN tarvittaessa :D
N41
Miten hiukset PÄÄSEE niin takkuun, ettei auta muu kuin leikkaaminen?
Muoti vaihtelee, omassa nuoruudessani pitkä suoratukka ja poninhäntä vain lestadiolaisilla.
Hauskaa, että miehet arvostelevat naisia milloin mistäkin ulkonäön ominaisuudesta, mutta itse näyttävät lihavalta klonkulta.
Miesten ulkonäön arvostelu ja se, että he miellyttäisivät kumppaniaan ovat tabuja.
Nooh, ihan tavisnaama ei viiden millin sänkitukalla kaunistu kuin aniharvoin. Joku esimerkiksi kauniista lyhyt hiuksisesta naisesta vaikkapa Roxetten edesmennyt laulajatar, hyvin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo että pitää roikottaa ? ? Helppo nopeasti sipaista kiinni ja vaikka nutturalle .😅
Kyllä se nopea sipaisu vie ohuissa hiuksissa hetken ja kemikaaleja rutkasti, muuten näyttää epäsiustiltä puolikaljulta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkä tukka koska en vain viihtyisi lyhyessä tukassa. Olen pitkä ja pitkä tukka sopii myös siksi mielestäni minulle paremmin. En myöskään jaksa käydä kampaajaalla kolmen kuukauden välein. Minulla oli välillä polkkatukka mutta sekin kasvoi mallista ulos nopeasti ja vaati hoitoa ja kampaamokäyntejä. Mielestäni pitkä tukka on helpoin tukkamalli, "pese ja pidä" -tukka eikä hiuksia tarvitse pestä kuin pari kertaa viikossa. ja tasoittaa latvat pari kertaa vuodessa. Toki hiukset on useimmiten pidettävä kiinni. Miesten mielipidettä ei ole kysynyt eikä se kiinnostaisikaan vaikka miehistä kyllä pidän.
Miksi olet sitä mieltä, että hiukset on useimmiten pidettävä kiinni?
Näin viime yönä sellaista unta, että naisystäväni leikkasi hiuksensa lyhyeksi, ja tässä vaiheessa jotenkin huomasin myös, että hän oli naamastaan ruma, leukakin oli kauhea noidan koukkuleuka. Unessa sitten pakkasin kamani ja tein lähtöä, ja sanoin että se olikin tässä sitten, moikka.
Tässä vaiheessa heräsin, ja olin hetken aikaa aika ihmeissäni kun heräsin naisystäväni vierestä. No, hänen hiuksensa olivat edelleen pitkät.
Mulla on sama logiikka. Joskus ajattelin polkkaa, mutta koska miehen äidillä ja siskolla on ollut sellainen yli 20 v ajan, unohdin koko asian. Mun perusnutturani teko kestää puolisen minuuttia, vähän hiuslakkaa karkulaisiin ja menoksi. Ei mitään kampaajia, kokeilin joskus kananpersevuosina ja hermot meni siihen ajankäyttöön. N45