Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.
Mies 54
No ei vois typerämpi avaus olla. Luulisi että jo kirjoittaessa tajuaisi mikä typerys on.
Jaa, no mitenkäs sinulla on tapana tevehtiä ihmistä kun tapaat ensimmäistä kertaa?
Kyllä minä ainakin ihmisiä ensi alkuun tervehdin, mutta en jää sitten vaan tuppisuuna seisomaan ja odota toisen johdattelevan keskustelua. Jos elävässä elämässä joku vieras tulisi tervehtimään, mutta sen jälkeen seisoisi vaan tuppisuuna, niin kyllähän sitä outona pitäisi. Tuommoisessa viestipohjaisessa viestinnässä on sen verran viivettä, että samalta se tuntuu.
Tinderissä sen tervehdyksen LISÄKSI kerron SAMASSA viestissä vaikka mihin kiinnitin toisen profiilissa huomiota tai kommentoin hänen harrastustaan tai profiiliaan tai ihan vaan reippaasti kerron muutamalla rivillä itsestäni. Mutta en koskaan kirjoittaisi vaan moi ja olettaisi toisen kiinnostuvan itsestäni vain sen pohjalta. Kyllä itse haluan näyttää, että näen vaivaa toisen kiinnostuksen herättääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittautui täysin erilaiseksi mitä biossa luki. Biossa kertoi harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista kaikenlaista, mutta kun yritin kysellä niin sain sellaisen vaikutelman että ehkä ne oli semmosia juttuja mitä haluais harrastaa tai mitä haluais pitää arvoinaan.
Joo, tosi monella naisella on esim. kuva seinäkiipeilystä, vaikka ovat käyneet kokeilemassa vain kerran. Pakohuone mainitaan myös usein yhden käyntikerran kokemuksella. Molemmat toki äärimmäisen epäkiinnostavia harrastuksia itsestäni, mutta eivät sinänsä haittaa. Hyvä vain, jos on harrastuksia.
Monet ilmeisesti ajattelevat, että täytyy yrittää antaa itsestään joka maailmanmatkaajaseikkailijan kuva, vaikka sitten laittamalla se kuva kun kerran oltiin tyky-päivillä kiipeilemässä.
Mutta mutta, sepä saattaa toisaalta myös ajaa ihmisiä pois. Jos et oikeasti ole mikään himoseikkailija, niin saatat niillä kuvilla ajaa pois sellaisen ihmisen joka olisi samantyyppinen kuin sinä, koska hän saa kuvan että olette liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mistä tykkäät itsessäsi eniten?
Minä: (oma vastaus), entäs sinä?
Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.
Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.
No teitpä oudon tulkinnan. Toinen yrittää antaa huoltapitävää kuvaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, niin sinä olet tuollainen.
Kaveri väisti luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.
On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).
Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.
Siksi minulla on pituus esillä profiilissa. Karsii heti pois ne naiset, joille pituuteni ei riittäisi ja säästytään turhilta kiusallisilta tilanteilta.
Sulla se pituus lienee siinä tapauksessa oikein. Aika monet kiusalliset tilanteet kokenut kun mies onkin ollut vähintään sen viitisen senttiä lyhyempi mitä on ilmoittanut. Tuollaisen senttimäärän erottaa kuka tahansa silmillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mistä tykkäät itsessäsi eniten?
Minä: (oma vastaus), entäs sinä?
Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.
Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.
En tajua reaktiotasi? Ei tuossa miehen kommentissa ollut mitään pahaa, olisin ottanut huumorilla.
Piti ihan katsoa tuo viesti screenshoteista. Sanatarkkaan mies sanoi siis "Lihaksikkaista jaloistani, hyvällä todennäköisyydellä minun pitää kantaa sinut kun kiivetään vuorelle".
Minusta tuollainen on kyllä tosi tökerö viesti eikä mitää
Okei, no tuossahan on ihan eri sävy kuin miten aluksi sitä kuvailit.
Eipä sillä, tottahan se luultavasti silti on.
