Miksi naiset eivät tee aloitetta seksissä?
Olen lukenut monta aloitusta aiheesta. Olen itse nainen ja ihmettelen kovasti, miksi muut naiset eivät tee aloitteita.
Kommentit (124)
"Ja vitut. Ite oot varmasti se joka anto mieheelleen pakkeja koko ajan ja sitte haukkuu "valittajamiehiä" nössöiksi. Pihtari sinä olet."
Katoha, Sexpohullu-vainoajakin heräsi lauantaiaamuun.
Mitäpä jos nyt tulevana maanantaina varaat sen ajan terapiaan ja sitä ennen käyt gentle femdom-keskustelua Fetlifen puolella. Tai siellä Bdsm-baarissa, vai harmittiko, kun samat neuvot tuli myös siellä kuin täällä?
N47
Fica kirjoitti:
"Ja vitut. Ite oot varmasti se joka anto mieheelleen pakkeja koko ajan ja sitte haukkuu "valittajamiehiä" nössöiksi. Pihtari sinä olet."
Mitäpä jos nyt tulevana maanantaina varaat sen ajan terapiaan ja sitä ennen käyt gentle femdom-keskustelua Fetlifen puolella. Tai siellä Bdsm-baarissa, vai harmittiko, kun samat neuvot tuli myös siellä kuin täällä?
N47
Mistä ihmeestä selität?
Minä kyllästyi siihen tilanteeseen, että olin se osapuoli, joka sitä seksiä aina sai ehdotella. Eipä siinä, sitä oli ja hyvää olikin. Alkoi vaan korveta se tilanne, että nainen ei näyttänyt haluaan minua kohtaan. Jos tilanne olisi ollut se, että puoliso ei olisi seksiin suostunut, olisin mennyt muualle panemaan. Kukaan ei jaksa jatkuvia pakkeja.
No yhtenä iltana seksin jälkeen sanoin ihan suoraan, että ensi kerralla SINÄ teet aloitteen. Odotan sinne saakka vaikka menisi kaksi kuukautta.
No ei mennyt kahta kuukautta. Ja nykyään alotteita tekee molemmat. Tuntuu kyllä hienolta, kun nainen näyttää halunsa. Tätä ei tunnu kovin moni nainen tajuavan.
If there's a will there's a way.
Kas jollakin saamattomalla meni tunteisiin.
Nainen pitää saada syttymään ja haluamaan tarpeeksi, että hän voi harrastaa seksiä ja yhdyntä on edes mahdollista. Väkisin ei voi naida. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ainut mitä mies voi tehdä naisen halujen ja seksin eteen, on saada naisen halut ja kiiman heräämään tavalla tai toisella. Kyse on siis siitä haluaako nainen, eikä siitä antaako. Jos saa naisen tarpeeksi kuumaksi niin ottaa miehen kullia vaikka puoliväkisin. On jo pakko saada. Silloin mies on tehnyt jotain oikein.
Ei ole pappakaan koskaan nainut väkisin. Papan vehkeellä mahdotontakin. On pitänyt siten saada vaimo haluamaan ja sittenkin joutunut kiihoittamaan aina pitkän kaavan kautta. Pika seksi ollut mahdotonta. On opettanut kummasti kärsivällisyyttä ja nöyryyttä. Jos ei saa toista haluamaan ei ole seksiä. Papan vaimo on aina päättänyt milloin on seksiä, papan tehtäväksi jäänyt halujen osoittaminen ja vaimon halujen herätys. On ihan omaa tyhmyyttä ottaa pakeista herne nenään, jos ei saa toista halukkaaksi, eikä viitsi tehdä mitään sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllästyi siihen tilanteeseen, että olin se osapuoli, joka sitä seksiä aina sai ehdotella. Eipä siinä, sitä oli ja hyvää olikin. Alkoi vaan korveta se tilanne, että nainen ei näyttänyt haluaan minua kohtaan. Jos tilanne olisi ollut se, että puoliso ei olisi seksiin suostunut, olisin mennyt muualle panemaan. Kukaan ei jaksa jatkuvia pakkeja.
No yhtenä iltana seksin jälkeen sanoin ihan suoraan, että ensi kerralla SINÄ teet aloitteen. Odotan sinne saakka vaikka menisi kaksi kuukautta.
No ei mennyt kahta kuukautta. Ja nykyään alotteita tekee molemmat. Tuntuu kyllä hienolta, kun nainen näyttää halunsa. Tätä ei tunnu kovin moni nainen tajuavan.
Olin samassa tilanteessa ja tein just samoin. Pari vuotta meni eikä nainen tehny alotetta vaan halus lopulta eron. Onneksi olin tuon pari vuotta pannu työkaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa tilanteessa ja tein just samoin. Pari vuotta meni eikä nainen tehny alotetta vaan halus lopulta eron. Onneksi olin tuon pari vuotta pannu työkaverin kanssa.
No vaimolta puuttui se halu. Teki palveluksen molemmille erotessaan.
Ja sinä teit ihan oikein hakiessasi seksin muualta. Kuka tommosen pihtarin kanssa haluaa elää?
Vierailija kirjoitti:
Nainen pitää saada syttymään ja haluamaan tarpeeksi, että hän voi harrastaa seksiä ja yhdyntä on edes mahdollista. Väkisin ei voi naida. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ainut mitä mies voi tehdä naisen halujen ja seksin eteen, on saada naisen halut ja kiiman heräämään tavalla tai toisella. Kyse on siis siitä haluaako nainen, eikä siitä antaako. Jos saa naisen tarpeeksi kuumaksi niin ottaa miehen kullia vaikka puoliväkisin. On jo pakko saada. Silloin mies on tehnyt jotain oikein.
Ei ole pappakaan koskaan nainut väkisin. Papan vehkeellä mahdotontakin. On pitänyt siten saada vaimo haluamaan ja sittenkin joutunut kiihoittamaan aina pitkän kaavan kautta. Pika seksi ollut mahdotonta. On opettanut kummasti kärsivällisyyttä ja nöyryyttä. Jos ei saa toista haluamaan ei ole seksiä. Papan vaimo on aina päättänyt milloin on seksiä, papan tehtäväksi jäänyt h
Pappa on jo sen ikäinen, että ymmärtääkin jotain asiasta.
Toisin, kuin nämä kokemattomat nuoret saamattomat ja haluamattomat "jonnet", kenen munaa pitäisi imeä tasa-arvon nimissä, mutta ketkä eivät osaa kiinnostustaan seksiin naiselleen kuitenkaan näyttää eikä tee itsekään sen eteen mitään.
Sellaiset miehet käyttää yleensä yleisesti naisista nimitystä pihtari ja heidän naisensa lähtevät jonkun haluavan ja aloitteellisen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pappakaan koskaan nainut väkisin. Papan vehkeellä mahdotontakin. On pitänyt siten saada vaimo haluamaan ja sittenkin joutunut kiihoittamaan aina pitkän kaavan kautta. Pika seksi ollut mahdotonta. On opettanut kummasti kärsivällisyyttä ja nöyryyttä. Jos ei saa toista haluamaan ei ole seksiä. Papan vaimo on aina päättänyt milloin on seksiä, papan tehtäväksi jäänyt h
Saako silloin vetää herneen nenään, jos on tehnyt asialle paljonkin, mutta ei silti saa?
Mitä miehen tulisi silloin tehdä. Yrittää aina vaan uudestaan vai sanoa, että pidä tunkkisi. Menen muualle panemaan. Lapanen jatkaisi yrittämistä, mutta itseään miehenä pitävä menisi muualle hakemaan seksinsä.
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pappakaan koskaan nainut väkisin. Papan vehkeellä mahdotontakin. On pitänyt siten saada vaimo haluamaan ja sittenkin joutunut kiihoittamaan aina pitkän kaavan kautta. Pika seksi ollut mahdotonta. On opettanut kummasti kärsivällisyyttä ja nöyryyttä. Jos ei saa toista haluamaan ei ole seksiä. Papan vaimo on aina päättän
Kuinka monesta tapauksesta sulla on henkilökohtaista kokemusta?
Muistanko oikein, että sun miehesi ei anna sulle munaa niin usein kun haluaisit?
Miksi tilanne on tuon kaltainen?
"Saako silloin vetää herneen nenään, jos on tehnyt asialle paljonkin, mutta ei silti saa?"
Saa.
Ennen kuin menee muualla panemaan, kannattaa kysyä kuitenkin siltä naiselta, mistä se tykkäisi ja mitä toivoisi sinun tekevän, että haluaisi taas seksiä.
Jos siihen einole vastauksia eikä sittenkään halua niin sit on jo toinen juttu.
N47
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
N47
Mistä ihmeestä selität?
Riittää, että se tietää itse.
Fica kirjoitti:
"Saako silloin vetää herneen nenään, jos on tehnyt asialle paljonkin, mutta ei silti saa?"
Saa.
Ennen kuin menee muualla panemaan, kannattaa kysyä kuitenkin siltä naiselta, mistä se tykkäisi ja mitä toivoisi sinun tekevän, että haluaisi taas seksiä.
Jos siihen einole vastauksia eikä sittenkään halua niin sit on jo toinen juttu.N47
99% tapauksista naisen vastaus on "en kerro, äläkä kysele"
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
N47
Mistä ihmeestä selität?
Riittää, että se tietää itse.
No en kai olis kysyny jos tietäisin
"Kuinka monesta tapauksesta sulla on henkilökohtaista kokemusta?
Muistanko oikein, että sun miehesi ei anna sulle munaa niin usein kun haluaisit?
Miksi tilanne on tuon kaltainen?"
Tilanne oli sen kaltainen, koska mä olisin halunnut enemmän kuin mies. Saan kyllä ihan riittävästi. Kiitos kysymästä.
Fica kirjoitti:
Tilanne oli sen kaltainen, koska mä olisin halunnut enemmän kuin mies. Saan kyllä ihan riittävästi. Kiitos kysymästä.
Miksi et tehnyt mitään, jotta mies olisi alkanut haluta useammin?
Näinhän sinä toisiakin neuvot.
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Miksi et tehnyt mitään, jotta mies olisi alkanut haluta useammin?
Näinhän sinä toisiakin neuvot.
Vai oliko se niin päin ettei mies tehnyt mitään? Sitähän sä et tiedä.
Onko sulla vinkkiä mitä mun olis pitänyt tehdä? Ja onko vinkkiä mitä miehen olis pitänyt tehdä?
N47
Tämän palstan ongelmista yksi on se, että täällä ei puhuta. En tiedä, eikä kiinnosta, kuka Fica on oikeassa elämässä (tällä tarkoitan, että en halua tietää hänestä liikaa, mutta seksipalstalla puhutaan seksistä). Hän kuitenkin kiersi kysymyksen, mitä olet tehnyt vastakysymyksellä. Se on täällä tapana ja se ei johda keskusteluun. Itseltä on kysytty näiden "meillä tehdään vaikka mitä"-naisten toimesta useammin kuin kerran, mihin itse suostun. Olen kertonut, koska sitten vasta vastattaisiin. Eipä muuten vastata, vaan aletaan haukkumaan.
En usko Papan tarinoihin. En epäile, että hänellä ei olisi hyvä seksielämä, mutta onhan tuo sellaista pröystäilyä, että en usko hänen olevan sellainen ylijumala kuin mitä kirjoittelee.
Se ei ole laisinkaan harvinaista, että mies joutuu parisuhteessa vonkaamaan. Kyllä puolisoni rakastaa minua, mutta seksi ei enää kiinnosta ja ollaan oltu kauan yhdessä. Kyllä se sattuu, kun kertoo tarpeistaan ja toinen aloittaa mykkäkoulun. Eläkeläisinä, kun lapsetkin ovat pois kotoa, meillä olisi aikaa kyllä puuhastella kivoja asioita. Ja kyllä rakastan puolisoani.
Mutta, jos minä sanon että meillä on seksiä jokapäivä, tulee irvailuja jostain saakelin ripulista ja ainainen "ihanaaseksiäjokapäivä" - ikäänkuin se ei olisi naisen sanomana mahdollista.
En minä ainakaan ole mikään kysy - minä vastaan palstanpitäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan ongelmista yksi on se, että täällä ei puhuta. En tiedä, eikä kiinnosta, kuka Fica on oikeassa elämässä (tällä tarkoitan, että en halua tietää hänestä liikaa, mutta seksipalstalla puhutaan seksistä). Hän kuitenkin kiersi kysymyksen, mitä olet tehnyt vastakysymyksellä. Se on täällä tapana ja se ei johda keskusteluun. Itseltä on kysytty näiden "meillä tehdään vaikka mitä"-naisten toimesta useammin kuin kerran, mihin itse suostun. Olen kertonut, koska sitten vasta vastattaisiin. Eipä muuten vastata, vaan aletaan haukkumaan.
En usko Papan tarinoihin. En epäile, että hänellä ei olisi hyvä seksielämä, mutta onhan tuo sellaista pröystäilyä, että en usko hänen olevan sellainen ylijumala kuin mitä kirjoittelee.
Se ei ole laisinkaan harvinaista, että mies joutuu parisuhteessa vonkaamaan. Kyllä puolisoni rakastaa minua, mutta seksi ei enää kiinnosta ja ollaan oltu kauan yhdessä. Kyllä se sattuu, kun kertoo tarp
Kyllä täällä puhutaan. Aiheen vierestäkin, mutta on täällä asiallistakin, joskus edes.
En vastannut kysymykseen. Olen asioista täällä aiemmin kertonut, siitäkin. Olen kysynyt vinkkejä jos tarvitsen niitä ja vastaan aloituksiin, mitä kysytään ja välillä myös niihin mitä ei kysytä. Ei siitä tarvitse kovinkaan psykologista analyysia tehdä. Se kysymys oli sitä ihan perinteistä vit.tuilua enkä jaksanut vaivautua vastaamaan.
Se uskooko kenenkään juttuja täällä, on jokaisen oma asia. Jos sä et usko Pappaa niin sit sä usko. Sen jutut voi silti olla ihan tottakin, uskot tai et.
Täällä kirjoittelevista luodaan mielikuvia omassa päässään lukeman perusteella. Toisten tyylistä tykkää, toisten ei. On paljon eriäviä mielipiteitä ja aika monesta kirjoituksesta tulee kieltämättä fiilis, että ei oikeesti voi olla totta.
Mä kirjoitan omia mielipiteitä seksistä ja jotain asioita omasta elämästä. Sekin on tullut selväksi, että mun mielipide on eriävä suurimman osan naisista mielestä.
N47
Ja vitut. Ite oot varmasti se joka anto mieheelleen pakkeja koko ajan ja sitte haukkuu "valittajamiehiä" nössöiksi. Pihtari sinä olet.