Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
121/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin juteltu vähän aikaa, sanoin että oon täällä vähän päivälevolla töiden jälkeen. Mies laittoi

"Ja samalla sormet tekee taikojaan!?? 🤪 "

😂😆😂

Tää on kyllä niin limanen, että yök. Välittömästi luiskaan

Joo, kaikesta pitää vääntää jotain ällöttävän tuhmaa ja seksististä, kuin pikkupoika joka ei ole kuunaan naisen alapäätä saanut. Menee into välittömästi.

Vierailija
122/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys "miten noin kaunis nainen voi olla sinkku" on mulle totaali turn off sekä tinderissä että livenä. Itse keksin vaikka miten paljon syitä sille miksi kaunis tai komea ihminen on sinkku ja se vaan kertoo typeryydestä ja kapeakatseisuudesta jos joku kuvittelee että kauniit ihmiset on suhteessa koko ajan. 

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta kyllä se silti aina hyvältä tuntuu, kun komeaksi kehutaan. Ehkä naisia sitten kehutaan niin paljon useammin ja perusteettakin, että se ei enää merkitse mitään.

Olen saanut satoja kehuja ulkonäöstäni, mutta ei niitä joka kuukausi kuule ja yksin saan enimmäkseen olla. Ymmärrän täysin, ettei ulkonäkö takaa parisuhdetta ja menen itsekin luonne edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Mistä tykkäät itsessäsi eniten?

Minä: (oma vastaus), entäs sinä?

Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.

Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.

Vierailija
124/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Heti menee poistoon jos alkaa puhua seksistä.

Ihan ohiksena heitän, että eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos tutustut ensin viikkotolkulla ja sitten seksivaiheeseen siirryttäessä tulee ilmi, että olette täysin eri linjoilla sen suhteen?

Itselle kävi juuri näin ja harmitti, kun en uskalla tai koe soveliaaksi ottaa seksiasioita puheeksi jo aikaisessa vaiheessa. Säästyisi paljolta.

Vierailija
125/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.

Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.

En tajua reaktiotasi? Ei tuossa miehen kommentissa ollut mitään pahaa, olisin ottanut huumorilla.

Vierailija
126/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva kuulla mitä typeryyksiä naiset on sanoneet 😁

Eihän tuo aloitus mitenkään ole sukupuoleen sidottu. Siinä kysytään asiaa ihan kaikilta. Kyllä miehillekin on sana vapaa näin ollen.

Vierailija
127/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa. 

Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä. 

Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.

Vierailija
128/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikein pitkän kaavan mukaan kiitteli että olin tykännyt hänen profiilistaan ja kertoi heti kuinka monet pakit oli koko sovelluksessa saanut. Alkuun kävi sääliksi, mutta sitten valitus vain jatkui enkä halunnut jatkaa koko keskustelua.

Vierailija
129/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin juteltu vähän aikaa, sanoin että oon täällä vähän päivälevolla töiden jälkeen. Mies laittoi

😂😆😂

Tää oli hauska. En ehkä tuon viestin perusteella olisi lytännyt. Varmaan ei sitten aiemmat viestit olleet sykähdyttäneet tarpeeksi, jos tuo pilasi kiinnostuksen.

Vierailija
130/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen idiootti pitää olla, että menee laittamaan itsensä jonnekin tinderiin. Kuka edes ottaa vakavasti jotain tinderiä. 

131/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ihan ohiksena heitän, että eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos tutustut ensin viikkotolkulla ja sitten seksivaiheeseen siirryttäessä tulee ilmi, että olette täysin eri linjoilla sen suhteen?

Noin yleensä ei mielestäni ole soveliasta alkaa puhua seksijuttuja tuntemattoman ihmisen kanssa. Varsinkin JOS on oikeasti kiinnostunut toisesta

Vierailija
132/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut Tinderissä. Enkä tod. näk. koskaan menekään.

Vierailija
133/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.

Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.

Oletko ehkä noin nelikymppinen?

Mun poika on 19v ja pitää hymiöitä lapsellisena... Minä käytän niitä sitten hänenkin edestään ;D :P <3

rouva 52

Vierailija
134/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😆😂

Tää on kyllä niin limanen, että yök. Välittömästi luiskaan

Joo, kaikesta pitää vääntää jotain ällöttävän tuhmaa ja seksististä, kuin pikkupoika joka ei ole kuunaan naisen alapäätä saanut. Menee into välittömästi.

Liikaa pokea katsottu :/ Luulevat että kaikki ajattelevat tai harrastavat seksiä koko ajan, tai vähintään masturboivat. Niin vääristynyt ajatusmaailma.

Vierailija
135/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan aika hyvin valikoida Tinderistä hyvät mätsit, mitään selkeästi asiatonta ei ole tullut vastaan vielä kertaakaan. Mutta yksi asia on sellainen, jonka vuoksi olen jättänyt muutamat tyypit tapaamatta, nimittäin alkoholinkäytöllä leveily. Tyyliin kysyn mitä teet, ja tyyppi vastaa että no oon krapulassa kun eilen vähän venähti hymiö hymiö. Aha. Jos oot vielä kasilta illalla tärinöissäsi, niin joo ei kiinnosta. Tai aletaan kertomaan jotain muka hauskaa juttua, joka alkaa sillä että oltiin ihan naamat. Ehkä ryyppytarinat vetoaa muihin miehiin, mutta naisiin niillä ei kyllä tehdä minkäänlaista positiivista vaikutusta. Itse ainakin haen laadukkaampaa seuraa ja laadukkaampia juttuja.

Vierailija
136/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut Tinderissä. Enkä tod. näk. koskaan menekään.

Sinne menevät vain epätoivoiset tyhmeliinit. 

Vierailija
137/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, toinen vain yritti kertoa, että on sun tukena ja apuna aina, jos tulee rankka kohta elämässäsi...

Vierailija
138/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua reaktiotasi? Ei tuossa miehen kommentissa ollut mitään pahaa, olisin ottanut huumorilla.

Piti ihan katsoa tuo viesti screenshoteista. Sanatarkkaan mies sanoi siis "Lihaksikkaista jaloistani, hyvällä todennäköisyydellä minun pitää kantaa sinut kun kiivetään vuorelle".

Minusta tuollainen on kyllä tosi tökerö viesti eikä mitään huumoria? Mies oli siis pitkä ja laiha kaupunkityyppi, ja itse lyhyt ja vanakampi luontoihminen. Viestistä jäi todellakin joku negaamisen ja painosta piikittelyn maku. Ihan itse olen tähän mennessä kiivennyt kaikki vuoreni ja kantanut ja nostellut kajakkini. Keneltäkään oikeasti luontopiireissä pyörivältä en ole ikinä kuullut tuollaisia kommentteja.

Vierailija
139/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen idiootti pitää olla, että menee laittamaan itsensä jonnekin tinderiin. Kuka edes ottaa vakavasti jotain tinderiä. 

No ei sitä ole tarkoitustaan ottaa vakavasti. Ajanvietettä. Itselläni on ainakin ollut hauskaa.

Vierailija
140/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Itselle kävi juuri näin ja harmitti, kun en uskalla tai koe soveliaaksi ottaa seksiasioita puheeksi jo aikaisessa vaiheessa. Säästyisi paljolta.

No parempiko niin päin, että seksi sujuu, mut sit ollaan täysin eri linjoilla kaiken muun, arvojen ja tulevaisuuden unelmien kanssa? Kun aika on mennyt siihen lakanoissa pyörimiseen eikä ehditty tutustua muuten. Valintoja, mut minulle on tärkeämpää tsekata eka ne muut speksit. Seksi on kirsikat kakun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi