Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tee aloitetta seksissä?

Vierailija
22.02.2024 |

Olen lukenut monta aloitusta aiheesta. Olen itse nainen ja ihmettelen kovasti, miksi muut naiset eivät tee aloitteita.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että ap on nainen ja muut naiset eivät halua aiheesta puhua?

Näin naisena minä en samaistu tähän aloitteeseen tai tähän keskusteluun joten mitäpä tästä puhumaan. Tiedän, että olen kummajainen naisten joukossa, kun tykkään ja haluan seksiä ja teen aloitteita. 

N 39.v

Susta on tehty kappale:

It was one of those nights

When you turned out the lights

And everything comes into view

She was taking her time

I was losing my mind

There was nothing that she wouldn't do

It wasn't the first

It wasn't the last

She knew we was making love

I was so satisfied

Deep down inside

Like a hand in a velvet glove

Seems like a touch, a touch too much

Seems like a touch, a touch too much

Too much for my body, too much for my brain

This damn woman's gonna drive me insane

She's got a touch, a touch too much

Vierailija
22/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tekee aloitteen joskus, mutta niin vihjaten, etten sitä edes huomaa . Eillen taas kävi niin. Sitten pamautti: Pitääkö minun sanoa,että naitaisko me tänään ! Vastasin, että ihan hyvä kun sanot sen noin selvästi.  Ehkä moni nainen jotenkin häpeää sitä, että häntä haluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on seksikkäämpää omassa naisenmielessäni, kun mies tekee aloitteen. Hän käy niin kuumana minuun eikä malta hillitä halujaan, ajattelen. Olen niin hot ja kaunis ja kaikkee... Se imartelee sairaasti ja kiihottaa.

Näin se on aina  mennyt luonnossa ja on enemmän tai vähemmän luonnonlaki. Mutta nämä nössöt miehet  kuvittelee, että nykypäivänä käytetään järkeä ja on tasa-arvoa olla tekemättä mitään naisen saamiseksi. Ihan niinkuin luonnonlaki olisi mihinkään muuttunut. Kautta historian urokset ovat joutuneet houkuttelemaan naaraita parittelemaan ja naaraat  on sitten joko suostuneet tai olleet suostumatta.  Pappakkin on sen verran luonnontieteilijä, että ymmärtänyt tuon mekanismin jo aikojen alusta. Turha tapella tuulimyllyjä vastaan ja odotella ihmeitä. Jos nainen ei meinaa innostua seksistä, pitää miehen panostaa naiseensa enemmän

Pappa onkin aina ottanut, kun on tennispallon kokoisia palleja kivistellyt. Ei siinä paljoa lupaa olla ehditty kyselemään.

Naaras on kuitenkin aina halunnut. Ei vaan itse ole sitä tajunnut. Mutta onneksi alfauros (oikeasti aivan liian lyhyt ollakseen sellainen) osaa ja tietää nää jutut.

Vierailija
24/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset jotka aidosti haluavat seksiä tekevät kyllä aloitteitakin. Valtaosa naisista tekee aloitteita nuorena kun parisuhde on tuore, tai sinkkuna ollessaan.

Sitten kun parisuhteelle tulee ikää, tulee perhettä ja ihmiset ikääntyy niin aidosti seksiä haluavien naisten määrä vähenee, voisi sanoa jopa että romahtaa.

Se nainen joka nuorena oli aloitteellinen, kokeilunhaluinen ja halusi seksiä, on muuttunut keski- ikäiseksi naiseksi jonka haluan tehdä- listalla seksi on pudonnut sijalta 1-2 sijalle noin 25. Kun hän nuorena kysyi mielessään "voidaanko rakastella" än nyt kysyy ajatuksissaan "ei kai tarvitse naida"?

Parisuhteessa oleva, aloitteita tekemätön nainen viestii hienovaraisesti miehelleen "en halua enää seksiä, voisitko sinäkin lopettaa haluamisen"?

Vai ihan oikeastiko luulette että viisitoista vuotta yhdessä olleen parin vaimo ei saisi suutaan auki seksiä halutessaan? 

Vierailija
25/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset ovat aloitteellisiakin, mutta osaavat verhota sen niin että mies luulee itse olleensa aloitteelinen. Tuossa kun muistelin ihan nuoren pojan touhujani, niin kyllähän ne minun aloitteeni johtuivat yleensä siitä että tyttö oli jo päättänyt että tuon kanssa minä lähden kunhan saan sen ymtämään kysyä minulta. Ja ihan ne housuitta hommatkin menivät tytön käsikirjoituksen mukaan, vaikka estelikin mukamas ensin housuihin koskemista.

