Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ratkaisisit tilanteeni? En tykkää miesystävän lapsista.

Vierailija
15.02.2024 |

Emme asu siis yhdessä. Miehellä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka käyvät isällään säännöllisesti. En viihdy yhtään heidän seurassaan. Mies taas haluaisi, että vietän heidän kanssaan aikaa ja on vähån loukkaantunut, kun en vieraile siellä lasten aikana. Mitä tekisit minuna? 

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, lähde pois. Viihtymisesi on sun vastuulla eikä ole reilua lapsille että isän luona on ihminen joka ei heistä tykkää. Itsekäs olet jos jäät ja pilaat lasten isäsuhteen samalla.

Älä roiku miehessä joka ei kuulu sulle. Hän ansaitsee naisen joka hyväksyy jopa rakastaa lapsiaan. :)

Vierailija
142/151 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisiko joku sanoa, MIKSI ap:n pitäisi viettää aikaa ihmisten kanssa, josta hän ei ole kiinnostunut, ja jotka eivät ole ap:stakaan kiinnostuneita? 

Miten se, että lapset ovat isälle tärkeitä, liittyy asiaan? Voihan oma äitikin olla isälle tärkeä, mutta silti parisuhteet voivat hyvin, vaikka miniä ei tykkäisi anopista. Miten vierailevat lapset eriavat tästä kuviosta? Nämä teinit kun eivät asu isänsä luona, vain käyvät siellä.

Eroäitinä pohdin, että miksi vakava parisuhde on oltava yhtäkuin uusperhe? Kun heitelty kommentteja, ettei ole kyseessä kuin kevytsuhde jos ei ole valmis viettämään aikaa "perheenä".

Miksei vakavaksi parisuhteeksi riitä se, että tavataan ja vietetään aikaa kun lapset toisella vanhemmallaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ei tarvitse olla parisuhteessa yhteistä. Omaa aluetta voivat olla esimerkiksi työ, harrastukset ja kaverit. Samoin lapset, kun he eivät ole yhteisiä. Suhde voi silti olla erittäin syvä ja sitoutunut, jopa rakastavampi ja merkityksellisempi kuin aikaisempi suhde lasten toisen vanhemman kanssa. Näin kävi minulle ja nykyiselle miesystävälleni. 

Vierailija
144/151 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä miesystävää. Miksi teinien pitäisi viettää aikaa uuden naisystävän kanssa? Eihän teinit halua viettää aikaa aina omien vanhempiensakaan kanssa :D Antaisi lastensa olla rauhassa. Jos lapsilla on asialliset ja kohteliaat välit sinun kanssasi, niin se on ihan riittävästi.

Itse odotin aikanaan, että miesystäväni ja oma teini-ikäinen lapseni kohtelevat toisiaan ystävällisesti ja asiallisesti. Sen enempää en odottanut kummaltakaan. Ihan hullu ajatus, että olisin väkisin yrittänyt tehdä heistä jotain kavereita. Asiaa auttaa vielä se, että en muuta kenenkään kanssa yhteen. Paljon vähemmän ihmissuhdedraamaa, ja saan viettää aikaa molempien kanssa rauhassa ilman kenenkään ärsyyntymistä.

Vierailija
145/151 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi, lähde pois. Viihtymisesi on sun vastuulla eikä ole reilua lapsille että isän luona on ihminen joka ei heistä tykkää. Itsekäs olet jos jäät ja pilaat lasten isäsuhteen samalla.

Älä roiku miehessä joka ei kuulu sulle. Hän ansaitsee naisen joka hyväksyy jopa rakastaa lapsiaan. :)

Miten lasten isäsuhde menee pilalle sillä, että ap on kotonaan, kun mies on lastensa kanssa? 

Vierailija
146/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia eroisiin ei sotkeennuta. Amatöörivirhe. 

Vierailija
147/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollainen teini, jonka isä yritti epätoivoisesti saada minua ja uutta äitipuolta (myös sisartani) leikkimään kotia. Itse ajattelen, että se oli osa jotain hänen omaa syyllisyydentuntoaan, eli että kun ero tuli äidistä hänen halustaan, hänellä oli kamala tarve osoittaa, että nyt ollaan taas perhe ja jotain muuta moskaa. Äitipuoleni on aivan asiallinen ihminen, oli silloin ja on nyt, mutta ei meillä mitään tarvetta ollut yhdessä aikaa viettää. Miksi olisi ollut?

Mustasukkaisempikin olin, kun äiti alkoi seurustella. Ei hänkään yhteen muuttanut miehen kanssa, mutta silti temputtelin kyllä ja tein selväksi, että en asiasta pidä, eikä miehellä ole meillä koskaan asiaa jne. Äitini istutti minut alas ja sanoi ystävällisesti, että kyllähän se tämäkin käy, mutta vain siinä tapauksessa, että minä valitsen kaverisi. Kenen kanssa kuljet ja kuka meillä käy. Ymmärsin yskän.

Vierailija
148/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ansaitsee miehen, joka ymmärtää, että hänen lapsensa ovat kokonaan hänen vastuullaan, kuten lasten onnellisuuskin. Sen vuoksi miehen pitäisi lakata heti pakottamasta tilanteita, joissa ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin ajautua umpikujaan ja riitaan. Isä tässä on suhdettaan aivan itse pilaamalla vaatimalla kaiken, lapset ja apn kotiinsa vaikka vastentahtoisesti.

Vierailija
149/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lasten isäsuhde menee pilalle sillä, että ap on kotonaan, kun mies on lastensa kanssa? 

Väistämättä niitä yhteisiä menoja on osumassa viikolle, jolloin lapset ovat isällään. Tai sitten isäviikko voikin yllättäen vaihtua. Nämä en voi sietää lapsiasi kumppanit eivät siedä sitäkään, että aikataulut eivät ole täydellisesti heidän omissa näpeissään. 

150/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pallo on nyt miesystävällä, joka saa päättää, että haluaako hän tapailla AP:tai vain lapsettomina viikkoina vai etsiikö hän sellaisen naisen joka haluaa leikkiä perhettä hänen kanssaan 

Vierailija
151/151 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up