Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?

Vierailija
13.02.2024 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.

En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä pidä YHDESSÄ alkaa tekemään yhtään mitään. Sehän olis typerän pikkusormen syöttämistä käärmeelle.

Vierailija
82/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kertoisin jo ihan siitä syystä. Että Itselläni on hyvin epämiellyttävä olo, kun saan miehiltä huomiota. 

Tämä russakkamies yrittää muuttaa sinutkin russakkanaiseksi kokeilemalla tuosta pettävästä huomionkipeysnarusta vetämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.

On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.

Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.

Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.

Tämä on juuri se syy miksi ei pidä kertoa vaikkei itse mitään väärää ole tehnytkään. Kun mies mokailee, on syy aina naisen.

Lisäksi mies tulee purkamaan kiukkunsa naisystäväänsä koska hän on itse ollut sinisilmäinen hölmö luottaessaan "ystäväänsä". Kaiken päälle vielä syytökset poikien välien pilaamisesta. Parempi kun ei sekaannu ollenkaan.

Naisen pitää HETI katkaista siivet tällaiselta ILMISELVÄLTÄ käärme- ja russakkatekstittelyltä tai hän muuttuu itse samanlaiseksi käärmeeksi ja russakaksi. Aito nainenhan ei ole käärme eikä russakka - aloittajanaisen pitää se itse nyt todistaa vääräksi.

Vierailija
84/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Olen ollut samassa tilanteessa. Olen onnellinen että vaimo kertoi ja sain tietää että ystävä ei ollutkaan ystävä. 

Toi on ehkä pahin petos mitä on. 

Vierailija
85/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen pikkupaikkakunnalla oikein asutte? Omassa elämässäni ei KOSKAAN ole ollut tilannetta, että kaverukset kiinnostiuisivat samasta miehestä/naisesta, koska tarjontaa on niin paljon eikä ihmisten naismaut/miesmaut ole samanlaisia.

No, itse tekisin niin, että laittaisin sille viestittelijälle viestin, jossa pyytäisin lopettamaan viestittelyn ja että en ole kiinnostunut, ja että tuollainen viestittely on väärin (kumppanin nimi) kohtaan. Mikäli viestittely jatkuu, silloin voisin sanoa asiasta kumppanilleni.

Täällä taas on sattunut parikin kertaa, että olen tavannut uuden miehen ja jossain illanvietossa esitellyt kaverille. Niin jonkun ajan kuluttua päätyivät yhdessä punkkaan. Vaikka mies ei olisi "bestiksen" tyyppiä ollenkaan, mutta piti vain saada koska oli minun. Kahden eri "bestiksen" kanssa käynyt, eri aikoina, eri miesten kanssa. Eikä mitään pubiruusuja vaan naisia joiden luulisi arvostavan itseään. Eivät ole kavereita enää.

Vierailija
86/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltäsi sopiiko kutsua kaveria saunomaan . 

Nää idiootti- ja muka-hupiviestit pitää paitsi aina merkitä asiattomiksi, ja ne myös tulisi oikeasti poistaa ketjusta.

Vierailija
87/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen pikkupaikkakunnalla oikein asutte? Omassa elämässäni ei KOSKAAN ole ollut tilannetta, että kaverukset kiinnostiuisivat samasta miehestä/naisesta, koska tarjontaa on niin paljon eikä ihmisten naismaut/miesmaut ole samanlaisia.

No, itse tekisin niin, että laittaisin sille viestittelijälle viestin, jossa pyytäisin lopettamaan viestittelyn ja että en ole kiinnostunut, ja että tuollainen viestittely on väärin (kumppanin nimi) kohtaan. Mikäli viestittely jatkuu, silloin voisin sanoa asiasta kumppanilleni.

Minun elämässäni on ollut monia tilanteita joissa samasta naisesta tai miehestä kiinnostuu useampi kaverus, ja asun isossa kaupungissa. Niihinhän ihmiset usein ihastuvat joiden kanssa viettävät aikaa.

Vierailija
88/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna sille pillua ensin. Sitä selvästi haluat kun et ole torjunut sitä vaan "naureskelet". Näytät ukolle koko ajan vihreää valoa.

Ei pillua - muuten tuo kommentti on täyttä totta ja ala-arvoista käytöstä.

Vierailija
89/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin heti miehelleni, jos joku hänen kavereistaan alkaisi viestitellä minulle. Takuulla ihmeteltäisi sitä yhdessä. 

Jep just näin. 

Vierailija
90/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille viestittelijälle että nyt pitää lopettaa viestit. Jos loppuu niin jätä sikseen, jos ei niin sitten kertoisin omalle miehelle. 

