Sanna Ukkola viihtyy vauvafoorumilla
Uusin kirjoituksensa Sanna Marinista on kuin suoraan täältä kopioitu ja muutettu artikkelin muotoon. Just tuollaista tuomitsevaa ja pikkusieluista p jauhamista mitä täällä harrastetaan. Meni maku koko ihmisestä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Vanha raha ei muka näy? Anna mun nauraa.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki Suomen pääministerin tekemiset uutisoidaan", ainakin jos se pääministeri on nuori ja nätti, jostain syystä Petteri Orpon yksityiselämä ja arkiset puuhat ei kiinnosta ketään. Sanna Marinin takapuolta kuvattiin jopa tämän ollessa lenkillä lapsensa kanssa, ja kuvat lehteen sitten.
Niin. Koska Orpon puuhat ovat niin arkisia ja tylsiä, ettei niissä ole mitään kirjoittamista. Marin tunki itseään julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. Näiden kahden pääministerin käytöksessä on valtava ero.
Ei tarvinnut Sanna Marinin tunkea itseään julkisuuteen, kyllä ihmiset vaan on paljon kiinnostuneempia nuorehkosta kauniista naisesta kuin vanhemmasta miehestä. Niin se vaan on, ja tulee olemaan varmaan ikuisesti. Eihän sen nytkään tarvitse erikseen tu
Lehtiä ei kiinnosta Orpon postaukset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on Turkkilan (Perussuomalaisten pääpropagandisti) trad. wife, jolta puuttuu kokonaan kyky omaan ajatteluun kaikki ajatukset tulee suoraan Turkkilalta.
Huomaan että Sannan faniklubi heräsi toimimaan.
Onko hänellä faniklubi? Laita mulle linkki siihen niin liityn heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku? Siis onko sinulla joskus ollut sellainen maku, että olet pitänyt Ukkolasta? Sehän on oikein palstapersun stereotyyppi.
Eräs hotellin työntekijä kertoi erään toimittajan käyttävän maksullisia miehiä. Miksi lehdessä nykyään ylistetään maksullisia palveluita? Onko Ukkola tämän takana?
Turkkilalla on epäilemättä pieni. Makes sense.
Mutta se nuolee kuin kultainen noutaja. Älä hauku.
Ei vedä vertoja julkkiskampaajan kielelle, se on lipevä kuin liskolla.
Oletko ollut hänen kanssaan tekemisissä kun noin hyvin sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki Suomen pääministerin tekemiset uutisoidaan", ainakin jos se pääministeri on nuori ja nätti, jostain syystä Petteri Orpon yksityiselämä ja arkiset puuhat ei kiinnosta ketään. Sanna Marinin takapuolta kuvattiin jopa tämän ollessa lenkillä lapsensa kanssa, ja kuvat lehteen sitten.
Niin. Koska Orpon puuhat ovat niin arkisia ja tylsiä, ettei niissä ole mitään kirjoittamista. Marin tunki itseään julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. Näiden kahden pääministerin käytöksessä on valtava ero.
Orpo tylsä? Hyvä kirjoittaja saa kirjoitettua romaanin vaikka tiskirätistä. Ukkola ei vieläkään ole tajunnut, ettei sama temppu toimi iäisyyksiä. Yksinkertaisempiin ihmisiin toimii kyllä ja se riittää Ukkolalle. Siksi en lue hänen turhanpäiväisiä kolumnejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit eivät ilmeisesti ole edes pystyneet lukemaan pakinaa, koska yhtään järkevää vastaväitettä sille ei tästä ketjusta löydy. Tai sitten siihen ei riitä paukut.
Hei Ukkola! Ei tarvitse lukea kun tiedetään sisällön olevan naisvihaa. Turha antaa sulle lisää klikkauksia.
Niin just, Marinin kritisointi on naisvihaa, Purran taas ei. Siinäpä intersektionaalinen postmoderni logiikka pähkinänkuoressa😂
Missä Ukkolan mielipidejuttu Purrasta? Ei ole.
Miksi olisi! Purra ei ole mokaillut niin kuin Marin. Marinin kaksinaismoralismi on kuvottavaa.
Onko hänen moraalillaan vaikutusta sun elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on säälittävä klikkihuo*a. Turkkila toinen samanlainen. Tulot Ukkolalla laskusuunnassa eikä enää oikeaan journalistin työhön ole asiaa, niin toisten ja ideologisesti vääränlaisten naisten menestys sattuu syvälle. Kateus ja katkeruus on tällaisten luuserien käyttövoima. Varmasti heillä on surkea elämä omassa persuämpärissään samanlaisten ympäröimänä.
