Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka haluaa vartijaksi kauppaan? Ei kukaan, kaikki työkalut on viety.

Vierailija
19.02.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010227611.html

Ei voi kuin ihmetellä tätä Suomen touhua.

Eikö kukaan poliitikko voi tehdä asialle mitään?

Kommentit (274)

Vierailija
161/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasti ja sylki kasvoihin. Palkittiin 2500 eurolla sankariteosta. 

Pahoinpiteli 4asiakasta yhden työpäivän aikana. Palkittiin 2500 euron laskulla "huippuälykkydeatä"😅

Vierailija
162/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kannattaisi laittaa palsta hetkeksi kiinni. Olen käynyt täällä 20 vuotta ja pidin n. vuoden tauon täältä. Porukka on täällä muuttunut entistä pahempaan suuntaan. Koko aika haukutaan jotain, kiusataan ja ollaan todella ahdasmielisiä. Välillä mietin olenko tullut ylilaudalle vai vauva.fi palstalle. Hävetkää oikeasti ihmiset. Se kenen mielestä tuo mielipuolinen väkivalta oli oikeutettua niin jotakin teissä on pielessä.

Et  ollut paikalla joten  mielipiteesi on  muodostunut vasemmistotoimittajien kirjoittelusta.

Herää ja ajattele itse.

Vartija töissään  kohtaa varkaan.

Raudoitus ei ollut mahdollinen vaihtoehto? Näin ainakin ennen toimittiin. Ilman väkivaltaa olisi tuokin tilanne selvinnyt, mutta eiköhän kuumakallen tarvinnut päästä käyttämään väkivaltaa. Vartijasta huokuu väkivaltaisuus ja halu päästä purkamaan sitä johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sitä mieltä ettei huthikapinallisia saa pysäyttää.

Ja gasan terroristien eliminointi on myös väärin.

Eli ongelma on sinun käsityskyvyssä, olet vasemmistovihreä.

Vierailija
164/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kannattaisi laittaa palsta hetkeksi kiinni. Olen käynyt täällä 20 vuotta ja pidin n. vuoden tauon täältä. Porukka on täällä muuttunut entistä pahempaan suuntaan. Koko aika haukutaan jotain, kiusataan ja ollaan todella ahdasmielisiä. Välillä mietin olenko tullut ylilaudalle vai vauva.fi palstalle. Hävetkää oikeasti ihmiset. Se kenen mielestä tuo mielipuolinen väkivalta oli oikeutettua niin jotakin teissä on pielessä.

Et  ollut paikalla joten  mielipiteesi on  muodostunut vasemmistotoimittajien kirjoittelusta.

Herää ja ajattele itse.

Mielipiteesi on muodostunut  persutrollien kirjoittelusta.

Herää ja ajattele itse.

Vartija töissään pahoinpiteli kaljavarkaan!

Vierailija
165/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartiojoilla pitäisi olla oikeus raudoittaa rahtihameet heti, kun astuvat kauppaan sisään.

Nyt roiskui mehut puhelimen päälle. Kiitti watusti 🤣

Vierailija
166/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan sitä mieltä ettei huthikapinallisia saa pysäyttää.

Ja gasan terroristien eliminointi on myös väärin.

Eli ongelma on sinun käsityskyvyssä, olet vasemmistovihreä.

Huomaa että näissäkin on se oma valinta. Ja sen seuraukset. Joko menee pois  tai perseilee ja saa tuntea seuraukset.

Tämä hyvin yksinkertainen ajatus puuttuu nyt  koko Suomen oikeuslaitoksesta.

Se oma valinta ja vastuu omista valinnoista

Vierailija
167/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen voidaan aina kertoa monella tavalla. Tuossa uutisessa on vasemmistotoimittajien tapa.

Jep. Teidän tapa näyttää mitä todella taohtui, olisi ollut pelkkä pahoinpitely, mitä raaempi sen parempi. Ja laitettu vielä someen video perään. "Kattokaa me nuijittiin tääkin hiljaseks. Syy oli tällä kertaa ihan vaan v-mäinen naama. Ihan oikein sille!"

Menehän sinä maalailemaan niitä graffiteja ja imeskelemään bostikkia.

Vierailija
168/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää ja ajattele itse.

Mielipiteesi on muodostunut  persutrollien kirjoittelusta.

Herää ja ajattele itse.

Vartija töissään pahoinpiteli kaljavarkaan!

Jos olet älykäs muutat pahoinpitely-sanan kiinniottoon. Sillä se sana on vasemmistotoimittajien väärin käyttämä provosoiva sana.

Huomaatko ahdistuksesi hellittää heti.

Vierailija
169/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pitäisi voida antaa porttikielto ko. liikkeessä varkaaksi todetulle asiakkaalle. Suomessa sekään ei ole mahdollista.

Vierailija
170/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka täällä huutavat, että vartijalle pitäisi antaa rajattomat oikeudet hakata jokainen jonka naama ei vartijaa miellytä, näkevät omassa mielikuvituksessaan vartijan fantasiahahmona, joka heidän puolestaan tekee muille ihmisille sen, mitä he itse eivät voi tehdä ilman seurauksia. Vaan mielipide muuttuisi hyvin äkkiä siitä lähtien, kun itse joutuisi vartijan mielivaltaisen ja mielipuolisen väkivallan kohteeksi vain siksi, ettei naama miellyttänyt. Ai niin, eihän vartijoille koskaan satu myöskään väärinkäsityksiä.

