Miksi naiset eivät tee aloitetta seksissä?
Olen lukenut monta aloitusta aiheesta. Olen itse nainen ja ihmettelen kovasti, miksi muut naiset eivät tee aloitteita.
Kommentit (124)
Serkku on ollut mestari naisen halujen herättämisessä. Monta kertaa on vaan sitkeästi pokannut, välillä jättänyt huomiotta ja taas palannut aiheeseen. Antanut ikäänkuin naiselle aikaa sulatella omia halujaan. Osannut koskea suudellessa, ei liian rohkeasti mutta kuitenkin vähän röyhkeästikin. Olen seurannut ujona poikana tuota sivusta ja lyönyt jätkien kaa vetoakin leikkisästi, että tuo kimma lähtee kyllä matkaan ja olen voittanut vedon. Mentiin kerran mökille, minä, serkku ja valloitus. Koko matkan nainen jutteli, että haluaa vaan keskustella ja nauttia serkun seurasta, ei seksiä, ei seksiä! Kun mökin ovi pamahti kiinni olivat he toistensa kimpussa ja nainen serkun sylissä kohti makkaria. Itse menin aittaan pötköttämään. Ei tarvi arvailla mitä siellä päärakennuksessa tapahtui.
Vaimon kanssa keskusteltiin syvällisesti seksistä, ja vaimo kertoi, että voisi harrastaa seksiä vaikka joka päivä ja minä sanoin, että minulle sopiva määrä on 3-5 kertaa viikossa. Vaimo ahdistuu minun minun aloitteistani, ja hän haluaa, että seksiä harrastetaan vain hänen aloitteistaan, kun taas minä tein aloitteita melkein joka päivä. Onnistumisia oli ehkä 8 kertaa/kk. Suostuin tähän kokeilun vuoksi. Sitten kuitenkin harrastettiin seksiä 3 kertaa tammikuussa ja 2 kertaa nyt helmikuussa. Vaimo myös kertoi tyydyttävänsä usein itseään, mutta hänestä se ei ole minulta pois. Minun on hyvin vaikea ymmärtää tätä ristiriitaa. Hän kuitenkin saa kanssani paljon orgasmeja ja olen ehdottanut kaikkea lisäjuttuja seksiin. Kiinnitän erittäin paljon huomiota vaimon nautintoon. Välillä rakastellaan hellästi, välillä rajusti.
Jotenkin seksin harrastaminen tulee vaimon tarvehierarkiassa jossain keittiökaapin järjestelyn jälkeen sijalla 52. Vaikka hän periaatteessa voisi harrastaa seksiä, se vain ei ole tärkeää. Jos me erottaisiin ja vaimo löytäisi kiinnostavan miehen, hän varmasti olisi valmis harrastamaan seksiä viiskin kertaa viikossa. Seksi nousisi tarvehierarkiassa 3 kärkeen, kun sitä tarvittaisiin suhteen vakiinnuttamisessa ja olisi uuden viehätystä. Sitten se taas epäilemättä alkaisi vajota alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Serkku on ollut mestari naisen halujen herättämisessä. Monta kertaa on vaan sitkeästi pokannut, välillä jättänyt huomiotta ja taas palannut aiheeseen. Antanut ikäänkuin naiselle aikaa sulatella omia halujaan. Osannut koskea suudellessa, ei liian rohkeasti mutta kuitenkin vähän röyhkeästikin. Olen seurannut ujona poikana tuota sivusta ja lyönyt jätkien kaa vetoakin leikkisästi, että tuo kimma lähtee kyllä matkaan ja olen voittanut vedon. Mentiin kerran mökille, minä, serkku ja valloitus. Koko matkan nainen jutteli, että haluaa vaan keskustella ja nauttia serkun seurasta, ei seksiä, ei seksiä! Kun mökin ovi pamahti kiinni olivat he toistensa kimpussa ja nainen serkun sylissä kohti makkaria. Itse menin aittaan pötköttämään. Ei tarvi arvailla mitä siellä päärakennuksessa tapahtui.
Näinhän se menee noin 80-90 % ajasta, jotkut taitavat paremmin kuin toiset. Ujona pojuna jää usein sivustakatsojan rooli. Tuo näkyi jo koulussa diskojen hitaissa. Urosten on aina pitänyt houkutella ja liehitellä naaraita seksiin. Siitä tulee se koko homman ihanuus ja jännite. Nainen viettelee yleensä olemalla kaunis ja antamalla pieniä, ei aina niin selkeitäkään merkkejä miehelle, että olisi halukas. Miehen pitää osata lukea naista ja toimia rohkeasti. Usein rohkeus palkitaan.
Tämä on sellainen seikka mitä en ymmärrä olleenkaan tai ainakaan en sietäisi yhtään. Täysin itsekästä naiselta ja ajatellaan vain omaa napaa, eikä ole aikomustakaan vastata miehensä tyydyttämisestä. Mutta tälläkin on kääntöpuolensa, entä jos mieskään ei ole vastannut vaimonsa orgasmiesta. Kukaan jaksa seksiä jos siitä ei saa itse nautintoa ja orgasmeja.
Siitä olen samaa mieltä, ettei epätyydyttävään suhteeseen olisi pitänyt mennä alunperinkään. En olisi mennyt itsekään, jos a) vaimo ei olisi saanut orgasmeja ja b) halunnut minua ja kulliani kokonaan itselleen ja luvannut haluta jatkossakin. Hän on alusta lähtien huolehtinut minun tyydyttämisestä, samoin kuin minä hänen.