Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
321/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen tappaa viestit joissa pyydetään viihdyttämään miestä. Esimerkiksi "mul on tylsää, sano jotain hauskaa", "kerro joku tarina", "lähetä kuva" yms. 

Se onkin miehen tehtävä viihdyttää naista tarinankerronnalla.

Vierailija
322/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tappaa tinderissä keskustelu on ne seksi jutut vielä kun ollaan tutustimisvaiheessa, puheet eksästä tai yksinkertaisesti kykenemättömyys viestitttelyyn. Itselleni kumppanissa on tärkeää että hän kykenee viestittelemään niin en kestä sellaista muutaman sanan keskustelua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni rakkaus lähestyi Tinderissä Moi-viestillä. En mä toki ihan vielä silloin tiennyt että on elämäni rakkaus. Seuraavana päivänä puhuttiin ekan kerran puolitoista tuntia puhelimessa. Silloin aloin jo aavistaa. 

Eli Moi-viesti ei itselleni ollut mikään ongelma vaan se miten juttu siitä lähti kulkemaan. 

Jep, kun siihen voi olla jokaisella omat syynsä jä ajtuksensa että miksi aloittaa kuten aloittaa. Jos sen perusteella lähtee karsimaan, niin saattaa mennä isoja asioita ohi. Tai sitten ei ehkä ota koko kumppanin etsintää kovin vakavasti muutenkaan, kunhan näppäilee ja arvostelee.

Saattaa mennä siltä Moin -lähettäjältäkin iso rakkaus ohi, kun ei vaivaudu panostamaan etsintäänsä, kunhan vaan vetää oikeelle ja moikuttelee ilman, että kovin vakavasti suhtautuisi etsintään. Miksi nyt hänellä, joka sen Moin saa, olisi suurempi vastuu suhteen syntymisestä? Se moin-lähettäjähän on sillä hetkellä aktiivinen ja vastaanottaja ei ehkä just ole edes niin hakemassa, vaikka se profiili onkin vielä aktiivinen. 

Vierailija
324/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut samanpituisen miehen kanssa ja asia oli ihan ok. Mutta on se itsellekin niin, että kun on sen 170cm pitkä niin tuntuisi tosi hassulta kulkea päätä lyhyemmän miehen kanssa. Kyllä mä tykkään siitä, että mies on pidempi ja isokokoisempi muutenkin, tässä ei liene mitään väärää

Jokaisella on ne omat preferenssinsä kumppanin ulkonäköä kohtaan. Eikä siinä ole mitään väärää. Itsekin haluan kumppanillani olevan naisellisen pitkät hiukset ja timmin hoikan vartalon. Ei lyhythiuksinen ja lihava nainen vaan sytytä mua miehenä yhtään.

Antakaa mammat yläpeukkua. Ja paljon. 

Kyllä minä 157 cm pullerona arvostaisin, jos mies kertosi jo ennen tapaamista, ettei kiinnosta. Toki minun kuvistanikin näkyy ruumiinrakenne, ei siis tule yllärinä.

Ketä se palvelisi, että esim. me sinun kanssasi järjestäisimme aikaa tapaamiseen, jonka pitäisi olla mukavaa ja hauskaa, mutta joka ei voisi mitenkään onnistua, kun en ole naistyyppiäsi pitkiä hiuksia lukuunottamatta. 

Vierailija
325/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tietenkin kysyin aina töistä, ja deittikumppani minun töistäni. Olen itse kutsumusammatissa, en osaisi olla ihmisen kanssa, joka ei koe omaa työtään millään lailla mielekkääksi. 

T. Aikuinen

Jokainen saa toki tehdä ja toimia kuten haluaa, mutta ihan puhtaasti uteliaisuudesta on pakko kysyä, että millä tavoin koet ettet osaisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei koe työtään mielekkääksi? Siis ihan konkretian tasolla mikä tämän aiheuttaa? Millaisia negatiivisia tuntemuksia sinulle voisi tulla, jos hieman hypoteettisesti mietit mahdollista suhdetta tällaisen ihmisen kanssa?

Mä olen eri, mut vastaan omasta puolestani. Jos ihminen on vuosikausia/ koko elämänsä työssä jossa ei viihdy, se kertoo mun mielestä rohkeuden puutteesta. Pitäisi olla munaa vaihtaa alaa tai työpaikkaa. Tää korreloi

Mitäs jos ei koskaan ole tiennyt, mikä haluaisi olla isona? Mihin työpaikkaan silloin kannattaa vaihtaa?

Suurimmalla osalla ihmisistä on duuni, jota emme erityisesti rakasta, mutta jonkun ne hommat on tehtävä ja itsensä on elätettävä. Silti pystytään olemaan ihan normaalisti parisuhteissa ja missä vain. Ihminen on enimmäkseen muuta kuin työpaikkansa, vaikka jotkut sen varaan rakentavatkin identiteettinsä.

Vierailija
326/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tietenkin kysyin aina töistä, ja deittikumppani minun töistäni. Olen itse kutsumusammatissa, en osaisi olla ihmisen kanssa, joka ei koe omaa työtään millään lailla mielekkääksi. 

T. Aikuinen

Jokainen saa toki tehdä ja toimia kuten haluaa, mutta ihan puhtaasti uteliaisuudesta on pakko kysyä, että millä tavoin koet ettet osaisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei koe työtään mielekkääksi? Siis ihan konkretian tasolla mikä tämän aiheuttaa? Millaisia negatiivisia tuntemuksia sinulle voisi tulla, jos hieman hypoteettisesti mietit mahdollista suhdetta tällaisen ihmisen kanssa?

Mä olen eri, mut vastaan omasta puolestani. Jos ihminen on vuosikausia/ koko elämänsä työssä jossa ei viihdy, se kertoo mun mielestä rohkeuden puutteesta. Pitäisi olla

Mitäs jos ei koskaan ole tiennyt, mikä haluaisi olla isona? Mihin työpaikkaan silloin kannattaa vaihtaa?

Suurimmalla osalla ihmisistä on duuni, jota emme erityisesti rakasta, mutta jonkun ne hommat on tehtävä ja itsensä on elätettävä. Silti pystytään olemaan ihan normaalisti parisuhteissa ja missä vain. Ihminen on enimmäkseen muuta kuin työpaikkansa, vaikka jotkut sen varaan rakentavatkin identiteettinsä.

Minä kirjoitin tuon alkuperäisen kutsumusammatissa -viestin. En millään muotoa väitä, että vain välttämättömyyden pakosta työtään tekevät eivät pystyisi olemaan parisuhteissa. 

Mutta ehkäpä hekään eivät haluaisi olla parisuhteessa minun kanssani? Työni vie välillä lähes kaiken aikani ja usein myös mielenkiintoni. Viimeiset kymmenen vuotta olen tullut toimeen ihan hyvin, ja tällä hetkellä ansaitsen paremmin kuin kumppanini, mutta alani on tunnetusti epävarma. 

Kumppanini on hyvin tavallisessa sotealan ammatissa, jonka hän on valinnut siksi, että siinä hän voi auttaa ihmisiä. Hän myös tuntee minun alani ja ymmärtää valintojani. 

Vierailija
327/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin keskustelussa Tindermiehelle lounastreffejä. Mies siinä sitten heti varmistelemaan, että "jos tykätään toisistamme, niin tuuthan sitten viikonloppuna mun luo illalliselle ja yökylään?" Ei selvästikään halunnut tuhlata aikaansa pelkkiin lounastreffeihin :D Jotka peruin.

Vierailija
328/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kirjoitteli kilometrin pituisia viestejä tinderissä, pääasiassa kertoili eksästään. En jaksanut ensimmäisiin treffeihin asti.

Vierailija
329/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.

Miksi kukaan laittaisi ikäänsä väärin? Siitä ei ole hyötyä vaan enemmänkin haittaa jos vääristelee liikaa. Joku 1 vuoden heitto voi olla ihan aplikaation oma ongelma mutta 10 vuoden vääristely on tyhmää. Olen 40 niin mitä hyötyä olisi sanoa että ole 30 tai 50.

Näitä on tullut yllättävän usein vastaan. Aina se todellinen ikä on ollut joku kahdesta neljään vuotta enemmän. Tätä harrastavat ihan koulutetutkin ihmiset. Eivät halua olla yli 40-vuotiaita tinderissä. Sit jäis vissiin ne vajaa kolmekymppiset misukat saamatta. Mitään muuta selitystä tuohon typeryyteen en keksi. T: nainen, joka on liikenteessä ihan

Minulla ikärajaus loppuu 40 vuoteen ja olen ihmetellyt miten jotkut miehet pysyy nuoren näköisinä ja toiset taas rupsahtaa pahasti ennen aikojaan. Ehkä ne rupsahtajat valehtele ikänsä? Toivottavasti ei koska sitten niitä on tosi paljon.

Vierailija
330/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.

Miksi kukaan laittaisi ikäänsä väärin? Siitä ei ole hyötyä vaan enemmänkin haittaa jos vääristelee liikaa. Joku 1 vuoden heitto voi olla ihan aplikaation oma ongelma mutta 10 vuoden vääristely on tyhmää. Olen 40 niin mitä hyötyä olisi sanoa että ole 30 tai 50.

Näitä on tullut yllättävän usein vastaan. Aina se todellinen ikä on ollut joku kahdesta neljään vuotta enemmän. Tätä harrastavat ihan koulutetutkin ihmiset. Eivät halua olla yli 40-vuotiaita tinderissä. Sit jäis vissiin ne vajaa kolmekymppiset misukat saamatta. Mitään muuta selitystä tuohon typeryy

Minulla ikärajaus loppuu 40 vuoteen ja olen ihmetellyt miten jotkut miehet pysyy nuoren näköisinä ja toiset taas rupsahtaa pahasti ennen aikojaan. Ehkä ne rupsahtajat valehtele ikänsä? Toivottavasti ei koska sitten niitä on tosi paljon.

Kyllä niitä on paljon. Samoin varattuja. 

Vierailija
331/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.

Mies 54

Mä annan pelkästä "moista" pakit eikä edes hävetä. En vaadi mitään pitkää ekaa viestiä, mutta kaipaan jotain mietittyä juttua johon voin vastata. Tai edes jotain, joka viittaa siihen, että tyyppi on edes lukenut mun profiilin. Pelkkä moi laittaa keskustelun aloittamisen sen toisen vastuulle. Jos kiinnostaa tutustua, niin vähän voi vaivautua. 

Tästä tuli toinen ärsyttävä mieleen. Deitissä joku tyyppi laittoi mulle flirtin. Profiilinsa oli ihan tyhjä, mutta laitoin sitten flirtin takaisin. Sitten tuli häneltä kaksi flirttiä ja sen jälkeen menikin profiili estoon. 

Minä vastaan "moi" aloituksiin takaisin pelkän "moin". Tiedätkö mitä sen jälkeen miehet san

Sama kokemus. Jos menet yhtä vähällä efortilla, niin keskustelu tyrehtyy täysin. Samalla vaivalla voi vain jättää vastaamatta.

Vierailija
332/366 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui ekoilla treffeillä, miehen valitsemat keskustelunaiheet olivat järjestyksessä:

1. Refluksihäiriö

2. Oman isän kuolema

3. Norovirus

4. Hoidokin kuolema hoitokodissa

5. Omakotitalon lämmitysratkaisut

Sanoi treffien jälkeen että "kelpuuttaa minut jatkoon". Tunne ei ollut molemminpuolinen.

Kiitokset tästä 💐 Hyvä ketju muutenkin.

Vierailija
333/366 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus on sattunut käymään niin, että nainen on aloittanut keskustelun, niin kyllä se on aina se "moi, mitä kuuluu?" En ole kuitenkaan niin tyly, että tuo takia ketään hylkäisin. Eka viesti on vaikea laittaa, eikä sillä ole ainakaan mulle mitään merkitystä.

Aika vähän on kukaan sanonut mitään sellaista, että olisi mennyt fiilis. Yleensä keskustelut vain hiljalleen kuolee alkuinnostuksen jälkeen. No, kerran yhdeltä lupaavan oloiselta naiselta kyselin millaisen parisuhteen haluaisi. Vastasi, ettei jaksa työnsä takia jutella kotona mitään, joten haluaisi miehen, joka vain olisi vieressä hiljaa kun lukisi kirjaa. Sanoin, ettei olla asiassa ihan samoilla aaltopituuksilla. Toivoteltiin toisillemme hyvät jatkot ja poistin matchin. Eipä siinä mitään, ihmiset on erilaisia. Ei tarvi olla tyly ihmisille tai ghostata.

Vierailija
334/366 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oksensi mt-ongelmansa, siellä vilisi itkuinen olo kipuilu ja ahistus. Ghostasin välittömästi n

Vierailija
335/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.

Mies 54

No ei vois typerämpi  avaus olla. Luulisi että jo kirjoittaessa tajuaisi mikä typerys on.

Jaa, no mitenkäs sinulla on tapana tevehtiä ihmistä kun tapaat ensimmäistä kertaa?

Minulla oli Tinderissä tapana kirjoittaa avaukseen *Moi [nimi], [positiivinen huomio profiilista], [profiiliin liittyvä kysymys]* tai ilmaista jollain muulla tavalla, että olen lukenut tekstin, katsonut kuvat, ja että kiinnostukseni on henkilökohtaista. Yleensä sain aina vastauksen, keskustelun mukaan sityen joko tavattiin tai todettiin, ettei kannata. 

Ei sillä pelkällä moilla pääse kovin pitkälle.

Jaa, ei minulla ole ollut ongelmia moin kanssa. Liekö tässä joku pärstäkerroin sitten mukana. Mutta toisaalta jos match on kerran jo syntynyt, niin kaipa pärstäkin on esihyväksytty.Oletan että ihminen on lukenut profiilini eikä tykkäile sattumanvaraisesti ihmisistä, ei siis tarvitse erikseen todistella että olen lukenut profiilisi.

Vierailija
336/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys "miten noin kaunis nainen voi olla sinkku" on mulle totaali turn off sekä tinderissä että livenä. Itse keksin vaikka miten paljon syitä sille miksi kaunis tai komea ihminen on sinkku ja se vaan kertoo typeryydestä ja kapeakatseisuudesta jos joku kuvittelee että kauniit ihmiset on suhteessa koko ajan. 

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta kyllä se silti aina hyvältä tuntuu, kun komeaksi kehutaan. Ehkä naisia sitten kehutaan niin paljon useammin ja perusteettakin, että se ei enää merkitse mitään.

Olen saanut satoja kehuja ulkonäöstäni, mutta ei niitä joka kuukausi kuule ja yksin saan enimmäkseen olla. Ymmärrän täysin, ettei ulkonäkö takaa parisuhdetta ja menen itsekin luonne edellä.

Et miehenä tajua sitä, että tuo ei ole oikea kehu. Se on verhottu kysymys "mikä sinussa on vikana". E

Sehän on molempia. Noteerataan että toinen on viehättävä ja samalla ihmetellään, että miten hän on vapaana. Eli siinä on kehu ja sitten ihan hyvä kysymys yhdistettynä. Aika huono itsetunto pitää olla, jos tuosta lukee vain että "sinussa on jotain pielessa".

Vierailija
337/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta hylkään kaikki "satisfaieri naiset". Pimppa pilattu tunnottomaksi.

Vierailija
338/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 170, mies väitti olevansa 178, mut mua lyhyempi se oli. Vaikutti niiiin fiksulta, en tajua miksi valehdella!? Siis Miksi! Voisko joku pituutensa valehdellut valaista asiaa?? Ei tuollaista miestä joka valehtelee noin voi pitää yksinkertaisesti yhtään minään!

Pituuden valehtelulla pyritään kiertämään naisten pituusvaatimusta. Pitemmäksi imoitettu pituus antaa huomattavasti enemmän match mahdollisuuksia. Tämän jälkeen nainen pyritään hurmaamaan huumorilla, persoonallisuudella yms. Toiveena on että nainen ajattelee miehen olevan niin mukava että pituus ei haittaa. Itse en ole lähtenyt pituus venkoiluun mukaan, koska huomattavan lyhyenä miehenä ei ole minkäänlaista realista vaihtoehtoa, että pystyisin sitä onnistuneesti tekemään. Tiedän että mikäli liioittelisin pituudessa, tai ottaisin sen pois, matchieni määrä helposti vähintään kymmenkertaistuisi. T

Miehet valehtelevat pituudestaan ja naiset piillottelevat painoaan ovelilla kuvilla. En ymmärrä tällaista, näillä on lyhyet jäljet ja treffeillä se sitten aina paljastuu. Mitä muuta siitä seuraa, kuin kiusallisia tilanteita? Ihmeellistä venkoilua, senkö pitäisi johtaa rakkaustarinaan?

Vierailija
339/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni rakkaus lähestyi Tinderissä Moi-viestillä. En mä toki ihan vielä silloin tiennyt että on elämäni rakkaus. Seuraavana päivänä puhuttiin ekan kerran puolitoista tuntia puhelimessa. Silloin aloin jo aavistaa. 

Eli Moi-viesti ei itselleni ollut mikään ongelma vaan se miten juttu siitä lähti kulkemaan. 

Jep, kun siihen voi olla jokaisella omat syynsä jä ajtuksensa että miksi aloittaa kuten aloittaa. Jos sen perusteella lähtee karsimaan, niin saattaa mennä isoja asioita ohi. Tai sitten ei ehkä ota koko kumppanin etsintää kovin vakavasti muutenkaan, kunhan näppäilee ja arvostelee.

Saattaa mennä siltä Moin -lähettäjältäkin iso rakkaus ohi, kun ei vaivaudu panostamaan etsintäänsä, kunhan vaan vetää oikeelle ja moikuttelee ilman, että kovin vakavasti suhtautu

Ei se ole mitään moikuttelua, vaan keskutelun avaus. Se tarkoittaa että hei, haluaisitko jutella?

Vierailija
340/366 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä kirjoitin tuon alkuperäisen kutsumusammatissa -viestin. En millään muotoa väitä, että vain välttämättömyyden pakosta työtään tekevät eivät pystyisi olemaan parisuhteissa. 

Mutta ehkäpä hekään eivät haluaisi olla parisuhteessa minun kanssani? Työni vie välillä lähes kaiken aikani ja usein myös mielenkiintoni. Viimeiset kymmenen vuotta olen tullut toimeen ihan hyvin, ja tällä hetkellä ansaitsen paremmin kuin kumppanini, mutta alani on tunnetusti epävarma. 

Kumppanini on hyvin tavallisessa sotealan ammatissa, jonka hän on valinnut siksi, että siinä hän voi auttaa ihmisiä. Hän myös tuntee minun alani ja ymmärtää valintojani."

No tuo on ihan totta, että jos työ vie paljon aikaa niin se vaikuttaa asioihin. Minä en ainakaan haluaisi olla ihmisen kanssa, joka on jatkuvasti töissä. Minulle se koko pointti on läsnäolo ja yhdessä oleminen. Ei paljon lämmitä toisen tittelit ja tulot jos ei hän ole paikalla kuin harvakseltaan. Se toimii varmasti jos molemmat ovat samanlaisia, tai jos kotona odottava on vain elintason perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän