Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?

Vierailija
13.02.2024 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.

En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.

On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.

Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.

Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.

Olipas häiriintyneimmän kuuloinen tulkinta elämästä hetkeen. Ja siitä vielä tykkäillään.

Nainen itse ei pyydä viestejä, ei halua viestejä, ei lähde mukaan  flirttailuun = on pettäjä.

Menkää hoitoon.

No sinulla nyt varsinaisen typerä vastaus oli. Menkää hoitoon?

Ensinnäkin ap:n ei tulisi edes kysellä neuvoja näin itsestään selvään asiaan. Hävytöntä viestittelyä, jonka itse sallii jatkuvan. Tomera tekstari ja siihen selvät sävelet; Jos et lopeta, asia menee eteenpäin! Jos et lopeta, niin paljastan! Itse olisin kertonut heti ekasta tekstarista, eli näyttänyt miehelle, ja tosiaan kysynyt, että mitäs outoa huumoria tämä tällainen on? Ja miehen kumppanille myös tieto, jotta saa itse ratkaista jättääkö pettäjän. Mitään perusteita moiselle käytökselle ei ole, ei edes huumoriläppä. eri

Vierailija
102/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika epäuskottava satu taas, eiköhän tosielämässä lähes jokainen ihmettelisi aika nopeasti kumppanilleen ääneen, että mitä ihmettä tuo kaverisi mulle tekstailee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?

Vain nainen voi keksiä tällaista paskaa.

Minulle on tehty noin. -Nainen minäkin

Vierailija
104/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄällä taas pettäjät neuvomassa että ei pidä kertoa... :D kerro tietenkin, ihan jakomielitautisen touhua.

Vierailija
105/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä aloitus sattuisi olemaan totta kysyisin suoraan viestittäjältä, mistä on kysymys.

No mutta täysin väärä ohje, koska russakkaviestittelijähän juuri haluaa "yhteyttä" ja ohjeen mukaan sitä pitäisi sitten jollain tasolla antaa.

On ilmiselvää mistä on kysymys, jos joltain haluat kysyä kysyhän mieheltäsi, mistä hänen mielestään tässä flirttailussa on kyse.

Vierailija
106/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.

On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.

Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.

Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.

Olipas häiriintyneimmän kuuloinen tulkinta elämästä hetkeen. Ja siitä vielä tykkäillään.

Nainen itse ei pyydä viestejä, ei halua viestejä, ei lähde mukaan  flirttailuun = on pettäjä.

Menkää hoitoon.

No sinulla nyt varsinaisen typerä vastaus oli. Menkää hoitoon?

Ensinnäkin ap:n ei tulisi edes kysellä neuvoja näin itsestään selvään asiaan. Hävytöntä viestittelyä, jonka itse sallii jatkuvan. Tomera tekstari ja siihen selvät sävelet; Jos et l

Juuri näin!!!

Vierailija
107/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen pikkupaikkakunnalla oikein asutte? Omassa elämässäni ei KOSKAAN ole ollut tilannetta, että kaverukset kiinnostiuisivat samasta miehestä/naisesta, koska tarjontaa on niin paljon eikä ihmisten naismaut/miesmaut ole samanlaisia.

No, itse tekisin niin, että laittaisin sille viestittelijälle viestin, jossa pyytäisin lopettamaan viestittelyn ja että en ole kiinnostunut, ja että tuollainen viestittely on väärin (kumppanin nimi) kohtaan. Mikäli viestittely jatkuu, silloin voisin sanoa asiasta kumppanilleni.

Täällä taas on sattunut parikin kertaa, että olen tavannut uuden miehen ja jossain illanvietossa esitellyt kaverille. Niin jonkun ajan kuluttua päätyivät yhdessä punkkaan. Vaikka mies ei olisi "bestiksen" tyyppiä ollenkaan, mutta piti vain saada koska oli minun. Kahden eri "bestiksen" kanssa käynyt, eri aikoin

Minäkin kokenut pari kertaa eri bestiksen suhteen tämän. Mies kertoi heti, kun naiset aloittivat piirityksen. Välit meni poikki noihin lumppuihin. 

Ja miehen jokunen "kaveri" on ollut valmis pettämään kaverisuhteensa, eli ihan suoraan on tultu ehdottamaan. Yhdelle annoin jo porttikiellon meille, mutta mies antoi tälle kaverilleen anteeksi, kun ovat ihan pienestä mukulasta olleet ystäviä. Välit ovat kuitenkin enää vain näennäiset, soittelevat silloin tällöin.

Vierailija
108/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille rukkaset ja ohje vetää käteen.

Ei mitään seksiin viittaavaakaan vastaukseksi!  No, ehkä voi sanoa, vedä äijä v ttu päähän koska sitä on käytännössä mahdoton toteuttaa eli ei innostane - noh tuonkin jättäisin itse sanomatta.

Vierailija
109/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄällä taas pettäjät neuvomassa että ei pidä kertoa... :D kerro tietenkin, ihan jakomielitautisen touhua.

Just ;D Mä jo odottelen milloin ensimmäinen puolustelija ilmoittaa tuttuun tyyliin, että viestit ovat salassapidon alaista tietoa ;D

Vierailija
110/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii sanoa mitään. Näytät viestit ja pyydät miestäsi sanomaan kaverilleen, että lopettaa niiden laittamisen.

Se on kyllä ensisijaisesti naisen tehtävä, mutta paljon mieluummin sanotte sen YHDESSÄ tälle kotiinne pesiytymään pyrkivälle russakkatekstilijalle.

Vierailija
111/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoontukaa kaikki neljä (miehesi, hänen ystävänsä, ystävän kumppani ja sinä) herkullisen aterian äärelle ja puhukaa asia selväksi. Kokeilkaa vaikka frettipaistia, se vie kielen mennessään.

FRETTIPAISTI

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Vierailija
112/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä pidä YHDESSÄ alkaa tekemään yhtään mitään. Sehän olis typerän pikkusormen syöttämistä käärmeelle.

Tarkoitin: Ei missään nimessä pidä YHDESSÄ alkaa tekemään tämän russakkatekstailijan kanssa yhtään mitään - edes pyytää mitään selityksiä. Sehän olis typerän pikkusormen syöttämistä käärmeelle. Sama.

Vierailija
113/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini testaili erästä naista juuri tähän malliin, kun nainen minun kanssani oli haluamassa parisuhteeseen. Aika tuhmistyyliin vastaili nainen kaverille eli tästä päätellen sitten vähän joka miehelle sama homma. Pojot silmissäni laskivat niin etten alkanut parisuhteeseen, enkä toisaalta kertonutkaan naiselle tästä testistä mitään.

Unohtui mainita että minulle nainen toki esitti siveyden sipulia ja joutsenta, joten ihmisistä paljastuu kaikenlaista yllättävää näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän