Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
321/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan sovi perunalle..läskinaama ja leukaa ei erota ollenkaan. Lyhyt ja lihava nainen lyhyillä shokkivärjätyillä Gunther - tukalla on karsea näky.

Vierailija
322/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan sovi perunalle..läskinaama ja leukaa ei erota ollenkaan. Lyhyt ja lihava nainen lyhyillä shokkivärjätyillä Gunther - tukalla on karsea näky.

Mitä sun vesipullossa oli kun olet ilkeä kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro sitten, millainen kampaus tuollaiselle naiselle käy?

Vierailija
324/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli ohuet pitkät hiukset, poikaystävä sanoi että häpeää niitä (koska ohuet). Kun oli siilitukka, eräs mies sanoi että tosi sexy. Nykynen mies väittää, että ihan sama millaset hiukset.

Onhan se totta että pitkä ja paksu tukka on yleinen ihanne miehillä mutta ei ne kaikki ota sitä niin vakavasti, onneksi.

Ja se on totta että naiset on enemmän mun hiuksia haukkuneet kuin miehet.

Vierailija
325/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Marilyn Monroekin oli ihan miehen näköinen kun sillä oli lyhyt tukka. 

Vierailija
326/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella saa olla lyhyt tukka, koska miehellä saa olla pitkä tukka.

Vierailija
327/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vielä muutama viikko sitten pitkät hiukset, eikä syöpähoito vienyt siitä, mutta vetäisin ne kuitenkin parin sentin mittaiseksi ihan vain siksi että voin.

Vierailija
328/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacon ruhtinattarella oli lyhyet hiukset  jo seurusteluaikana. Sopii hyvin entiselle uimarille.

Joillakin misseillä lyhyet hiukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/45c02a7a-2b85-41fe-848d-5dc009…

Kaunis kampaus tälläkin, vai mitä aloittaja?

Vierailija
329/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on luultavasti miesoletettu, milloin olet viimeksi ollut lähikontaktissa naisen kanssa, edestä tai takaapäin?

Vierailija
330/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla on jo päästy siihen, että aborttilakia kiristetään, burkan ja muiden peittävien vaatteiden käyttöön pakotetaan, naisten opiskelua vaikeutetaan, huoraaminen tehdään helpoksi ja sallivammaksi, vaikka naisen on pakko alistua oman turvallisuutensa (ja huumeriippuvuuden) takia sutenöörin orjuuteen jne. Siksi on ikävä kuulla, että täällä naisten on kasvatettava tietynlaiset hiukset, että miesten on mukavampi panna, eikä tarvitse miettiä naapurin jussia.

Vierailija
331/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri Jussi ei kyllä näytä samalta kun nainen lyhyissä hiuksissa mutta kai se riippuu vähän naisesta ja kavereista.

Vierailija
332/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin miehillä on päälakikaljun lisäksi sivulla säälittävän näköinen hiussädekehä. Se ei sovi kenellekään, ei edes prinssi Willsille.

Ohuet pitkät epäsiistit haituvat eivät myöskään sovi miehille.

Vierailija
333/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monacon ruhtinattarella oli lyhyet hiukset  jo seurusteluaikana. Sopii hyvin entiselle uimarille.

Joillakin misseillä lyhyet hiukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/45c02a7a-2b85-41fe-848d-5dc009…

Kaunis kampaus tälläkin, vai mitä aloittaja?

Hyh! Luettelet juuri hyviä esimerkkejä naisista jotka ovat pilanneet kauneutensa lyhyellä tukalla.

-eri

Vierailija
334/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro sitten, millainen kampaus tuollaiselle naiselle käy?

Ei mitään väliä. Ei kiinnostaisi minkäänlaisella tukalla.

Vierailija
335/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä tukka koska en vain viihtyisi lyhyessä tukassa. Olen pitkä ja pitkä tukka sopii myös siksi mielestäni minulle paremmin. En myöskään jaksa käydä kampaajaalla kolmen kuukauden välein. Minulla oli välillä polkkatukka mutta sekin kasvoi mallista ulos nopeasti ja vaati hoitoa  ja kampaamokäyntejä. Mielestäni pitkä tukka on helpoin tukkamalli, "pese ja pidä" -tukka eikä hiuksia tarvitse pestä kuin pari kertaa viikossa. ja tasoittaa latvat pari kertaa vuodessa. Toki hiukset on useimmiten pidettävä kiinni. Miesten mielipidettä ei ole kysynyt eikä se kiinnostaisikaan vaikka miehistä kyllä pidän. 

Vierailija
336/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot ovat sellaiset että niihin sopii lyhyt tukka, niin silloin sopii myös pitkä tukka kunhan se on kiinni.

Vierailija
337/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tukan pituus kenellekään kuuluu? No on se kyllä niin persoonallisen näköistä, kun kolmetoista pitkätukkaista naista keskijakauksineen seisoo rivissä. 

Vierailija
338/476 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei saa puhua? Juurihan otit asiaksesi (taas) haukkua lyhyttukkaisia naisia. Kiitos tästäkin.

(No, ainakin tiedän etteivät pinnalliset miehet kiinnostu minusta, mikä on aina plussaa. )

Vierailija
339/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, mieshän se miellyttää ja hurmaa naistansa loppuun saakka..kalju pilkottaa ja kaljareppu kasvaa. Koita siinä sitten kiihottua ja antaa persettä. 

Kyllä on taas niin katkeraa juttua. Kaikki vanhenee mut sä varmaan näytät ihan hemmetin hyvältä..

Vierailija
340/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Marilyn Monroekin oli ihan miehen näköinen kun sillä oli lyhyt tukka. 

Sellasella naamalla kaikki näyttää hyvältä. Ei vaan oo tullu sellasia vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän