Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
301/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on erittäin kaunis kasvojen luusto, ja siloinen kuulaus ihossaan; lyhyt Pixie cut vain korostaa hänen pitkää siroa kaulaansa ja linjakasta, kaareutuvaa leukaansa sekä Ogeen kurvia/poskipäitä.

Olen hiusammattilainen ja näin totean.

Vanhemmiten (menopaussin yhteydessä) naisen hiukset voivat jopa miestyyppisesti "kaljuuntua", hiusraja nousta, ja/tai  tukka ohentua jopa kolmanneksella. Kun lisätään meille jokaiselle väistämätön  harmaantuminen päälle, useimmat naiset vanhenevat entisestään, jos pitävät ohuen lirutukkansa yhä pitkänä.kuten nuoruudessaan. Heille on tällöin paljon pukevampaa napsaista nuo lirulatvat pois ja leikkauttaa näpäkkä tyylikäs lyhyt malli, joita on satoja erilaisia. Kampaaja tai hiustaiteilija osaa varmasti löytää sen juuri HÄNTÄ pukevimman leikkauksen naisen kanssa yhdessä.

Sama meikkityyli ja hiustyyli kuin vielä 35 ei enää +55 iässä todellakaan toimi kenelläkään.

Missä otat vastaan? Minne voin sinulle varata ajan? terv nainen54

Vierailija
302/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee.

Jos on jo vähän roikkuva naama niin alaspäin roikkuvat hiukset korostaa siitä roikkuvaisuutta. Silloin joku lyhyt malli on parempi.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Aika pehmo ehkä ja mieheksi turhan romanttisesti ja esteettisesti ajatteleva, mutta Y-kromosomi ja sen mukainen kroppa minulla kuitenkin on yhtä kaikki. Niin, ja olen vielä ihan heterokin. Mikä yllätys, että miehilläkin voi olla erilaisia mieltymyksiä!

Vierailija
304/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on niin monenlaisia. Itseäni ainakin tietynlaiset lyhyet kampaukset naisilla (pixie, pitkä polkka) kiihottavat ihan hitosti, enemmän kuin pitkät hiukset ikinä. Toki siihen liittyy se, että nainen on myös hoikka ja sironpuoleinen myös kasvoiltaan, eli ei tosiaankaan naapurin Jussin näköinen. Jokin tällaisessa ulkonäön yhdistelmässä on kovin kiehtovaa, ehkä se miten lyhyet hiukset korostavat kaulan kaarta ja kasvonpiirteitä. Olispa useammalla nuorehkolla naisella kaunis lyhyt kampaus!

M39

Et ole oikeasti mies. Ei kukaan mies kirjoittaisi noin.

Kyllä olen. Aika pehmo ehkä ja mieheksi turhan romanttisesti ja esteettisesti ajatteleva, mutta Y-kromosomi ja sen mukainen kroppa minulla kuitenkin on yhtä kaikki. Niin, ja olen vielä ihan heterokin. Mikä yllätys, että miehilläkin voi olla erilaisia mieltymyksiä!

Vierailija
305/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suomalainen jolla on pitkä ja paksu tukka, sinulla on todennäköisesti romaniperimää.

Vierailija
306/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on erittäin kaunis kasvojen luusto, ja siloinen kuulaus ihossaan; lyhyt Pixie cut vain korostaa hänen pitkää siroa kaulaansa ja linjakasta, kaareutuvaa leukaansa sekä Ogeen kurvia/poskipäitä.

Tätä minäkin juuri ajoin takaa, vaikken osannutkaan näin hyvin selittää! Kasvonpiirteet monesti tuntuvat vähän kuin hukkuvan pitkään, runsaaseen tukkaan, mutta lyhyt kampaus korostaa niitä. Se voi olla hyvin kaunista, toki vaatii tosiaan siroa leukalinjaa, hoikkaa kaulaa ja mielellään kapeaa leukaa. Aah, mikä unelma sellainen nainen olisi!

M39

Vierailija
307/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen on kaunis nainen vaikka ilman hiuksia.

Vierailija
308/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet suomalainen jolla on pitkä ja paksu tukka, sinulla on todennäköisesti romaniperimää.

Minulla on puoliromani kaveri ja hänellä on ihan uskomattoman upeat hiukset. 

Vierailija
309/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisin nähnyt täsmälleen saman aloituksen av:lla ennenkin...

Toimiva trolli joka triggeröi mammoja

Vierailija
310/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti poikatukka naisella tekee miehen näköiseksi ja tyyliseksi.

Vierailija
311/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin juuri ajoin takaa, vaikken osannutkaan näin hyvin selittää! Kasvonpiirteet monesti tuntuvat vähän kuin hukkuvan pitkään, runsaaseen tukkaan, mutta lyhyt kampaus korostaa niitä. Se voi olla hyvin kaunista, toki vaatii tosiaan siroa leukalinjaa, hoikkaa kaulaa ja mielellään kapeaa leukaa. Aah, mikä unelma sellainen nainen olisi!

M39

Kiitos M39!

terv. sama hiustaiteilija M

Naisen luusto puhkeaa kukintaan oikealla teknisellä leikkauksella, samoin sävyvalinta erittäin tärkeä.

Vierailija
312/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ap sun mielipide. Mielipiteitä on erilaisia. Minulla taas on ihan hyvin vientiä lyhyillä hiuksilla. 

Anoppi sanoi, että mielipide on kuin persreikä, jokaisella on omansa.😅

Vierailija
313/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti poikatukka naisella tekee miehen näköiseksi ja tyyliseksi.

Hanki silmälasit, jos et erota naista miehestä muuten kuin hiusten perusteella.

Vierailija
314/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Kiitos M39!

terv. sama hiustaiteilija M

Naisen luusto puhkeaa kukintaan oikealla teknisellä leikkauksella, samoin sävyvalinta erittäin tärkeä.

Te kaksi olettekin älykkäitä ja sivistyneitä miehiä. Ap menee sinne junttikastiin, kun hän kuvittelee että hänen mielipide on yhtä kuin universaali totuus. 

Vierailija
315/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ilkeilyä ap.

Luonne on se asia joka täyttää ne kohdat, joissa ovat persoonallisuutesi puutekohdat. 

-Mies1976

Vierailija
316/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se kuuluu kenellekään mulkunkantajalle, minkälaisista hiuksista nainen pitää. Ihan käsittämätöntä vinkumista.

Vierailija
317/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies vihasi lyhyttä tukkaani ja kasvatin sen. Erosin jokin aika sitten ja kävin tänään leikkaamassa todella lyhyen mallin!

Vierailija
318/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii lyhyt tukka niin ihanasti! Paljon paremmin kuin pitkä tai edes polkka. Mutta lyhyttä saa olla koko ajan nipsuttelemassa, jossei osaa itse leikata. Menee hirveesti rahaa kampaajalla.

Vierailija
319/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös monet miehet haaveile poikaseksistä, salaisia tapaamisia parkkipaikoilla ym.

Vierailija
320/476 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille vaimollesi peruukki ja laita se sille päähän seksin ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi