Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Mulle yks nainen sanoi että haluaisi työntää kutomapuikon penikseeni sisään, kun oltiin juteltu jo vähän seksuaalisista tarpeista. Tuli niin yllätyksenä että poistin välittömästi. Ehkä se oli joku sen kaveri joka pilaili tms, kun ei vaikuttanut yhtään oudolta aikaisemmin. Jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin viestitelty erään kivan oloisen miehen kanssa jonkun aikaa ja mies alkoi vihjailla näkemisestä. Ehdotin sitten deittejä seuraavalle viikolle, kun miehellä oli lomakin silloin. Mies vastasi, että ei voi sopia, kun hän haluaa toimia spontaanisti. Kiinnostus loppui kyllä välittömästi.
Muutenkin itsellä kiinnostus loppuu, jos mies valittelee yksinäisyyttään ja parisuhteen kaipuutaan, mutta ei koskaan ehdota tapaamista tai ylipäätään tee mitään sen eteen, että se suhde voisi syntyä. Kirjoitellaan vaan mukavia, mutta se ei johda ikinä mihinkään.
Tällainen käytös on varma kiinnostuksen tappaja. Ensin vihjaillaan että olisi kiva sitä ja tätä, voi yksinäisyyttä yhy yhy, mutta sitten tapaamaankaan ei suostuta. Itse en jaksa pelkästään kirjoitella loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki seksiin liittyvät kysymykset heti alussa. Tykkään seksistä kyllä ja olen seksuaalinen ihminen, mutta ei mua kiinnosta rueta selittämään tuntemattomalle ihmiselle mikä on lempiasentoni, millaisesta seksistä tykkään, tykkäänkö anaaliseksistä jne. Näitä on miehet kysyneet muutaman viestin jälkeen. Profiilissani kerron etsiväni pitkäaikaista kumppania, en lyhyttä juttua, mutta ilmeisesti tätä ei osata lukea.
Kerran eräs mies haukkui mut, kun ei oltu laitettu päivään viestiä. Naiset kuulemma on just tuommosia ja miesten pitää aina olla aloitteellisia. Seuraavaksi hän kertoi olevansa menossa treffeille. Toivotin hyviä treffejä ja poistin matchin.
Tää olis voinut olla mun kirjoittama! Mulla ei edes ole mitään seksikkäitä/paljastavia kuvia! Ja silti tulee tyyliin neljäntenä kysymyksenä mikä on sun lempiasento/millaisesta seksistä tykkäät. Ja ihan tavanpullervotkin tämmöisiä heittää. Eli samapa se on sit antaa tykkäyksiä vain niille komeille kun kaikki miehet tinderissä tuntuvat olevan seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin viestitelty erään kivan oloisen miehen kanssa jonkun aikaa ja mies alkoi vihjailla näkemisestä. Ehdotin sitten deittejä seuraavalle viikolle, kun miehellä oli lomakin silloin. Mies vastasi, että ei voi sopia, kun hän haluaa toimia spontaanisti. Kiinnostus loppui kyllä välittömästi.
Muutenkin itsellä kiinnostus loppuu, jos mies valittelee yksinäisyyttään ja parisuhteen kaipuutaan, mutta ei koskaan ehdota tapaamista tai ylipäätään tee mitään sen eteen, että se suhde voisi syntyä. Kirjoitellaan vaan mukavia, mutta se ei johda ikinä mihinkään.
Tällainen käytös on varma kiinnostuksen tappaja. Ensin vihjaillaan että olisi kiva sitä ja tätä, voi yksinäisyyttä yhy yhy, mutta sitten tapaamaankaan ei suostuta. Itse en jaksa pelkästään kirjoitella loputtomiin.
Tällaisilla tyypeillä on yleensä ulkonäössä jokin juttu jonka takia haluavat vitkutella tapaamista. Esim. pituus valehdeltu profiilissa reippaasti yläkanttiin tai muuta olennaista.
Numeron ruinaaminen ennen ensimmäisiä treffejä. Lisäkuvien pyytäminen (mulla on selkeät ja tuoreet kuvat profiilissa sekä kropasta että kasvoista). Seksiaiheiset jutut ellen itse vie hommaa selkeästi siihen suuntaan. Ulkonäöstä jankkaaminen (hei kaunotar, wau mikä hottis jne). Enköhän mä tiedä miltä mä näytän. Ei sitä tarvitse mulle erikseen kertoa. Miesselittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks nainen sanoi että haluaisi työntää kutomapuikon penikseeni sisään, kun oltiin juteltu jo vähän seksuaalisista tarpeista. Tuli niin yllätyksenä että poistin välittömästi. Ehkä se oli joku sen kaveri joka pilaili tms, kun ei vaikuttanut yhtään oudolta aikaisemmin. Jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa.
Ehkä se nainen oli niin kettuuntunut siitä seksistä kirjoittamiseen ja pisti tahallaan provon. Multa ainakin tulee nuo seksikyselyt välillä korvista ulos ja tekis mieli vaan alkaa heittämään jotain ihan helvetin sairasta läppää.
Auto. Auto sitä auto tätä. Mies siis haluaa ekoilla treffeillä mut autonsa kyytiin eikä suostu lähtemään koko treffeille, jos en innostu kyydistä. Nykyään poistan nää autojankkaajat heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen oli niin kettuuntunut siitä seksistä kirjoittamiseen ja pisti tahallaan provon. Multa ainakin tulee nuo seksikyselyt välillä korvista ulos ja tekis mieli vaan alkaa heittämään jotain ihan helvetin sairasta läppää.
Ihan hyvässä hengessä oltiin juteltu jo useita päiviä. Seksistä vasta viimeisenä ja ihan asiallisesti. "Mistä pidät?" tyylillä.
Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa.
Oltiin juteltu vähän aikaa, sanoin että oon täällä vähän päivälevolla töiden jälkeen. Mies laittoi
"Ja samalla sormet tekee taikojaan!?? 🤪 "
😂😆😂
Vierailija kirjoitti:
Kertoi olleensa tinder treffeillä lähes joka viikonloppu viimeisen vuoden aikana eri henkilön kanssa. Minulle lähetetyiden viestien pervoudesta ymmärsin että varmaan jokaiset deitit johtaneet sänkyyn. En halunnut olla samanlainen jakis.
Tinderin tarkoitus on jakaa. Ei siellä etsitä kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa.
Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä.
"Kiinnostaa vanhemmat naiset" Ok...oon 43v, en mikä mummo kuitenkaan. Enkä kenenkään milffifantasioiden täyttäjä.
Jokainen viesti päättyi samaan ..🙂
Siis aivan jokainen ..🙂
Rasittavaa ..🙂
..🙂
Vierailija kirjoitti:
Numeron ruinaaminen ennen ensimmäisiä treffejä. Lisäkuvien pyytäminen (mulla on selkeät ja tuoreet kuvat profiilissa sekä kropasta että kasvoista). Seksiaiheiset jutut ellen itse vie hommaa selkeästi siihen suuntaan. Ulkonäöstä jankkaaminen (hei kaunotar, wau mikä hottis jne). Enköhän mä tiedä miltä mä näytän. Ei sitä tarvitse mulle erikseen kertoa. Miesselittäminen.
NÄMÄ!
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs mies haukkui mut, kun ei oltu laitettu päivään viestiä. Seuraavaksi hän kertoi olevansa menossa treffeille. Toivotin hyviä treffejä ja poistin matchin.
Ei se mies ole nähnyt sun viestiä jos olet poistanut matchin. Kaikki yhteiset viestit poistuvat silloin.
Näki se, kun vastasikin siihen jotain ja se jälkeen poistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi olleensa tinder treffeillä lähes joka viikonloppu viimeisen vuoden aikana eri henkilön kanssa. Minulle lähetetyiden viestien pervoudesta ymmärsin että varmaan jokaiset deitit johtaneet sänkyyn. En halunnut olla samanlainen jakis.
Tinderin tarkoitus on jakaa. Ei siellä etsitä kaveria.
Jos profiilissa lukee että ei etsi seksiseuraa, vaan jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu vähän aikaa, sanoin että oon täällä vähän päivälevolla töiden jälkeen. Mies laittoi
"Ja samalla sormet tekee taikojaan!?? 🤪 "
😂😆😂
Yök mikä ääliö.
En vstannut viestiin johonkin 15 minuuttiin kun en pystynyt siinä tilanteessa kirjoittamaan (vaikka katsoin viestin) ja heti alkaa pommittaa MIKÄ SULLE TULI?? MIHIN MENIT??
Juu eiii
Ei se mies ole nähnyt sun viestiä jos olet poistanut matchin. Kaikki yhteiset viestit poistuvat silloin.