Vierailija
26/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, miksi naisen on vaikee kertoa haluista ja tehdä aloitetta. 

Meillä ei olis ollut varmaan vuoteen seksiä jos olisin odottanut naiseni aloitetta tai edes merkkiä siitä että mieli tekisi. Ei kerro edes viestillä vaikka ollaan oltu erossa joskus pidempikin aika (2-3vk)

RED FLAK!!!  Sinuna kysyisin suoraan, että onko sulla joku panomies muualla.

Vierailija
27/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset ovat aloitteellisiakin, mutta osaavat verhota sen niin että mies luulee itse olleensa aloitteelinen. Tuossa kun muistelin ihan nuoren pojan touhujani, niin kyllähän ne minun aloitteeni johtuivat yleensä siitä että tyttö oli jo päättänyt että tuon kanssa minä lähden kunhan saan sen ymtämään kysyä minulta. Ja ihan ne housuitta hommatkin menivät tytön käsikirjoituksen mukaan, vaikka estelikin mukamas ensin housuihin koskemista.

Ahaa joku mies on jopa huomannut tuon asian. Minäkin nuerena pyöritin poikia juuri noin, mutta vanhempana miehet ovat olleet itse niin aloitteellisia, ettei tuolle hommalle ole juuri ollut tilaisuutta. Kunhan on vain keskittynyt valitsemaan tarjokkaista.

Vierailija
28/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa joku mies on jopa huomannut tuon asian. Minäkin nuerena pyöritin poikia juuri noin, mutta vanhempana miehet ovat olleet itse niin aloitteellisia, ettei tuolle hommalle ole juuri ollut tilaisuutta. Kunhan on vain keskittynyt valitsemaan tarjokkaista.

Tätä pappakin on yrittänyt selittää. Miehen pitää osoittautua selaiseksi, että nainen haluaa hänen tekevän aloitteet, vaikka todellisuus on aina se, että naiset vetää naruista. Näyttää olevan joillekin miehillä vaikea sulattaa ja odottavat ihmeitä naisten puolelta. Kuvittelevat olevansa niin ihmeellisiä, että naisen pitäisi heiltä alkaa suoraan pyytämään. Sitä saa odottaa.  Odottavan aika on pitkä. Ne miehet jotka on aloitteellisia saa naista, muut jää odottelemaan. 

Vierailija
29/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat ja patet voivat mennä muualle fantasioimaan omasta paremmuudestaan. Nainen ei halua tehdä aloitetta, koska hänen ei tarvitse. Itseä ärsyttävät nämä lahnailevat pihtarit. On naisia, jotka myös seksiä haluavat. Tosin, jos avion satamaan joutuu tai parisuhteeseen, niin sitten nainen lahnautuu varmasti. Miettikääpä sitä naiset...

Vierailija
30/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta parisuhteessa ja nainen teki kerran aloitteen. Keskustelu varmaan poistuu kohta, koska ei voimaannuta naisia. Tarrasin kerran suhteen alussa kiinni häneen ja sain sellaiset huudot ettei ikinä. Hänen oikeudesta koskemattomuuteen ja aina pitää kysyä lupa. Myöhemmin hän kysyi, miksi en enään tarraa sponttaanisti kiinni häneen. Terve mies haluaa ottaa kiinni naisesta, osoittaa rakkautta ja halukkuutta. Outoa tulla torjutuksi tai jopa haukutuksi.

Miksi mies ei saa olla seksuaalinen olento? Kaikki seksualiisuus on vain naisen päätettävissä. Miehenä minun pitää hävetä jos minun tekee mieli jopa kuukautisten aikana? Miesten halu jotenkin sivuutetaan parisuhteessa, "meillä on lapsia, univelkaa ja velkaa".

Mies haluaa naista ja elää hänen kanssa, kamala kohtalo naiselle?

Juuri noin se yleinen kuvio menee. Jos pyrit lähelle niin tiuskaisu "älä lääpi!". Sitten kun et pyri lähelle vaan olet läksysi oppinut, niin sitten ihmettely "miksi et enää kosketa minua"?