Olen seurustellut samanpituisen miehen kanssa ja asia oli ihan ok. Mutta on se itsellekin niin, että kun on sen 170cm pitkä niin tuntuisi tosi hassulta kulkea päätä lyhyemmän miehen kanssa. Kyllä mä tykkään siitä, että mies on pidempi ja isokokoisempi muutenkin, tässä ei liene mitään väärää
Sulla se pituus lienee siinä tapauksessa oikein. Aika monet kiusalliset tilanteet kokenut kun mies onkin ollut vähintään sen viitisen senttiä lyhyempi mitä on ilmoittanut. Tuollaisen senttimäärän erottaa kuka tahansa silmillään.
Ymmärrän hyvin sinua. Omalla kohdalla on myös ollut todella kiusallisia tilanteita, kun treffeille tullut nainen onkin selvästi profiilikuviaan läskimpi. Kyllä siinä tulee petetty olo ja varmasti myös nainen näkee mun kasvoilta ällötykseni häntä kohtaan. Rehellisyys kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut samanpituisen miehen kanssa ja asia oli ihan ok. Mutta on se itsellekin niin, että kun on sen 170cm pitkä niin tuntuisi tosi hassulta kulkea päätä lyhyemmän miehen kanssa. Kyllä mä tykkään siitä, että mies on pidempi ja isokokoisempi muutenkin, tässä ei liene mitään väärää
Jokaisella on ne omat preferenssinsä kumppanin ulkonäköä kohtaan. Eikä siinä ole mitään väärää. Itsekin haluan kumppanillani olevan naisellisen pitkät hiukset ja timmin hoikan vartalon. Ei lyhythiuksinen ja lihava nainen vaan sytytä mua miehenä yhtään.
Antakaa mammat yläpeukkua. Ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin sinua. Omalla kohdalla on myös ollut todella kiusallisia tilanteita, kun treffeille tullut nainen onkin selvästi profiilikuviaan läskimpi. Kyllä siinä tulee petetty olo ja varmasti myös nainen näkee mun kasvoilta ällötykseni häntä kohtaan. Rehellisyys kunniaan!
No tuo on toinen. Mitään ällötystä en kyllä ole tuntenut jos mies on ollut lyhyempi mitä pitää, mutta on se silti aina vähän kiusallista. Niin kauan jos mies on suunnilleen mun pituinen ja jonkin verran rotevampi, ei pituudella ole väliä. Olen ollutkin sentin-pari lyhyemmän miehen kanssa eikä mitään ongelmaa. Silti rehellisyys olisi ihan hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Itse poistan miehiä matcheista jos mies sanoo mitä kuuluu. Noita mitä kuuluu-aloituksia tulee tinderissä niin paljon että en enää jaksa vastata niihin.
Oletko etsimässä kumppania, vai Tinder-viestittelyn mestaria?
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija kirjoitti:
En ole mikään deittisaittiekspertti, mutta sen verran olen näihin tutustunut, että toivoisin selkeitä pelisääntöjä eri saiteille. Joo, tiedän, unta näen. Kategoriat jotenkin näin:
1. Tosissaan parisuhdetta hakeville.
2. Pelkkää seksiseuraa hakeville.
3. Haaveilijoille ja suhdetta pelkääville - ei ikinä siis tulekaan treffejä. Pelkkää chattia.
4. Ystävyyssuhdetta hakeville, konserttiin yms.Varmasti on muitakin kategorioita, mutta nämä noin pääpiirteittäin.
Mihis kategoriaan minä kuulun kun parisuhde kelpaisi mutta jos toinen haluaa vain seksiä niin sekin käy. Toisaalta ihan chatti seurakin voisi piristää oloa aina välillä ja kavereitakin voisi olla kiva saada.
Jos laittaisin hakevani seksiseuraa en saa matcheja. Parisuhdetta jos sanon etsiväni niin kaikki joilla on kevyempää mielessä laittaa ruksi.
Ei se parisuhteen etsiminen ole este muulle. Tietenkin laitat, että etsit parisuhdetta. Profiiliin voi laittaa joitain kevyttä, josta voi päätellä, että kaikenlaiset tuttavuudet on mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poistan miehiä matcheista jos mies sanoo mitä kuuluu. Noita mitä kuuluu-aloituksia tulee tinderissä niin paljon että en enää jaksa vastata niihin.
