Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yh-äitiys ja/tai liikaa kilometrejä :D. Huvittavaa, kun jotkut 40v mammat luulevat olevansa jotain saaliita.
huutista kun lörpähtäneet haisulipimpit luulee olevansa jotain kuumaa kamaa kun flirttaavat nuoremmalle parempitasoiselle miehelle :D
Huutoista joka tuutista kun kaljamahaiset tissiposkiset ukot vikittelevät parikymppisiä ja luulevat saavansa nuoren tyttöystävän, kun joku laulaja tai näyttelijäkin sai :D Sori Pertti mutta et ole Mick Jagger.
"Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa"
Mielenkiinto lopahti heti siihen.
M40
Olen 40+ ja etsin ikäistäni miestä vakituiseen pitkään suhteeseen.
Kerran yksi mies kysyi hetken viestittelyn jälkeen (ei oltu siis tavattu), että jos en ala hänen tyttöystäväksi niin voisinko antaa edes se ksiä? No en voi, en jaa kaikille niille miehille jotka eivät päädy poikaystävikseni.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi mies kysyi hetken viestittelyn jälkeen (ei oltu siis tavattu), että jos en ala hänen tyttöystäväksi niin voisinko antaa edes se ksiä? No en voi, en jaa kaikille niille miehille jotka eivät päädy poikaystävikseni.
Mikset? Minä ainakin oon antanu kaikille naisille jotka on halunnu vaikkei ole naisystäväksi päätyneet.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Minä ainakin oon antanu kaikille naisille jotka on halunnu vaikkei ole naisystäväksi päätyneet.
M40
Te miehet ootte ällöttävän helppoja jakorasioita.
Mua ei kiinnosta mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tuosta noin vain.
Yksi vähän tyhmän oloinen mies, jonka kanssa olin vähän viestitellyt, kirjoitti minulle: "en ole rakkauden ammattilainen, mutta haluaisin kokeilla seksiä kanssasi". Vitsi mikä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Te miehet ootte ällöttävän helppoja jakorasioita.
Mua ei kiinnosta mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tuosta noin vain.
Ootpa tylsä
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu vähän aikaa, sanoin että oon täällä vähän päivälevolla töiden jälkeen. Mies laittoi
"Ja samalla sormet tekee taikojaan!?? 🤪 "
😂😆😂
Tää on kyllä niin limanen, että yök. Välittömästi luiskaan
Olen ollut niin kauan tinderissä, että suunnilleen tiedän jo kaikki mahdolliset miinat. Mutta nykyään keskustelen just silleen mitkä saa osan kaikkoamaan, koska en halua naista joka on yksi miinarata, vaan jonkun sellaisen jonka kanssa ei ole niin tarkkaa. Eli saatan sanoa alkuun vain "moi". Jos nainen katoaa sen vuoksi, hän astui minun miinaani. Voin myös ehdottaa nopeasti treffejä, koska ei kiinnosta jutella pitkään tinderissä, ajanhukkaa.
Naisen kanssa juttu luisti alkuun hyvin, mutta sitten hän jossain vaiheessa kertoi siitä että sisko suunnittelee sukupuolenvaihdosleikkausta ja oli jopa iloinen tämän puolesta. Siinä vaiheessa meikäläinen ajatteli mielessäni että joop, eiköhän tämä ole tässä. Ei mielenongelmia kirurgin veitsellä korjata ja jos tämä on jonkun mielestä ok ja jopa iloinen asia, niin voin sanoa että ollaan täysin eri maailmoista.
Niin kauan ku mun kuvana oli puku päällä, niin ehkä joka toinen nainen kyseli tuloja jollain tavalla. Että mitä teen työkseni, onko mulla kesämökkiä jne. Että jos sanoi menevänsä jonnekin, niin vaivihkaa kysytään millä autolla ajan tms. Asia vähän rauhottui kun vaihdoin kuvia, mutta edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos. Vaikka olis miten kiva ja kaunis tahansa, niin mitään kauramaitomiljonäärin virheitä en todellakaan ala tekemään. En ala kenekään elättäjäksi.
Tinder on kyllä täynnä sellaisia ihmisiä jotka on yksin juurikin sosiaalisten taitojen puutteen takia. Puuttuu tavat ja puuttuu tilannetaju.
Videopelit tai muu vastaava yli 35-vuotiaalla miehellä. Yleensä tämä heijastuu myös ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan ku mun kuvana oli puku päällä, niin ehkä joka toinen nainen kyseli tuloja jollain tavalla. Että mitä teen työkseni, onko mulla kesämökkiä jne. Että jos sanoi menevänsä jonnekin, niin vaivihkaa kysytään millä autolla ajan tms. Asia vähän rauhottui kun vaihdoin kuvia, mutta edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos. Vaikka olis miten kiva ja kaunis tahansa, niin mitään kauramaitomiljonäärin virheitä en todellakaan ala tekemään. En ala kenekään elättäjäksi.
Ihmeen pitkään jatkoit hänen kanssaan. Aika usein lopetan jo ensimmäiseen kyselyyn tuloista, paitsi jos ollaan jo jonkin aikaa juteltu eikä tullut pinnallinen kuva. Tinderissä on paljon aasialaisen näköisiä naisia, joilla on jotain muotivaatteita ja ammattina lukee muka "CEO". Näistä tietää jo että alkavat kyselemään tuloista hyvin pian. Omanlaista prostituutiota.
Vierailija kirjoitti:
Videopelit tai muu vastaava yli 35-vuotiaalla miehellä. Yleensä tämä heijastuu myös ulkonäköön.
Henry Cavill ei kelpaa sulle?
Kerroin, että haluaisin osata paremmin ruotsin kieltä ja mies sai ihan hirveät pakkoruotsikilarit :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymys "miten noin kaunis nainen voi olla sinkku" on mulle totaali turn off sekä tinderissä että livenä. Itse keksin vaikka miten paljon syitä sille miksi kaunis tai komea ihminen on sinkku ja se vaan kertoo typeryydestä ja kapeakatseisuudesta jos joku kuvittelee että kauniit ihmiset on suhteessa koko ajan.
Tuota ei pidä kysyä ääneen, mutta herättää kyllä aidosti sisäistä pohdintaa ja kysymyksiä. Vanha viisaus kuuluu: mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei useinkaan ole totta.
Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.
On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).
Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Osoittautui täysin erilaiseksi mitä biossa luki. Biossa kertoi harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista kaikenlaista, mutta kun yritin kysellä niin sain sellaisen vaikutelman että ehkä ne oli semmosia juttuja mitä haluais harrastaa tai mitä haluais pitää arvoinaan.
Joo, tosi monella naisella on esim. kuva seinäkiipeilystä, vaikka ovat käyneet kokeilemassa vain kerran. Pakohuone mainitaan myös usein yhden käyntikerran kokemuksella. Molemmat toki äärimmäisen epäkiinnostavia harrastuksia itsestäni, mutta eivät sinänsä haittaa. Hyvä vain, jos on harrastuksia.
Arvaan että olet pitkään ollut sinkkuna, tuolla asenteella pysytkin LOL