Mies saa kyllä olla seksuaalinen olento, mutta vain niissä rajoissa jotka nainen määrittelee. Miehen tulee olla immuuni tiuskimiselle, seksialoitteisiin annetuille pakeille, mutta kun se hetki koittaa että nainen haluaa sen yhden kerran kuukaudessa, mulkun on seisottava sillä sekunnilla! Muuten keskustellaan hyvin vakavasti parisuhteen jatkumisen edellytyksistä. Seksi on erittäin vanha, erittäin tehokas, ja erittäin edullinen vallankäytön väline. Siksi onkin niin paljon käytetty kivikaudella kuin nykyäänkin.

Vierailija
31/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä itkeviä incellejä  katkeria miehiä oikein riittää vauvasaitin seksiosioon. Mitä valitatte, eihän teillä edes ole seksiä, kun ette tee mitään sen eteen että naiset haluaisivat teitä. Kotona äiti varmaan passannut kaiken eteen ja kuvittelette, että  seksiäkin pitäisi saada ihan itsestään ja pitäisi kuulua teillekin itsestään selvänä..Ette saa eikä kuulu. Joten paree jatkaa vain tumputtamista.

Vierailija
32/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain nainen tekee aloitteita. Hän kielsi minua tekemästä, koska hän haluaa harrastaa seksiä vain silloin kun se hänelle sopii.

Vierailija
33/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä itkeviä incellejä  katkeria miehiä oikein riittää vauvasaitin seksiosioon. Mitä valitatte, eihän teillä edes ole seksiä, kun ette tee mitään sen eteen että naiset haluaisivat teitä. Kotona äiti varmaan passannut kaiken eteen ja kuvittelette, että  seksiäkin pitäisi saada ihan itsestään ja pitäisi kuulua teillekin itsestään selvänä..Ette saa eikä kuulu. Joten paree jatkaa vain tumputtamista.

Älä turhaan vaivaudu tavallisten kuolevaisten vässykkä- joukkoon. Tokihan me se tiedetään että sinä olet ylivertainen, ja erhtymätön kaikessa ja erityisesti seksissä. Meillä taviksilla vain tuppaa olemaan kaiken sortin ongelmia ja keskustellaan niistä. Ei nämä sinua kosketa sinua millään tavoin, kyllä se tiedetään. On luettu hirmuisista mankelipilluorgasmien sarjatulesta, nuorena vaimosi kanssa tehdystä sopimuksesta... Eihän me tavalliset piilohomo- vässykät tuommoiseen erinomaisuuteen pystytä ikimaailmassa. Kun sinä tulet tänne, niin se on sama kuin jumalolento laskeutuisi puliukkojen yömajaan. Ihan turhaan meitä yrität sivistää, vässyköillä on vässyköitten ongelmat, ja sinulla.... Niin, eihän täydellisillä ole ongelmia.

34/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on seksikkäämpää omassa naisenmielessäni, kun mies tekee aloitteen. Hän käy niin kuumana minuun eikä malta hillitä halujaan, ajattelen. Olen niin hot ja kaunis ja kaikkee... Se imartelee sairaasti ja kiihottaa.

Näin se on aina  mennyt luonnossa ja on enemmän tai vähemmän luonnonlaki. Mutta nämä nössöt miehet  kuvittelee, että nykypäivänä käytetään järkeä ja on tasa-arvoa olla tekemättä mitään naisen saamiseksi. Ihan niinkuin luonnonlaki olisi mihinkään muuttunut. Kautta historian urokset ovat joutuneet houkuttelemaan naaraita parittelemaan ja naaraat  on sitten joko suostuneet tai olleet suostumatta.  Pappakkin on sen verran luonnontieteilijä, että ymmärtänyt tuon mekanismin jo aikojen alusta. Turha tapella tuulimyllyjä vastaan ja odotella ihmeitä. Jos nainen ei meinaa innostua seksistä, pitää miehen panostaa naiseensa enemmän

"Mutta nämä nössöt miehet  kuvittelee, että nykypäivänä käytetään järkeä ja on tasa-arvoa olla tekemättä mitään naisen saamiseksi. "

Papan kanssa samaa mieltä. Ne ketkä haluu odotella ni odotelkoon rauhassa. Ne miehet, ketkä haluu seksiä, näyttää/kertoo sen ja saa seksiä. 

N47

Vierailija
35/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica, eräs asia sinulta unohtuu. Ei se niin mene että kuka haluaa se saa. Silloinhan semmoinen asia kuin seksiä saamaton mies olisi tuntematon käsite.

Kyse on siitä että pitää läpäistä tietyt kriteerit. Tässä tulee se ongelma. 90% naisista haluaa 10% miehistä. Loput ottaa ne mitä saa. Nallekarkit ei koskaan mene tasan.

Tämä maailma on aika raadollinen paikka. Jos on saanut alunperin hieman  huonommat geenit ulkonäön suhteen, niin silloin ei ihan kaikki portit ole avoinna, olipa kyseessä mies tai nainen.

"Se on ihan vaan itsestä kiinni." Näinhän se väite kuuluu.

Jos Fica olisit saanut finninaamaisen, sairaalloisen ylipainoisen, rumat kasvonpiirteet omaavan naisen geenit, tai olisit jonkin sortin vammainen niin kokemuspohjasi voisi olla jotakin ihan muuta kuin se todennäköisesti nyt on. Silloin sinulla ei olisi vara valita, niin kuin ehkä nyt on, olisipa luonteesi ihan minkälaista tahansa kultaa.

Vierailija
36/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ficalla on usein järkeviä juttuja, mutta tämä hänen mielipiteensä tässä viimeisimmässä viestissä oli kyllä outo. Uskon, että hän pitää alistuksesta. Itse pidän alistamisesta kohtuullisessa määrin, mutta ei se, että vaan ottaa, niin saa seksiä, ole totta. Fican kommentti oli ihan papan ja paten kynäilemää huttua.

Vierailija
37/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica, eräs asia sinulta unohtuu. Ei se niin mene että kuka haluaa se saa. Silloinhan semmoinen asia kuin seksiä saamaton mies olisi tuntematon käsite.

Kyse on siitä että pitää läpäistä tietyt kriteerit. Tässä tulee se ongelma. 90% naisista haluaa 10% miehistä. Loput ottaa ne mitä saa. Nallekarkit ei koskaan mene tasan.

Tämä maailma on aika raadollinen paikka. Jos on saanut alunperin hieman  huonommat geenit ulkonäön suhteen, niin silloin ei ihan kaikki portit ole avoinna, olipa kyseessä mies tai nainen.

"Se on ihan vaan itsestä kiinni." Näinhän se väite kuuluu.

Jos Fica olisit saanut finninaamaisen, sairaalloisen ylipainoisen, rumat kasvonpiirteet omaavan naisen geenit, tai olisit jonkin sortin vammainen niin kokemuspohjasi voisi olla jotakin ihan muuta kuin se todennäköisesti nyt on. Silloin sinulla ei olisi vara valita, niin kuin ehkä nyt on, olisipa luonteesi ihan minkälaista tahansa kultaa.

Voi sinua raukkaa. Vieläkö sinä luulet, että on miehen ulkonäöstä kiinni, että saa naisia, tai kauniita naisia. Ei todellakaan ole, vaan kemiat ratkaisee ja se miten mies kohtelee ja arvostaa naisia. Naiset arvostaa miehiä, joiden kanssa voivat olla itsenään, eikä tarvitse pelätä lääpimistä ja muuta perseilyä, saati miehen kateutta. 

Säälittävä valittaja ja naisille kateellinen ja ilmeisesti miehisille miehillekin. Pappakin olisi saanut paljon naisia, eikä ulkomäössä ole varmasti mitään hyvää, eikä fyysistä pituutta. Mutta sydän on kultaa samoin arvostus naisia kohtaan. 

Vierailija
38/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Itse teen kyllä aloitteita ja välillä ihan sekin riittää, että kun haluttaa, niin vilkaisen kumppaniin ja kysyn "pannaaks?" Toki välillä kaipaa kunnon viettelystä ja sensuellia erotiikkaa, mutta elämä on pitkä ja paljon jää seksiä välistä jos ei koskaan voi mennä helpoimman kautta.

Vierailija
39/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa, asia josta kerroin oli taviksien ja vässyköitten ongelmia. Ei siis kosketa sinua, joka olet täydellinen joka suhteessa, millään tavoin.

Vierailija
40/124 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muuten, pappa, eikös sinun tähän aikaa illasta luulisi olevan työstämässä mankelipilluasi, eikä päivystävän palstalla niin kuin joku tavis- vässykkä....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi