Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Tunnen naisia, joilta ovat hiukset lähteneet syöpähoitojen takia.
Elämä - ja siitä tilapäisesti hengissä selviäminen on paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Miten on, kun on pakko itse vasten tahtoaan hyväksyttävä ja elettävä sen " kynityn" ja lyhyen " kananperse tukan kanssa. Ei syöpähoidot kysynyt minun lupaani kun lähti vyötäisille asti ulottuvat paksut hiukset. Ne " kynityt" hiukset saattaa olla joillakin ihan tahdosta riippumatta. Olkoon sitten ruma jos on, ei siinä mielipiteet mitään vaikuta.
Lyhyet hiukset on ehdoton ei naisella.En voisi panna lyhyt hiuksista naista
A) kaikille ei sovi pitkä tukka
B) kaikki eivät pidä pitkästä tukasta
C) ikä huonontaa/ohentaa hiusta ---> hiusten leikkaaminen
D) miehet taas kaljuuntuu ---> hiusten leikkaaminen
(päältä kalju ja takaa/sivulta pidemmät = oksennus!)
E) jne.
F) jne.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Onko sun naisella myös samanlainen kroppa kuin kaverillasi Jussilla, jos se näyttää takaapäin ihan samalta?
Eikö tää kiihottuu vain tukasta ja näkee aina ja vain tukan. Se kattoo elokuvissakin vain ihmisten tukkia. Ei autoja, ei elokuvan muita tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Jos se on ihan kynitty lyhyeksi miestukaksi. Sano suoraan että näyttää kotkan takamukselta tai petolinnun. Mutta jos on hartioille saakka tai edes naisellinen hieman lyhyempi tai vahinkopolkka, ei ole pakko haukkua.
Tai niin kuin miehilla vahinkokalju!
Haha.
No, miksi pitäisi olla pitkät hiukset? Mulla on joskus ollut pitkät hiukset, mutta sitten kun niitä hiuksia irtoilee, niin pitkiä hiuksia lilluu siellä sun täällä.
JA MITÄ VEETÄ SE SULLE KUULUU MINKÄ PITUISIA HIUKSIA NAISILLA ON!
Ihan taukki aloitus!
Naisen tehtävä ei olekaan miellyttää miestä. MIllainen maailmakuva sulla on? Ei sen miehenkään tehtävä ole miellyttää naista, eikä hakata naista, eikä halveksua naista, eikä mitätöidä naista...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua panna kaltaistasi tyhmää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkä tukka koska en vain viihtyisi lyhyessä tukassa. Olen pitkä ja pitkä tukka sopii myös siksi mielestäni minulle paremmin. En myöskään jaksa käydä kampaajaalla kolmen kuukauden välein. Minulla oli välillä polkkatukka mutta sekin kasvoi mallista ulos nopeasti ja vaati hoitoa ja kampaamokäyntejä. Mielestäni pitkä tukka on helpoin tukkamalli, "pese ja pidä" -tukka eikä hiuksia tarvitse pestä kuin pari kertaa viikossa. ja tasoittaa latvat pari kertaa vuodessa. Toki hiukset on useimmiten pidettävä kiinni. Miesten mielipidettä ei ole kysynyt eikä se kiinnostaisikaan vaikka miehistä kyllä pidän.
Miksi olet sitä mieltä, että hiukset on useimmiten pidettävä kiinni?
Munkin on, pitkätukkana. Harvoin elämä on niin passiivista että se pysyy paikallaan ja siististi auki olematta takapuolen alla, auton oven tai vetoketjun välissä, lapsen suussa, miehen muussa, lautasella, haittaamassa työntekoa, silmillä tai jotenkin muuten lennokkaasti tai takussa. -eri
olen kyllä osittain samaa mieltä...ite olen melkein 60 ja pidän hiukset puolipitkänä..ite olen tyytyväinen kun tykkään hiustenlaitosta.tään pituinen kehystää kasvoja ja peittää korvat ja kaulan, joista vanheneminen yleensä näkyy.
Sinulla mies, joka pidät pitkistä hiuksista myös ikääntyvillä naisilla (keski-iän saavuttaneilla ja sitä vanhemmilla) on kumma maku. Jos et ole huomannut tai nähnyt näkösi heikentyessä, että iän lisääntyessä ihmisen ja siis myös naisesi naama alkaa vetää alaspäin ja lyhyemmillä hiuksilla saa hyvin häivytettyä tätä vaikutelmaa.
Pitkät hiukset ovat nätit, mutta niin ovat monet lyhyetkin kampaukset. Pakkopitkistä hiuksista tulee harmillisesti mieleen joku uskonlahko tai konservatiivinen valtio - ja nimenomaan silloin jos pitkät hiukset olisivat pakko. Minusta on ihanaa miten erilaiset hiukset sopivat erilaisiin kasvoihin. Se lisää vaihtelevuutta ja hauskuuttakin. Ehkä tosi konservatiiviset miehet kelpuuttavat ainoastaan pitkähiuksiset naiset?
En ole tottunut miehiin, jotka tuommoista vaativat. Persoonana kertoisi jotain tietystä jumittamisesta, vanhanaikaisuudesta, ja ryppyotsaisuudesta jos pitkiä hiuksia vaadittaisiin.
Ei kokokaljukaan sovi yhdellekään miehelle, mutta silti useat leikkaavat heti kaiken pois, kun pari hiusta lähtee. Sama vanhemmilla naisilla, uskovat, että lyhyenä ohuuntunut kuontalo näyttää paremmalta kuin ohuena hiirenhäntänä, jonka välistä pilkottaa kaljuja kohtia.
Kaikki me vanhenemma ja ne potenssiongelmatkin johtuvat vaan iästä. Elämään voi hakea muita ilon kohteita, kun seksihalut nuupahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ovat nätit, mutta niin ovat monet lyhyetkin kampaukset. Pakkopitkistä hiuksista tulee harmillisesti mieleen joku uskonlahko tai konservatiivinen valtio - ja nimenomaan silloin jos pitkät hiukset olisivat pakko. Minusta on ihanaa miten erilaiset hiukset sopivat erilaisiin kasvoihin. Se lisää vaihtelevuutta ja hauskuuttakin. Ehkä tosi konservatiiviset miehet kelpuuttavat ainoastaan pitkähiuksiset naiset?
En ole tottunut miehiin, jotka tuommoista vaativat. Persoonana kertoisi jotain tietystä jumittamisesta, vanhanaikaisuudesta, ja ryppyotsaisuudesta jos pitkiä hiuksia vaadittaisiin.
Joissain lahkoissa naisen pitää piilottaa pitkät hiuksensa hilkan tai myssyn alle ja näyttää ne avattuina vain aviomiehelleen.
Lyhyet hiukset vain nunnilla tai huonomaineisilla naisilla.
Isivainaa sanoi että naisella pitää olla pitkä tukka, lyhyt hame ja huulipunaa. Juuri noin olin pukeutunut hautajaisiin vaikka äitini kovasti paheksuikin.
Kyllä se vaan niin on, että vesirajahameet ja liehuhiukset yli 50-vuotiaalla ei nyt vaan enää ole se juttu. Pikemminkin näyttää siltä, että koetetaan pitää epätoivoisesti kiinni siitä ohimenneestä nuoruudesta.
Varsinkin naisella, jolla on joku ns. asema, kunnolla muotoillut hiukset ja esim. olkapituus olisi paljon vakuuttavampi työnäkökulmastakin. Katsokaa vaikka jenkkielokuvien juristinaisia, ei niillä mitään liehukkeita ole päässä.
Enkä todellakaan muuten kysy mieheltä, pitääkö hiuksistani vai ei, ja jo 35 vuotta tuo on matkassa pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Jos se on ihan kynitty lyhyeksi miestukaksi. Sano suoraan että näyttää kotkan takamukselta tai petolinnun. Mutta jos on hartioille saakka tai edes naisellinen hieman lyhyempi tai vahinkopolkka, ei ole pakko haukkua.
Lesboilla on aina ruma miestukka. Lesbo ei ilmeisesti voi olla ilman lyhyttä miestukkaa..
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä voisi panna sinua.
Naisten lyhyet hiukset herättävät näköjään suurempia tunteita kuin miesten pitkät hiukset.
Toki klonkun puolustukseksi, sillä oli sormus ja tuli toimeen omillaan.