Vierailija
171/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös samainen vartija pahoinpidellyt saman päivän aikana muitakin kaupan asiakkaita? Oli käynyt suomalaiseen pariskuntaan käsiksi, kun olivat pyytäneet selitystä sille, miksi heidän pakettinsa oli annettu toiselle asiakkaalle. Sai tuomion myös tuosta pahoinpitelystä. Ei tuollaista tyyppiä voi pitää töissä, ihan raivohullu tapaus. Ilta-Sanomien sivuilla oli uutinen ja video tästä toisestakin pahoinpitelystä.

Suoritti kiinioton. Toimittaja kutsuu sitä pahoinpitelyksi.

kuten myös tuomioistuin

jonka uskattavuus on nolla.

Teidän rikollisten uskottavuus on nolla:

Kaupan sisällä ei voi tehdä kiinniootoa kun mitään rikosta ei ole edes tapahtunut. Tavarat saa kuljettaa taskusssa tai hameen alla kassalle. Sitä ei kiellä mikään laki. 

Te kaipaatte selkäsaunaa hyllyjen välissä ihan vaan huvikseen ja se on teille ihan ok. 

Vierailija
172/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan pitäisi voida antaa porttikielto ko. liikkeessä varkaaksi todetulle asiakkaalle. Suomessa sekään ei ole mahdollista.

Tämä. Ja vaikka kuinka näkisit kameroista että varas tunkee hameeseen tavaraa, se ei ole varkaus vasta kun hän on vienyt ne kassan ohi, ja siitä kassalta kun on kaksi metriä ulko-ovelle niin minkäs teet kun rosvo vaan kävelee ulos ja tuuppaa sinut kumoon.

Korvauksia ei tule ikinä eikä poliisia edes kiinosta koska rikos on niin pieni.

Vierailija
173/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta menisi vartijaksi töihin. En menisi myöskään pieneen lähikauppaan. Ei se ole sen arvoista. Kumminkin joutuu vaan itse maksumieheksi.

Vierailija
174/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille tuntuu olevan todella vaikea konsepti, että pahoinpitely ei ole sallittua vaikka joku olisikin laittanut kaljapullon ties mihin koloon.

Näitä kommentteja lukiessa vahvistuu käsitys siitä, että persun keskimääräinen ÄO on siellä kengännumeron tienoilla. Samaa porukkaa kuin Laaksonen joka heti vaati oikeuskanslerin eroa kun tämä totesi, ettei persujen ehdotus rajasulussa mennyt Suomen lain mukaisten pykälien mukaisesti.

Jos persusta "tuntuu" että joku on oikein, niin silloin Suomen lailla voi pyyhkiä vessan lattiaa. Kyllä kansa tietää!

Vierailija
175/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään yllättyisi jos vartija on persu.

Vierailija
176/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanen ihmetellä, että miksi iltapaska julkaisee nämä jutut aina noin 2-3 vuotta myöhässä? Itse haluaisin ainakin lukea mielummin mahdollisimman reaaliajassa varsinkin

Taidat olla aika tyhmä.

Tottakai iltalehdet ovat julkaisseet nämä uutiset jo silloin kuin ne tapahtuivat! Sen naisen takia järjestettiin myös "Oikeus hengittää"-mielenosoitus romanien tueksi.

Oikeus on kuitenkin antanut tuomionsa nyt, joten siksi asiasta kerrotaan nytkin.

Vierailija
177/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnipitäminen on ihan ok. tuo ääliö sen sijaan repi ja pahoinpiteli. ja kuten artikkelissa lukee, myös pahoinpiteli kahta muuta ihmistä saman päivän aikana jotka olivat kysyneet kassalta, miksi postin paketti oli luovutettu toiselle ihmiselle.

olin itse vartijana 2005-2010. kertaakaan ei tarvinnut kiinni ottaessa, edes näpistäjää, pahoinpidellä ketään. edes sumutetta ei noina vuosina tarvinnut ottaa esille kuin kerran, ja se oli liikkeen ulkopuolella kun täysin kamapäissä oleva tyyppi ei suostunut lopettamaan ikkunan rikkomista kivenmurikalla.

Vierailija
178/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuille tuntuu olevan todella vaikea konsepti, että pahoinpitely ei ole sallittua vaikka joku olisikin laittanut kaljapullon ties mihin koloon.

Näitä kommentteja lukiessa vahvistuu käsitys siitä, että persun keskimääräinen ÄO on siellä kengännumeron tienoilla. Samaa porukkaa kuin Laaksonen joka heti vaati oikeuskanslerin eroa kun tämä totesi, ettei persujen ehdotus rajasulussa mennyt Suomen lain mukaisten pykälien mukaisesti.

Jos persusta "tuntuu" että joku on oikein, niin silloin Suomen lailla voi pyyhkiä vessan lattiaa. Kyllä kansa tietää!

No itseasiassa: Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, se ei saata olla lakikaan;

Vierailija
179/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvatus on  ulkoistettu vanhemmilta laitoksille tässä on tulos.

Ei rajoa, ei tapoja, ei moraalia.

Kun kristillinen moraalivelvoite pelattiin pois, ihmiset muuttuvat enemmän ja enemmän apinoiden kaltaisiksi. Minä, minun oikeus ja minun oman käden oikeus. 

Vierailija
180/274 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varasta ei saisi ottaa kiinni? Antaa siis pölliä vaikka puolet kauppaa hameensa alle ja kauppias/myyjä/vartija vain voisivat katsoa päältä ja levitellä käsiään?? Tuo nainen on varas, siinä mitään tarvitse selitellä tai uhriutua. Vain Suomessa puolustellaan rikollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan