Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tiedossa tapauksia joissa vauva.fi kirjoittajan henkilöllisyys olisi paljastunut

Vierailija
23.02.2024 |

Ja tämä olisi johtanut niin suureen mainehaittaan että seurauksena olisi ollut esim. potkut?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jotkut tänne kirjoittaneet ole olleet oikeudessa syytettynä kirjoituksistaan? Se yksi laulajacase, josta kirjoiteltiin? Metsä jotain?

Vierailija
2/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen kysymys? Ei, täällä on todella anonyymiä (kuten kuuluu olla ja mihin internet perustuu) mutta toki teoreettisesti tarpeeksi pahoja tekstejä linkitetään sinun tekemiksi, voi olla potkut. Todella yksityiskohtaista ja case by case. Rukoile AP että sinulle ei käy tätä teoriaa kun näin käynyt selvästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihmiset olisi niin tyhmiä, että uskoisivat tuosta vaan, jonkin kirjoituksia jonkun tietyn kirjoittamaksi. Vähän enemmän älykkyyttä peliin hei. 

Vierailija
4/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiettyjen puolueiden tietyt edustajat seuraavat heidän nimellään tehtyjä ketjuja hyvinkin innolla. Samoin toimittajat, joiden työhön ilmeisesti kuuluu mainostaa lehtensä artikkelia myös täällä.

-winner-

Vierailija
5/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen joensuulaisen stalkkerityypin henkilöllisyyshän paljastui, kun hän joutui oikeuteen ja sai siellä tuomion.

Vierailija
6/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sellainen mahdollista, että joku on päättänyt kaivaa jonkun henkilöllisyyden ja ip osoitteet ja lähtenyt vainoamaan. Vainoissahan yleisestikin käytetään sitten metodina valheita, mustamaalausta ja vääristelyjä. Mikäs sen parempaa, kun jonkun henkilön nimimerkin alle laitettaisiin jotain, mikä keräisi suuren joukon vihat. Eihän muuten saataisi tarpeeksi halukkaita mukaan, jos asiat esitetään ihan niin kuin ovat. 

Vierailija
8/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin on epäilty vaikka keneksi ja aina on väärin mennyt ;D

-winner-

Vierailija
10/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkin. Oikeudessa tuomittujen ja muutaman muunkin. Parin vanhan modenkin henkilöllisyys paljastunut. 

Potkuja ei kyllä varmasti, naurettava ajatuskin. 

Vierailija
11/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnnönnöö

Vierailija
12/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä siitä, että joku minut hyvin tunteva arvaa esimerkiksi Suhakza-nimimerkin perusteella, kuka olen.

Vierailija
13/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän VPN:ää, siinäpähän selvittelette, kiäh kiäh.

Lisäksi olen yrittäjä, joten en antaisi itselleni potkuja vaikka HR-osastoni saisikin tietää, että vihaan persuja.

Vierailija
14/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vakavia pitäisi varmaankin kirjoitella ennen kuin poliisi lähtisi selvittämään kuka mahdollisesti kyseessä. Ei kai muuten jos ei kerro itsestään niin paljoa että siitä joku arvaa?

Vierailija
15/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös jotkut tänne kirjoittaneet ole olleet oikeudessa syytettynä kirjoituksistaan? Se yksi laulajacase, josta kirjoiteltiin? Metsä jotain?

Metsäketo ja myös se portion boysin laulaja. 

Vierailija
16/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullunkin henkilöllisyys taitaa olla tiedossa. Ja työpaikka.

Vierailija
17/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen joensuulaisen stalkkerityypin henkilöllisyyshän paljastui, kun hän joutui oikeuteen ja sai siellä tuomion.

Sehän ihan avoimesti bloggasi omalla nimellään niitä sekopäisiä juttujaan

Vierailija
18/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hänhän voisi viedä asian oikeuteen, jos löytyisi tietoturva-aukko anonyymiltä keskustelupalstalta

Vierailija
19/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni katkera Hervannassa asuva akka on paljastunut kun on kertonut kaupassa käynnistään. 

Vierailija
20/82 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tiedä tuollaista tapausta. Ja minä olen sentään venäjän presidentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme