Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
461/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Ei se ohut rotanhäntä siellä niskassa roikkumassa ole nätti sen takia, että se on pitkä.

No onko se lyhyt päätä myöten menevä liimatukka yhtään parempi. Näyttää vaan siltä ettei hiuksia ole lainkaan. Kyllä mun mielestä ne ohuet hiuksetkin on pitkinä paremmat. Ja saahan niihin voluumia erilaisilla hiustuotteilla ja muotoilulla.

Lasimaiset hiukset on pitkinä pitkin päätä eikä niitä saa mitenkään kuohkean näköisiksi, kun hiukset painaa niin paljon. Niihin ei myöskään tepsi mitkään muotoilut. Lyhyenä hiukset saa paljon helpommin ilmavan näköisiksi. Sinä et tiedä aiheesta mitään.

Vierailija
462/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tolkuttoman piikkisuorat hiukset. Eivät ohuet, mutteivät niin paksutkaan. Mutta se piikkisuoruus, voi juma! Pakko olla lyhyet hiukset, että ne saa vahaa ja lakkaa löträämällä pysymään föönauksen jälkeen edes vähän irti päänahasta ja silleen hieman kuohkean näköisenä kuosissa. Kallonmuotoani ei nimittäin ollenkaan imartele, kun hiukset lörvähtää päätä myöten kuin nuoltuna. Nimimerkillä "Ei enää permiksiä, kiitos!"

Mullakin oli. Nyt neljävitosena olen vaihtareiden (pahat) myötä myös kihara, toivoa siis on tai ei ole, miten sen ottaa 😄

Miten jollakin 45v:llä voi olla jo vaihdevuodet? Itse täytän tänä vuonna 47 ja kierto edelleen sen 28 päivää, mitä 13-vuotiaana. Ei muitakaan oireita.

Jälleen yksi, jolle on vaikea ymmärtää, että hänen oma kokemuksensa ei välttämättä olekaan kaikkien muiden kokemus. 

Kas, meitä on monenlaisia. Toisilla vaihdevuodet alkaa aiemmin kuin toisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tolkuttoman piikkisuorat hiukset. Eivät ohuet, mutteivät niin paksutkaan. Mutta se piikkisuoruus, voi juma! Pakko olla lyhyet hiukset, että ne saa vahaa ja lakkaa löträämällä pysymään föönauksen jälkeen edes vähän irti päänahasta ja silleen hieman kuohkean näköisenä kuosissa. Kallonmuotoani ei nimittäin ollenkaan imartele, kun hiukset lörvähtää päätä myöten kuin nuoltuna. Nimimerkillä "Ei enää permiksiä, kiitos!"

Mullakin oli. Nyt neljävitosena olen vaihtareiden (pahat) myötä myös kihara, toivoa siis on tai ei ole, miten sen ottaa 😄

Miten jollakin 45v:llä voi olla jo vaihdevuodet? Itse täytän tänä vuonna 47 ja kierto edelleen sen 28 päivää, mitä 13-vuotiaana. Ei muitakaan oireita.

Jälleen yksi, jol

Eli toisille (raukoille) vanhuus tulee aikaisemmin.

Vierailija
464/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina pitkät, ohuet ja littanat hiukset, vaihdevuosien myötä entistä ohuemmat ja littanammat, tyyliä Klonkku. Oli pakko totutella lyhyeen. 

Vierailija
465/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon sääntöjä!

sinä saat leikata ihan millaisen tukan haluat, kukaan ei kiellä. Eri asia on sitten se kuinka kaunis se on. Jos estetiikalla ei ole väliä, eikä sillä mitä muut ajattelevat, ei ole syytä olla defenssissä. 

Erikoinen ajatus, että eläisi elämänsä siten, että muiden ajatuksilla olisi väliä. Niitä ajatuksia on todennäköisesti monenlaisia, joten ihan sama, mitä tekee, joku kurtistaa kulmiaan kumminkin. Ei siisi maksa vaivaa miettiä muiden ajatuksenjuoksua.

Niinpä. Eli mitään sääntöjä ei siis ole. Alkuperäisessä kommentissa listattiin mitä kaikkea ei muka saa tehdä ja siitä sitten uhriuduttiin, mutta jos noilla mainitsemillani seikoilla ei ole merkitystä, niin sitä saa tehdä mitä haluaa. Emme elä maassa jossa naisten pukeutumista ja hiusmalleja rajoitetaan. 

Vierailija
466/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Ei se ohut rotanhäntä siellä niskassa roikkumassa ole nätti sen takia, että se on pitkä.

No onko se lyhyt päätä myöten menevä liimatukka yhtään parempi. Näyttää vaan siltä ettei hiuksia ole lainkaan. Kyllä mun mielestä ne ohuet hiuksetkin on pitkinä paremmat. Ja saahan niihin voluumia erilaisilla hiustuotteilla ja muotoilulla.

Ei saa.

Vierailija
467/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä kyllä ollut aina niin ohut tukka että pitkänä se on melkoinen liehuletti. Ihan lyhyeksi en hiuksiani silti ole leikannut. Ne on mallia polkka, joka joskus yltää hartioille, mutta sitten onkin jo kiire leikata.

Jos käyttäisin hormoonilääkitystä, hiukset olisivat paksummat, mutta pelkän hiuskasvun vuoksi en ala syömään hormooneja.

Vierailija
468/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset kuuluvat nuorille naisille.

Sitäpaitsi, ikä ei ole se asia, mikä ratkaisee hiusten pituuden.

Pointti tåssökun asiassa on se, mikä ja milainen kampaus kullekin sopii.

Itselläni oli nuorena pitkät hiukset ja se sopi ja mallasi minulle uskomattoman hyvin.  Ja kyllähän ne freesit kasvot ja se NUORUUS, oli tärkein tekijä silloin.  Ei pelkät pitkät hiukset.

Kun tuli  kolmekymppiseksi, ja takana oli tiivis opiskelu, lapsen syntymä, avioliitto ja asuntovelka,

katteli  itseäni peilistä.  Huomasin että pitkän omaisiin, hiukan jo alaspäin valahteinisiin kasvoihini eivät pitkät hiukset enää antaneet poweria, virkeyttä.

Leikkautin kertaheitolla lyhyet hiukset, ja se oli paras päätös, jonka oli  pitkiin aikoihin silloin tehnyt.

Sain runsaasti positiivista palautetta niin työtovereilta kuin läheisiltä.

Nyt olen lyhyttukkainen nainen, joka silloin tällöin otan kevyt permanentin.

Olen nuorekkaamman näköinen, kuin jos vertaa itseäni pitkiin hiuksiin, nutturaan, tai vaikkapa tekopirteää  ponihäntään.

Mutta toisilla on toisin.

N.38 v

Vierailija
469/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain runsaasti positiivista palautetta niin työtovereilta kuin läheisiltä.

tästä tietää että puhut potaskaa. Olet katkera niille joilla on paksu kaunis tukka. 

Vierailija
470/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollakin 45v:llä voi olla jo vaihdevuodet? Itse täytän tänä vuonna 47 ja kierto edelleen sen 28 päivää, mitä 13-vuotiaana. Ei muitakaan

Se vanhuushan riippuu kokonaan siitä, mikä vanhuudeksi koetaan.  Esimerkiksi seksi jatkuu edelleen senioreillskin, eli yli seitsemän kymppisillä.

Vanhuus tai sen tunteminen, ei ole riippuvainen hiusten pituudesta. Ei kasvojen ryppyjen määrästä. Eikä siitä miten pärjää Cooprin testissä, yms.

Ikääntyminen ja sen tuomat asiat, riippuu siitä, miten ihminen itse sen kokee, eli korvien välistä.  Siis aivoista.

Me käymme usein ulkomaan matkoilla, ja niissä on paljon mukana ikäisiämme lyhyttukkaisia,  kiharapäisiä harmaa hapsisia leskirouvia.

iloisia, aktiuvisia , positiivisia naisia. Matkamme ilopillereitä.