Vierailija
91/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro. Olen ollut samassa tilanteessa. Olen onnellinen että vaimo kertoi ja sain tietää että ystävä ei ollutkaan ystävä. 

Toi on ehkä pahin petos mitä on. 

Samaa mieltä. Itse sain kuulla puolison kaverilta kun puoliso ei itse kertonut ja se oli paljon pahempi, koska jouduin päälle vielä epäilemään puolisoa ja lukemaan viestit ja silti jäi paha mieli.

Vierailija
92/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kertoisin jo ihan siitä syystä. Että Itselläni on hyvin epämiellyttävä olo, kun saan miehiltä huomiota. 

Tämä russakkamies yrittää muuttaa sinutkin russakkanaiseksi kokeilemalla tuosta pettävästä huomionkipeysnarusta vetämistä.

Tämä. Lierot pyrkii normalisoimaan lierouttaan, huonouttaan, jotta eivät tuntisi itseään niin huonoiksi kuin ovat. Alhaisia niljakkeita. Näihin ei tarvi reagoida mitenkään.

Vierailija
93/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin härnäät sitä typerää runqqaria niin paljon kuin sielu sietää. Voit myös saada lypsetyksi koruja tai rahaa.

Vierailija
94/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et kerro miehellesi ja jatkat viestittelyä salassa niin se on pettämistä. Ymmärrät että vastapuoli on flirtti.

Vierailija
95/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta kannattaa tehdä heti loppu, jos oma parisuhde halutaan säilyttää. Juttu voi olla ansakin, joten ollaan aika kaltevalla pinnalla, kun selitellään jälkeenpäin, kuinka ei haluttu sotkea välejä tms. mutta silti ei ole lähtenyt flirttailijalle mitään kieltävää tekstaria.

Oksettava tyyppi, ei ainakaan mikään "veli" tai aito ystävä. Jos kuvotus haluaa pahaa ap:n miehelle, niin homma on pulkassa, pian saa ap syytteet niskoilleen, kun kaveri väittää että ap aloitti. Wt-meininkiä.

Näköjään ap nauttii kovin tilanteesta. Taitaa halut hyrrätä.

Vierailija
96/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miehen kaveri taitaa todella kadehtia miestäsi ja haluaa iskeä kiilaa väliinne, saada miehesi voimaan huonosti. Ole aikuinen ja näytä viestit miehellesi heti. Huonoista kavereista on ennenpitkää vain vahinkoa.

Vierailija
97/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.

On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.

Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.

Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.

Olipas häiriintyneimmän kuuloinen tulkinta elämästä hetkeen. Ja siitä vielä tykkäillään.

Nainen itse ei pyydä viestejä, ei halua viestejä, ei lähde mukaan  flirttailuun = on pettäjä.

Menkää hoitoon.

Missä vaiheessa alaoittajanainen on kertonut, että on jyrkästi kieltänyt idioottisekstailijaa tekstailemasta hänelle - ei missään.

Sinä saatat tarvita hoitoa tai sitten jonkilaista lukemisen ymmärtämisterapiaa tai -apua kun et ymmärrä mitä aloittaja on kirjoittanut ja mitä aloittaja EI ole kirjoittanut.

Vierailija
98/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaah, jotenkin saa käsityksen että ap on itse vastailemassa flirtteihin, koska ellei vastakaikua tule niin mies olisi jo lopettanut. Eli miten on ap? Ei taida olla puhtaita jauhoja sinullakaan?

LOL, mies olisi jo lopettanut jos ei vastakaikua tule :D

Olet varmaan mies, jos et ole kokenut kuinka kauan miehet pommittaa. Mulle laittaa edelleen tasaisesti viestiä kesä heila neljän vuoden takaa ja muistuttelee, että on edelleen tarjolla jos kiinnostaa. Ja tämä on ihan naisten arkea.

Ja ihan arkista on, että - jos on kumppani - KERTOO ja  näyttää tälle oalle kumppanilleen huo häirintäviestit ja yhdessä pyritte ne estämään ja kertomaan ei-toivotuiksi.

Vierailija
99/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä toivoisit miehesi toimivan, jos sinun paras ystäväsi rupeaisi viestittelemään yömyöhään miehesi kanssa?

Vierailija
100/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaat miehesi kaverin lojaaliutta ja tarjoat p ill ua hänelle. Jos kaveri suostuu, niin kerrot miehellesi siitä.

Siis tosiaan vain "tarjoat" eli annat ymmärtää, mutta ymmärrät olla antamatta - ja sitten kerrot miehellesi.

Parasta on vain estää ko. viestit ja kertoa viestien kieltämiestä/estämisestä miehellesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan