Miten ratkaisisit tilanteeni? En tykkää miesystävän lapsista.
Emme asu siis yhdessä. Miehellä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka käyvät isällään säännöllisesti. En viihdy yhtään heidän seurassaan. Mies taas haluaisi, että vietän heidän kanssaan aikaa ja on vähån loukkaantunut, kun en vieraile siellä lasten aikana. Mitä tekisit minuna?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku toinen mies. Ei tuosta mitään tule. Lapset ovat aina vanhemmalle tärkeimmät, aina. Ihan turhaan kuvittelet mitään muuta.
Missä ap kertoi kuvittelevansa muuta??
Aina ei ikävä kyllä ole lapset tärkeimmät. Sukulaiseni hylkäsi lapsensa kun meni uusiin naimisiin.
Siis miksi ihmiset hankkiutuvat noin järjettömiin tilanteisiiin ja ihmettelevät, kun on hankalaa? Ihan vinkki vitosena: Jos et halua elämääsi kenenkään lapsia niin ÄLÄ ALOITA SUHDETTA IHMISEEN, JOLLA ON LAPSIA. Noin. Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuna päivänä kelpuuttaisi suhteeseen ihmistä, joka ei ymmärrä, että lapset tulevat tärkeysjärjestyksessä aina ensin.
uusperheen liima on parisuhde, koska lapset eivät se liima voi olla.
lapsellisen pitää päättää, haluaako hän olla ns, vain äiti/isä, vai haluaako hän olla myös parisuhteessa. Jos hän haluaa myös parisuhteen, tuo ajattelukaava ei käytännössä toimi.
Se, että priorisoi elämässä lapsensa, ei tarkoita että olisi "vain" äiti tai isä. Se tarkoittaa, että on vastuunsa tunteva, aikuinen ihminen, joka ei tee ratkaisuja pelkästään omat mielihalut ja oikut edellä. Valitettavan usein näkee tätä, että lapseton ei oikein kykene ymmärtämään, että tällainen asia ei ole mikään neuvottelukysymys, ei ainakaan silloin kun lapsen ja vanhemm
Minulla on omia, jo aikuisia, lapsia. Ilman muuta vieläkin pelastaisin palavasta talosta omat lapseni, mutta en silti priorisoi heitä miehen edelle. En edes ymmärrä, miten erilaisia ihmisiä voi priorisoida mihinkään? Enhäm priorisoi kavereitakaan, kuka on tärkein, niin sama koskee kaikkia läheisiä: annan kaikille tasapuolisesti aikaani.
Peimten lasten kanssa homma toimii toisin, ja silloin tarvitaan tukiverkkoa. Mutta koskaan ei mikään parisuhde toimi niin, että parisuhdetta ei hoideta. Ei edes ydinperheessä tämä toimi. Eromäärästähän sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
En kuuna päivänä kelpuuttaisi suhteeseen ihmistä, joka ei ymmärrä, että lapset tulevat tärkeysjärjestyksessä aina ensin.
No eihän AP ole väittänytkään tuollaista. Ap on vaan sitä mieltä, että hän haluaa tavata miestä vain silloin kun miehen lapset eivät ole kotona.
Ja sitä paitsi, jos ne lapset on isänsä luona vaikka vuoroviikoin, niin teini-ikäiset viihtyy ihan hyvin keskenäänkin jos joku ilta mies haluaa käydä itse kylässä naisystävän luona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda mieheen jolla ei lapsia, yksinkertaista.
yksinkertaisinta on, että silloin, kun miehellä on lapset, ap pysyy poissa. Lapset kunnvain käyvät isänsä kuona, eivät asu siellä, niinhelposti toteutettu.
Niin, siis tuo on erinomainen vaihtoehto, jos haluaa pitää suhteen hyvän päivän kevytsuhteena. Sitoutumista tuo ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda mieheen jolla ei lapsia, yksinkertaista.
yksinkertaisinta on, että silloin, kun miehellä on lapset, ap pysyy poissa. Lapset kunnvain käyvät isänsä kuona, eivät asu siellä, niinhelposti toteutettu.Niin, siis tuo on erinomainen vaihtoehto, jos haluaa pitää suhteen hyvän päivän kevytsuhteena. Sitoutumista tuo ei ole.
miten niin ei ole? Kyllä ihmiset voivat asua eri maissakin, ja silti olla sitoutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Tee kaikille palvelus ja lopeta suhde. Lapset eivät tule miehen elämästä mihinkään häviämään, ainakaan jos hän on minkään arvoinen mies.
Miten se olisi miehelle palvelus, että jätän hänet ja särjen hänen sydämensä? Hän on valinnut minut.
ap
Vastauksenne ovat outoja. Olen satavarma, että teinit eivät ole tippaakan kiinnostuneita ap:sta. Miksi olisivat? Joku random tyyppi. Miksi ihmeessä olette sitä mieltä, että ap:n pitäisi viettää aikaa näiden teinien kanssa? Ap ei sitä halua - teinit eivät sitä halua - niiin MIKSI? Koska mies ei keksi lapsiensa kanssa juteltavaa?
Minusta on oikeudenmukaisinta, että lapset viettävät aikaa sen henkilön kanssa, jota ovat tulleet katsomaan. Ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmiset hankkiutuvat noin järjettömiin tilanteisiiin ja ihmettelevät, kun on hankalaa? Ihan vinkki vitosena: Jos et halua elämääsi kenenkään lapsia niin ÄLÄ ALOITA SUHDETTA IHMISEEN, JOLLA ON LAPSIA. Noin. Oliko muuta?
Mä ihmettelen sitä, kun mulla lukee Tinderin profiilissa, että etsin miestä jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Silti saan tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä. Miksi he haluaisivat alkaa tapailla tai edes ovat kiinnostuneita naisesta, joka ei selvästikään halua olla tekemisissä pikkulasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kaikille palvelus ja lopeta suhde. Lapset eivät tule miehen elämästä mihinkään häviämään, ainakaan jos hän on minkään arvoinen mies.
Miten se olisi miehelle palvelus, että jätän hänet ja särjen hänen sydämensä? Hän on valinnut minut.
ap
Niinpä. Sen miehen pitää itse tehdä päätös siitä, että käykö hänelle sellainen suhde, jossa tavataan vain silloin kun lapset eivät ole kotona vai etsiikö hän sellaisen naisen, kenen kanssa voi leikkiä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksenne ovat outoja. Olen satavarma, että teinit eivät ole tippaakan kiinnostuneita ap:sta. Miksi olisivat? Joku random tyyppi. Miksi ihmeessä olette sitä mieltä, että ap:n pitäisi viettää aikaa näiden teinien kanssa? Ap ei sitä halua - teinit eivät sitä halua - niiin MIKSI? Koska mies ei keksi lapsiensa kanssa juteltavaa?
Minusta on oikeudenmukaisinta, että lapset viettävät aikaa sen henkilön kanssa, jota ovat tulleet katsomaan. Ei kenenkään muun.
Täällä on varmaan aika paljon äitejä vastailemassa, joilla tunteet menee objektiivisuuden edelle tässä asiassa. Jos lapsilla on isä ja äiti ja molempien luona turvallista niin kaikki on erinomaisesti. Ei se "uusi vieras naikkonen" tarkoita yhtään mitään isän ja lasten välisessä suhteessa.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sitä, kun mulla lukee Tinderin profiilissa, että etsin miestä jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Silti saan tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä. Miksi he haluaisivat alkaa tapailla tai edes ovat kiinnostuneita naisesta, joka ei selvästikään halua olla tekemisissä pikkulasten kanssa?
No, eihän siinä mitään, jos mies ei asu lapsiensa kanssa, vaan näkee lapsiaan silloin tällöin, eikä vaadi puolisolta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsellisen pitää päättää, haluaako hän olla ns, vain äiti/isä, vai haluaako hän olla myös parisuhteessa. Jos hän haluaa myös parisuhteen, tuo ajattelukaava ei käytännössä toimi.
Mistä uusperheestä sä oikein puhut kun ap nimenomaan ei halua osaksi minkäänlaista uusperhettä? Hän haluaa pitää miehen lapset poissa elämästään, joten mitään uusperhettä ei tietenkään voi olla eikä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varmaan aika paljon äitejä vastailemassa, joilla tunteet menee objektiivisuuden edelle tässä asiassa. Jos lapsilla on isä ja äiti ja molempien luona turvallista niin kaikki on erinomaisesti. Ei se "uusi vieras naikkonen" tarkoita yhtään mitään isän ja lasten välisessä suhteessa.
Olen tuo, jolle vastaat. Olen itse äiti ja äitipuoli. Ja ohan kokemuksella tuon kirjoitan: minun lapsiani ei kiinnosta minunnmieheni, eikä hänen lapsensa tule minua katsomaan. Ja se on ok. Uusperhettä ei voi änkeä ydinperheen muottiin. Uusperhe on pikemminkin eräänlainen kommuuni, jossa on monenlaisia ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä nyt suotta ylennä itseäsi sentään taivaisiin asti. Hän on jostain syystä toistaiseksi tykästynyt sinuun, mutta saattaa itsekin olla lopulta sitä mieltä, että suhteella ei ole tulevaisuutta, koska eihän sillä ole. Tuskin hän nyt sentään suruunsa kuolisi, ja säälistähän kenenkään kanssa ei pidä olla. Hyvässä lykyssä hän voisi seuraavaksi tavata naisen, joka pitää lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä uusperheestä sä oikein puhut kun ap nimenomaan ei halua osaksi minkäänlaista uusperhettä? Hän haluaa pitää miehen lapset poissa elämästään, joten mitään uusperhettä ei tietenkään voi olla eikä tulla.
kommentoin siis tuota tärkeysjärjestystä, koskee myös erilleen asumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄlä nyt suotta ylennä itseäsi sentään taivaisiin asti. Hän on jostain syystä toistaiseksi tykästynyt sinuun, mutta saattaa itsekin olla lopulta sitä mieltä, että suhteella ei ole tulevaisuutta, koska eihän sillä ole. Tuskin hän nyt sentään suruunsa kuolisi, ja säälistähän kenenkään kanssa ei pidä olla. Hyvässä lykyssä hän voisi seuraavaksi tavata naisen, joka pitää lapsista.
Mistä sinä tiedät, kuinka paljon mies ap:ta rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄlä nyt suotta ylennä itseäsi sentään taivaisiin asti. Hän on jostain syystä toistaiseksi tykästynyt sinuun, mutta saattaa itsekin olla lopulta sitä mieltä, että suhteella ei ole tulevaisuutta, koska eihän sillä ole. Tuskin hän nyt sentään suruunsa kuolisi, ja säälistähän kenenkään kanssa ei pidä olla. Hyvässä lykyssä hän voisi seuraavaksi tavata naisen, joka pitää lapsista.
miksi ihmeessä hänellä pitäisi olla nainen, joka pitää hänen lapsistaan? Ketä se hyödyttää?
lapsia ei hyödytä, koska lapsia ei isän tytttöystävä kiinnosta. Se hyödyttää ainostaan isää itseään, koska sitten hän itse pääsee helpommalla, kunnrinnalla on hyysäävä nainen.
Eri
Mikäs tuossa on ongelmana? Voit tehdä joka toinen viikonloppu omia juttujasi. Tavata ystäviä tai nauttia rauhasta. Kai sentään muutaman kerran vuodessa voit juoda kahvit miehen lastenkin kanssa?
Kurista.