Miten ratkaisisit tilanteeni? En tykkää miesystävän lapsista.
Emme asu siis yhdessä. Miehellä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka käyvät isällään säännöllisesti. En viihdy yhtään heidän seurassaan. Mies taas haluaisi, että vietän heidän kanssaan aikaa ja on vähån loukkaantunut, kun en vieraile siellä lasten aikana. Mitä tekisit minuna?
Kommentit (151)
Aloittajana päättäisin koko suhteen. Lapset kuuluvat miehen elämään miljoonasti luonnollisemmin kuin minä, ja jos en niin suurta osaa miehestä tykkäisi, niin suhteessa ei ole yhtään mitään järkeä. Näkisin ettei suhde voi mitenkään enää toimia.
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku toinen mies. Ei tuosta mitään tule. Lapset ovat aina vanhemmalle tärkeimmät, aina. Ihan turhaan kuvittelet mitään muuta.
Tämä. Erosin naisesta joka suhtautui vihamielisesti lapsiini vaikka muuta yritti väittää. Miehetkään eivät enää hae parisuhdetta hinnalla millä hyvänsä.
Anna olla! Saatat pilata lasten elämän, joka on vielä edessä draamallasi.
Ei ole pakko muuttaa yhteen koskaan. Tapaisin äijää vain ilman lapsia, vaikka kuinka painostaisi lasten kanssa tapaamisiin ja vääntäisin ratakiskosta asian hälle. Jos ei menisi jakeluun, vaan jatkaa jankkaamista, harkitsisin koko suhteen lopettamista.
Itse en päästäisi ukkoa luokseni silloin, kun lapset ovat hällä kylässä. Sanoisin, että "ole lastesi kanssa!"
Olet vastenmielinen narsisti..häivy pilaamasta muiden elämää..emakko
Onko varma, ettet pidä lapsista? Vai olisiko niin , että sinulla on jotain pelkoja tai epävarmuuksia itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko varma, ettet pidä lapsista? Vai olisiko niin , että sinulla on jotain pelkoja tai epävarmuuksia itsestäsi.
En pidä lapsista. Meidän suhteemme oli jo vahvalla pohjalla ja tunteet voimakkaita, kun tapasin lapset ensimmäistä kertaa. Lapset ovat kovin eri henkisiä kuin minä.
Ei sitä miestä niin vain vaihdeta uuteen. Tätä miestä minä rakastan ja hän minua. Mies haluaa ehdottomasti olla kanssani. En voi pakottaa itseäni tykkäämään kenestäkään, mutta haluan, että suhde toimii. Oma ratkaisuni on ollut, että annan tilaa miehelle olla lastensa kanssa, mutta hän haluaisi minut kuvioon mukaan.
ap
Tästä syystä en seurustele miehen kanssa jolla on lapsia. En jaksa mitään äitipuoli juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että 99% vanhemmista heivaisi omien lastensa vihaajan pellolle. Lapset ovat sama kuin vanhempi. Jos vihaat miehesi lapsia, vihaat miestäkin. Hän todennäköisesti tekisi mitä vain lastensa vuoksi. Että voit olla ihan varma, ettet sinä ole niin tärkeä, että voisit koskaan tulla miehen ja lasten väliin.
Se ettei viihdy miehen teini-ikäidten lasten seurassa ei tarkoita sitä, että heitä vihaisi. Ihmisen kanssa voi olla erillissuhteessa aivan helposti ilman että tarvitsee esittää pitävänsä toisen lapsista. Toki tällöin tulee hyväksyä se, että se vanhempi käyttää omaa aikaansa ja rahansa lapsiinsa.
En todellakaan vihaa lapsia. En viihdy kaikkien omien sukulaistenikaan kanssa enkä pidä kaikista kavereitteni lapsista. Joistain pidän paljonkin. En tunne ketään, joka tykkäisi kaikista maailman ihmisistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuviohan ei pääty lasten aikuistumiseen. Ennen kuin ap huomaakaan, hän on mummopuoli ja talo täynnä vahdittavia naperoita. Kannattaa kyllä miettiä tarkkaan.
No siihen menee varmasti useita vuosia, harvat aloittaa lapsen teon parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä lapsista. Meidän suhteemme oli jo vahvalla pohjalla ja tunteet voimakkaita, kun tapasin lapset ensimmäistä kertaa. Lapset ovat kovin eri henkisiä kuin minä.
Ei sitä miestä niin vain vaihdeta uuteen. Tätä miestä minä rakastan ja hän minua. Mies haluaa ehdottomasti olla kanssani. En voi pakottaa itseäni tykkäämään kenestäkään, mutta haluan, että suhde toimii. Oma ratkaisuni on ollut, että annan tilaa miehelle olla lastensa kanssa, mutta hän haluaisi minut kuvioon mukaan.
ap
Sitten sun on pakko keksiä keino tulla lasten kanssa juttuun.
Teineistä tulee aikuisia. Ehkä miehestäsi tulee vaari, sitten kuvioissa on teinien sijaan vauva. Vauva tulee teille hoitoon. Pikkulapsi arkea. Herättää itkuillaan teidät kaikki. Tai... entä jos teineistä joku sairastuu vakavasti, muuttaa isän luokse pysyvästi asumaan. Isästä tulee omaishoitaja. Kaikenlaista voi tapahtua.
Tämän miehen elämässä tulee aina olemaan lapsia, kun nämä teinit kasvavat he tulevat silti olemaan miehen "lapsia". Eli mies vaihtoon tai omaksut äitipuoli roolin.
Sano, että haluat tavata vain silloin kun lapset eivät ole hänen luonaan ja jos se ei sovi, niin sitten pitää erota. Ihan yksinkertaisesti .
Mä en edes ymmärrä, miksi sille miehelle on niin mielettömän tärkeää, että naisystävä viettää aikaa hänen lasten kanssa ?
Eroa, ne lapset on sinua tärkeämpiä.
Christiiina kirjoitti:
Sano, että haluat tavata vain silloin kun lapset eivät ole hänen luonaan ja jos se ei sovi, niin sitten pitää erota. Ihan yksinkertaisesti .
Mä en edes ymmärrä, miksi sille miehelle on niin mielettömän tärkeää, että naisystävä viettää aikaa hänen lasten kanssa ?
Täh? Ootko v i t t u tosissas...
Kerro tuo sille miehelle niin tietää olla tuhlaamatta aikaa tollaseen naislapseen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin niin kuin olet tähänkin asti tehnyt. Ja kysyisin lisäksi kuvitteleeko mies sinusta äitipuolta lapsilleen. Jos kuvittelee, käske lukea Tuhkimo ja Lumikki ja miettiä oikein tarkasti.
Sellaiset väkivaltafantasiat.
Olen ollut uusperheellinen 10 vuotta, meillä molemmilla on omia lapsia, yhteisiä ei ole. Olemme naimisissa.
minun neuvoni: pyri komromissiin niin, että mene paikalle tyyliin joka kolmas tai neljäs kerta. Mene mukaan ravintolaan, keilaamaan, anoppilaan tms. Jos ei ole mitään ohjelmaa, pysy poissa. Selitä possaolosi siten, että haluat tavata omia kavereita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eiköhän hän kohta lakkaa rakastamasta sinua, kun tajuaa lopullisesti millainen olet.
Ehkä ongelmasi onkin, että luulet, että mies pitää vaihtaa uuteen. Etkö kestä olla yksin, vaan aina pitää olla parisuhde?
Omituisia vastauksia. Ei kaikista ihmisistä tarvitse tykätä. Silti voi olla korrekti ja tavata mahdollisimman harvoin. Kuulostaa siltä, että ap käyttäytyy asiallisesti eikä halua loukata ketään. Varsinkin, kun miettii tällaista asiaa. On hyvä asia, että on omat asunnot. Sitten voi tehdä omia asioita silloin, kun miehellä on lapset. Muutenkin ihmiset tekevät omia asioitaan joskus.
Se ettei viihdy miehen teini-ikäidten lasten seurassa ei tarkoita sitä, että heitä vihaisi. Ihmisen kanssa voi olla erillissuhteessa aivan helposti ilman että tarvitsee esittää pitävänsä toisen lapsista. Toki tällöin tulee hyväksyä se, että se vanhempi käyttää omaa aikaansa ja rahansa lapsiinsa.