Vasemmistolla on vihapuhe hallussaan. Ovat siinä nykyään parhaita. Ei ihme, etteivät enää halua kieltää vihapuhetta.
Ketkään muut eivät vihapuheita esim. av:lla kirjoittele? Olen sitten varmaan nähnyt vain unta monestakin lukemastani ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei käy kieltäminen, että Marin haluaa huomiota ja pitää siitä. Siihen hänellä on oikeus. Eli jos hän on muuta väittänyt, niin ei kai se silloin ihan rehellistä ole ollut. Aika kaukana siitä oikeastaan.
Mutta missä viipyy Ukkolan kolumnit vaikkapa Rydmanista? Tai Orposta? Purrasta? Entäpä Henriksson tai Essayah? Puhumattakaan Satosesta? Loppuuko Ukkolalta heidän kohdallaan uskallus vai haraako oma ideologia liikaa vastaan? Taitaa olla molempia. Ukkolalta itseeltäänkin olisi rehellistä katsoa välillä peiliin.
Mutta kun nämä eivät ole mokailleet niin kuin Marin, jonka kaksinaismoraali harmittaa niitä, jotka tietävät, mitä kaksinaismoralismi on. Ollaan muka köyhien asialla ja sitten heittäydytään täysillä itse jonnekin pintaliitäjien jetset-elämään mukaan. Kuka enää luottaa tällaiseen pettäjään! Onneksi poistui Suomen politiikasta, johon hänellä ei
Minä olen ihan hyvätuloinen ihminen ja olen demari ja välitän köyhien asiasta. En ihan tajua, mikä tässä on ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei varmaan haittaisi, jos julkaistaisiin Purran keskenmenoille vittuileva artikkeli? Siis jos koottaisiin kaikki epäinhimillistävä paska Purrasta ja persuista tältä palstalta?
Keskenmenon ja 2 000 euron käsilaukku ei kai ole verrattavissa, vai oletko oikeasti tuota mieltä?
Vihervassut mehustelevat Purran keskenmenoille, nimittelevät mahoksi lehmäksi ja spermaturvaksi. Ilmeisesti sosialistina tunnetun Sannan luksuselämän kritisointi on pöyristyttävämpää.
Niklas Herlin oli harvinainen poikkeus. Oli rikas muttei esitellyt rahojaan tai pröystäillyt.
Ketään muita vastaavaa en julkisuudesta tiedä, mutta nyt Ukkola nostaa hänet jalustalle ja nimikaimansa Marinin tikunnokkaan.
Ukkolalla on ollut hyväkin ja kantaa ottavia kolumneja, mutta tällä kolumnillaan paljastaa itsestään sen että kanssasisaren kauneus yhdistettynä menestyksekkääseen uraan on kova pala purtavaksi kenelle tahansa toiselle naiselle, saatikka sitten keskitasoa huomattavasti rumemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Niklas Herlin oli harvinainen poikkeus. Oli rikas muttei esitellyt rahojaan tai pröystäillyt.
Ketään muita vastaavaa en julkisuudesta tiedä, mutta nyt Ukkola nostaa hänet jalustalle ja nimikaimansa Marinin tikunnokkaan.
Ukkolalla on ollut hyväkin ja kantaa ottavia kolumneja, mutta tällä kolumnillaan paljastaa itsestään sen että kanssasisaren kauneus yhdistettynä menestyksekkääseen uraan on kova pala purtavaksi kenelle tahansa toiselle naiselle, saatikka sitten keskitasoa huomattavasti rumemmalle.
Herlin ryyppäsi itsensä hengiltä. Marin käy lomallaan laskettelemassa ja pukeutuu kivasti. Praise be, Herlin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei näe, että hän puhui asiaa?
Sukupolvien kuilu tässä. Vanhat paheksuu jos joku, varsinkin nainen, ei nöyristele vaan elää parasta elämäänsä. Nuoret ei pidä menestystä pahana eikä sitä tarvi peitellä.
No miksi joku paheksuu, jos toinen ei nöyristele vaan puhuu suoraan eikä peittele mielipidettään. Jos asian sanoo asiallisesti.
Nykyaika on kummallinen. Netissä ihmiset puhuvat räävittömämmin kuin koskaan, mutta toisaalta mitään ei saisi sanoa suoraan. Joskus itselläkin olo, että ei uskalla johonkin aiheeseen liittyen edes avata suutaan, jos tulee jotakin väärin sanottua ulos. Vaikka inti aani, e s k i m o tai peräti sana "lihava", kun pitäisi muistaa, että nyt eletään kehopositiivisuuden aikaa. Luokalle ei saa lapsia jättää, vaikka asioita ei osaisi, ettei tule paha mieli ja kaikista kokeista saa vähintään armovitosen.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin anonyymina uskallan sanoa, että mielestäni Marinin tyyli on juurikin rahvaanomainen, nousukasmainen ja mauton.
En arvota häntä ihmisenä sen paremmaksi tai huonommaksi kuin ketään muutakaan. Mutta saako tällaista mieltä olla, jos ajattelee pelkästään vaikutelmaa?
Minä en ole kateellinen Marinille. Minusta on itse asiassa ihan kiinnostavakin välillä seurata häntä. Tylsäähän tämä elämä olisi, jos kaikki toimisivat aina samalla tavalla. Ukkola kirjoitti juuri samat ajatukset, mitä itsellänikin nyky-Marinista herää. En tiedä, mikä tarkoitus kirjoituksella oli, en siihen ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa poikkeuksellista olla pröystäilemättä varakkuudella. Suomalaiset, myös rikkaat, usein haluavat elää vähin äänin ja suhteellisen vaatimatonta elämää. Minusta suomalaiset ovat vaatimattomin kansa, johon olen törmännyt (jos ajatellaan sitä, miten niin köyhät mutta rikkaatkin käyttäytyvät).
Joskus jopa toivoisi, että suomalaiset eivät aina olisi ihan niin tylsän järkeviä ja arkisia, vaikka olisi rahaa tehdäkin jotain ja ostaa jotain hienoa. No, Marin nyt irrottelee monen muunkin puolesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Jumalanpilkkalaki pitäisi muuttaa Sannanpilkkalaiksi, kun Sanna on niin monelle matalaotsaiselle sama kuin jumala ja auta Pyhä Sanna, jos joku kehtaa jossain mediassa arvostella Pyhää Sannaa.
Meille pakanoille Sanna oli jo pääministeriaikoina pelkkä instabimbo, eikä ole siitä muuksi muuttunut.
Pyhä sanna - Tyhjäpäiden suojelupyhimys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin anonyymina uskallan sanoa, että mielestäni Marinin tyyli on juurikin rahvaanomainen, nousukasmainen ja mauton.
En arvota häntä ihmisenä sen paremmaksi tai huonommaksi kuin ketään muutakaan. Mutta saako tällaista mieltä olla, jos ajattelee pelkästään vaikutelmaa?
Minä en ole kateellin
Onko joku estänyt sinua olemasta sitä mieltä? Mutta kun lähtee haukkumisen ja arvostelun tielle, niin voi olla varma, että joku pitää sitä tyylittömänä ja mauttomana ja kertoo myös sen, eikö niin? Ukkolan töräyksen kaltaisia kiusaamisjuttuja en itse toivoisi olevan lehdissä luettavana. En tiedä mitä niillä saavutetaan. Paitsi kiusaamisen legitimoimista, mitä emme tarvitse yhtään lisää.
Spurgun näköinen erakoitunut miesjuoppo on Suomessa ilmeisesti arvostettavampi tyyppi kuin kaunis ja menestyvä naisyrittäjä.
Ukkola ja muut persut ovat vain kateellisia Marinille. Jos Purra viettäisi tuollaista elämää, persut olisivat aivan mehuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa poikkeuksellista olla pröystäilemättä varakkuudella. Suomalaiset, myös rikkaat, usein haluavat elää vähin äänin ja suhteellisen vaatimatonta elämää. Minusta suomalaiset ovat vaatimattomin kansa, johon olen törmännyt (jos ajatellaan sitä, miten niin köyhät mutta rikkaatkin käyttäytyvät). 
Huvittavaa. Ne oikeasti rikkaat pyörivät ihan eri piireissä. Kaikki tapahtuu suljettujen ovien takana. Vanhat rikkaat harrastavat myös pröystäilyä mutta sinä et siitä tiedä kun et harrasta esim. veneilyä.. Melkoinen urbaanilegenda..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kateellin
Jos uskaltaa sanoa jotain toisesta ihmisestä vain anonyymina, niin voi miettiä kannattaako sitä sanoa ollenkaan. Niin minulle on opetettu.
Puhut ihan kuin pitäisit korkeimpana saavutuksena ihmisen julkisuusarvoa. Aina on ollut niin, että julkisuudessa pyörivät ne tyhjimmät pintaliitäjät. Toiset taas tekevät ne työt ja tärkeät asiat. Revipäs tästä. Kaikki eivät edes halua pintajulkisuuteen. Kuten vaikkapa Orpo. Pisteet hänelle!