Höpsö, tuo "moi mitä kuuluu" avauksen toimivuus riippuu täysin miehen ulkonäöstä. Mikäli mies on tasokkaampi kuin nainen, niin ei se ole este eikä mikään. Mutta jos mies on samaa tasoa tai jopa alempi, niin ei tuu mittää. Ei nää niin vaikeita juttuja oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, tuo "moi mitä kuuluu" avauksen toimivuus riippuu täysin miehen ulkonäöstä. Mikäli mies on tasokkaampi kuin nainen, niin ei se ole este eikä mikään. Mutta jos mies on samaa tasoa tai jopa alempi, niin ei tuu mittää. Ei nää niin vaikeita juttuja oo.
Sinulla taitaa olla aika paha alemmuuskompleksi
Sinulla taitaa olla aika paha alemmuuskompleksi
Älä nyt viestintuojaa ammu!
Vierailija kirjoitti:
- Kaikki ne keskustelut, jotka alkoivat tinderin (nais)tarjonnan arvostelulla. Milloin on pelkkää peiliposea ja pyllyä, milloin niin paljon kuvankäsittelyä että deittiä ei edes tunnista kadulla. Vinkki 1: Jos haluat tehdä vaikutuksen, misogynia ei auta.
- Kaikki ne keskustelut, joissa tuotiin ilmi että naisena minä olen karkkikaupassa, ja hän miehenä ei juurikaan saa edes mahdollisuuksia. Vinkki 2: Niin, meillä oli jo keskustelu tässä käynnissä. Pahoittelut, että jouduit tyytymään minuun.
- Kaikki ne keskustelut, joissa tuli ilmi että oli "ajattelematta pyyhkäisty oikealle" (kissat ei käy ja kohtua lähinnä kaivattiin, että omia lapsia saisi). Vinkki 3: Saa käyttää harkintaa jo esikarsintavaiheessa. Sitä varten se on.
-"Onko sulla satisfyer". Vinkki 4: no ei oikeastaan kuulu sulle (tässä kohtaa).
Tuohon naisten profiilien haukkumiseen käytti yllättävän moni aikaansa, mutta toisaalta yllättävän monell
Nainenko on siis jollain jumalaisella määräyksellä kaiken arvostelun ulkopuolella? Misogynia on aika vahva sana tässä yhteydessä. Onko miesten kritisointi automaattisesti sitten misandriaa? Jos näin on, tämä palsta on täynnä kiihkoilijoita.
Nainenko on siis jollain jumalaisella määräyksellä kaiken arvostelun ulkopuolella? Misogynia on aika vahva sana tässä yhteydessä. Onko miesten kritisointi automaattisesti sitten misandriaa? Jos näin on, tämä palsta on täynnä kiihkoilijoita.
Eikös Sanna Marin sen aika tyhjentävästi ilmaissut: "minua arvostellaan koska olen liian seksikäs". Naisena olet kaiken arvostelun yläpuolella, koska, no, nainen nyt vain on niin täydellinen olento verrattuna mieheen, ettei nainen voi tehdä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa.
Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä.
Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.
Ei. Ei ole.
No totta hitossa on.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kysyy missä oot töissä niin sen suurempaa turnoffia ei olekaan. Tällaiset utelijat on 100% statuksen perässä ja etsivät jotain paperinpyörittelijää kymppitonnin kuukausipalkalla.
En loukkaannu tästä, koska nainen yleensä vain haluaa varmistaa että mies on ylipäänsä töissä, se kertoo tietynlaisesta vakaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.
Mies 54
Mä annan pelkästä "moista" pakit eikä edes hävetä. En vaadi mitään pitkää ekaa viestiä, mutta kaipaan jotain mietittyä juttua johon voin vastata. Tai edes jotain, joka viittaa siihen, että tyyppi on edes lukenut mun profiilin. Pelkkä moi laittaa keskustelun aloittamisen sen toisen vastuulle. Jos kiinnostaa tutustua, niin vähän voi vaivautua.
Tästä tuli toinen ärsyttävä mieleen. Deitissä joku tyyppi laittoi mulle flirtin. Profiilinsa oli ihan tyhjä, mutta laitoin sitten flirtin takaisin. Sitten tuli häneltä kaksi flirttiä ja sen jälkeen menikin profiili estoon.
Eli et vain halua vaivautua itse virittämään keskustelua ja miehen pitää viihdyttää sinua sen sijaan, että kaksi ihmistä yrittäisi tutustua tasapuolisesti.
Ei jatkoon.
BOOM! Ja sieltä 5/5 jauhotus!