Vierailija
471/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain on kolme aikaistavaa tekijää: sterilisaatio, kilpirauhasongelma ja sytostaatit. Se on oppia ikä kaikki, vai kuinka? 

Vierailija
472/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollakin 45v:llä voi olla jo vaihdevuodet? Itse täytän tänä vuonna 47 ja kierto edelleen sen 28 päivää, mitä 13-vuotiaana. Ei muitakaan

Eli toisille (raukoille) vanhuus tulee aikaisemmin.

Höps, tässä ole mitään pelättävää. Hormonikorvaus vei vaivat, joten jäljellä on se kiharaksi muuttunut tukka (hiuslaatu muuttui, genetiikka otti vihdoin voiton painovoimasta) ja menkaton loppuelämä, voi minua raukkaa.

Vierailija
473/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniin naisen kauneus tulee järisyttävästi esiin, kun on lyhyet hiukset. Mutta se vaatii tosiaan kasvoilta ja pään muodoltakin aika paljon. Mutta lyhyet hiukset voivat olla todella, todella upeat naisella. Itselläni on pitkät hiukset, tykkään piiloutua niihin. Eikä näillä poskilla kannata tätä kurpitsanaamaa lyhyellä tukalla ainakaan korostaa.

Mielestäni lyhythiuksiset naiset ovat jotenkin rohkeita. 

Tämä keskustelu on yhtä turha kuin se, että saako miehellä olla pitkät hiukset. No, toisille se sopii ja toisille ei.

Vierailija
474/476 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiuksia on miehet kehuneet vain silloin kun on ollut siili tai lähellä. Toki viimeksi kolmekymppisenä. Nyt nelikymppisenä ei varmasti kukaan kehuisi mitään mallia, enkä jaksa pitää lyhyttä koska siitä on vaivaa eniten. Varmaankin siksi tykänneet lyhyestä kun yllättyvät että erikoisempikin valinta voi näyttää hyvältä. Käytännössä se on sama kuin pitkät hiukset kiinni, eli pois kasvoilta.

Olen kuullut että Pink on hot, vaikka hänellä on lyhyt tukka ja ei ole ollut tiimalasi. Joillain miehillä on erilainen maku. 

Pitkä tukka on minusta miehellä kaikkein paras jos on hyvännäköinen muutenkin, mutta jos on vähemmän sopusuhtaiset piirteet tai ohuthiuksinen, niin moni muu malli pukee paremmin, kaljukin. Eiköhän se ole sama naisilla?

Vierailija
475/476 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina hämmästellyt niiden ihmisten yksinkertaisuutta, joiden mielestä lyhyt tukka = mies. Naiseus ja naisellisuus on kuitenkin niin paljon enemmän kuin kuolleen karvan pituus. 

Ehkäpä se johtuu siitä, että naisilla on ollut pitkät hiukset halki vuosituhansien. Oliskohan vasta 1900 luvulla tullut nuo lyhyet hiukset kun miehet lähti sotimaan niin naiset meni töihin tehtaisiin jossa ne pitkät hiukset saattoivat jäädä kiinni johonkin eli niistä oli haittaa jos olivat auki. Lyhyet hiukset sitten jäivät muotiin. Mutta halki ihmishistorian pitkien hiusten on nimenomaan katsottu olevan naiselliset. 

Kovin länsimainen näkökulma. Mieti kasvaako esim. tiukka afrokihara hulmuavaksi pitkäksi tukaksi. On kurjaa että mustat naiset joutuvat käyttämään nykyisten ulkonäkövaatimusten mukaiseksi sopiakseen peruukkia, jos suoristusrumba ei onnistu.

Onko sinulla jotain linkkiä josta voisin lukea todisteita, että suoratukkaisilla miehillä taas ei olisi ollut pitkä tukka tuhansia vuosia sitten. Ainakin intiaanimiehillä on ollut pitkät tukka.

Vierailija
476/476 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, itse pidän useimmilla naisilla lyhyistä hiuksista. Makuasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi